Keresés

Részletes keresés

momo58 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3775

Hű ha HCS hez még esem kell főleg Horváth féle vízbontó .Ami ugye ingyen van?Erről beszélek olyan dolgokat ajánlasz. üdv.

Előzmény: Törölt nick (3774)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3774

Mivel bütykölő emberke vagy miért nem csinálsz magadnak?http://aleko.tmp.hu/cikkek/cpi.htm itt is ajánlanak alternatívát,de sokat lehet találni még.Esetleg az eredetit is megpróbálhatod,nem bonyolult http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=55  Vagy,szerzel egy UAZ trafót,azt pedig meghajtod a Horváth féle vízbontó elektronikával (végül is CDI) csak ott a vízbontóra menő tekercsed  maga a trafó lenne.Annak idején mikor próbáltam akkora szikrákat vetett,hogy elment volna Tesla tekercsnek is.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (3768)
Vakegérke Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3773

Erre én is gondoltam már csak a régi trafókon sokszor már semmi jelzés sem látszik és a 4 kivezetés még nem garantálja, hogy CPI 1280-as.

 

Vagy igen, 4 kivezetéssel semmilyen más trafó nem készült?

 

Előzmény: amper_vadasz (3766)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3772

https://www.unitednuclear.com/switch2hydrogen.com/gallery.htm

 

https://www.unitednuclear.com/switch2hydrogen.com/image001.jpg

 

 

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3771

A végén eljutunk megint a gőzgéphez. 250-es körüli lökete van a 101 évesnek, amit a hétvégén vizsgáltam.

Előzmény: amper_vadasz (3767)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3770

A gyertyát mennyire eszi? Az is költség.

Előzmény: amper_vadasz (3762)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3769

Hidrogént/durranógáz kellene engedni a motorba, és ahhoz optimalizálnia működését.

 

Bár más motor kell, a nyomásra méretezett főtengő és hajtókar nem szereti az implóziót/húzást. Főként ha robbanásszerű a vákuumképződés.

Előzmény: momo58 (3760)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3768

Igen, normál.

 

A CPI állítólag gyorsan elcsemegézi a gyújtáselosztót. MZ-n kék kipróbálnom, ott nem eszi az elosztófedelet. :-)

80mJ, max. 5A-t ír a papírkája, de fele le van kopva.

Előzmény: amper_vadasz (3761)
amper_vadasz Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3767

Hosszú löketű sűrített levegős motoron dolgozik, mely nem égeti el a kenőolajat, és nem termel káros anyagot, csak levegőt sziszeg.

Fékezéskor a felhalmozott tetemes mozgási energiából ismét sűrített levegőt termel.

 

János, kicsit töröd a magyart, nem érteni nyelvi problémát..

Előzmény: momo58 (3760)
amper_vadasz Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3766

Szia! Eladó CPI 1280 gyújtásom nincs, de ha leleményes vagy és figyelgeted a használt trafókat, olyat keress, ahol 4db M5-ös csavar kivezetés van 90°-os elosztásban, arra vetődj rá. Legjobb, ha nem is nevezed nevén a gyereket, még felvered az árát. Én is vettem már így, több használt trafó közt bújt meg, az eladó nem is tudta, mit ad el bagóért. Működött. CPI 1280 induló áramfelvétele kicsi, 1A körüli, itt még nincs meg a 80mJ-os szikra, az csak később mikor már jár a motor, akkor 5A az áramfelvétele. Ezért plgy pl. 500pF 30kV kapacitás nem jó hozzá, mivel szikra hiányában nem indul el az 1A áramfelvételű +500pF gyertya kapacitás terheléssel a motor, de plgy nélkül járó motornál remek erős amperos 80mJ-os szikrája van. Ez a vízpárás leheletem ( bárkiét! ) is begyújtja légköri nyomáson 2mm szikraközön 1cm átmérőjű narancssárga színű gömbben. Több gyújtással próbáltam, csak a CPI 80mJ szikrája volt alkalmas rá.

Előzmény: Vakegérke (3763)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3765

Jönni ide olvasni occo eco tech HHo,nem Hcs.Másnak lenni jó,nekem is. http://www.overunity.com/10156/selfrunning-hho-system-with-400-watts-additional-output/msg416825/#new

Előzmény: momo58 (3760)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3764

"hű.de rosszul  eset valakinek. "

 

Igen,te lenni erőszakos tolása HCS tech.Én lenni erőszakos tolása víz/alkohol PLGY tech. csökkenő fogyasztás.Nálam, vagy másoknál lenni okos és olcsó tech, szakadni benzin.Ezt már megosztani és haszni mások,megosztani kis dolog.Nem nagy ügy köbüki.Itt sem kell villamos,főleg nem felső vezeték.Használni madzsarszkoje book.

Előzmény: momo58 (3759)
Vakegérke Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3763

Szia!

 

Én már régóta próbálok beszerezni egy CPI 1280 trafót, de nem egyszerű.

Neked van eladó?

Előzmény: amper_vadasz (3761)
amper_vadasz Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3762

Normál megszakítós gyújtás helyett szép kövér erős szikrát tud mindkettő.

Előzmény: amper_vadasz (3761)
amper_vadasz Creative Commons License 2014.09.08 0 0 3761

Normál megszakítós gyújtásod van még a kocka Ladán? Ha igen, érdemes lenne pl. AUTRAN OPTO vagy CPI 1280 gyújtást bontottat beszerezni, mindkettő vezérelhető megszakítóval is. Volt kuncsaft, akinek meghibásodott az OPTO jeladó a Ladán, autószerelő felrakott egy normál elosztót helyette, gyújtás elektronika ki.. Aztán nekem panaszkodott, hogy jó lenne az elektronikus gyújtást valahogy javítani, mert megugrott a fogyasztása a normál elosztóval. Szóval igen dicsérte az AUTRAN OPTO gyújtást, mint fogyasztás csökkentőt.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (3758)
momo58 Creative Commons License 2014.09.07 0 0 3760

üdv mért nem próbálod ki a HCS  kevesebb lenne a fogyasztásod.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (3758)
momo58 Creative Commons License 2014.09.07 0 0 3759

Csak megosztás kis dolog.Ha a technológiai víz (H2O) hidrogén, csak kap 1 Molecula hidrogén, villamos motor vagy az akkumulátoral, fogunk létrehozni probléma a villamos energia és ECU.De ha repedés  folyamat benzin (C10H24) mi lesz  12 Molecula hidrogén, ebben a rendszerben nem kell villany, akkumulátor.így véleményem szerint jobban kapunk hidrogén gáz mint víz vagy HHO rendszerben.

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2014.09.07 0 0 3758

430km-re 12000Ft-ért tankoltam a 2107-es Ladába.

Nem 800kg-os, nem áramvonalas, nem elsőkerékhajtású.

A Suzinak 4-5 liter között szabadna enni. Mint írtam, sajnos az is drága.

100Ft/liter  alkohol ár épp elviselhető lenne.

Előzmény: momo58 (3757)
momo58 Creative Commons License 2014.09.07 0 0 3757

Lehet ön ámítást de a valóság 1300szuzuki   2000év járatú 6l 7l a átlag fogyasztása. Vegyesen.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (3755)
momo58 Creative Commons License 2014.09.07 0 0 3756

Tudom 6l-7l,nél kevesebb, 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (3755)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2014.09.07 0 0 3755

4-5 liter benzin is drága 100km-re. :-(

momo58 Creative Commons License 2014.09.06 0 0 3754

hű.de rosszul  eset valakinek. 

Előzmény: Törölt nick (3753)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.06 0 0 3753

Heló János.

 

Nincs harag.De!

 

" ÉN probáltam a HCS melé de nem értem el jobb eredményt."

Ez csak a TE bajod.

 

 "Hid ell még most is a HCS a legeredményesebb ha fogyasztást akarsz elérni a mai modern autokon"

Ez nem igaz.Volt,van rá elég példa.A mai modern (a képeidet nézve a tiéd nemigen sorolható oda) autók némelyike is képes 4-5 literrel elpötyögni.Főleg ha nem lenne benne  fojtásnak katalizátor (ami a víz vaporral megoldható lenne,gondolok itt a saját vagy mások által is jellemzett régi dízelnél a beépítés utáni "új" dízeles szaggal és persze mérési eredménnyel.Ezt a te HCS-d nem tudja!!) és persze a működtetési paraméterek is közelednének ezen egyszerű technológiákhoz. 

 

"Arról nem is beszélve hogy még az itt lírt folyamatok hoz képest nem olyan költséges és egyszerűbb."

Ez sem igaz.Csak nem benzin van benne hanem víz meg alkohol.

 

"Minden kinek ezt ajánlom nálam minden nap bizonyít."

Másnál is.

 

"ÉS ezért hangoztatom mert nem elmélet amit itt látok hanem valóság."

Ez is. (látok vagy láttok?nem mindegy)

Előzmény: momo58 (3750)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2014.09.06 0 0 3752

Egy motor sem környezetbarát, amely fosszilis üzemanyagot éget, és akipufogógázt a környezetbe engedi.

A 2T a hatásfoka és fogyasztása miatt szorult háttérbe.

Minek költene valaki másfélszer annyit üzemanyagra, plusz még kenőolajra?

Ha olcsón lehetne 2T-vel közlekedni, én is azt használnám.

 

Milyen 50-es 2T milyen 150-es 4T-t, és miben? Fogyasztásban, hatásfokban? Teljesítmény/tömeg arány arepülőknél fontos elsősorban. Úton a költség/km fontosabb.

 

Acetilén persze, hogy kormol. Sokat nyomsz a levegőhöz, aztán hozzáadod az elégéséhez szükséges plusz oxigént, utána ég el tökéletesen.

 

A fosszilis üza nem acetilén, hanem még rosszabb folyadék, még rosszabbul ég. Plusz oxigénnel annál is tökéletesebb az égés, kevesebb a koromképződés, nagyobb a teljesítmény. Nem kormot akarunk gyártani, hanem utazni. :-)

 

H2 és O2 esetén még üzemanyag sem szükséges. Inkább egy eszköz, ami jó hatásfokkal tolóerővé alakítja.

A rakétahajtóműnél jobb hatásfokkal(hőveszteség).

Előzmény: amper_vadasz (3749)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2014.09.06 0 0 3751

A mai autók jelentős része üzemórás, 5 éves korában gazdasági totálkáros elektronikai hulladéktelep.

Néhánynak tűrhető a hatásfoka, de ezt szándékosan magas költségek árán érik el, és még mindig rossz és szennyező üzemanyagot használnak.

Előzmény: momo58 (3750)
momo58 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 3750

szia asszem fére értetted én az István videóját, minősítem.Amugy  oxigént  elő lehet állitani egy szerű módon. ÉN probáltam a HCS melé de nem értem el jobb eredményt. Hid ell még most is a HCS a legeredményesebb ha fogyasztást akarsz elérni a mai modern autokon.Arról nem is beszélve hogy még az itt lírt folyamatok hoz képest nem olyan költséges és egyszerűbb.Minden kinek ezt ajánlom nálam minden nap bizonyít. ÉS ezért hangoztatom mert nem elmélet amit itt látok hanem valóság.De ezért harag ne legyen. Űdv.jános 

Előzmény: amper_vadasz (3749)
amper_vadasz Creative Commons License 2014.09.05 0 0 3749

Biztos vagy benne? Anno sok 2T motoros Trabi és Wartburg pöfögött, az égés minőségének javításával a kevésbé környezetbarát és emiatt háttérbe szorított 2T motor korszerűbb változatai ma is megállnák a helyüket. Minden főtengely fordulaton munka ütem van, míg egy 4T csak minden 2. főtengely fordulata munka ütem. 50cm3 2T motor simán elver egy 150cm3 4T motort is. Vannak országok, ahol pont az ismert környezetszennyező tulajdonsága miatt szorult háttérbe a 2T motor a 4T motorral szemben. HHO jó dolog, de az égés sebességét több módon is lehet növelni, akár egy gyárinál jóval erősebb gyújtószikra is hasonló vagy még jobb és tisztább égést produkál a rendelkezésre álló ezred másodpercek alatti munka ütemben. Az égés oxidáció, a levegő oxigén tartalma 21% vagy még kevesebb, hála a magas környezet szennyezésnek. Víz nem csak hidrogént, hanem oxigént is tartalmaz, ami táplálja az égést.

Nézz meg egy gázhegesztőt, mikor begyújtod az acetilén szinte kormolva ég a levegő oxigénjében, majd az oxigént hozzákeverve már komoly égési lánghőmérsékletet és tiszta égést biztosít.

Vízbontás, külön a H és az O felfogva, majd az izzó gyufát a tiszta oxigén lángra lobbantja.

A levegő 78%-a nitrogén, ami az égés szempontjából semleges gáz. Nekünk H, O, és pl. némi üzemanyag szükséges.

Előzmény: momo58 (3745)
amper_vadasz Creative Commons License 2014.09.05 0 0 3748

2T motorba mindig friss olaj kerül, az olaj feladata a hőmérséklet emelkedésével kiválva az üzemanyagból lecsapódni a kenendő helyeken, majd pedig végül az, hogy részben vagy nagy %-ban elégjen. Ez egy ilyen motor. Ha megpróbálod az elégetlen, de már 1x durván hőkezelt olajat újra kenésre bírni, a megbízható 2T motorod kukázod vele. 2T turbo diesel motor működése más, ott a motor nem használja a henger feltöltésre öblítésre a forgattyús házat, arra ott van pl. a turbó, ezért a kartel olajteknő is, és olajszivattyús a 2T TD motor kenése. Odahaza a rántott húst is évek óta ugyan abban az olajban sütöd mindig? Mondván, hogy ott csak kb. 200°C a hőmérséklet, s nem 2000-2500°C mint egy 2T otto motornál..

 

2T Trabi motor Pb gázzal, külön olajszivattyú nyomta egy fúvókán keresztül a 2T olajat a szívótorokba.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (3744)
kopter835 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 3747

Nem láttam még olyat, de nem is hallottam hogy a 2T kipufogójából az elégetlen olajat valaki felhasználná, bár elméletben biztosan lehetséges. ELMÉLETBEN.

momo58 Creative Commons License 2014.09.04 0 0 3746

Videon jól mutat. De a hétköznapokban használhatatlan. 

Előzmény: momo58 (3745)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!