Ezt a három Corolla ítéletet (ugyanarról az autóról) szerintem tökugyanaz az ember írta (ugyanolyan autója volt előtte, ugyanaz a stílus, stb.), számomra egyértelmű, hogy ugyanaz írt 3 ítéletet...
Azóta megváltoztattam a címet és jó lett! Előtte a mindenre elfogulatlanul :) maximális pontszám ellenére az összesítésben csak 4.5 csillag szerepelt. A főoldalon is, az ítélet végén is, mindenhol. Én sem értettem... Azt hittem valakinek szúrta a csőrét.... :-)
Már ne haragudj, de mennyi a magyar átlagfizetés? Bruttó 150 ezer Forint. Mennyit írtam én, hogy mennyi kell egy autóra 1 hónapban? Bruttó 200 ezer Forint. A különbség mínusz bruttó 50 ezer Forint. Ha egyedülálló vagy, akkor nem kapsz 5 évenként olyan új autót, amit az a sok paraszt itt ócsárol. Ha ketten vagytok átlagok, akkor minden másra (lakáshitel!!! pl) még marad bruttó 100 ezer Forint egy hónapban.
Másrészt a céges autók között a legkevesebb az 1,4-es Golf. Legalábbis amekkora autóparkot én látok, abból az derül ki, hogy a 6-8 éve beszerzett autók is inkább már 1,6-osok voltak.
Telejesen más téma és messzire visz, de ez nemcsak az autót ingyen használók szégyene, hanem az egész országé, hogy meglett embereknek az legyen az álma, hogy majd egyszer vehetnek egy alsó középkategóriás új autót. És ha meg is veszik, akkor is ott tornyosul előttük az állam, aki újabb sápokat húz le róla azért, mert megengedett magának egy ilyen luxuscikket.
Nem vagyok érintett, de a nyálfröcsögő dühödből látszik, az bassza a szádszélét, hogy másnak ingyen van az az autó, amiért te 10-20-30 évet készítettél cipőfelsőrészt.
Azért mert céges egy egynégyes golf, miért kéne azt hazudni róla, hogy bivalyerős motorja van, vagy miért kéne elhallgatni, hogy szétesett a katalizátor?
Az az igazság, hogy nagy üzlet a márkaszervizeknek (akik nem, vagy nem akarnak érteni hozzá) a cégesautó.
Én munkáhz 1 Pug Expertet használok. Egyszer leszakadt az ékszíjjtárcsa (tipushiba), telefonálgattam Fiat-Pug-Citrom márkaszervizekbe; 2db olyan volt, aki a HDi motorra visszakérdezte, hogy turbódízel?
Senki nem nézi, hogy megcsinálták-e az olajcserét vagy nem, így jól lehúzzák az ügyfelet a papíron elvégzett munkákkal. Az a baj, hogy a felhasználók nagyrésze sem ért az általa használt autóhoz.
A másik, hogy az új autók nagyrésze leginkább a kukába való.
Még annyit: ezek után fenntartással olvasom az ítéleteket is és inkább azoknak hiszek, akik bérből és fizetésből gyűjtik a rávalót, nem csak egy cégautót húznak le.
Új autó vásárlását tervezem, nosza, el is kezdtem nézegetni a Népítéletet. Nem pont az a kör játszik, ahonnan a példák jönnek, de utána már célirányosan kerestem az ítéleteket. Néhány példa:
Hogy mi a közös bennük? Mindegyikről kimondták, hogy cégautó. Na, az ilyen büdös parasztnak, akinek a picsája alá tesznek egy 4-5 millió HUF-os autót és annyiba kerül neki, hogy esetleg valamit téríteni kell érte (de az töredéke annak, amibe egy magánembernek fáj az autó havi fenntartása), inkább ne is adjanak cégautót. Először is számolja ki, hogy avulással/hiteltörlesztéssel, kötelezővel, cascoval, súlyadóval, kötelező szervizzel, benzinnel egy autó kb havi bruttó 200 ezer HUF-ba kerül az ember saját fizetéséből. Van jobb ötletem az ilyen parasztnak: ha nem tetszik neki a cégautó, ne fogadja el, vagy most adja vissza és vegyen olyat, amilyet szeretne. Tartsa fenn és szidja azt, különben meg a JBQABSz. A másik, hogy hoznak be a szervizbe olyan autókat, meg jönnek ki a javításnál olyan hibák, meg a végelszámolásnál olyan számlák, hogy csak nézek. Látszik rajtuk, hogy a használója mennyire becsüli az autót, amit odaraktak alája. Pár ezer kilométert futott autóknál szakadt kárpit, váltócsere, futőműcsere és még sorolhatnám. Harmadrészt meg úgy is közlekednek vele, de az már tényleg más tészta.
Tehát még egyszer csak a lényeg: az ilyen büdös bunkó tahó paraszt a JBQABS, esetleg a ravatalon...
A hozzá szólás csak annyi,hogy volt egy citroen xsara picassom,megirtam a véleményemet róla,de nem rakták be.Ezuton üzenem,hogy egy fos talicska volt.Jobban mondva egy napig volt látható utánna eltünt.
Kedves Népítélet szerkesztök, illetve Mindenki!
Ha tudtok a Totalcat Népítélethez hasonló user tapasztalatokat gyüjtö külföldi weblapokat, osszátok meg velem.
Köszi!
Sámuel
Ez valóban örvendetes, ennek örömére sokadszorra is megpróbáltam kijavítani ítéletemet, kaptam is utána üzenetet, hogy a javítás megtörtént, és az ítéletem is nyomban a lista elejére ugrott. Csak egy gond van vele: továbbra is töretlenül ellenáll a javításnak, semmit se módosult.
A franc tudja. Végülis az ír oda aki akar, magánvéleményem szerint sokszor olyan autókról is írnak, ami az elkövetőnek max. a vágy/rémálmaiban szerepelt, ennek megfelelően vagy túlzottan magasztalja, vagy ok nélkül lealázza az ítéletben. Egy biztos, én nem látom sok értelmét, bár érdekes kezdeményezés.