Keresés

Részletes keresés

kapanyi Creative Commons License 2011.05.24 0 0 2035

Sziasztok!

Elkezdtem valamit, majd kiderül mi lesz belőle, egyelőre azonban várom szeretettel a véleményeket, javaslatokat, mindenféle hozzászólást. Teljesen kezdő vagyok, ezért minden segítségre illetve bármilyen kritikára vevő vagyok. Előre is köszönöm.

http://attila-kiss.blogspot.com/

Kzella Creative Commons License 2011.05.13 0 0 2034

Elolvastam, köszönöm.

 

Előzmény: Riena2 (2033)
Riena2 Creative Commons License 2011.05.13 0 0 2033

Nem, nem kell fizetni semmiért. Teljesen ingyenes a megjelenés annak, aki megnyeri a pályázatot. :) Csak nem tudtam, mi a szokás itt, és nem akartam, hogy rám szóljanak, mert nem mindenhol szeretik a linkelgetést meg hasonlókat. :)

 

Mivel elég hosszadalmas lenne leírni a pályázat részleteit, én pedig állandó időhiányban szenvedek, mert hónap végéig le kell adnom a 2. könyvem kéziratát a kiadómnak, ezért remélem, megbocsátjátok, hogy csak gyorsan belinkelem a facebookos klubomból azt a bejegyzést, ahol a bővebb infókat találjátok. :) Ide katt, akit érdekel a dolog: https://www.facebook.com/group.php?gid=127912600569915#!/permalink.php?story_fbid=212296388798202&id=100000001048561

 

Ha valakinek valami nem teljesen tiszta, akkor az előző hsz-emben megadott mail címen elérhet, szívesen válaszolok vagy segítek. :)

Előzmény: Kzella (2032)
Kzella Creative Commons License 2011.05.12 0 0 2032

Nyugodtan ideírhattad volna. Mindenki kiírja.

Ha viszont a megjelenési oldalért fizetni kell, akkor érthető hogy nem írod ki.

Előzmény: Riena2 (2031)
Riena2 Creative Commons License 2011.05.12 0 0 2031

Sziasztok!