Eladnám 1976-s évjáratú Skoda100-as autómat eredeti gyári állapotban.Kisebb felújítást igényel,garázsban tartott,forgalomból 10éve kivont. Kb 75000km-t futott.Igazából gyűjtőnek ajánlom,motor-váltó soha nem volt szerelve.Kis anyagi ráfordítással forgalomba is helyezhető lehetne.
Lehet kapni a két karburátorhoz való csatlakozót. A régit le kell vágni a szelepfedélről és az újat a helyére hegeszteni! 360 Kc / 14,50eur volt az ára.
Üdv mindenkinek. Szeretnék egy infot megosztani veletek, van Csurgó egy oktávia már régebben raktam fel képeket róla most eladó lett ha valakit érdekel megadom az elérhetőséget. A tulaja meghalt a fia intézi az eladást a kocsi hiányos udvaron áll de még megmenthető.
Otthonról kaptam kis segítséget, szerencsére megvan a megfelelő szelepfedél, és a kasztni szám is:
0412034. Sajnos az a fő probléma hogy az autó darabokban érkezett hozzánk, rengeteg alkatrésszel és nem minden Felicia, es osszeszereles közben derül ki folyamatosan hogy mi is van meg mire is lenne meg szükség :/
Ez a fekete egy Octavia szelepfedél , erre nem fogod tudni felrakni a két légszűrőt !
Neked egy ilyen szelepfedél kell, mint ez a kék !
A két légszűrő házat is nézd meg , mert nem egyforma az Octavia illetve Felicia ( Spartak ) ! Az utóbbiak alsó része , amelyik a karburátorra cuppan , vastagabb , " húsosabb " !
Ha szembe állsz a kocsiddal , akkor bal kéz felé a tűzfalon találod a nagy táblát , és annak környékén a kicsit . Mint a mellékelt képen látod , van amikor a nagy tábla alá , a Felíciáknál általában a nagy tábla föle teszik a kicsi táblát :
A kis táblán található karosszéria sorozatszámot normál esetben megtalálod egy kis lemezkén is , ami az ablaktörlő motortól jobbra a tűzfalra van rögzítve két ponthegesztéssel . Ha semmi ilyesmit nem találsz az autón , akkor az már igen - igen komoly lakatosmunkán khm esett át ..... Még egy dolgot megnézhetsz kíváncsiságból , a karosszéria ( és most szándékosan nem autót írok ) eredeti rendszámát . A jobb oldali " B " ajtóoszlopot nézd át alaposan ! A hatvanas évek elején ( talán ' 65 ig ) ide ütötték be az autók rendszámát . Ha kívülről nem látod , akkor lehet , hogy csak le van gittelve , a Felíciánál azért hátulról ki is lehet tapogatni , vagy tükörrel benézni . Ha semmi nyomát sem találod , akkor lehet , hogy lakatolni kellett , mert nagyon sérült volt , vagy korrodált , vagy ...
köszönöm a felvilágosítást, ebből szarmazhat barmilyen hátrány azon kívül hogy tudjuk hogy nem az eredeti alvazan van? A karosszéria számot lefotózom amint hazaérek, valószínűleg ez a hét vége folyamán fog megtörténni, annyit kérhetnek hogy kocsit pontosabban leird hogy hol talalom?
1961 -től , ha a hétjegyű alvázszám első számjegye :
1 . Octavia .
2.. Octavia Super
3. Felicia .
Gondolom , akkor nem kell tovább részleteznem ...
A 11. széria 529941-543540 közötti számtartományban készült '61 szeptemberében , ebben benne volt mind a három motor fajta . Ebből a szériából került be egyébként az utolsó nagyobb mennyiségű ( 150 db-os ) Felicia szállítmány az országba . Ezek kerültek forgalomba október végén , november elején CE 65 XX - CE 66 XX rendszámokkal . Azért tudom ilyen pontosan , mert nekem is ebből a szériából van a kocsim . Ezek után már csak elenyésző mennyiségben kerültek ( kerülhettek ) be Feliciák illetve Felicia Superek az országba ( pl a '62-es , ' 63- as BNV -n kiállított autók ) amik aztán nyereménybetétkönyv autóként végezték :
Köszönöm a támogató és segítő szavakat, jó érzés lesz egy ilyen közösséghez tartozni.:) Időközbrn megnéztem az alvázszámot, elvileg 2542474, a táblája sajnos nem gyári, motorról tudok meg képet küldeni
Képek alapján szép lesz az autó , amit már most korrigálhatsz rajta , az a sárga első index bura . Ezeken gyárilag fehér üveg bura volt ( akkoriban még fehér izzóval ) , sokkal jobban néz ki , és azzal eredeti , és sárga izzóval tudod használni .
A másik , ha valóban Felicia Super ( ez nagyon gyorsan kiderülne , ha beírnád az alvázszámot , vagy lefényképeznéd a nagy tábláját a motortérben )
Az évjáratot valószínűleg elírhattam, sajnos nem túl vidám úton került a birtokunkba az autó félkész állapotban még csak olvasgatok, leltározok, tervezgetek a témában - az ebből fakadó pontatlanságaimért előre és utólag is elnézést. Az évjárat akkor kérdéses, de bizonyosan egy Felicia Superről van szó, osztott üléses - erről én is azt az információt kaptam hogy egyezik a kombiéval, de akkor mint kiderült (köszönöm az információt) abból sem mindegyik jó. Brnóban jártunk már jó párszor - mindenesetre köszönöm a tippet - amennyiben lehetséges igyekeznék ezt az utat most elkerülni, mert biztos van pár apróság ami hiányzik és akkor egyszerre mennék mindenért az őszi(?) vásárra. Képekből csak mobiltelefonos sebtében lőtt van, a minőségért nem vállalom a felelőséget:)
Az '59 -60 között gyártott Feliciák első (egybe ) ülése egyezik az Octáviáéval , a '61-62 között gyártott nagyon nem ( ami elméletileg a kollégának is kellene ) , '63 - tól , a 17. szériától aztán megint egyezik ....
Pár éve beszkenneltem a Felicia kezelési utasítást , nézd meg a régebbi hozzászólásaim közt ezen a fórumon !
1961- ben még nem gyártottak Felicia Supert , vagy elírtad , vagy a papír nem frankó , vagy ....
Raknál be róla egy képet ? Ezen kívül , ha nem gond , az alvázszám első számjegyét , mindjárt okosabbak lennék ...
Brnóban , a börzén érdemes szétnézned , ha jól tudom , jövő hónapban lesz . Ott előfordulnak karosszéria elemek ( aranyáron ) illetve motor és futómű alkatrészek is . Sok minden kis csetreszt pedig már után gyártanak , akárcsak a gumi ( tömítés ) garnitúrát .
Segítséget szeretnék kérni, bízom benne hogy itt megtalálhatom amit keresek. '61-es Skoda Felicia Superhez keresnék ülésgarnitúrát, illetve ajtókárpitokat, bármilyen segítségért, elérhetőségért, tippért, 'neadjisten' konkrét alkatrészekért rendkívül hálás lennék. Ezen kívül érdekelne még szerelési, útmutató vagy bármilyen szakirodalom a típusról.
elérhetőségeim az alábbiak:
verbo.daniel@gmail.com vagy telefon: 06 30 58 91 055
Ezt aki rendbeteszi gratulálok neki simán benevezhet vele a roncstelepszökevények műsorba szívesen megnézném hogy varázsolják ujjá nem semmi munka lesz.