-Válassz feladort poggyászt: itt három opciót látok - 23 kg-os, 32 kg-os, vagy nincs feladott poggyász. Ha az utóbbit kiválasztod, értelemszerüen ingyenes.
- Több jegy drágább: ez akkor van, ha egy árszinten kevesebb elérhetô jegy van, mint ahány jegyet veszel - ekkor magasabb árszintre lépsz és mindenki jegyemennyibe kerül
- A helyfoglalásért kell külön fizetni, azaz hogy biztosan amellé ülj, aki mellé akarsz, de ahogy olvasom itt a a tapasztalatokat, ha idôben becsekkolsz, akkor helyfoglalás nélkül is valószínûleg egymás mellé tesz a rendszer.
Sziasztok, van erre ötletetek, hogy mi a túró ez??A napokban próbáltunk foglalni a Wizzes oldalon és durva, hogy nem engedi lefoglalni a repjegyet, csak, ha fejenként egy 23-kg-os feladott poggyászt is választunk (ez fejenként 20.000Ft, drágább, mint a jegy). Egyébként, elvileg akár poggyász nélkül is utazhatsz, de nem enged tovább a rendszer, kiírja, hogy válassz feladott poggyászt...De miért???
+Ha nem egyedül foglalsz, drágább a jegy és külön kell fizetni még azért is, hogy a mellé ülj, akivel, amúgy eleve drágábban-,megvetted a jegyet...Egy éve még nem volt ez. Automatikusan egymás mellé tette az együtt utazókat. Érthetetlen, hogy ezek a cégek bármit megtehetnek? Őket meg nem lehet elérni, mert nincs semmilyen normális ügyfélszolgálat. Ti tapasztaltatok már ilyet?...
kis segitséget kérnék, vettem jegyet a wizzzairnél, május 11 től 13 ig. Azt irják, hogy az online check in előtte 30 nappal lehet leghamarabb és legkésöbb indulás előtt 3 órával.
Nekem azonban azt irja a "jegynél " hogy 2 napon belül (visszaút 3 napon belül) check eljek be.. de miért? nem április 11 a jegyem, mert akkor lenne 2 napom rá, hanem május 11 (mutatok képet)
Tudna valaki segíteni abban, hogy a repülőjegy fizetésénél a wizz oldalon hogyan tudom felhasználni az összegyűjtött wizz pontjaimat? Klubtagsággal rendelkezem, de nem találom a lehetőséget. Bankkártyás és utalásos fizetést ajánl fel, valamint utalványkódot és még valamit, de egyiknél sem fogadja el a wizz számlám számát. Mit csinálok rosszul? Köszi.
1. A schengeni övezeten kívüli utazás esetében kattintson az utas neve mellett található „Utas adatainak beírása” gombra, és adja meg a szükséges adatokat.
...
2. Ha a schengeni övezeten belül utazik, nem kell megadnia az utas és az úti okmány adatait, mert ebben az esetben nem gyűjtjük ezeket az adatokat. Kattintson az „Utasfelvétel” gombra, és folytassa a műveletet.
Attól függetlenül a telefonos szolgáltatásnak a díja mellett a minősége is lehetne emelt. Ha nagyon ráérnék, írnék nekik egy panaszt, hallgassák vissza a beszélgetést (dátum, időpont), majd ajánljanak fel valami néhány Wizzair-pontnyi fájdalomdíjat.
Interneten csekkoltam be, de sehol sincs úti okmányra feltöltési lehetőség, így én kinyomtattam.
Nagyon idegesített, ezért felhívtam őket, ahol is egyből törölték, majd technikai hibát említettek, ami egyáltalán nem igaz, és be kellett diktálnom az útlevelünk adatait!
Ezek után újra ki kellett nyomtatnom azokat, amiken újfent sehol sincs az okmányaink száma!!
Nem tudom, hogy fogyasztóvédelmileg támadható-e, mert ez lehúzás elég keményen, a hölgy azt mondta a telefonba, hogy ezt kellett, mert, ha "kiszednek a sorból" és nincs okmány számunk, akkor ott helyben fizethetek!
Ezekre semmi infó sincs sehol! Mert az utasfelvételkor sincs külön hely beírogatni okmányokat!
Sziasztok! Van itt valaki Temesvárról? Azt szeretném megkérdezni, hogy Temesváron is van-e olyan lehetőség, mint Vecsésen? (őrzött autóparkoló, ahonnan bevisznek bennünket a repülőtérre)
honlapon ,ha atfoglalsz, akkor, latni fogod, hogy kell e fizetni, de tuti, hogy nem. Az oda utat is tudod modosytani, de ott az mar penzbe kerul Hova mesz.Amugy ejjel hivd oket, akkor nincs nagy forgalom az ugyfelszolg, de foglalasba belemesz le van irva minden.
Tudna nekem valaki segíteni, mert 250 Ft-os percdíjért nem akarom hallgatni a zenét amíg az ügyintézőt kapcsolják. (Sajna már jártam így)
Januárba 14-én (szombat) utaznék és január 17-én (kedd) jöttem volna haza, de tegnap kaptam egy email-t, hogy a visszautas gép törölve és egy nappal hamarabbira január 16-ra átteszik a jegyem. Én viszont 4 napra mentem volna. Felajánlották a járatmódosítást, de nem tudom az mit takar. Módosíthatom pl. a szombati napot péntekre úgy hogy az nekem nem kerül pénzbe? Vagy csak a törölt járat jegyét?
hello! két hete nem tudtam elutazni. azóta annyit sem érek el, hogy valaki felvegye velem a kapcsolatot, már egy rahedli panaszkezelő hibajegyem van, 250Ft/percért pedig nem akarom őket felhívni. te hogy érted el őket? kösz
A Wizzairről pár éve azt olvastam, hogy olyan utazóközönséget céloz meg, aki kevéssé tudja érvényesíteni az érdekeit, mert nem kimondottan utas barát a cég. Akkor furcsállottam, most már saját példáim vannak rá…
3 éve lefoglaltam náluk egy családi nyaralást, de nem tudtunk elutazni és módosítani akartam – megfizetve a módosítási díjat, ami nem volt kevés, 70,000Ft – jövő nyári időpontra a jegyeket. A wizzair nem engedte, mondván, hogy akkorra még nincs jegy és időpont. Foglaljak egy időpontra, amikorra van jegy, mondták és fizessek 70,000Ft-ot, majd ha van az általam választott időpontra jegy, módosítsak megint és fizessek 70,000Ft-ot ismét. Természetesen nem fogadtam el. Mondtam, semmi gond, váltsák creditre a befizetett összeget a módosítási díj fejében és akkor megveszem abból a jegyet, amikor megvan a jövő évi menetrend. Nem engedték, hiába érveltem, hogy sehol nincs a policyben benne, hogy csak akkorra módosíthatok, amikorra már megvan a menetrend. Be is pereltem őket. Amint megjött az első tárgyalási értesítő, azonnal küldte a wizzair a levelet, hogy mégis inkább elfogadják a kérésemet és creditre váltják a befizetett pénzt és a módosítási díjat sem kell befizetnem…
Most pedig az történt, hogy meghírdettek egy 20% kedvezmény napot, azaz ha akkor veszek jegyet, annyival olcsóbb a jegy. Nos, este akartam jegyet venni a jövő nyári utazáshoz, de a rendszer be sem engedett a webirodába, de ha mégis, akkor a foglalás soha nem futott le, csak „homokórázott”. Ez ment éjszakába nyúlóan órákon át….. Másnap reggel gond nélkül be tudtam lépni a webirodába és tudtam foglalást kezdeményezni.
Másnap megírtam a panaszlevelet a Wizzairnak, hogy mi történt és mivel az ő hibájukból nem ment a foglalás, kértem hogy biztosítsanak egy 20%-os kupont a következő foglalásomhoz. Nem hogy kupont nem biztosítottak, de a 10 nap alatt a 3 példányban elküldött levelemre még csak nem is válaszoltak... Hát ennyit a wizarről, nagyon észnél kell velük lenni.
Nem találtam sehol arra információt, hogy a wizzair az oldaláról átnavigálva,a booking.com-on tett foglalásokra ígért 10 %-ot hogyan és mikor írja jóvá. Tudtok valamit erről?
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy utazott-e vki mostanába Barcelonába? Nekem sehogy sem sikerül az utasfelvétel neten keresztül,mindig hibaüzenetet ír ki. Lehet,hogy ide nem lehet neten keresztül megcsinálni? Köszi előre is a válaszokat.
Sajnos a wizzair-es foglalásnál elfelejtettem beírni az egyik utas nem használt második keresztnevét. Vajon problémáznak majd a reptéren ha így hagyom, és kell e ezért is névváltoztatási díjat fizetni ha módosítani akarom?