Keresés

Részletes keresés

Cpt.Dave Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3390

Ennél hülyébb linkelési módot...

 

http://virtualganz.fw.hu/letoltes/LWZ9721.mp4

 

Előzmény: Cpt.Dave (3389)
Cpt.Dave Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3389
Előzmény: Cpt.Dave (3388)
Cpt.Dave Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3388

Na akkor egy kis élménybeszámoló.

 

Kezdjük a vezetőtérrel:

Sofőr kényelmesen eléri végre a bal felső panelt, lényegesen nagyobb tér van bent. tágasabb, jó a tárolórekesz az ajtón de asofőr megjegyezte hogy ez mintha el lett volna kapkodva. Kicsit mocskos is az a rész, de simán nem lehet letörölni. A műszerfalon lévő kapcsolók megújultak, szerintem kicsit agyon van bonyolítva az ajtó gombsor. utas általi jelzésre a kapcsoló felső felében jelez egy kis piros led. Ha kinyílt az ajtó akkor az alsó felében villan fel egy kis megint piros led. Felfele nyomva nyit, lefele nyomva zár. Ha ez zavaró lenne a sofőrnek még mindíg ott a kijelző középen azon szépen kijelez mindent a busz. Ami engem is és a sofőrt is meglepett az a műszerfal remegése. Videóval hiába próbáltam felvenni nem tudta átadni mert én nem tudtam fixálni a kezem a remegés ellen. Nagyon szépen oldották még az íves műanyag elemeket is:

Ami kicsit zavar az a különböző szín a két elemnek. Lehetett volna egységes és ha már színek ez a kék a padlónak szerintem nagy jól néz ki. Kellemesebb a korábbi szürkés szín után.

 

Klíma:

25 fokra volt beállítva és azt szépen tartotta is az ajtónyitogatások ellenére. Relative egyenletes nyomta a hideget, de a leghűvösebb mégiscsak elől volt ugye. Leghátul a motor mellett volt így olyan meleg hogy az ember még nem izzadt. Tudna a klíma többet is, de a sofőr most úgy gondolta elég. Hozzáteszem így is jó idő volt. Annyi probléma volt ahogy azt várni lehetett, hogy a busz teljesítményén érezni a klímát ahogy az visszafogja.

 

Beltér:

 

Nagyon szépen oldották meg a tetőn lévő elemeket. Sokkal jobban néz ki a korábbi takaró elemhez képest. Igényesebb hatást kelt. Illesztési hibákat, vágási hibákat sikás maszatolást nem nagyon találtam. Egy-két érdekesség van ami ront a képen.

 

de a legdurvább hibának mégis ezt vélem. Pedig azt mondanám tényleg szép is korrekt busz így a belső alapján, de ez kicsit ront az összképen. Kicsit befejezetlennek hat így.

 

Viszont a belső kijelző elrejtésének módja tetszik és a burkoló elem is szépen illeszkedik az ívekhez

 

eggyel több másfeles ülés került beépítésre. Pontosabban fél üléssel több hely van a buszon. Üzemanyag tank feletti ülés lett kicserélve és az itt az itt lévő két ülés kapaszkodókat is kapott. Körbeölelik őket így a folyosóra eséstől védve az utas egy szűkebb ívben:

 

A ledes világítás az ajtó felett szépen néz ki és nagyon erős fénnyel bír. A zöld jelzés szépen elalszik amint kinyílt az ajtó nem pedig hirtelen tűnik el. Tény nem ettől lesz jó egy busz, de a megoldás tetszik :)

 

Sofőr a kedvemért rákapcsolta a fényt is  :) . Tetszik. Jól látható erős fényű.

 

Motortér környéke is átalakult egy kicsit:

 

és végre a hátul állóknak nem a sátorba kell kapaszkodni:

 

 

és akkor a végére pár extra:

együtt a 3 Ikarus

 

Végül pedig az újonc:

 

 

 

ttpityu Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3387

Az jó, hátha tudnának eladni belőle jó sokat, legalább kiszorítaná a kiskerekűeket...:)

Előzmény: ARC 187.01 (3386)
ARC 187.01 Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3386

Csuki 66 millió körül van.

Előzmény: Cpt.Dave (3385)
Cpt.Dave Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3385

Ez valahol 50 körül mozgott. Legalábbis az első szériás ARC-ról ezt tudom, mert a csuklós 20millióval hosszabb :) Namost ha az 70 körül mozgott akkor lehetett következtetni a szólóra.  Viszont a klíma biztos dobott rajta valamit. Tervezetem videót is, de azt lehet sötétebb időben kellene mikor látni is valamit belőle.

Előzmény: ttpityu (3384)
ttpityu Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3384

Tényleg, a V134-es áráról lehet tudni? Csak összehasonlításképpen, mert Szerbek vettek Urbino12 gázost, azok 67 millába kerültek klímásan.

ttpityu Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3383

Szuper. Már várom a képeket.  Egy pici videot nem lehetne az ajtókról, mikor világítanak a led sorok? Elég lenne egy leszállásjelzéstől az ajtó becsukásáig...Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogyan néz ki. Köszi előre a képeket is...:)

Előzmény: Cpt.Dave (3381)
masterboy69 Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3382

És az most miért baj hogy Credo kapaszkodó van benne?

Előzmény: zsig (3370)
Cpt.Dave Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3381
az agria rekord idot produkalt. ma mar forgalomba is allt a 972. kepek hamarosan csak meg haza kell másznom a gepert :)
Mondeo Mk II Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3380

Én arra utaltam, hogy ennyire minimális változtatásokat faceliftnek nevezni túlzás. Meg arra, hogy régebben a járműgyártók ugyanilyen jellegű apró változtatásokat hajlamosak voltak faceliftnek, vagy akár új modellnek nevezni.

Előzmény: torqmatic (3379)
torqmatic Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3379

A facelift azt jelenti, hogy változtatnak egy kicsit a külsejőn/belsőn, de alapvetően a jármű konstrukciójához nem nyúlnak. Ez a változás lehet persze előnyös vagy hátrányos (ízlés kérdése), de semmiképpen nem egy korhoz kötött dolog...

Előzmény: Mondeo Mk II (3378)
Mondeo Mk II Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3378

Hát nemtom... azért ezt faceliftnek nevezni 15 évvel ezelőtt is erős lett volna...

buszozós Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3377

Valahogy az Agriás V134 jobban tetszett... :D, de nekem ez is tetszik. :)

Előzmény: torqmatic (3375)
ARC 187.01 Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3376

Határozottan tetszik. :) :)

Előzmény: torqmatic (3375)
torqmatic Creative Commons License 2011.07.15 0 0 3375
Irisbus Creative Commons License 2011.07.14 0 0 3374

Mostmár majd kilőjük utcán, használatban, kiállásban az utasteret, telephelyes fotót se így, se úgy nem teszünk fel, tudod nem hiányzik a baj :-/ :)

Előzmény: Cpt.Dave (3373)
Cpt.Dave Creative Commons License 2011.07.14 0 0 3373

Amint lesz egy kis szabadnapom megoldanám, de holnap pont akkor vezetek buszt mikor az ismerősnek meg kiállása van. Illetve lőnék én csak nem tudom hogy a telepes képekért nem fognak e prüszkölni. Hiába a busz belsejéről készítek képet ha a háttérben a telep lesz látható. Holnap utánajárok ennek a volánnál. de amint összejönnek a dolgok mindenképp lesznek beltéri fotók még. Ha más nem már majd kint forgalomba az meg max 2-3 hét.

Előzmény: Törölt nick (3371)
petiteto Creative Commons License 2011.07.14 0 0 3372

Ááá, micsoda függelemsértés! :) Am inkább "no comment" a véleményem a dologgal kapcsolatban részemről :)

Előzmény: zsig (3370)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.14 0 0 3371

 

 Utastéri fótók lesznek még?

 

zsig Creative Commons License 2011.07.14 0 0 3370

BOTRÁNY! Az Ikarus Credo kapaszkodókat használ!! Plágium! Hitelrontás! :-)

Előzmény: petiteto (3360)
petiteto Creative Commons License 2011.07.14 0 0 3369

Most vagy te, vagy én vagyok hülye matekból, de nekem az egy csavar különbség nem kettő :)

Előzmény: kristoof (3366)
petiteto Creative Commons License 2011.07.14 0 0 3368

Úgy, ahogy mondom. Más féle fittingek vannak a buszban, mint eddig :)

Előzmény: Pekkarin (3364)
RedDriver Creative Commons License 2011.07.13 0 0 3367

Ha hozol egy szárnyas matricát az elejére, istenbizony elintézem, hogy felragasszák.

Előzmény: Airider (3362)
kristoof Creative Commons License 2011.07.13 0 0 3366

Bizony, csak két csavarral több van benne. Ami pont a Credonál lévő problémát orvosolja! :-)))

Előzmény: petiteto (3360)
Cpt.Dave Creative Commons License 2011.07.13 0 0 3365

Már az LMP-210 is jobb ilyen szempontból. kevesebbet szintez már az is.

Előzmény: Ózdibusz (3363)
Pekkarin Creative Commons License 2011.07.13 0 0 3364

Ezt hogy érted?

Előzmény: petiteto (3360)
Ózdibusz Creative Commons License 2011.07.13 0 0 3363

Azért egy dolog érdekelne, ha valaki tudja itt a választ: a szintező még mindig ugyanaz a "villámgyorsan" reagáló, nagyon-nagyon idegesítő konstrukció? Mert szerintem torony magasan ez a leggyengébb pontja a busznak.

Előzmény: Airider (3362)
Airider Creative Commons License 2011.07.13 0 0 3362

Szép munkát végeztek! Ahogy az várható volt, "forradalmi" újdonság nincs :(, de több, mint amit vártam. A beltér így képek alapján egész jónak tűnik, remélem, hogy majd élőben is :). Kívül és belül is végre nagyrészt rendbetették azt amit kellett, mondjuk azért remélem, hogy nem áll meg a fejlődés itt több évre, mert lehet még mit fejleszteni :).

Többen kritizálták a homlokfalat. Szerintem jobb lenne mint a korábbi, engem csak 2 dolog zavar. Szerintem is szélesebb fekete sáv kellene az Ikarus felirat köré, valamint az a magában álló krómcsík elég esetlenül fest, oda inkább egy szárnyas embléma kellene ;).

Előzmény: torqmatic (3338)
EAG E95 Creative Commons License 2011.07.13 0 0 3361

A hátsóban mindenképp egyet értek. Az eleje szerintem az előzőnek szebb volt...viszont a belseje ennek eléggé tetszik legalábbis a képekből ítélve. :)

Előzmény: Ózdibusz (3347)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!