Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
Ha azt gondolod, hogy azért jövök hozzád, hogy elrebegj egy igent, akkor rosszul gondolod
Sokkal inkább azért, hogy kiejts egy döntést, egy igent, vagy egy nemet, hogy kilökjelek a közömbösségedből
Hiszen a langyos, az nem mérlegel, így döntése sincs, hanem egyszerűen alapok nélkül kijelent
És ne is nekem mond, hanem annak, Aki képes válaszolni neked a lelked útjain
Ugyan eljön, hogy tűzzel tisztítsa meg a világot, de mennyivel inkább az a vágya, hogy megelőzd
De nem úgy jön, hogy nem hagy a kezedben semmit, hanem a kezedből várja majd akkor a bűnbánat szavait, és a kéréseit, és kéréseid
Rosszul gondolod, ha azt gondolod, hogy azért jön, hogy megmutassa magát
Sokkal inkább azért, hogy megmutasson téged magadnak
És megtudhatod a bűnbánat szavaival, hogy azok milyen értékesek a számodra, megmutatva neked, hogy a Számára milyen értékesek, mikor megtisztulsz
És megtudhatod, hogy a kéréseid másokért milyen értékesek, és abból megtudhatod, hogy amit adsz, az marad nálad, és minél többet adsz, annál több marad nálad
Beléphetsz a bölcsességbe
"Istentől jön a segítség, Istentől jön a reménység, forduljatok Hozzá, és meg fog menteni benneteket."
Aki elveszi a másét, az tudja meg, hogy igen alacsony szinten van a szeretete, amit a szeretetének gondol, ott abban amit kap, az a nagy tévedése, hogy övé az a szeretet
És hogy elveszem a másét, annak nem egyféle a formája, hanem ezer és egyféleképpen lehet megrövidíteni a másikat
És egyáltalán ne gondoljam, hogy csak külső okok vezetnek arra, hogy elveszem a másét
Hanem sokkal inkább a belső okom késztet, amit úgy hívnak, hogy önszeretet
Az önszeretetem vezet arra, hogy elvárjak másoktól, magam meg nem cselekszek, így a restségem az első késztetésem, hogy elvegyek a másiktól
És mivel gyógyítható a lelkem ez a betegsége?
Nyilván abban, amikor önzetlenül adnak, amikor kapok másoktól, és abban elkezd meggyökeresedni a felismerésem
És gondolj bele, amikor adsz, az, hogy hogyan adsz, az elveheti azt is, amit adtál, és hozzá is tehetsz bőségesen
Így mogorva arccal, és mogorva lelkülettel amikor adsz, akkor inkább elveszel
És amikor kioktatod a rászorulót, gondolva azt jószándéknak, azzal bezárod a börtönébe, és még a kulcsát is messze elhajítod
Hát igen, nehéz kérni, aki rászorul, mikor kér, szenved
De ez az első lépése, hogy kikerüljön a szorultságából, beleértve szellemi szorultság állapotát
Ugyan a Bölcsesség ébreszt fel téged, de mégis akkor kezded világosságban meglátni a világot, amikor megérint a Szeretet Lángja
És ugyan úgy van, aki lángra gyúlt, az Lángot ad, úgy hogy maga lángolva marad, de mégis az van, hogy az kapja meg azt az éltető Lángot, aki az akaratának megtisztításával elmegy érte
Az pedig egy belső áldozat, a figyelem oltárán
Addig meg telve vagyunk tévedéssel, az önmagunkból kiindulásainkban
Így ami megtéveszti a világot, az a tévedése, mert nem ragaszkodik az igazsághoz, amit úgy nyer el, hogy ragaszkodik a tisztasághoz
Ugyan a tévedő nem akarja megérteni, hogy amit a világban lát, az minden ítélet
Pedig megérthetné, de azt nyilván nem teheti meg a világban, hanem csakis a tisztulásban, ami nem más, mint kiszabadulás az ítéletből
A világ célját úgy is meg lehet fogalmazni, hogy az egy választás, hogy maradok önmagamba zárva, vagy abból az ítéletből kilépek
Aki akar, az maradjon meg a muszájban, aki meg azt választja, lépjen ki a szabadságba
És hogy először a Világosság adjon világosságot? – hiszen azt teszi, amikor eléd tárja a Bölcsességet
Hogy amit a legkisebbel tettetek, azt velem tettétek, az úgy visszhangozzon a szívemben, mint a Hegyi beszéd
Hiszen nagy tévedéseknek vagyok kicsi gazdája
Mert nem aszerint viszonyulok az Istenhez, ahogy Felé fordulok, hanem úgy, ahogy a testvéreimre nézek, és amint felőlük gondolok
Mert amint úgy szeretem testvéreimet, ahogy magamat szeretem, ledöntöttem a falat, amit Isten felé építettem, és attól kezdve, már csak egy fátyol marad köztünk
És ha már meglévő a kapcsolatom az Istennel, de elkezdek gyűlöletet nevelni a szívemben a testvérem felé, azzal elléptem Tőled, a Tőled távolba
Amikor Isten feltámaszt a szeretetének érintésével, attól kezdve elkezdek ragaszkodni Hozzá, fenntartás nélkül, és abban nincs nehézségem
De hogy azt szeressem, aki inkább az ellenségem mint a barátom, az sok és rengeteg, és még több munkám magamon, nem megy máshogy, mint önmagam megtagadásával, testem ösztönzéseinek ellene mondásával
És jócskán megkönnyítem azt a dolgomat magamon, ha azt nézem, ahogyan Te nézel, és azt látom, amit meg akarsz nekem mutatni
Valójában én vagyok az, akit nem a valójában láttam
Hogy megérted, hogy milyen fontos az a szeretet, amit irántad éreznek, az előbb utóbb bekövetkezik
És az akkor következik be, amikor felismered a téged körbefogó szeretet hiányát
És abban van egy késztetésed, hogy több szeretetet adj másoknak
De az igazi késztetést akkor kezded el tapasztalni, amikor szeretetet adsz, és felismered, hogy jó adni
És amilyen egyszerű a szeretet fogalma, annyira könnyű félreértelmezned
Mert nem a késztetésben adott szeretet a nagyobb, hanem amikor minden az ellen van, hogy add
Amikor annak adod, aki nem viszonozza, vagy akkor adod, amikor az alkalom teljesen alkalmatlan és terhes számodra
És az, hogy valakinek adom, a másiknak meg nem adom, vagy egyenesen visszavonom, azok kérdésessé teszik a szeretetem milyenségét, hiszen telve van önösséggel
És ha azt gondolom a szeretetem lehet Istentől elszakadva teljes, az először is gőg, a gőg meg gyűlölet párja, és nem a szereteté
És ha ugyan még nem tapasztaltam, de az értelmem felfoghatja, hogy van bennem, és benned egy szikra Istenből, aki várja a lelkemet, amikor szellemem várja a lelkemet
Hogy egyesülhessenek, hogy szellemem közvetlenül adhasson a lelkemnek Istentől
Felismerésekben és ösztönzésekben
Hogy az értelmem is munkát kapjon a szeretet fogalmának feldolgozásában
Hogy a felismerésben ne egyszerűen csak döntsek, hanem átgondolva és mérlegelve találjam meg a helyes utat a szeretet útjain
És még rám vár a feladat, hogy felismerjem, a helyes döntés az küzdelmes
Hiszen a kényelemszeretetem, az elsősorban önösség, igaz, van benne egy szükséges rész is
Az értelmemre is sok munka vár, ha a Szeretet mellett döntök
Nehogy azt gondoljam, és gondold, hogy mikor jön a Kegyelem, azt fogja mondani, hogy élj
Hanem amikor jön, világosságot ad, hogy meg tudjam ragadni a Kegyelmet, és ki tudjam magamban, s magadban küzdeni az életet
Itt van a Kegyelem, csak én vagyok a megértésben lassú, és töredékes
Előttem az értelem, hiszen kinyilvánítja a Bölcsesség, de nem azt teszem, hogy befogadom, hanem körbejárom
Olyan vagyok, mint egy zöldségtermesztő, az egyik keveset termel, a másik bőségben bővelkedik, mindketten tudják ugyanazt, de csak az egyik csinálja eredményesen
Ugyanúgy, mint két borász, mindketten tudják ugyanazt, az egyik ugyanabból szőlőből csodát készít, a másik nem jut többre lőrénél
És aki nem tud szépet készíteni, nem érti, mért nem, hiszen tud mindent
Belép hozzánk a Kegyelem, de hogy életet adjon, ruhaként magára ölt más alakot a szentekben
Akik felöltöznek, majd hozzák, és tovább mennek, miközben a Kegyelem megmarad, nálam marad, amikor okos vagyok
Közben meg jól el tudnak hitetni azok, akik azt mondják náluk a kegyelem, és közben amit adnak, abból lesz nyereségük, kinyújtok tenyerükkel tőlem várva
Az Isten, Atya, Fiú, és Lélek
A Lélek jön, és felébreszt mindarra, amit Jézus tanít
Nem azt fogadom be, aki hozza, hanem a Lélek jön, hogy szállást vegyen nálam
És mikor rálépek a tanított útra, avval befogadom az Atyát is, a befogadott Bölcsességben
Nem más választ, én választok, ha jól választok, bővelkedek a csodákban
Mert mi is történik, amikor elkezdek figyelni az Istenre, befelé fordulva a csend felé, amikor elhallgattatom magamban a világ hangjait?
Kezdek gondolatokat várni Tőle
És elkezd gondolatokat adni mindenben
Azokban is ad gondolatokat, akik nem keresik a jelenlétét
Igaz, az semmit nem hoz az ő számukra, hiszen nem ismerik fel, ki közöl bennük
Hogy elkezdem várni a gondolatait, veszem azt a Szavából, és kiegészíti a Szavát, és rácsodálkozom, amikor azok egymáshoz illenek
Amikor beszél, úgy beszél, mint az Isten, és amikor cselekszik, úgy cselekszik ahogyan az Isten, az pedig elválasztja az embertől
És abban azt ismerjük fel, Aki leereszkedett a gyermekeihez, és magunkat is felismerjük abban
Egy-egy percet Neki szánunk, a gondolatainak, majd egyre jobban elkezdenek lekötni minket a gondolatai
Ugyan tehetnénk, hogy kiszakítjuk magunkat a világból, ehelyett felvonzza a gondolatainkat az égbe
Eddig a világból szemléltük az Istent, kevés megértéssel, most kialakul bennünk, hogy az Istenből szemléljük a világot, többet megértve a világból, mint amit megérthet a világ önmagáról
Akik még nem ismerték fel magukban, a belső kiküzdésben az Istent, és nem is próbálják keresni, azok ugyanazt mondják, de nemcsak azonosan beszélnek, hanem a tetteik és a gondolataik is azonosak, annak ellenére, hogy tiltakoznak ez ellen
Akik meg találkoztak az Isten kegyelmével, és megtapasztalták a csendet, amikor lemondtak a világ gondolatairól, azt mondják, amit tapasztalnak, és ami igaz
És közben vannak olyanok, akik a tanításokat ismerik, és nem is mondanak ellene, de langyosságuk bekényszeríti őket azok közé, akik nem ismernek, és a tetteik is úgy alakulnak
Nyilván úgy van, hogy homokos tengerparton, mikor a víz üdítően meleg, és simogató, bekívánkozol a vízbe
Majd amikor égi értelemben oda kerülsz a csábító tengerpartra, és nem tudsz belépni a vízbe, nem külső gátló tényező miatt, hanem belső kényszerrel ezt lehetetlenné téve, szenvedést okoz az neked
És már itt is úgy van, amikor megterheli a lelkedet a sötétség, és a Kegyelem nem lépi át a sötétségedet, elkezdesz menekülni a világosságtól, belső kényszertől vezérelve, a bűneid súlya alatt
Mikor valaki imádkozik érted, ő felszabadít téged ettől a menekülés kényszerétől
Ez még nem a világosságod, hanem a lehetőséged, hogy belépj a világosságba
És amit neked mond az Igaz, az igaz, és arról tanúságot adnak a keresők, akkor más nincs rajtad kívül, aki téged bevinne a világosságba
Így ismerd fel a kérdéseid tengerét, mert azokban ott van, hogy hogyan nem
A hogyan igen, az meg nálad van, az engedelmességben, ami bevezet téged a felismerésbe
Hogy át kell menned egy sivatagon, le kell győznöd a sivatagot
Ne gondold, hogy csak a felébredésed az, ahol az akaratod számít, hanem inkább minél közelebb kerülsz az igazsághoz, annál jobban számít az akaratod, ami tudatos
És sok visszakérdezésre van szükséged, hogy egyre jobban tudatossá váljon
Hiszen a tudatosságod minden helyzetben felismertet, felismertetve veled a gyengeségeidet is
És ahogy látom a gyengeségemet, úgy tudok az erődre támaszkodni
Először eldöntöd, hogy felébreszted magadat, avval felébresztve a szellemedet
Majd eldöntöd merre tovább
Isten a szeretetében fürdet, és az minél jobban betölt téged, annál inkább Ő lesz a cselekvő benned
És választhatod az engesztelés nehezebb útját is, avval kilépve a szeretetéből, a szeretetéért
Magad választva a nehezebbet, az Ő ölelésében, de a magam törekvő akaratában
Hogy ugyan adja az erejét, de mégis takarva adja, hogy már ne csak Ő legyen a cselekvő, hanem cselekvővé lépjen elő az akaratom, ledöntve akkor a hegyeket
Istenben elé lépve, mégis maradva a nyomában
És a tudatosságom megsegít a kísértésekben, hogy ne erőszakom legyen a harcomban a másikkal szemben, hanem a szeretetem
Így a Sátánt se harcolva fogadjam, hanem magamat legyőzve
Ezzel világosságot adva a Világosságtól
Hogy az ördögök, és minden más bukottak is arra essenek, hogy elkezdenek mérlegelni
Valaki minél szegényebb, és minél közelebb kerül az ínséghez, annál nehezebben állja meg, hogy tiszteletben tartsa mások tulajdonjogait
Annál nagyobb a kísértése, hogy másoktól elvegyen
Ha ebbe a helyzetbe kerülök, akkor kérjek, először attól, aki a viszonylataimban segíthet, majd ha a kérésem meddő marad, akkor fordulok Hozzád, és akkor megkönnyíted a terheimet, ha szorgalmas vagyok, megsegítesz
Ezért ha teheted, vedd figyelembe, hogy másokat jólétre segítsél
És tartsd a szemed előtt, hogy méltó a munkás a bérére
Szokj hozzá a gondolatot, hogy amikor kijelent, akkor meglesz
Nem, nem fordította el rólad a tekintetét, hanem te nem tekintettél Rá
Engedte, hogy kiteljesítsd az akaratod
De egy időszakot lezár, és új időszakot kezd
Amit áthat az ismeret
Oda meg csak az megy be, aki be akar oda menni, és kijelenti az akaratát Neked
Aki elégedett önmagával, tapasztalja meg önmagát
És ne legyen elégedetlen a választásával, hiszen a mellett döntött
Még nem ismered a Hatalom Istenét, mert eddig csak azt láthattad, mit cselekszik az Irgalom
Elküldi a Szavát maga előtt, aki elhiszi, az igazságot hiszi
De mint a Hatalom Istene sem fog mást mondani, hanem megkérdez téged
Nem dönt helyetted, te döntöd el, mit mondjon neked
Szebbé tudnád tenni a világot, egy ember is szebbé tudja tenni
Jézusban lépett be az Irgalom a világba
Ha követed, személyessé tudod tenni a kapcsolatotokat
Megismerheted a megismerhetetlent, mert önmagát adja, hogy megismerd
Mint ahogy Testét és Vérét adta, úgy kínálja most nekünk, hogy eggyé váljunk
Az áldozatát kínálja most a Testének, és a Vérének
Hogy ne egy láthatatlan Isten legyen, hanem eggyé váljon bennünk
Ezt kínálja nekünk fel az Irgalom
Ugyan elhozza az új Ég és az új Föld korszakát, de nem azt kínálja, hogy majd attól fogva, hanem azt kínálja, hogy mindazoknak, akik befogadják, belépjenek az újba
Ébreszd fel a hajnalt, ismerd meg, hogy megismertethesse önmagával a világot
Kiárasztja a Szavát a világra, vedd Testét és Vérét, hogy fel tudd ismerni a Szavában
Nem hatalommal jön, és se nem erővel, hanem elküldte Szavát maga előtt
És azt ne hidd, hogy el tudod odázni a kijelentését, amikor majd lezárja a régit, és megnyitja az újat
Félelemmel ne töltsön el a felismerés, hiszen az történik veled, amit akarsz, hogy megtörténjen veled