Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tapsi 13 Creative Commons License 2018.08.17 0 0 5253

Nekem is évek óta ilyen, nem kell "megijedni."

Előzmény: Csocsobar (5251)
Vajas81 Creative Commons License 2018.08.16 0 0 5252

Szia.

Nekem ugyan ilyen zakatolos darálos hangja van a váltónak, nem a motor mert 'kuplungra' elhalgat és akkor csak a motor hangja hallatszik. Én ahogy a garázsba tolatok a bal oldalamon egy támfal van és igy a hangot szépen fel is erősiti.

Főnökömnek egy Berlingo -ja van(30e km) és ugyan ilyen "váltó" hangja van. Arra azt mondták márkaszervizbe, hogy ez ilyen.

Én ugy tudom itt a Nissanban a  motor japán de francia a váltó. Igy nem csodálkoztam ezen egy kicsit sem eddig. :)

 

Előzmény: Csocsobar (5251)
Csocsobar Creative Commons License 2018.08.15 0 0 5251

Sziasztok!

6 éves 150E km futott Nissan Note 1.4 benzines autót vásároltam.

Megfigyeltem, hogy alapjáraton a motor-váltó felől kopogó-daráló hang jön belőle (hol gyengébben, hol erősebben hallatja magát), amit nem igazán tudok elfogadni egy ilyen korú és futású autótól. Csak alapjáraton csinálja. Ez a fura hang a kuplung benyomásakor megszűnik, ill. a klíma bekapcsolásakor erősebben hallatszik felengedett kuplungnál. Márkaszerviztől vásároltam, két helyen is bevizsgáltattam, s azt mondták, ezek a motorok ilyenek, "van egy kis nyelestengely-hangjuk alapjáraton", ez nem probléma.

Érdekelne, van -e másnak is ilyen tapasztalata, vagy egyszerűen csak átvernek?

Állítólag az egyik fajta motornál ez normális, s minden autó adja...

Megköszönöm, ha válaszoltok!

 

usersss Creative Commons License 2018.08.09 0 0 5250

Üdv!

 

Nagy valószínűséggel a kormány átvezető kábel szakadt/elkopott. Próbáld ki, hogy félig elfordított kormánynál működik-e!

 

Bontott kb. 20e, de ritka, az új 60e körül + csere

Előzmény: Sangari (5233)
full speed Creative Commons License 2018.08.08 0 0 5249

Téli szett! 15" 4X100 Nissan Note E11 acélfelnik, 175/65 R15 gumival eladó Nyíregyházán.

Nobby75 Creative Commons License 2018.08.04 0 0 5248

Alufelnit keresek az autóhoz, ha bárkinek van, jelezze. :)

Előzmény: Nobby75 (5247)
Nobby75 Creative Commons License 2018.08.04 0 0 5247

A konkrét autó előélete érdekelt volna, de már mindegy, egy másikra esett a választás. :)

Előzmény: kezdo_O1-es (5246)
kezdo_O1-es Creative Commons License 2018.07.30 0 0 5246

Mik a kerdesek, akkor konnyebb lenne tanacsot adni.

Előzmény: Nobby75 (5245)
Nobby75 Creative Commons License 2018.07.17 0 0 5245

Sziasztok!

Tud valaki esetleg ennek az autónak az előéletéről? Pécsen árulják... Jól néz ki, csak kicsit sok a kérdés körülötte...

kezdo_O1-es Creative Commons License 2018.07.03 0 0 5244

Koszi a valaszt, Pecs nem esik utba, ezert nem igy mar nem erdekel.

Előzmény: eugeen (5243)
eugeen Creative Commons License 2018.06.28 0 0 5243

Üdv! A kisebb problémák:

 

- a fűtőventilátor több hónapnyi nyekergés után végleg megállt - javítás cserével 40 ezer Ft;

- kipufogó lyukadás, mindkét hátsó rugó eltört, első lengéscsillapítók védőburkolata szakadt - javítás így együtt 93 ezer Ft után gyártott darabokkal. A kipufogó nekem is feltűnt, a másik kettőt a szakszerviz állapította meg a 120 ezer km-es szerviz során;

- bal első ablakemelő megállt, szerencsére felső helyzetben - javítás 12 ezer Ft: csak beszennyeződött, mindössze tisztítani kellett a gombot

 

 

A klíma javítása pedig 70 ezer Ft. Ebből 25 ezer a bontott hűtő + munkadíj, töltés 50 ezer. A szerelő Pécs mellett van. Így is érdekel?

Előzmény: kezdo_O1-es (5242)
kezdo_O1-es Creative Commons License 2018.06.28 0 0 5242

Udv, engem erdekelne az elerhetosege, illetve az, hogy mennyibe kerult vegul a muvelet. Milyen problemak kezdtek elojonni, amirol irtal?

Előzmény: eugeen (5241)
eugeen Creative Commons License 2018.06.28 0 0 5241

Üdvözlet mindenkinek!

 

Tanuljunk egymás tapasztalataiból. Nekem egy 2007-es évjáratú Note van. 3 éve vettem, akkor volt 7 és fél éves. Az első 2 és fél évben nem volt vele különösebb gondom, aztán jöttek a problémák egymás után. Végül is könnyen és nem is túl drágán javítható esetek voltak. Aztán jött a nagy bumm. Idén tavasszal egyik napról a másikra leállt a klíma. Keresték a hibát, nyomáspróbán megállapították, hogy valahol nagyon elmegy a nyomás, de nem találják a helyét. Ugyanez a vizsgálat egy profi klímásnál, megállapítás ugyanaz, majd egy újabb nyomáspróbán a pollenszűrő házába is benyúlva megkerült a hiba helye. A beltéri hőcserélő lyukadt ki a műszerfal alatt. A szakszervizeket senki nem ajánlotta, mondván szét kell szedni az egész műszerfalat, biztosan drága lesz. Végül találtam egy megbízhatónak tűnő karosszéria lakatost, aki vállalta a munkát. Némi utánajárás után kiderült, hogy a kérdéses alkatrész után gyártottan nem létezik, a gyári meg 400 ezer Ft. Maradt a javítás terve és kb. egy hetes nélkülözés. Aztán a szétszerelés-kiszedés után, az is látszott, hogy az alkatrész csak jelentős hatásfok csökkenés mellett javítható. Végül is, szerencsére és gyorsan sikerült gyorsan találni újszerű bontott darabot. Egy hét után elkészült a javítás, a szerelő pedig kitűnő munkát végzett. A műszerfalat egyébként atomjaira kellett bontani ehhez, meg utána újból összerakni.

 

Ha esetleg valaki hasonlóan járna, szívesen megadom a szerelő elérhetőségét.

kezdo_O1-es Creative Commons License 2018.06.14 0 0 5240

Igy akartam kuldeni: Nem tudom, hogy beszeltel-e autovillamossagi SZAKemberrel, de szerintem egy atlag szerviz nem kezd el diodakat forrasztani a muszerfal paneljaba. Erdemes egy hozzaerto maszekot keresni, aki, ha tenyleg csak teljes cserevel lenne megoldhato a dolog, arra is kepes, hogy esetleg beepitsen a gyaritol fuggetlen masik hattervilagitast. Akik sportot uznek abbol, hogy cserelgetik a hattervilagitas szinet, valahogy szinten megoldjak. Esetleg erdemes egy tuningmuhelyt megkerdezni, akik lehet, hogy csipobol megoldjak a bajodat.

Előzmény: Jánosabb (5238)
kezdo_O1-es Creative Commons License 2018.06.14 0 0 5239

Nem tudom, hogy beszeltel-e autovillamossagi SZAKemberrel, de szerintem egy atlag szerviz nem kezd el diodakat forrasztani a muszerfal paneljaba. Erdemes egy hozzaerto maszekot keresni, aki, ha tenyleg csak teljes cserevel lenne megoldhato a dolog, arra is kepes, hogy esetleg beepitsen a gyaritol fuggetlen masik hattervilagitast. Akik sportot uznek abbol, hogy cserelgetik a hattervilagitas szinet, valahogy szinten megoldjak. Esetleg erdemes egy tuningmuhelyt megkerdezni, akik lehet, hogy csipobol megoldjak a bajodat.

Jánosabb Creative Commons License 2018.06.14 0 0 5238

2011-es Nissan Note-omon nem ég a műszerfal háttérvilágítása. A szervizek szerint cserélni kell az egész műszerfalat, majd újra kell programozni az egészet. Ár kb. 350 ezer forint. Egy nem égő led izzóért kicsit soknak érzem. Más megoldás?

Tomsoyer Creative Commons License 2018.06.12 0 0 5237

Nagyon ne bánd. Jól hangzott mikor megvettem, de sosem volt kihasználva. Inkább világítást tettek volna bele....

Előzmény: takacstamas (5236)
takacstamas Creative Commons License 2018.06.08 0 0 5236

Köszönöm! Megnéztem, az enyémben nincs ilyen.... :-(

Előzmény: Tomsoyer (5235)
Tomsoyer Creative Commons License 2018.06.08 0 0 5235

Nekem E11 Van. Ott úgy működik, hogy a kesztyűtartó "plafonján van egy légbeömlő. Amit lehet zárni nyitni. Ennyi a működése

Előzmény: takacstamas (5234)
takacstamas Creative Commons License 2018.06.08 0 0 5234

Üdv az uraknak! E12-ben van hűthető kesztyűtartó? ha van hogy működik? Mert az enyém nem hűt, és nem találtam róla semmit a kezelésiben....

Sangari Creative Commons License 2018.04.27 0 0 5233

Sziasztok!

 

A kormányról vezérelhető funkciók/gombok (hangerő, telefon, stb.) nem működnek az E11-ünkben.

Esetleg tudjátok, hogy ez mitől lehet és mi lehet rá a megoldás, hogy ismét működjenek?

 

Nagyon köszönöm!

kezdo_O1-es Creative Commons License 2018.04.26 0 0 5232

Örök vita tárgya:-) En az ajanlott 2.5-ot. Ha nagyon meg van a kocsi pakolva indokolt lehet a 3 is. Tul alacsony ne legyen, pl. 2 alatt mert nyirja a gumit es a kopas a gumi szeleinel erosebb lesz, a tul magas nyomas pl. 3 felett meg kozepen koptatja a gumit, mert nem fekszik fel az utra. Raadasul balesetveszelyes mindket extrem eset a tapadas romlasa miatt. 2 es 3 kozott szerintem kb. mindegy, szoktak mericskelni fogyasztast is, de eszreveheto kulombseget ha jol remlik nem mutattak ki. Biztos lesz aki ezzel nem ert egyet majd, de ha ertelmes hatarokon belul vagy, (2-3 bar) akkor nincs gaz.

Előzmény: mr.tamasbiro (5231)
mr.tamasbiro Creative Commons License 2018.04.26 0 0 5231

Ti mennyit fújtok az első és hátsó gumikba?

Én 2.8-3 között elől is és hátul is.

KovácsV Creative Commons License 2018.04.19 0 0 5230

Szia! Ugyanez az én problémám is. A második berángásnál félreálltam és onnan már csak vontatva tudtuk hazaszállítani a Note-ot. Szintén 1.5 dci..Kiolvastattam a hibát, ami a tankban lévő előszívót jelezte ki.Kiszedtük, nincs benne elő-szivattyú! (ennyit a szervizes hibakód olvasásról) EGR kizárva! Most jelen pillanatban a nagynyomású szelepre vagy a porlasztó csúcsra gyanakszik a szerelő. Még annyi, hogy levegős az üzemanyagcső és a szintmérőben ezüst színű fémpor lerakódás van.. Azt javaslom, hogy minél előbb keress egy olyan szerelőt aki ért a dci-hez, mert ha beüt a krach, akkor tudsz hova menni. Nem lesz könnyű,mert minden szerelő retteg ettől a fajta dízeltől. Most ott tartok, hogy én is egy megbízható és hozzáértő szerelőt keresek :( 

Előzmény: johny7401 (5227)
Tomsoyer Creative Commons License 2018.04.17 0 0 5229

De jó! Köszi!

Azt a dobozt néztem én is, de nem mertem szétszedni. Úgy tünt a komputer van benne. Ki gondolta volna, hogy abba tesznek sima világitásért felelős biztosítékot

Előzmény: Tomi9944 (5228)
Tomi9944 Creative Commons License 2018.04.16 0 1 5228

Helló!! Megtaláltuk!!! Az akku mellett abban a szép szürke dobozban van. A test kábel  és az akku egy kicsit útban van, én le és kivettem. A biztosíték kiszedő csipeszt odaraktam a rossz biztosítékhoz. Jó szerelést.

Idióták ezek a Japánok, nem egyszerű kivenni!!!  

 

Előzmény: Tomsoyer (5226)
johny7401 Creative Commons License 2018.04.07 0 0 5227

Sziasztok!Következő dologban kérném véleményeteket.1,5dci 90le motor 2014 es menet közben hirtelen kihagy egy mpre,majd minden megy tovább mintha mi sem történt volna.Eddig kb 3szor csinálta 10000 km alatt.Szerintetek,mi lehet a gond?Egr,vagy gázpedál jeladó?Köszi!

Tomsoyer Creative Commons License 2018.04.07 0 0 5226

Nekem volt ez a hiba annak idején.

Végül nem vittem el autóvillamossságishoz időhiány miatt. Tehát a biztosíték máig nincs meg.

 

Annyit csináltam, hogy a hátsó helyzetjelzőtől átvezettem a rossz oldalira a pozitívot egy vezetékkel, hogy legalább lámpám legyen. Lett is. És mivel az a kör megkapta onnan az áramot minden működött ami eddig nem.

Így használom azóta. Nem a legszakszerűbb megoldás, de jó.

 

Ha esetleg te megtalálod azt a biztosítékot, kérlek ird le ide.  Nekem nem sikerült, pedig mindenhol néztem

 

 

 

 

Előzmény: Tomi9944 (5224)
Tomi9944 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 5225

Sziasztok! Nem világit a rendszámtáblám, jobb oldali első, hátsó helyzetjelzőm, középső konzol  ,fényszóró magasság állító nem működik. Régebbi hozzászólásban már olvastam hogy biztosíték lehet a hiba. Ha valaki találkozott már ezzel a hibával kérem jelezze a megoldást. Előre is köszi.

Tomi9944 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 5224

Szia Nekem is ugyan ez a hiba jelentkezett! Találtál rá megoldást? Mit mondott az autó vill szerelő? Előre is köszi. 

Előzmény: Tomsoyer (5048)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!