Keresés

Részletes keresés

Diesel44 Creative Commons License 2013.03.30 0 0 2463

Motorcsere miatt 12V-os rendszerre álltam át, így lenne néhány eladó hasznos cuccom azoknak akik 24V-os rendszert használnak.

2 db equalizer, (kiegyenlítő) ami a két sorbakötött akkumulátor feszültségét tartja egyforma szinten.

1db 24/12V-os kapcsolóüzemű DC/DC feszültségátalakító 20A.

1db 24V-os 1000W-os szinuszos inverter a 220V előállításához. 

volt naszados Creative Commons License 2013.03.13 0 0 2462

Naszádosok: eladó egy eredeti kormányos szék és gyári új hajócsavar. Tel: 20/8086335  sok jó-időt hajózást.

Diesel44 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 2461

Naszád ablakot keresnék 4db hosszúkás és 2 db körablakra lenne szükségem. Ezen kívül még egy belső ajtó érdekelne. Ha van valakinek eladó kérem írjon.

csöves 002 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 2460

 

 

Qrva lassan haladok vele!!!

542-022 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 2459

542-022 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 2458

Ok,akkor az enyém a 22-es,nem kell feliratot cserélnem! Üdv!

 

 

BABIC Creative Commons License 2013.02.24 0 0 2457

Üdv

A hajó orrától 1 arasznyira a far felé baloldalon van beütve a szám .Legalábbis nekem.

Előzmény: 542-022 (2456)
542-022 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 2456

Üdvözlet! A kérdésem:a hajólevélen kívül ,hogy lehet megállapítani hányas számú teknő az enyém?Az én hajólevelembe van írva,hogy 022,de másnak is van 022-ese és látom eladó.

Én 1 helyen találtam meg a hajó orránál római számmal be van ütve,hogy:XXII.

Csak kíváncsi vagyok,hogy esetleg van e valami gyári jelzés a bódén!

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.20 0 0 2455

Nem tudom már melyik a 002-es naszád. Jópár adagolót csináltam naszádra is már nem tudom követni őket. Amiből kiveszik a motorokat abban mi lesz azután? A vizes kéményt azért szokás csinálni, hogy ne izzon fel a géptér. Naszádra négyhengeres motornál nem fontos, főleg, ha kis lóerő kell. Nyomatékot jó geometriás turbóval tudsz csinálni, meg nagy adagolóval, nagy porlasztókkal.

Ezt a hidrohajtást felejtsd már el!

Két Z hajtómű a farára azt  kész.

Előzmény: csöves 002 (2454)
csöves 002 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 2454

Nem azt írtam,hogy Ő csinálta csak,hogy tőle származik,mint már a 2442-es bejegyzésben is jeleztem,olvass vissza.

Kipufogó és egyéb nyomaték növelő dolgokban várom a segítségedet.

Miért jó a vizes kipufogó?

Előzmény: Törölt nick (2453)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.19 0 0 2453

Azt nem tudtam, hogy adagolókat is csinál, mert a sajátját azt velem csináltatja...

Előzmény: csöves 002 (2452)
csöves 002 Creative Commons License 2013.02.19 0 0 2452

Juhász Norbi off roadozik,Szurdokpüspökiben van műhelye.Ő szerinte jó kapcsolatban vagytok.

Előzmény: Törölt nick (2451)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.19 0 0 2451

Ki az a Norbi?

Előzmény: csöves 002 (2450)
csöves 002 Creative Commons License 2013.02.18 0 0 2450

Lehet,hogy igazad van!Már túl sok munka és pénz van hajtásláncban ahhoz,hogy át építsem,de áttételt módosítok

a szivattyú hajtásánál,hogy 3000-4000-en forogjanak a motorok úgy hátha lessz elég erő.Nagyobb motorok nem

férnek be a kiválasztott helyre.Milyen kipufogó rendszert javasolsz kéményes elrendezéshez?

A motorokon a Norbi féle adagoló van (3,1/10-es tárcsa, teher autó gázkar)502-es csúcs,                                                                vizes cooler, jó kipufogóval mire lehet képes 1,2-1,5 turbó nyomással?

Előzmény: Törölt nick (2446)
smirer Creative Commons License 2013.02.17 0 0 2449

Mindenkit sok szeretettel üdvözlök, én egy teljesen új hajó és viz imádó pillanatnyilag sajnos partikapitány vagyok.

Esetenként kicsit irigykedve olvasom a bejegyzéseket!

Így elsőre szeretnék egy kis segítséget kérni:

Tudna-e valaki tanácsot adni arról, hogy hogyan működik az a gáz kar megoldás, ami működteti az irányváltót előre és hátramenetben is és a gázadást is szabájozza. A pontos elnevezését sajnos nem tudom!!

 

Üdvözlettel: Partikapitány

BABIC Creative Commons License 2013.02.17 0 0 2448

Üdv

Küldtem mailt

Előzmény: vonschwarcz (2447)
vonschwarcz Creative Commons License 2013.02.14 0 0 2447

sziasztok! részletek esetleg?

Előzmény: BABIC (2438)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.13 0 0 2446

Ok hogy ott leadja de mennyi legyen?

Mert az a nem mindegy.

Turbón és az adagolón múlik nagyrészt a nyomaték, de a jó kúler és a jó kipufogócsonk is kell.

Egy 1,9tdi 2000-es fordulaton nemigen tud többet 80 lónál és 300 Nm-nél,  de onnan elég meredeken emelkedik a teljesítmény-és a nyomaték.

Láttam már görbét ami 200 lovat és 400Nm feletti tudott 2600-on, de ehhez 2 bar feletti nyomás kell, ami nem a hosszú élet titka...

Ha ennyire alacsony fordulaton akarsz nagy nyomatékot akkor inkább nézz nagyobb motor után, pl 2,8 idtd Fiat, vagy 2,9 tdi Merci, esetleg 2,5tdi.

De hallgass rám!

Két Volvó Z hajtóművel rakd el a motorokat hátra a kormánytérbe, felejtsd el ezt a hidrohajtást. Az erőgépekbe való, nem hajóba.

Előzmény: csöves 002 (2445)
csöves 002 Creative Commons License 2013.02.12 0 0 2445

Nem zavar ha egyedülálló lesz.

Van egy CAT d6 dózerom 27000 üzemórával kifogástalan,pedig kap eleget(hidrohajtásos)

A nyomaték növelés lehetőségeiben tudsz segíteni?

Azt szeretném elérni,hogy2000-2200-nál leadja a legnagyobb nyomatékot.

Előzmény: Törölt nick (2444)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2444

A világon meg egyedülálló lesz...

Kétlem hogy 30% veszteség alatt egy ilyen erőátvitelt meg lehet úszni, és kibírja a tartós igénybevételt.

Két Z hajtóművel hátra kell tenni a motorokat, és akkor az egész géptér a tied, fejfájás nélkül.

A kormánytérben lazán elférnek a 4 hengeres TDI-k.

Előzmény: csöves 002 (2443)
csöves 002 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 2443

A hidrohajtás azért jó mert sok értékes helyet szabadít fel.A hidromotor elfér a padló alatt a tönkcső mellett,nem kell irányváltó,a kis motorokat bárhova tehetem a hidrocső mjnden hova elér.10-12% veszteséggel kalkulálok ,de egy hidraulika javító barátom szerint nem lessz annyi.Valóban nem olcsó,a két szivattyú a két hidromotorral 1,8mill de jó minőségű és új, normális szűrővel megfelelő hűtéssel kinyírhatatlan.

Előzmény: Törölt nick (2441)
csöves 002 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 2442

Kösz a gyors választ. A motorok a 002-es naszádban vannak, a pontos teljesítményét nem tudom. Az off roados Juhász Norbitól vettem őket, az adagolók valószínű Tőled vannak, a porlasztókat tegnapra igérte de nem jött.Nagy vizes coolerek mennek rá de lehet,hogy a szívótorkot is meg hűtöm. Ha van még ötleted hogyan lehetne elérni ,hogy 2000.nél meg legyen az összes nyomaték légyszi oszdmeg velem.

Előzmény: Törölt nick (2440)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.07 0 0 2441

Az irányváltó felezi a fordulatot, de ha jól rémlik 22-23" emelkedésű prop van rajta. Az átmérőt faragták már a srácok, de azt hiszem az is 20" felett van. 40 felett ment a videó készítésekor, de azóta nagyobb kúlerokat és komolyabb kipufogócsonkokat kapott. 

Az idén csinálunk egy mérést.

A hidrohajtás miért jó? Nem túl nagy a vesztesége? És a jól tudom eléggé drága is 100lóerő feletti méreteknél.

Előzmény: csöves 002 (2437)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.07 0 0 2440

Hagyd a gyárit.

Nyomatékod leginkább a turbónyomás emelésétől lesz.

Mibe van a tdi, és mennyire van felhúzva?

Előzmény: csöves 002 (2439)
csöves 002 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 2439

Krézitől kérdezném 1.9tdi-t ha 3000 fölé nem nagyon pörgetném, inkább nyomatékra lenne szükségem,tegyek bele sdi vezérmű tengelyt vagy hagyjam a gyárit?

BABIC Creative Commons License 2013.02.05 0 0 2438

Üdv

Eladó sorsra jutott a 022 -es ex naszád 98% .ban eredeti állapotban üzemképesen nem szétgányolt , nem átépített , cserelehetőségeket meghalgatok. De semmifélekép nem anyagárban. A hirdetés az apródon Ha offoltam bocs

csöves 002 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 2437

Gratulálok!

 

Nagyon tetszik,profi munka.Milyen sebességre képes?Mennyi az irányváltó áttétele?

Azért kérdezősködök mert Én is elkezdtem a 002-es át alakítását, 1.9tdik kerültek bele hidrohajtással, így betudtam rakni őket a fedélzet alá.A belselyéből kivettem a falakat és álló magasra emeltem a tetőt,a külső festés kész de a kabinban még semmi.

Remélem tavasszsal vízre rakhatom!

További sikeres fejlesztéseket kívánok!!

Előzmény: Törölt nick (2436)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.25 0 0 2436
Előzmény: Törölt nick (2435)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.25 0 0 2435

Egy videó a naszádról, és az eladó két 5 hengeres Volvo (Audi) 2,5tdi motorról. Azóta nagyobb kúler, és vizes kipufogó került a motorokra.

Itt még nagyon nagyok a propellerek is , amiket azóta kicsit kisebbre vettek, így nem terhel ekkorát, és vidámabban forognak  a motorok, kevesebbet is fogyasztanak.

 

Előzmény: Törölt nick (2427)
csöves 002 Creative Commons License 2013.01.21 0 0 2434

Szia!

 

Az egyiket irányváltóval kpl.vitték el,150000-ért.

tel:30/959-1847

Előzmény: csepelesgyu (2432)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!