Első körben fojtószelep takarítás, kiszerelve a belső fele is, azután gépen fojtószelep állás érzékelők visszaállítása alapra, ha ez megoldja akkor jó, ha nem fals levegő felderítése következik szerintem.
Váltáskor is felpörög? Ha igen, szinte biztos hogy a kartergáz visszavezetésnél fals levegőt szív a motor. A szívósor alatt van a cső ami ki szokott repedni.
Kb 1-2 hónapja kezdte al a C-maxunk (2006-os évjárat), hogy üresben és indításkor felpörög. Kb 1 másodpercig alapjáraton felpörög a motorja 1000-ről 2000-2500 közé majd egyből visszaesik.
Én azt vettem észre, hogy az alapjárat jobban "ráz" is.
Szerelő fojtószelepet tisztított, majd cserélt de a probléma még mindig fennáll. Van ötletetek, hogy mi lehet a gond? Esetleg valamni típushiba vagy, hogy merre keresgéljek a megoldás érdekében?
Ezt így nehéz értelmezni,ezt hallani kéne.Tudtommal ilyennel itt a fórumon még nem találkoztunk,de egy lehetséges tipp .Nézd meg anyosűlés előtt a szönnyeg alatt nem-e vizes,vagy az ajtok alatt a vízkifolyó nem dugult e el,mármint ha ez egy olyan vízlötyőgös hang lenne.
2006 cmax benzin műszerfal alatt kanyarodáskor olyan hangot hallani mintha 2literes palackban vízet mozgatnád.ötlet v valakinek hasonló probléma? Köszi
A gépkocsi müködéséhez elég sok úgynevezett "MODUL"van telepitve,ezek álltalában fekete dobozban levö vezérlő panelok.Ha ezeknél valami oknál fogva kis zavar keletkezik megváltozik a betanult (elfelejti)program,akkor van rá mod,hogy kocsihoz csatlakoztatott laptoppal(ELM 327+laptop,sokunknak van)lehet resetelni-újratanitaní házilag is.De lehet,hogy valahol csak érintkezési-testelési híba áll fent.At lehet nézni a csatlakozókat,kábeleket müszercsoportnál is,ajtoknál is.Ja és a testeléseket is,még a hátsó lámpáknál is,nem is gondolnák sokan hogy egy ott levö korrodált lámpatest testelés,vagy csatlakozás is bekeverhet a műszercsoportba.Sok példa volt már rá.
Az akku saruja már volt levéve több mint 30 percre, sajnos nem segített. A többit nem nagyon értem. Ki tudnád fejteni úgy hogy megértsem? Köszönöm előre is!
Próbáljátok meg levenni az akkusarut kb 30percre(ez resetelni)hátha.Ha ez nem segit,akkor lehet próbálkozni a BSI vagy BMS(nem emlékszem pontossan melyik)karoszéria modul újra aktiválásával.ELM 327 (kapcsolos kivitel)+ ForSkannal megtalálod.
Ford C-Max 2009 évjáratú autónknak az óracsoportnál lévő kijelzője van amikor kialszik 10 perc után de ha eltelik 10 perc akkor újra visszakapcsol és csak azután alszik el ha újra a bezárjuk az autót, amit ki sem nyitottunk közben. Sajnos olyan is volt már, hogy egész éjjel világított és nem aludt el a kijelző. Sem a Ford szervizben nem tudtak segíteni sem azok akiket eddig kérdeztünk. Hallott már valaki hasonlót vagy találkozott valaki hasonló problémával? Szívesen veszek bármilyen ötletet. Köszönöm!
Sziasztok!2004ford focus c max tdci .2 hónapja hűtő kilyukadt.csere!1hétre rá termosztát kilyukadt.csere!1hónapra rá felforrt a viz.szerelő!Vizpumpa jó.nem folyik sehol.ventilátor működik.nincs fehér füst .motorolaj tiszta!Szerelő tanacstalan!Elhoztam a járgányt 100-150km mentem vele ,eddig jó!Félek vele elindulni!Mi lehet a gond?