Mivel bütykölő emberke vagy miért nem csinálsz magadnak?http://aleko.tmp.hu/cikkek/cpi.htm itt is ajánlanak alternatívát,de sokat lehet találni még.Esetleg az eredetit is megpróbálhatod,nem bonyolult http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=55 Vagy,szerzel egy UAZ trafót,azt pedig meghajtod a Horváth féle vízbontó elektronikával (végül is CDI) csak ott a vízbontóra menő tekercsed maga a trafó lenne.Annak idején mikor próbáltam akkora szikrákat vetett,hogy elment volna Tesla tekercsnek is.
Szia! Eladó CPI 1280 gyújtásom nincs, de ha leleményes vagy és figyelgeted a használt trafókat, olyat keress, ahol 4db M5-ös csavar kivezetés van 90°-os elosztásban, arra vetődj rá. Legjobb, ha nem is nevezed nevén a gyereket, még felvered az árát. Én is vettem már így, több használt trafó közt bújt meg, az eladó nem is tudta, mit ad el bagóért. Működött. CPI 1280 induló áramfelvétele kicsi, 1A körüli, itt még nincs meg a 80mJ-os szikra, az csak később mikor már jár a motor, akkor 5A az áramfelvétele. Ezért plgy pl. 500pF 30kV kapacitás nem jó hozzá, mivel szikra hiányában nem indul el az 1A áramfelvételű +500pF gyertya kapacitás terheléssel a motor, de plgy nélkül járó motornál remek erős amperos 80mJ-os szikrája van. Ez a vízpárás leheletem ( bárkiét! ) is begyújtja légköri nyomáson 2mm szikraközön 1cm átmérőjű narancssárga színű gömbben. Több gyújtással próbáltam, csak a CPI 80mJ szikrája volt alkalmas rá.
Igen,te lenni erőszakos tolása HCS tech.Én lenni erőszakos tolása víz/alkohol PLGY tech. csökkenő fogyasztás.Nálam, vagy másoknál lenni okos és olcsó tech, szakadni benzin.Ezt már megosztani és haszni mások,megosztani kis dolog.Nem nagy ügy köbüki.Itt sem kell villamos,főleg nem felső vezeték.Használni madzsarszkoje book.
Normál megszakítós gyújtásod van még a kocka Ladán? Ha igen, érdemes lenne pl. AUTRAN OPTO vagy CPI 1280 gyújtást bontottat beszerezni, mindkettő vezérelhető megszakítóval is. Volt kuncsaft, akinek meghibásodott az OPTO jeladó a Ladán, autószerelő felrakott egy normál elosztót helyette, gyújtás elektronika ki.. Aztán nekem panaszkodott, hogy jó lenne az elektronikus gyújtást valahogy javítani, mert megugrott a fogyasztása a normál elosztóval. Szóval igen dicsérte az AUTRAN OPTO gyújtást, mint fogyasztás csökkentőt.
Csak megosztás kis dolog.Ha a technológiai víz (H2O) hidrogén, csak kap 1 Molecula hidrogén, villamos motor vagy az akkumulátoral, fogunk létrehozni probléma a villamos energia és ECU.De ha repedés folyamat benzin (C10H24) mi lesz 12 Molecula hidrogén, ebben a rendszerben nem kell villany, akkumulátor.így véleményem szerint jobban kapunk hidrogén gáz mint víz vagy HHO rendszerben.
" ÉN probáltam a HCS melé de nem értem el jobb eredményt."
Ez csak a TE bajod.
"Hid ell még most is a HCS a legeredményesebb ha fogyasztást akarsz elérni a mai modern autokon"
Ez nem igaz.Volt,van rá elég példa.A mai modern (a képeidet nézve a tiéd nemigen sorolható oda) autók némelyike is képes 4-5 literrel elpötyögni.Főleg ha nem lenne benne fojtásnak katalizátor (ami a víz vaporral megoldható lenne,gondolok itt a saját vagy mások által is jellemzett régi dízelnél a beépítés utáni "új" dízeles szaggal és persze mérési eredménnyel.Ezt a te HCS-d nem tudja!!) és persze a működtetési paraméterek is közelednének ezen egyszerű technológiákhoz.
"Arról nem is beszélve hogy még az itt lírt folyamatok hoz képest nem olyan költséges és egyszerűbb."
Ez sem igaz.Csak nem benzin van benne hanem víz meg alkohol.
"Minden kinek ezt ajánlom nálam minden nap bizonyít."
Másnál is.
"ÉS ezért hangoztatom mert nem elmélet amit itt látok hanem valóság."
Egy motor sem környezetbarát, amely fosszilis üzemanyagot éget, és akipufogógázt a környezetbe engedi.
A 2T a hatásfoka és fogyasztása miatt szorult háttérbe.
Minek költene valaki másfélszer annyit üzemanyagra, plusz még kenőolajra?
Ha olcsón lehetne 2T-vel közlekedni, én is azt használnám.
Milyen 50-es 2T milyen 150-es 4T-t, és miben? Fogyasztásban, hatásfokban? Teljesítmény/tömeg arány arepülőknél fontos elsősorban. Úton a költség/km fontosabb.
Acetilén persze, hogy kormol. Sokat nyomsz a levegőhöz, aztán hozzáadod az elégéséhez szükséges plusz oxigént, utána ég el tökéletesen.
A fosszilis üza nem acetilén, hanem még rosszabb folyadék, még rosszabbul ég. Plusz oxigénnel annál is tökéletesebb az égés, kevesebb a koromképződés, nagyobb a teljesítmény. Nem kormot akarunk gyártani, hanem utazni. :-)
H2 és O2 esetén még üzemanyag sem szükséges. Inkább egy eszköz, ami jó hatásfokkal tolóerővé alakítja.
szia asszem fére értetted én az István videóját, minősítem.Amugy oxigént elő lehet állitani egy szerű módon. ÉN probáltam a HCS melé de nem értem el jobb eredményt. Hid ell még most is a HCS a legeredményesebb ha fogyasztást akarsz elérni a mai modern autokon.Arról nem is beszélve hogy még az itt lírt folyamatok hoz képest nem olyan költséges és egyszerűbb.Minden kinek ezt ajánlom nálam minden nap bizonyít. ÉS ezért hangoztatom mert nem elmélet amit itt látok hanem valóság.De ezért harag ne legyen. Űdv.jános
Biztos vagy benne? Anno sok 2T motoros Trabi és Wartburg pöfögött, az égés minőségének javításával a kevésbé környezetbarát és emiatt háttérbe szorított 2T motor korszerűbb változatai ma is megállnák a helyüket. Minden főtengely fordulaton munka ütem van, míg egy 4T csak minden 2. főtengely fordulata munka ütem. 50cm3 2T motor simán elver egy 150cm3 4T motort is. Vannak országok, ahol pont az ismert környezetszennyező tulajdonsága miatt szorult háttérbe a 2T motor a 4T motorral szemben. HHO jó dolog, de az égés sebességét több módon is lehet növelni, akár egy gyárinál jóval erősebb gyújtószikra is hasonló vagy még jobb és tisztább égést produkál a rendelkezésre álló ezred másodpercek alatti munka ütemben. Az égés oxidáció, a levegő oxigén tartalma 21% vagy még kevesebb, hála a magas környezet szennyezésnek. Víz nem csak hidrogént, hanem oxigént is tartalmaz, ami táplálja az égést.
Nézz meg egy gázhegesztőt, mikor begyújtod az acetilén szinte kormolva ég a levegő oxigénjében, majd az oxigént hozzákeverve már komoly égési lánghőmérsékletet és tiszta égést biztosít.
Vízbontás, külön a H és az O felfogva, majd az izzó gyufát a tiszta oxigén lángra lobbantja.
A levegő 78%-a nitrogén, ami az égés szempontjából semleges gáz. Nekünk H, O, és pl. némi üzemanyag szükséges.
2T motorba mindig friss olaj kerül, az olaj feladata a hőmérséklet emelkedésével kiválva az üzemanyagból lecsapódni a kenendő helyeken, majd pedig végül az, hogy részben vagy nagy %-ban elégjen. Ez egy ilyen motor. Ha megpróbálod az elégetlen, de már 1x durván hőkezelt olajat újra kenésre bírni, a megbízható 2T motorod kukázod vele. 2T turbo diesel motor működése más, ott a motor nem használja a henger feltöltésre öblítésre a forgattyús házat, arra ott van pl. a turbó, ezért a kartel olajteknő is, és olajszivattyús a 2T TD motor kenése. Odahaza a rántott húst is évek óta ugyan abban az olajban sütöd mindig? Mondván, hogy ott csak kb. 200°C a hőmérséklet, s nem 2000-2500°C mint egy 2T otto motornál..
2T Trabi motor Pb gázzal, külön olajszivattyú nyomta egy fúvókán keresztül a 2T olajat a szívótorokba.
Nem láttam még olyat, de nem is hallottam hogy a 2T kipufogójából az elégetlen olajat valaki felhasználná, bár elméletben biztosan lehetséges. ELMÉLETBEN.