Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pizo Creative Commons License 2017.12.30 0 0 1987

"Egyébként meg arról senki nem beszél hogy hány olyan magánszemély viszi be kereskedőnek úgy a kocsiját hogy nem is ér annyit amrnnyit kapni szeretne meg csak szabadulna tőle de büdös a bontó"

 

Vissza a szocializmust! 10 éves autót kötelezően a bontóba! Amúgy meg nem az eladó a hibás, a nepper keres hazugsággal sokat a gyatra állapotú gépen. De ugye az átvizsgálási költséget a legtöbben sokallják és meg akarják spórolni.

 

Fura, eddig soha nem vettem rossz használtautót - igaz járműgépész tervezőmérnök vagyok és átnézem rendesen... újra nem telik, azért sem, mert a sok spórolós a szaktudást nem akarja megfizetni. Minden drága... aztán jön a sírás.

 

Zoli 

 

Előzmény: a45 (1985)
pizo Creative Commons License 2017.12.30 0 0 1986

új Ptk. 6:159. §

 

Zoli

Előzmény: pizo (1984)
a45 Creative Commons License 2017.12.30 0 0 1985

Egyébként meg arról senki nem beszél hogy hány olyan magánszemély viszi be kereskedőnek úgy a kocsiját hogy nem is ér annyit amrnnyit kapni szeretne meg csak szabadulna tőle de büdös a bontó de kárt csinál vele másoknak csak azért mert az ő lova ennyit meg annyit ér aztán bontószökevény az egész de lessz ebből pénz 

kár meg másoknak csak sokan a saját érdeküket tartják fontosabbnak a valóság helyett és önmagukat és másokat csapnak be vernek át és nem érdekli őket mit tesznek mer hát a pénz mindegyik oldalon nagy úr nehogy má én szívjam be pedig nem egyszer ha ostoba voltam én is beszívtam és nem mentem perre senkivel mert a hibáimat beláttam és nem ajvékoltam nem átnézetés felületesség kocsi papírjai magas autóéletkora

stb miatt és ma már tudom hogy az élet jó iskola csak a tandíj magas

 

pizo Creative Commons License 2017.12.30 0 0 1984