"Besegíteni"nem tudok,de én úgy szoktam,ha valami nem akar elmenni akkor egy picit engedek belőle,ha így sem akkor megint engedek belőle,ha így sem kell senkinek akkor átgondolni,hogy el akarom-e adni valóban,vagy mi a fene legyen :-)))
Bocs, ha esetleg innen hirdeti valaki, de ezen a leíráson nem lehet nem röhögni. Van minden, 70 ezer Ft, a többi MÉH telepre EL-(nem le-)adott MŰANYAGautóról is szó esik, csak 2 kerékgumi szakadt, amúgy tiptop....
Így van. És igaz, az autókkal összehasonlítva a korai Zsiguli jó példa, hisz később már sok apró dolog megváltozott ( kormány, külső visszapillantó, felirat, hátsó lámpabúra, műszerfal stb..)
Kicsit lehet, hogy túl tömören írtam. A korai példányai egyes autó- és motortípusoknak jellemzően még sok olyan alkatrészt tartalmaztak, amik a modell tömegessé válásánál már egyszerűsödik, olcsósodik. Ez és a kis számú megmaradt túlélők teszik értékesebbé ezeket. Én főleg a magyar motorgyártásnál követtem ezeket, de pl. az említett Ladáknál, vagy akár Wartburgoknál is ugyanez volt.
Itt a 2színű kereket, rszvilágítást, ritka színt (ami gyönyörűen megmaradz) láttam hirtelen ilyennek.
Anno a Wartburgnál pl. gúny tárgya volt a sz#rbarna szín, jellemzően még le is strapált gépeken, ma egy gondos kezekben levő krómmaszkos barna gép nagy feltűnést kelt...
Köszi! Érdemes raktározni. Volt egy 74-es plexim is, azt konkrétan tudom mert azzal vettem az egyiket. De sajnos azzal is adtam el. Az most jó lett volna.