Keresés

Részletes keresés

róbertke Creative Commons License 2016.09.19 0 0 13683

Ez az egység valamiért így maradt.

Fotó: George W. Hamlin 

Burlington Northern E7A #9920.
Chicago, October 31, 1970.



róbertke Creative Commons License 2016.09.17 0 0 13682

RhB részére egy érdekes infó: 

 

Facebookon jelent meg az alábbi szösszenet: 

 

A list of second hand Canadian built CP and CN locomotives, that are currently down in Brazil. Most are operating in the southern part of the country for Rumo Logistaca.

 

CP SD40: 5504, 5535.

CP SD40-2: 5569, 5570, 5572, 5574, 5575, 5600, 5606, 5614, 5617, 5624, 5626, 5627, 5635, 5636, 5637, 5645, 5649, 5650, 5653, 5680, 5681, 5693, 5703, 5705, 5706, 5718, 5732, 5737, 5751, 5767, 5780, 5800, 5807, 5810, 5812, 5815, 5825, 5828, 5831, 5848, 5850, 5861, 5862, 5979

CN SD40: 5017, 5180. 
Compiled by Sean-Graham White with thanks. 
www.canadianrailwayobservations.com

róbertke Creative Commons License 2016.09.12 0 0 13681

Illinois Central Railroad Scrapbook

 

Happy 89th Birthday, Paducah Shops! (a day late but better than never, right?).

On September 1, 1927, the IC's new shop complex in Paducah, KY, quietly opened for business. The new shop replaced an older shop complex built in 1883-84 by the Chesapeake Ohio & Southwestern Railroad. The IC acquired ownership of the CO&SW in 1896 and expanded the Paducah shops several times over the years.

However, the shops could not accommodate the 2-10-2's and 4-8-2's that the IC had begun buying in the 1920's. On January 15, 1925, plans for a new shop complex were publicly announced. Construction officially began on March 10, 1925.

Surprisingly, there was no grand gala or celebration when the shops opened. The local newspapers carried small paragraph's about the shops' opening and didn't even run a photo!

I could find only one photograph taken around the time of the shops' completion, and it was this shot taken on February 10, 1927, as construction on the locomotive shop/machine shop building was winding down. 2-10-2 2952 was brought into the shop and attached to the 250-ton overhead crane and carried the length of the erecting shop. The test was successful and over the years the crane has lifted countless locomotives. 

 

Conrail Creative Commons License 2016.09.12 0 0 13680

ColoradoRailfan 

The first of many UP 844 shots to come. UP 844, on the point of Cheyenne Frontier Days, rounds the curve just north of Platteville on its journey north on Saturday, July 23, 2016.

 

Saját megjegyzés: Ott figyel hátrébb az UP egyik legmodernebb zászlóshajója, biztos ami biztos alapon....

 

http://indafoto.hu/conrail/image/24469629-9711c44d/user 

 

 

 

 

róbertke Creative Commons License 2016.09.03 0 0 13679

Nevada Northern Railway Történelmi múzeum · Ely, Nevada, Amerikai Egyesült Államok 

 

A gőzdaru 1907 -es gyártású, a mozdony Alco RS 2 1949 -ből.

 

 

róbertke Creative Commons License 2016.09.02 0 0 13678

Száguldó erőd ..... na ott aztán van vonat bőven.... 

 

 

Előzmény: manta66 (13676)
róbertke Creative Commons License 2016.09.01 0 0 13677

Én a Gojko Mitic által játszott "Ezüst tó kincse" c. filmre emlékszem, de abban nem volt egy darab mozdony sem....:-)))

Előzmény: manta66 (13676)
manta66 Creative Commons License 2016.09.01 0 0 13676

Ez azért van, mert nem nézel elegendő szakirodalmat!

Buster Keaton a "The General"-ben többször is kimegy az első ajtón a vezetőállásról, Indiana Jones pedig a teherkocsi homlokajtaján menekül el valami dög elől.

:-)))

Előzmény: róbertke (13675)
róbertke Creative Commons License 2016.08.31 0 0 13675

D&RGW 

Kép: Brian Cazel 2016.08.30.

 

Tettszik, hogy a gépeknek előre nyílik az ajtaja, ilyent még nem láttam...:-)))

A caboose előtti kocsinak a homlokfalán is nyílik egy ajtó, mert olyan furán néz ki??

segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.08.20 0 0 13674

Thx!

Előzmény: manta66 (13673)
manta66 Creative Commons License 2016.08.20 0 1 13673

Többmozdonyos üzemben a fővez., a főlégtartály, a kiegészítő fék(ékhengerek) és még a kiegyenlítő légtartályok is össze vannak kötve.

A fővezetéken kívül, mindhárom meg van duplázva a két oldalon. azért van ennyi.

Előzmény: segélyvonókészülék (13672)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.08.20 0 0 13672

Azmiaz a rengeteg tömlő a masinán? Fővezeték, főlégtartó, esetleg kieg. fék (mégiscsak switcher féle cucc), és még? 7 slag azért nem kevés!

Előzmény: róbertke (13671)
róbertke Creative Commons License 2016.08.20 0 0 13671

Kép: Pierre Fournier. 2016.08.16.

No comment. 

róbertke Creative Commons License 2016.08.17 0 0 13670

Amikor felraktam egymás mellett voltak. 

Elküldöm gomb lenyomása után kerültek egymás alá...:-))))

Előzmény: manhattani (13669)
manhattani Creative Commons License 2016.08.17 0 0 13669

Meg kell találni, hogy mi a 7 különbség a két kép között? :-)

Előzmény: róbertke (13667)
RhB Creative Commons License 2016.08.16 0 0 13668

Köszi szépen! :-) De legalább szép tóban "fürdött" szegényke. Bár télen... Brrrrrrrr.....

Előzmény: róbertke (13667)
róbertke Creative Commons License 2016.08.16 0 0 13667

RhB részére sok szeretettel! 

Eredeti (vágatlan - toldozatlan) kísérő szöveg Dale Roberts gyűjteményéből: 

On display at Cranbrook British Columbia, is Canadian Pacific Railway #4090 and #4469. Built Montreal Locomotive Works in 1953, poor 4090 hit a snow slide in 1956, and ended up in Kootenay Lake. She was fished out and repaired, and served the CP until being retired in 1977. Photo by Dale E. Coyote July 6th, 2016

 

manhattani Creative Commons License 2016.08.03 0 0 13666

Észak felől csak híd van egy keskeny folyó fölött.

Előzmény: vrobee (13665)
vrobee Creative Commons License 2016.08.01 0 0 13665

Ezen persze csak kisebb árukat vittek, de New York nagyobb.

...+ pöttyet nehezebb szárazföldön árut juttatni oda.

Előzmény: manhattani (13663)
Conrail Creative Commons License 2016.07.11 0 0 13664

Pár éve olvastam erről meg más Budapesti alagutakról én is.

Előzmény: manhattani (13663)
manhattani Creative Commons License 2016.07.11 0 0 13663

Hasonló volt Budapesten is, a kofaalagút, a Szabadság hídtól délre a parti kőfalon van egy kapu, innen valaha alagút ment a Nagycsarnokba. Ezen persze csak kisebb árukat vittek, de New York nagyobb.

Előzmény: RhB (13662)
RhB Creative Commons License 2016.07.11 0 0 13662

Bocialagút. Elolvasni még nem volt időm, de biztosan érdekes. :-)

 

http://gizmodo.com/the-lost-cow-tunnels-of-new-york-city-1455215193

 

manta66 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 13661

Óh, dehogyis, semmi szükség rá.

Számtalanszor (szinte mindig) volt már rá példa, hogy ha valaki tudott valamit, biztos, hogy volt kivétel :-)

 

Legalább rákerestem az E5-ösök MU csatlására, mert azt hittem, hogy már csak akkor került rájuk, amikor kikerültek a személyvonatok elejéről a teherforgalomba, mint az E8/9-esek (már ha Ők is így jártak).

Kiderült, hogy eredetileg is volt rajtuk elől is.

Legalábbis itt azt írják:

 http://cs.trains.com/mrr/f/88/t/228109.aspx

Előzmény: Conrail (13660)
Conrail Creative Commons License 2016.07.10 0 0 13660

Ezután is töretlenül higgyél magadban! 

A kép aláírása rossz!! Aki fényképezte nem volt tisztában vele, hogy mit fényképez...:-(((

Én meg csak mint egy vak ló, mentem utána....

CB&Q 9915A bárhol másutt néztem vagy olvastam, mindenhol E5 -nek van írva

Elnézésed kérem.

Előzmény: manta66 (13659)
manta66 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 13659

Ez a kép nagyon érdekes!

Eddig azt hittem, hogy a Burlingronnek csak E5-ösei voltak.

Az is igaz, hogy nem vagyok nagy Burlington szakértő....

Nem lehet valami házi korszerűsítés (az MU csatlás például)?

Mint pl a B&O-nál?

 

/bánatomra freight pilottal..../

Előzmény: Conrail (13657)
vrobee Creative Commons License 2016.07.08 0 0 13658

Ez valakinek nagyon tetszeni fog.....

Nekem ezek nagyon bejönnek. Ez a döntött turcsiorr brutál erőt sugároz, de mégis elegáns, lendületes. Erősíti a hatást a pucér fémszín. Ehhez képest a klasszik turcsiorrú E-F csak morcos, a Nohab meg pólyásbaba...:)

Előzmény: Conrail (13657)
Conrail Creative Commons License 2016.07.07 0 0 13657

Ez valakinek nagyon tetszeni fog..... 

CB&Q EMD E-6 9915A September 1955 Chicago, IL. USA

Foto: John Dziobko Jr.

 

róbertke Creative Commons License 2016.06.19 0 0 13656

Nevada Northern Railway Caboose

redben Creative Commons License 2016.06.13 0 0 13655

Sziasztok!

 

Mi a különbseg a Tier I es Tier II között? Vagy mit jelentenek ezek?

 

Köszönem a valaszokat elore is!

Madrone Creative Commons License 2016.06.11 0 0 13654

Szia!

 

Köszönöm válaszod!

 

Nagy élmény lehetett felmenni rá! 

 

:)

Előzmény: manhattani (13652)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!