Csak most látom, hogy ez tényleg kisebb is, mint egy átlagos felnőtt hajtómű. :O Bár úgy emlékszem, hogy a Toldi lánckerék se túl nagy.
Sajnos sehogy sem állok a biciklivel, sőt félve merem elmondani, hogy nem restaurálás, hanem egy "tanyabike" összerakása lett volna a terv. Egy rövidebb távú, de nehezebb terepen haladó kerékpártúrára gondoltam poénként.
Van hozzá két méretes külsőm, gyakorlatilag új futófelülettel, de repedezett.
Van egy másik bicikli az talán közelebb áll a működőképességhez, majd lehet azzal indulok a túrán. :)
Nagypapám régi HVZ "Fecske" típusú kerékpárját szeretném restauráltatni. Tudnátok mondani Budapesten olyan műhelyt, szervizt, ahol foglalkoznak régi kerékpárok felújításával, restaurálásával?
Időben és pénzben mire számítsak egy ilyen jellegű felújításnál? Köszönöm a segítséget!
Ez is teljesen véletlenül került hozzám más palkátokkal együtt már elég rég. Sajnos nincs több darabom és úgy néz ki az előző jelentkező intézi az átvételt.
Hello, i have found this M32, is anyone interested in it? Located in Austria, near the border. If interested write me a mail to max(a)fredmansky.at. Cheers!
Egy női Mátrát újítok éppen fel és jól jönne egy jobb kép a Mátra feliratról. Ezt amúgy itt találtam a fórumon. Nagyon megörültem neki, mert ez eddig a legjobb, de ha valakinek lenne egy jobb, esetleg egészen közelről szemből és két oldalról kép a feliratról, azt megköszönném. :) Csíkozásról is szedtem már össze pár képet, de azt is szívesen fogadom.
Üdv! Tacskó hajtásnak tűnik. Azokon van a kitámasztó rögzítése ilyen módon, az a csavar a hajtómű alján. Valamint a rövidebb "gyermek" hajtókarok is arra utalnak.
Évek óta őrizgetem ezt a hajtóművet (nem én vágtam ki. . .) hogy összerakok belőle majd egy Toldi vázat, de most nézem, hogy ez csak hasonlít a Toldira. :O
Nekem is volt Robustám 1958-tól. Keravill-ban vásárolták a szüleim. Emlékezetem szerint, bowdenes első fék volt rajta, és angol exportra készült, de valamiért nem vették át.
A sárvédői az akkori időkben kapható "Mátra" kerékpáron alkalmazottakkal megegyezett.
Ha mégis csak egy indiai,az mennyire Csepel kompatibilis? A szememben ugyan így lecsökken az értéke,de attól még stílusos darab,legalább nem lesz lelkiismeret furdalásom a tervezett újragondolás miatt😄
Nekem nem volt rajta tábla,gyanús,hogy levonó van rajta,abból viszont került a váz több részére is...a nyaktábla helyén mintha egy vaskos A betű lenne,de hogy ezt utólag tették rá,vagy gyáribtartozék,az számomra rejtély...
A Magyar Robustáknak a másik oldalon van a vázszámuk . Többnyire két betű után van a sorozatszám , de van Nálam olyan váz , aminek a számsora előtt csak egy betű van . Olyat még nem láttam , aminél nincsenek betűk ....