Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gyuro84 Creative Commons License 2021.03.06 0 0 42863

Sziasztok!

 

Szép állapotú Style M135 felnit keresek E61-re 18-as méretben (ET20).

Ha valakinek van eladó vagy tippje merre keressek, az ne tartsa magában.

 

Köszi előre is!

 

u.i: csomagtér teleszkópba fém biztosító gyűrűt honnan lehet beszerezni?

Pepee61 Creative Commons License 2021.03.06 0 0 42862

Sziasztok! Adott egy e61 aminek valamiféle vonóhorog hibàja van!

Nem megy a helyére vissza( elektromosan behajló) és a csomagtartoban a gombja is pirosan villog! 
Valakinek hasonlóval kapcsolatos tapasztalat? Köszönöm! 

Bxx7 Creative Commons License 2021.03.06 0 0 42861

Csomagtér ajtó kábeleket ellenőrizted? 

Előzmény: hztre (42860)
hztre Creative Commons License 2021.03.05 0 0 42860

e60-ról lenne szó

Bocsi.

Előzmény: Bxx7 (42859)
Bxx7 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 42859

Azt nem írod, hogy E60 vagy E61.

Előzmény: hztre (42855)
Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.03.04 0 0 42858

Nyári papucs! 🙂

Röviden, tömören: 1éves Vitarát cseréltük le, mert kicsi lett! De új autó, ide-vagy oda. Teljesen más érzés.... 

Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.03.04 0 0 42857

Igy akartam! 😂

Előzmény: Bogárgyűjtő (42856)
Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.03.04 0 0 42856

Sziasztok!

Mi most lettünk BMW tulajok! 🙂 Szerencsére ismerőstől sikerült megvenni!

hztre Creative Commons License 2021.03.04 0 0 42855

Sziasztook!

 

Csomagtér ajtó bajok jöttek elő a napokban. Eddig nyitódott kulcsal, és kézi nyitásra is .

Ha jár az autó és a csomagtartóból ki akarok venni valamit le kell állítani az autót,kivenni a kulcsot és csak úgy nyílik.mi okozhatja ezt a problémát? Szép napot

Bömösgazda Creative Commons License 2021.03.03 0 0 42854

Kedves Fórumtársak!

 

Az alábbi hiba kapcsán kérnék segítséget:

 

A kocsi 2006-os E60 530D 218Le. Az utastérben reggel hideg indítás/indulás után kipufógógáz szagot érzek, kb. úgy 5 percig. Aztán (miután bemelegedett) megszűnik mindegy, hogy mennyi ideig és mennyire hajtom utána. Napközben semmi. Aztán következő reggel megint u.a. Amit eddig átnéztem: leömlő és a tömítése (a gyári lemezt már rég cseréltem e39 öntvényre nem repedt) semmi kifújás, a dpf sem kormos sehol, a turbó körül sincs semmi, az egr környékén sem. Olyan tiszta a kipufogógáz, hogy este lámpával világítottam a motortérben de sehol nem láttam kifüstölést. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával? Visszaolvastam a fórumot de nem találtam megoldást. Mit nézhetnék meg még rajta?

Köszi...

tonyo0526 Creative Commons License 2021.03.03 0 0 42853

Sziasztok! E61 vásárlás előtt állok és szeretnék érdeklődni. A kiszemelt autót tőlem jobban hozzá értő tulajdonossal kipróbáltam és szerinte erőtlen volt az autó. A motorból sziszegős hang jött a menetirány szerinti bal oldalon és a kipufogóból erős szúró szag áramlott, de nem füstölt, semmi ilyesmi. A tulaj másnap mondta, hogy az egr szelep volt elmozdulva, mert nemrég szívósor csere volt. Állítása szerint megszünt a hang, illetve a szag is, én csak szombaton tudom újra megnézni az autót. Szerintetek lehet ez a hiba forrása? Egyébként nem tűnt linknek a tulaj, normális volt. A motor típusa: 520d m47 motorkód, illetve 2006-os évjárat. 

dadito Creative Commons License 2021.02.25 0 0 42852

Sziasztok! Keresek Fl előtti első PDC szenzort,ha van valakinek,ne tartsa magában,köszönöm!

Bxx7 Creative Commons License 2021.02.25 0 0 42851

Az a kérdés, mivel lett kiolvasva? Bár, még a nem gyári diagnosztika is írja legtöbbször mi a probléma. Csatlakozom a kollégához, olyan nincs, hogy üres a hibatároló, de a CID-en ott vigyorog a figyelmeztetés. 

Előzmény: hztre (42847)
Bxx7 Creative Commons License 2021.02.25 0 0 42850

Hogyan mutatkozik meg, hogy kormolódik az olaj? Mihez képest? 

Előzmény: zolee60 (42840)
hztre Creative Commons License 2021.02.24 0 1 42849

Előzmény: hztre (42848)
hztre Creative Commons License 2021.02.24 0 0 42848

Ezt írja még ki. 

Ebből gondtam az övfeszítőre

Előzmény: hztre (42847)
hztre Creative Commons License 2021.02.24 0 0 42847

Tuti, mert egyesével ra kellett volna néznie mindenre.Holnap remélem kiderül, megírom hogy mit sikerült megtudni.köszi hogy írtál addig is.

Előzmény: balabmw (42846)
balabmw Creative Commons License 2021.02.24 0 0 42846

Biztos lehetsz benne,hogy nem nézte át..

Övfeszítőre lenne hibakód. Mint minden SRS egységre.

Ha pedig máshol lenne a gond ( modul tápellálás vagy bus rendszer hiba )

akkor az SRS hibatárolót sem érte volna el. Ezt is észre kellett volna vennie.

 

Előzmény: hztre (42845)
hztre Creative Commons License 2021.02.24 0 0 42845

Én is erre gondoltam,hogy nem nézte át rendesen aki csinálta. 

Meg még az övfesztítőre gondoltam nem e ott lehet valami.

Előzmény: balabmw (42844)
balabmw Creative Commons License 2021.02.24 0 0 42844

Valami sántít ott.

Hozzáértésben vagy eszközben.

Előzmény: hztre (42843)
hztre Creative Commons License 2021.02.24 0 0 42843

Laptopra lett rákötve és ott írta ki 0 hibakód azt mondták.

Ott akarták kitörölni de mindenre azt írta nincs hiba.ezért is furcsa hogy a műszerfal jelzi és sehol máshol nem találják.

Előzmény: balabmw (42842)
balabmw Creative Commons License 2021.02.24 0 0 42842

Mutasd meg nekünk az üres hibatárolót.

Előzmény: hztre (42841)
hztre Creative Commons License 2021.02.24 0 0 42841

Sziasztok!

Műszerfalon ég a légzsák figyelmeztető lámpa!

Műszaki elött áll az autó,minden jó rajt semmi probléma nincs,csak egyszerűen nem jövök rá hol lehet a probléma.

Az anyós ülés alatt az ülésfoglaltság érzékelőhöz vettem egy emulátort, azt olvastam a neten valószínű az lehet a probléma, az most működik is. Rá lett dugva gépre 0 hibakódot mutat! 

Tudnátok segíteni mi lehet ennek az oka? Vagy hogyan lehetne eltüntetni hogy ne világítson a légzsák figyelmeztető lámpa?

Köszi előre is

zolee60 Creative Commons License 2021.02.24 0 0 42840

Sziasztok!

 

530D LCI hez vásárolt ill. használt valaki utángyártott szívósort, ha igen mi a tapasztalat vele kapcsolatban?

 

A gyárimat ledugóztattam, de kormolódik a motorolaj miatta, le is kellett cserélni kb. 9000 km után. Valami

 

más megoldás lenne jó, hogy ne fájjon annyira a gyári új megvétele.

 

 

gsc77 Creative Commons License 2021.02.20 0 0 42839

Szia!

 

Köszönöm a tanácsot, ezzel fogok a szerelőhöz menni. Egyébként nincs semmilyen hibaüzenet. Négy éve, amikor az akkucsere történt, akkor párszor bevillant a figyelmeztető jelzés, de most nincs semmi. Talán az lehet az oka - ahogy írtam - hogy csak párszor fordul elő ez az eset, így fel tudja tölteni a rendszer az akkut.

 

Üdv: G.

Előzmény: Bxx7 (42836)
Gyuro84 Creative Commons License 2021.02.20 0 0 42838

Erről volna szó, ott belül az a kis fém gyűrű kellene...

Előzmény: Gyuro84 (42837)
Gyuro84 Creative Commons License 2021.02.20 0 0 42837

Sziasztok!

 

Tudna segíteni valaki E61 motoros csomagtér ajtó teleszkóp ügyben?

Tökéletesen működne, ha nem akarna a felső golyós rögzítési pontról lefordulni. Úgy néztem hiányzok belőle a biztosító gyűrű a teleszkóp belsejéből. Na most ezt a gyűrűt keresem, van esetleg valakinek vagy honnan lehet ilyet beszerezni és mi a pontos mérete vagy cikk száma vagy bármi azonosítója?

 

Köszönöm előre is a segítséget!

 

Üdv!

Bxx7 Creative Commons License 2021.02.20 0 0 42836

A töltésért az energiamenedzsment a felelős, aminek egyik fontos építőeleme a fesszabályzó. Én helyedben ezt cserélném, de csak Valeot tennék bele. 

 

2l-es dízelnél a generátort ki kell venni a helyéről, mert nem férsz hozzá, 6 hengeres társainál a helyén cserélhető 10 perc alatt. 

 

Másik kérdés. Menet közben vagy leállításkor nem dobál sárga vagy piros akku jelet? 

Előzmény: gsc77 (42835)
gsc77 Creative Commons License 2021.02.19 0 0 42835

Szia!

 

Jó ötlet, meg is néztem: a két érték ugyanazt mutatja, méghozzá tized volt pontosan (lásd csatolt képek). Lehet, hogy nem volt egyértelmű részemről a jelenség leírása. Két eset áll fenn. Elindítom az autót, majd kis idő múlva ellenőrzöm a feszültséget:

 

1) az érték 14-15V között mozog, (én ezt hívom normális állapotnak). Ez nem változik menet közben.

 

2) az érték 11,5-12V között mozog és nem megy feljebb, inkább csak csökken. (Ebben az esetben szerintem nincs töltés, vagy valami egyéb hiba történik.) Amíg le nem állítom ez az állapot megmarad.

 

 

Tehát a két fenti állapot között nincs "átjárás", csak ha leállítom a motort, majd újra beindítom és akkor vagy az egyik vagy a másik eset lesz.

 

 

Képek (járó motornál): Normál üzemmód (14,2-14,1V), nem OK mód (11,8-11,7V)

 

 

Ennek tükrében mi lehet a háttérben?

 

Üdv: G.

Előzmény: Bxx7 (42828)
Bxx7 Creative Commons License 2021.02.19 0 0 42834

Szélsőséges esetben dugattyúátégést is okozhat. 

Előzmény: Bmw-s Ani (42833)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!