Keresés

Részletes keresés

Pezo2 Creative Commons License 2018.03.16 0 0 32524

531ccm

Előzmény: Zozivara (32523)
Zozivara Creative Commons License 2018.03.16 0 0 32523

Sziasztok! Tudja valaki esetleg, hogy pontosan mennyi olaj kell az sd02-es (nem ABS-es) első villájába? Mindenhol más adatot találok és service manual csak sd01-hez van.

janoszeged Creative Commons License 2018.03.14 0 0 32522

A 80-as, 90-es években nem egy sportmotort szétszedtünk, hogy a vezérműláncot, esetleg a primer láncot kicserélhessük. Ma már erre nincs szükség, sokkal jobb anyagokat használnak a láncokhoz. Azért csatoltam hanes bejegyzését, hogy mindenki láthassa, milyen jól tervezett a Varadero.

Előzmény: gstibb (32521)
gstibb Creative Commons License 2018.03.13 0 0 32521

Köszi, ahogy elnéztem 600e alatt is csak feszítőt cserélt a kolléga.

Előzmény: janoszeged (32520)
janoszeged Creative Commons License 2018.03.13 0 0 32520

Hátha ez több segítséget ad: az acélláncokra nem írnak elő szerviz intervallumot. Ha megnyúlik, ki kell cserélni!

Előzmény: gstibb (32518)
janoszeged Creative Commons License 2018.03.11 0 0 32519

Ha ezt átbogarászod választ kaphatsz... http://www.varahannes.at/fahrtenbuch%20statistiken.htm

Előzmény: gstibb (32518)
gstibb Creative Commons License 2018.03.11 0 0 32518

Sziasztok, vezérmű láncot hány km-nél érdemes cserélni? Van erre valami szervizajánlás? Köszi.

Don Varadero Creative Commons License 2018.03.09 0 0 32517

inkább elmotoroznám az árát!

Előzmény: Törölt nick (32516)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.03 0 0 32516

Ezeket én is így látom, de én E TÉREN laikus vagyok tehát szeretem a számokat megnézni.:-) Utána dönteni. Ezért is itt kértem a konkrét tapasztalatokat hátha az is megerősít vagy cáfol ebben a szándékomban.

Előzmény: lamb1 (32515)
lamb1 Creative Commons License 2018.03.03 0 0 32515

Szerény műszaki véleményem az, mint már bebizonyosodott ezerszer,h a nyitott légszűrő és a nyitott dob is csak ront az átlagos felhasználáson. 

A gyári viszonylag tökéletes hagoláson ezek a kütyük csak elcsesznek annak érdekében,h az érzékeinkte hassanak. Lehet,h hangosabb lesz meg agresszívabbnak fog tűnni és közben,ha mellé tennél egy gyárit, szarrá alázná egy 5. ben kigyorsításnál 60 ról 120 -ra....

Szimplán attól,h többlet üzemanyagot juttatunk a hengetekbe,nem hiszem,h pozitív lesz a változás, vagy max csak egy pár helyzetben,cserébe több dolog romlik..

Persze ez is csak félig tapasztalat, félig okoskodás.

Nekem nyitott dob került a banditra meg az sv-re, mindkettőnek elment a szép alulró induló nyomatéke.

Tapasztaltam ez Varáná is....persze lehet,h csak baszta a fülem a sakál...

Szóval az ilyen sufni tuningok a lélekre hatnak.

Amit Te írtál az ahhoz kb 140 Le és 120-13 Nm kéne,h valóban mosolyogj...

A lánckerék cserével viszonylag nagy nyomaték változást tudsz teremteni....persze számold bele,h a láncvezetődet meg fogja enni ....

A pusztán villany tuning szerintem max 1-2 le és 1-3 Nm

Megéri??????? 

 

Előzmény: Törölt nick (32514)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.03 0 0 32514

Értem én ezért kérdeztem rá hogy mit garantálnak vele?! Nyilván van egy grafikon és azon vannak változások utána. Az biztos hogy a két henger tökéletesebben megy s egyformábban tőle de ez ugye nem cél hisz igy is megfelel minden embernek nem vagyok én sem szőrszálhasogató.:-) Egyenlőre nyomozom hogy mit hogy mennyiért és a döntés utána születik meg. Lehet hogy igazad lesz és lánckerék lesz belőle.

Előzmény: lamb1 (32513)
lamb1 Creative Commons License 2018.03.03 0 0 32513

A lánckerékben jobban hiszek. Az fizika és mechanika.

A szívómotorokon érdemben semmit nem tudsz javítani. Max a lelkednek tesz jót.

 

Előzmény: Törölt nick (32512)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.01 0 0 32512

Minden megoldható, vissza is lehet kapcsolni pont úgy mint ahogy el is fogyhat az erő xy okból-okoból, egy adott szituban és jól jönne még. Éppen ezért én azt az elvet vallom, hogy  oroszlánt lehet szelídíteni, de nyulat nem lehet vadítani! Nem biztos hogy fog kelleni, de ha kell legyen elven persze csak ha jó és megéri. Ezért nyomozok itt most.

Előzmény: aladar644 (32509)
janoszeged Creative Commons License 2018.03.01 0 0 32511

Nekem bevált a 15-ös lánckerék. 2 személlyel, csomaggal remekül ment fel a hegyre!

-Mosquito- Creative Commons License 2018.03.01 0 0 32510

Visszarúgsz 1 vagy 2-őt a váltón. :D

Előzmény: Törölt nick (32508)
aladar644 Creative Commons License 2018.03.01 0 0 32509

Érdemes-e? Én biztos nem tennék,preferálom a gyári megoldásokat.Visszakapcsolással nem megoldható a hegymenet?

Előzmény: Törölt nick (32507)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.01 0 0 32508

Pld 15-ös lánckerék előre?:-)

Előzmény: -Mosquito- (32505)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.01 0 0 32507

Igen...

Előzmény: aladar644 (32506)
aladar644 Creative Commons License 2018.03.01 0 0 32506

Valamiféle teljesítmény növelő?

Előzmény: Törölt nick (32504)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.02.28 0 0 32505

50eft-ért megmondom a tutit. :)

Előzmény: Törölt nick (32504)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.28 0 0 32504

Tulajdonképpen dynojet a karburátorosra kell, az injektorosra meg a power commander a helyes megnevezés. kb 94 ezer itthon ez a cucc újonnan és 130-150 a beszereléssel együtt az ago motornál. A kérdés hogy érdemes-e? És nem azért mert már kimotoroztam a motorom, mert nem! hanem mert szeretem a tartalékot két személlyel megpakolva emelkedőn IS! :-)

 

Előzmény: aladar644 (32503)
aladar644 Creative Commons License 2018.02.28 0 0 32503

dynojet? az mi? egyébként biztos nincs tudatos tapasztalatom.véletlenül lehet,ha van ilyen a Varaderomon.

Előzmény: Törölt nick (32495)
1 Bandi Creative Commons License 2018.02.27 0 0 32502

☺👍

Előzmény: Don Varadero (32501)
Don Varadero Creative Commons License 2018.02.27 0 0 32501

Nekem nem volt vele rossz tapasztalatom.
Igaz jó sem.
Sőt, egyátalán nem volt.
Légy te az első! :-D

Előzmény: Törölt nick (32500)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.26 0 0 32500

Köszönöm, valaki már mondta hogy ott raknak be ilyet. Attól szeretném megkímélni őket és magam is, hogy ők egy leendő munka reményében mondjanak valamit, miközben nem motoroztak olyan varával amiben előzőleg nem, de utána volt dynojet. Ennek ellenére köszönöm a tippet, még várok hátha valakinek volt ilyen varája... Akár jó akár rossz tapasztalatai voltak érdekel.

Előzmény: -Mosquito- (32498)
1 Bandi Creative Commons License 2018.02.26 0 0 32499

😥

Előzmény: Törölt nick (32497)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.02.26 0 0 32498

Kérdezd meg őket.  

http://www.agomotors.hu

Előzmény: Törölt nick (32495)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.26 0 0 32497

Köszi. De ha pld azt írnád nekem nincs, mert volt de szar, az volna az igazi, vagy ha azt írod h volt de féltem rajta az is megdobbantaná a szívem:-))

Előzmény: 1 Bandi (32496)
1 Bandi Creative Commons License 2018.02.25 0 0 32496

Nekem nincs 😘

Előzmény: Törölt nick (32495)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.25 0 0 32495

Felteszem újra a kérdést, asszem tavaly már kérdeztem, de csak ökörségeket írtak egyesek. Van valakinek, bármilyen tapasztalata,  varadero dynojet területen? Előre is köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!