Sziasztok! Adott egy e61 aminek valamiféle vonóhorog hibàja van!
Nem megy a helyére vissza( elektromosan behajló) és a csomagtartoban a gombja is pirosan villog! Valakinek hasonlóval kapcsolatos tapasztalat? Köszönöm!
Csomagtér ajtó bajok jöttek elő a napokban. Eddig nyitódott kulcsal, és kézi nyitásra is .
Ha jár az autó és a csomagtartóból ki akarok venni valamit le kell állítani az autót,kivenni a kulcsot és csak úgy nyílik.mi okozhatja ezt a problémát? Szép napot
A kocsi 2006-os E60 530D 218Le. Az utastérben reggel hideg indítás/indulás után kipufógógáz szagot érzek, kb. úgy 5 percig. Aztán (miután bemelegedett) megszűnik mindegy, hogy mennyi ideig és mennyire hajtom utána. Napközben semmi. Aztán következő reggel megint u.a. Amit eddig átnéztem: leömlő és a tömítése (a gyári lemezt már rég cseréltem e39 öntvényre nem repedt) semmi kifújás, a dpf sem kormos sehol, a turbó körül sincs semmi, az egr környékén sem. Olyan tiszta a kipufogógáz, hogy este lámpával világítottam a motortérben de sehol nem láttam kifüstölést. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával? Visszaolvastam a fórumot de nem találtam megoldást. Mit nézhetnék meg még rajta?
Sziasztok! E61 vásárlás előtt állok és szeretnék érdeklődni. A kiszemelt autót tőlem jobban hozzá értő tulajdonossal kipróbáltam és szerinte erőtlen volt az autó. A motorból sziszegős hang jött a menetirány szerinti bal oldalon és a kipufogóból erős szúró szag áramlott, de nem füstölt, semmi ilyesmi. A tulaj másnap mondta, hogy az egr szelep volt elmozdulva, mert nemrég szívósor csere volt. Állítása szerint megszünt a hang, illetve a szag is, én csak szombaton tudom újra megnézni az autót. Szerintetek lehet ez a hiba forrása? Egyébként nem tűnt linknek a tulaj, normális volt. A motor típusa: 520d m47 motorkód, illetve 2006-os évjárat.
Az a kérdés, mivel lett kiolvasva? Bár, még a nem gyári diagnosztika is írja legtöbbször mi a probléma. Csatlakozom a kollégához, olyan nincs, hogy üres a hibatároló, de a CID-en ott vigyorog a figyelmeztetés.
Műszaki elött áll az autó,minden jó rajt semmi probléma nincs,csak egyszerűen nem jövök rá hol lehet a probléma.
Az anyós ülés alatt az ülésfoglaltság érzékelőhöz vettem egy emulátort, azt olvastam a neten valószínű az lehet a probléma, az most működik is. Rá lett dugva gépre 0 hibakódot mutat!
Tudnátok segíteni mi lehet ennek az oka? Vagy hogyan lehetne eltüntetni hogy ne világítson a légzsák figyelmeztető lámpa?
Köszönöm a tanácsot, ezzel fogok a szerelőhöz menni. Egyébként nincs semmilyen hibaüzenet. Négy éve, amikor az akkucsere történt, akkor párszor bevillant a figyelmeztető jelzés, de most nincs semmi. Talán az lehet az oka - ahogy írtam - hogy csak párszor fordul elő ez az eset, így fel tudja tölteni a rendszer az akkut.
Tudna segíteni valaki E61 motoros csomagtér ajtó teleszkóp ügyben?
Tökéletesen működne, ha nem akarna a felső golyós rögzítési pontról lefordulni. Úgy néztem hiányzok belőle a biztosító gyűrű a teleszkóp belsejéből. Na most ezt a gyűrűt keresem, van esetleg valakinek vagy honnan lehet ilyet beszerezni és mi a pontos mérete vagy cikk száma vagy bármi azonosítója?
Jó ötlet, meg is néztem: a két érték ugyanazt mutatja, méghozzá tized volt pontosan (lásd csatolt képek). Lehet, hogy nem volt egyértelmű részemről a jelenség leírása. Két eset áll fenn. Elindítom az autót, majd kis idő múlva ellenőrzöm a feszültséget:
1) az érték 14-15V között mozog, (én ezt hívom normális állapotnak). Ez nem változik menet közben.
2) az érték 11,5-12V között mozog és nem megy feljebb, inkább csak csökken. (Ebben az esetben szerintem nincs töltés, vagy valami egyéb hiba történik.) Amíg le nem állítom ez az állapot megmarad.
Tehát a két fenti állapot között nincs "átjárás", csak ha leállítom a motort, majd újra beindítom és akkor vagy az egyik vagy a másik eset lesz.
Képek (járó motornál): Normál üzemmód (14,2-14,1V), nem OK mód (11,8-11,7V)