Keresés

Részletes keresés

Dante001 Creative Commons License 2023.01.25 0 1 19409

Egy városi busznak nem jó a 30 literes fogyasztás? Folyamatos megállókkal? Melyik műsort tetszik nézni? :D

Előzmény: MCA-001 (19408)
MCA-001 Creative Commons License 2023.01.25 0 0 19408

Azért a majdnem 30literes átlagfogyasztás nem valami acélos.
ok, 800km után és rövid távon használták csak.

 

Előzmény: Dante001 (19403)
MCA-001 Creative Commons License 2023.01.25 0 0 19407

Ezek a dolgok nekem sem tetszettek a képek alapján.

Előzmény: 7-es troli (19405)
MCA-001 Creative Commons License 2023.01.25 0 0 19406

Pedig a mai viszonyok mellett a vezeték nélküli nyomógombok beépítése már olcsóbb, mint a hagyományosakat bekábelezni.

 

Előzmény: 7-es troli (19404)
7-es troli Creative Commons License 2023.01.25 0 0 19405

Sajnálom, hogy a csukló elott és után nem kerültek a buszba függőleges kapaszkodók, hanem maradt a ferde elem. Ez nem igazán praktikus, nem esik kézre. Illetve a 3.ajtó előtti függőleges kapaszkodó geometriáján is lehetett volna változtatni, hogy ne szoruljon az utas keze az ajtó és a kapaszkodó közé.

Kiváncsi vagyok, a sorozati kocsikon ezekben lesz-e változás.

Előzmény: MCA-001 (19401)
7-es troli Creative Commons License 2023.01.25 0 1 19404

És egy videó a próbafutásrólm:

https://youtu.be/FNHsxpUxwts

 

Sajnos pãr szakmai tévedés van a videoban a busszal kapcsolatban, de ettől függetlenül jó látni a buszt üzemben.

Érdekesség számomra, hogy a korábban benne levő “vezeték nélküli” leszállásjelzők ki lettek cserelve hagyományosra.

A korábbi spéci gombokról a Technológia résznél írnak:

https://credobus.hu/modellvalasztek/econell-18-next/

Dante001 Creative Commons License 2023.01.24 0 1 19403

Az AA-GP368 pedig a 12 Next lett.

 

Mind a kettő tavaly vizsgázott, érdekesség, hogy akkor a 12-ben 5000, míg a 18-ban már 14.000 km volt.

Előzmény: Ikarus 120e (19400)
Ikarus 120e Creative Commons License 2023.01.24 0 1 19402
Előzmény: Dante001 (19399)
MCA-001 Creative Commons License 2023.01.24 0 0 19401

Egyre jobban szeretem a szállítható személyek száma kifejezést.


CREDOBUS ECONELL 18 NEXT Típusjel: CREDO 03

Ülések száma vezetővel: 57

Állóhelyek száma: 93

MERCEDES-BENZ Kereskedelmi leírás: CONECTO G, Típusjel: 628B02

Ülések száma vezetővel: 36

Állóhelyek száma: 100

És itt is 35,9 literes átlagfogyasztást ír a computer.

 

Előzmény: Ikarus 120e (19400)
Ikarus 120e Creative Commons License 2023.01.24 0 3 19400

Úgy látszik, hogy kapott rendszámot 

Előzmény: Ikarus 120e (19398)
Dante001 Creative Commons License 2023.01.24 0 0 19399

Csodálom, mivel már volt egy. Lehet, hogy ez a darab már a 47-es flotta egyik tagja?

Előzmény: Ikarus 120e (19398)
Ikarus 120e Creative Commons License 2023.01.24 0 2 19398
Dante001 Creative Commons License 2023.01.21 0 0 19397

Ma volt 1 hónapja hogy műszakizott, 365 ezer km van benne, 4 éves kocsi.

Előzmény: Dante001 (19396)
Dante001 Creative Commons License 2023.01.21 0 0 19396
D-Robee Creative Commons License 2023.01.13 0 0 19395

kapisos=kaposos

Előzmény: D-Robee (19394)
D-Robee Creative Commons License 2023.01.13 0 0 19394

Üdv!

 

Ma ½11 tájékán Téten láttam egy kapisos szinezetű, P-s rendszámú EC12-est. Magánézben lévő gép már? Győr irányába haladt.

Dante001 Creative Commons License 2023.01.08 0 2 19393

Nekem is így rémlik, amíg nem kapják meg az áment a minisztériumból, addig aláírni sem engedik. Ha ez megvan, már zöld az út.

 

Így írhatták alá az 50 Volvora is meg az Intourokra is a szerződést.

Előzmény: 7-es troli (19389)
7-es troli Creative Commons License 2023.01.08 0 1 19392

Köszönöm a pontosítást.

 

Valamiert azt gondoltam, ittmár az állam is megadta a fedezetet.

Előzmény: IkarusEAG (19391)
IkarusEAG Creative Commons License 2023.01.08 0 2 19391

Minden szerződést megkötnek, ha eredményesen végződik a közbeszerzési eljárás. Így történt tavaly nyáron a 100 darabos Inovell, 40 darabos Intouro és 50 darabos Volvo beszerzésekkel is, amelyekre az állam a szerződéskötést követően 3 hónappal bólintott rá. A szerződés még a Nextek esetében sem hatályos, de a csuklósok jönni fognak hamarosan.

Előzmény: 7-es troli (19389)
7-es troli Creative Commons License 2023.01.07 0 1 19390

A szállitás ütemezése kapcsãn írtam az esetleges próbajáratok időpontját. Hiszen a buszokat a volannak való átadás elott csak meg kellene járatni kicsit.

Előzmény: Ikarus 120e (19388)
7-es troli Creative Commons License 2023.01.07 0 0 19389

Szerintem elég régóta minden Volán buszos közbeszerzés feltételes. Volt amit nem is kötöttek meg, mert nem volt rá biztosított a fedezet. Amire az állam adott pénzt, azt mind megkötötték. Ezt a szerződést is alairtãk,Megkötötték. 

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02CfR9HbXUHfTqDfAKDhSJ1oDQZCvpgrjkAQ5t5fzhtbutBdJiwyWEgEn2kJfVdGpCl&id=100063774234789

 

javitsatok ki, ha tévedek.

Előzmény: htibor (19387)
Ikarus 120e Creative Commons License 2023.01.07 -2 1 19388

Szerintem simán lehet, hogy januárba próbáznak az első darabok, ha októberbe már itt tartottak... 

Előzmény: 7-es troli (19386)
htibor Creative Commons License 2023.01.07 0 0 19387

14. oldaltól:

"Feltételes közbeszerzési eljárás"

Előzmény: Dante001 (19385)
7-es troli Creative Commons License 2023.01.07 0 0 19386

Akkor januárban mãr látni kellene a Győrben próbázó első kocsikat.

 

Azért érdekelne, hogy a teljes adagban benne lesz-e a proto kocsi.

Előzmény: Dante001 (19384)
Dante001 Creative Commons License 2023.01.07 -1 2 19385

A szerződést 2022.12.23-án írták alá, ehhez kell számolni.

Előzmény: Dante001 (19384)
Dante001 Creative Commons License 2023.01.07 -1 2 19384

Szállítási ütemezés az Econell csuklósokhoz. A megadott műszaki dokuban egyébként a fogyasztás ha jól látom 42.56 L/100 km.

 

 

Elektronikus Közbeszerzési Rendszer - Publikus Szerződéstár (gov.hu)

Dante001 Creative Commons License 2023.01.05 0 2 19383

Nekem a dizájn nagyon bejövős, de azért megnézem majd nyáron klímával megterhelve mit fog szólni a 6.7-es motor hozzá.

Előzmény: Ikarus 120e (19382)
Ikarus 120e Creative Commons License 2023.01.05 -1 3 19382
Ikarus 120e Creative Commons License 2022.12.29 0 0 19381
Svehlik Creative Commons License 2022.12.28 0 0 19380

A NBF-es Econellek és Inovellek 2013-ban lettek gyártva, azonban ezek 2015 tavaszán álltak forgalomba a DDKK Zrt.-nél.

A MYR-es Econellek és Inovellek 2014-ben lettek gyártva, azonban ezek is 2016 augusztusában álltak forgalomba a ÉNYKK Zrt.-nél.

De van egy másik példa is: Azokat a bizonyos pécsi zöld buszokat 2016-ban gyártották, végül 2018. január 1.-től vette állományba a tatabányai helyi járatok jelenlegi szolgáltatója, a T-Busz Kft.

 

Ezeket az infókat a fotobus.msk.ru-n is megerősítették!

Előzmény: JLW-470 (19379)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!