Bocs, ha esetleg innen hirdeti valaki, de ezen a leíráson nem lehet nem röhögni. Van minden, 70 ezer Ft, a többi MÉH telepre EL-(nem le-)adott MŰANYAGautóról is szó esik, csak 2 kerékgumi szakadt, amúgy tiptop....
Így van. És igaz, az autókkal összehasonlítva a korai Zsiguli jó példa, hisz később már sok apró dolog megváltozott ( kormány, külső visszapillantó, felirat, hátsó lámpabúra, műszerfal stb..)
Kicsit lehet, hogy túl tömören írtam. A korai példányai egyes autó- és motortípusoknak jellemzően még sok olyan alkatrészt tartalmaztak, amik a modell tömegessé válásánál már egyszerűsödik, olcsósodik. Ez és a kis számú megmaradt túlélők teszik értékesebbé ezeket. Én főleg a magyar motorgyártásnál követtem ezeket, de pl. az említett Ladáknál, vagy akár Wartburgoknál is ugyanez volt.
Itt a 2színű kereket, rszvilágítást, ritka színt (ami gyönyörűen megmaradz) láttam hirtelen ilyennek.
Anno a Wartburgnál pl. gúny tárgya volt a sz#rbarna szín, jellemzően még le is strapált gépeken, ma egy gondos kezekben levő krómmaszkos barna gép nagy feltűnést kelt...
Köszi! Érdemes raktározni. Volt egy 74-es plexim is, azt konkrétan tudom mert azzal vettem az egyiket. De sajnos azzal is adtam el. Az most jó lett volna.
nem gyűjtök pedálos Moszkvicsot, de néha idetévedek. Gyerekkoromban bátyámnak volt egy pedálos autója, aztán megörököltem, természetesen már nincs meg.
Találtam egy angol nyelvű könyvet pdf formátumban (152 MB-os a file, kicsit lassan nyílik meg), innen letölthető, a 114-129 oldalakat érdemes átnézni a "konkurenciáról" :)
Persze értem én. De ha nem tudod megkülönböztetni?
Egyébként én nem hiszem, hogy bárki csinált ehhez szerszámot. Nem térül meg 10 - 20 darabnál. El kell hozzá adnia vagy 100 at, hogy visszajöjjön a pénz. Akkor viszont már el lenne árasztva a piac lemez lökhárítóval.