Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stetten Creative Commons License 2017.11.03 0 0 3167

Autóvillamossági szerelőhöz vidd el aki fog tudni egy nyugalmi áramfelvételt mérni. Lehet a probléma forrása sok miden (utólag beletákolt villamosfogyasztók, stb...) de ezt csak mérések alapjàn lehet kideríteni.

Előzmény: pajti123 (3165)
Funda94 Creative Commons License 2017.11.02 0 0 3166

Sziasztok!

Vásárlás előtt állok, sokat hallottam a B8 2.0 TFSI konstrukciójáról, hogy zabálja az olajat.

Ti hogy vagytok ezzel? Illetve van e valami tapasztalatotok ezzel kapcsolatban?

Minden hozzászólás segítség ;)

pajti123 Creative Commons License 2017.11.02 0 0 3165

Üdv .mindenkinek!

tudna valaki segíteni ,mert megöl a méreg !

Audi A4 pdtdi ajm kódos.

Valami leszivja az aksit 1 nap alatt . Töltöm 24 órát ,másnap indítanék és úgy le van merülve , hogy lenulláz minden .A generátor tölt alapjáraton is .Lehet mégis zárlatos ? hibakódot nem mutat .Az aksi fél éves ezért lett véve mert azt hittem , hogy a régi aksi rossz.valakinek jó tanácsát meg köszönném.

zozo1234 Creative Commons License 2017.11.02 0 0 3164

sziasztok... van egy audi a4 crtdi 2011 vihhöfok nemálbe, hintázik termosztát csere megvolt jóminőségüt kapot de enek elenéreis hintázik 90 és 50 fok közöt 160km_h 90fok de lelasulok azonal le esik 50fok ra ........... az also vizcsővet elenöriztem üzemi höfok elérése elöt az hideg de a fesö az meleg álitolag ez igy normális de mégsem jó....................... valakinek lenne valami jó ötlete azt megköszöném de akár még honorálnámis....elöreis köszönöm a segitseget

E_n_d_r_u Creative Commons License 2017.10.28 0 0 3163

Sziasztok! Audi A4 (B9) Tudna valaki valaszt arra a kerdesre hogy hogyan tudom kiszedni az elso fejtamlat? Allitolag uj biztonsagi rendszert vezetett be eleg sok marka, ezert nem kiveheto. Mar nincsen rejtett gomb az uleskarpitban, sot, muanyag takaroval fedtek le az ules felso reszet...

Remenykedem hogy van valami kiskapu, talan valaki ismeri...

 

[fidelio] Dr arc Creative Commons License 2017.10.26 0 0 3162

Sajnos elég gyenge minöségű termosztátokat lehet kapni. Kimérve instabil a nyitási hőmérséklete és rosszul is zárnak. Persze van megoldás, érdemes drágább ás karakterisztikájában a gyárit vagy hasonló minőségű termosztátot beszerelni Pl: a gyári "4karikást" vagy Swag vagy a Febi. 

Dr arc Creative Commons License 2017.10.26 0 0 3161

Köszi a választ, tehát még kétfokozatú is..

Szóval kimértem, a hűtőventit kicseréltem, működik..! A szervótartály fedele alatt van a (klíma) venti csatija is (nekem kerek két vezetékes csatlakozó). Széthúztam, megmértem műszerrel és Odáig eljut a klíma bekapcsoláskor a feszültség ergo idáig oké, ám a hűtő vezetékkörén ellenállás semmi, de azért csináltam egy direkt próbát aksiról (piros vezeték plusz, barna negatív) és semmi. Kicseréltem a ventit, szépen visszamolyoltam a vezetékét, csatlakozót összedugtam, MÜKSZIK!

CsimpiZ Creative Commons License 2017.10.24 0 0 3160

Gázolajszűrön a visszatérő ágnál, szokott lenni egy visszacsapó szelep vagy mi. Miki egér fül alakú rugós biztosító tartja. A visszavezető ág csövei vannak rákötve. Az szokott eltörni és emiatt is levegősödhet. 

Előzmény: Kiss Edmond (3141)
CsimpiZ Creative Commons License 2017.10.24 0 0 3159

Sziasztok! 

Adott audi a4 b6. 1.9pd awx. 

Nem kering a hűtővizem (visszafolyón vagy túlfolyón nem jön semmi)

Hűtő alja hideg a teteje meleg.

Csövek dagadnak. 

Hűtőt, vízpumpát és termosztátot 4x cseréltem.

Lassan a hengerfej lesz a soron következő. (Olajom nem vizes, víz nem olajos, indítaskor nincs füst...üzem melegen teljesen feltöltve a kiegyenlítő tartályban csak rezonál a víz de semmi buborék.)

Valami ötlet? 

Levegősödés vagy dugulás? :)

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.23 0 0 3158

Sziasztok!

 

Erősen gondolkodok, hogy az A4 B6-omban lecseréljem navisra a rádiót (Concert+Bose)

Azon elmélkedtem tapasztalat híján, hogy RNS-D és RND-E navikhoz vajon léteznek még egyáltalán friss térképek? Ugye finoman szólva nem mai gyerekek már. 
Néztem az androidos nem gyári navikat is, de nem tudom, hogy viszik-e a Bose-t rendesen és milyen a hangminőségük..

Valakinek van esetleg tapasztalata?

Newcar-newlife Creative Commons License 2017.10.20 0 0 3157

Helló!

segítségre lenne szükségem.

Adott egy 97-es b5 afn 110Le gyári túrbót lecsereltem egy gt1749va-ra.

Mióta ez megtörtént az autó nem úgy gyorsul ahogy kellene es le is tilt a turbó adott fordulaton.

Ugyanakkor mikor egyhelyben all es pörgetném a motort 2300 körul elkezd rángatózni és nem akar tovább pörögni csak ha nagyon a gázralépek.

Valakinek valami ötlet?

justice89 Creative Commons License 2017.10.20 0 1 3156

Üdv!

 

Nemrèg cserèltem kettőstömegű lendkereket kuplungszerkezettel, de mègis alapjáraton a motor èszrevehetően berezonálja a kasznit.

 

Ez mitől lehet? A pd elemek bosch mind de kettőnèl a korrekcios ertekek olyan 0.8 ig ugrálnak, lehet amiatt?

 

2.0 pdtdi bre motorkódos az autó.

 

Elore is koszonom a segitseget!

 

Üdv

szikiszi Creative Commons License 2017.10.18 0 0 3155

Helló

Műszerfali hőfok mérők nem mindig pontosak, pl. lehet erősítő hibájuk is.

3 db. termosztát nem lehet rossz.

Amikor elmászkál lefele a hőmérséklet éppen mit megy az autó?

Pl. álló helyzetben még a rossz termosztát is jónak tűnik, vagyis beáll a kívánt értékre.

 Állandó 50-60 km/h-nál a legjobb a hűtés mert már átjárja a hűtőlevegő de még kevés Kw-nak kell  elvigye a kb. 60% hőjét a hűtő rendszer, vagyis ha így lefele megy a hőfok akkor lehet termosztát hiba.

 Több kilométres dombon lefele ha elindul a hőfok lefele az termosztát hiba.

Lusta termosztátnál (lassan záródó, picit nyitva maradó) a környezeti levegő nagyon befolyásolja a műszerfali kiirt értéket.

 Ezeket a kísérleteket kellene elvégezni.

Előzmény: m.Lajos (3154)
m.Lajos Creative Commons License 2017.10.17 0 0 3154

Szia!

Nekem esetleg tudnál segíteni? Már nagyon elegem van belőle......

A 3. termosztát van benne, normálisan melegszik 10 km alatt üzemin volt 5 fokban is, erre egyik napról a másokra megint elkezd visszahűlni....

1.) eléri a 87-et megáll

2.) eléri a 87-et viszahűl majd random újra visszamelegszik 87-re

2.) fel se megy csak 82-ig és nem hajlandó továbbmenni

3.) eléri a 89et és visszahűl...82-60ig bárhova

és ezek különböző variácóban......

A kérdésemre a milyen márka van benne? a szerelő válasza gyári......Esetleg lehet hőfok jeladó?

 

Valaki ajánljon már nekem egy márkát, ami bevált, ami odaszegezi azt a k#va mutatót a 87-re......, mert unom, hogy szivat egy 3-e ft-os alkatrész....

Az autó A4 1.9 TDI, 1998-ból.

Köszönöm szépen.

Előzmény: szikiszi (3137)
joe söv Creative Commons License 2017.10.15 0 0 3153

Nem motorolaj,szintiszta gázolaj.A motorolaj sem szürke, tehát nem jut bele víz.

Stetten Creative Commons License 2017.10.15 0 0 3152

Szia!

 

Gázolaj? Nem motorolaj?

Ha esetleg motorolaj, akkor hengerfejes az autó.

Előzmény: joe söv (3151)
joe söv Creative Commons License 2017.10.14 0 0 3151

Sziasztok.Van egy 2000 res évjáratú 1.9 pd a4 audim.Ma vettem észre hogy a kiegyenlítő tartályban gázolaj van és növekszik a szintje,tehát folyamatosan beledolgozik.Mi lehet a probléma szerintetek

Silber1400 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 3150

Köszi!

 

Előzmény: szikiszi (3147)
AJÁTÉKOS Creative Commons License 2017.10.11 0 0 3149

Hello!

 

Hasonló problémám van...találtál anno valami megoldást?

Üdv, Balázs

Előzmény: kulistvan (269)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.09 0 0 3148

Nekem benzines van, de szerintem ugyanaz a tied szisztémája is. Igen, mennie kell klíma bekapcsolásakor. 2 fokozatú. 4szénkefés nem szerelhető a villanymotor. AZért én szétszedtem és még kapott egy évet. Nemrég cseréltem, valami 10ekörül vettem a komplett egységet. Nem tudom mi vezérli a két fordulatszámot mert csak 2 vezeték megy a motorra.

Előzmény: Audinemgagyi (3146)
szikiszi Creative Commons License 2017.10.04 0 0 3147

150 Le dízel nagyon csendes , keveset fogyaszt, jól megy. S-tronic váltót egy élmény használni.

Előzmény: Silber1400 (3140)
Audinemgagyi Creative Commons License 2017.10.03 0 0 3146

Sziasztok!

 

Gyanítom hogy nem működik a motorhűtő segédventim..

Kérdésem hogy 99-es A4 b5 110Le tdi-nél a klíma bekapcsolásával az elektromos segédhűtőnek is indulnia kell, vagy csak ha nem bírja a viszkó és túl meleg a hűtővíz? Avagy klímázás nélkül mennyi fokon kapcsol be magától a segédventi, és hol van a reléje, jeladója???

 

Válaszokat előre is köszönöm!

verka79 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 3145

Sziasztok,

Segitseget szeretnek kérni, nemrég vettem 2010-s 1.8-t, ha erőteljesen indulok el vele füstöl a gyorsítás elején, egyébként nem látom hogy fustolne folyamatosan. Az olajat is eszi, kb 1 liter/1000km.   5-30-ás olaj van benne, 135000 óra szerint a km, ami valószínűleg nem valós. 

Tudnatok segíteni megbízható és jó szervizben, vagy tanácsban?

koszonom!

Stetten Creative Commons License 2017.09.30 0 0 3144

Azt így neten nem lehet megállapítani. Szerelöhöz kell vinni, lehetöleg olyanhoz aki ismeri ezt a tipust, van esetleg gyakorlati tapasztalata hogy hol szokott tömítetlen lenni a rendszer.

Előzmény: Kiss Edmond (3143)
Kiss Edmond Creative Commons License 2017.09.30 0 0 3143

Köszönöm szépen a segitséget s még az a kèrdèsem lenne , hogy akkor pontosan mit kellene kicserèlnem , hogy többet ne csinája ezt a motor ?

Stetten Creative Commons License 2017.09.26 0 0 3142

Szia!

 

Valószinüleg egy picit levegösödik az üzemanyagrendszer.  Meleg motornál azért nem csinálja, mert nincs ideje levegösödni.  Szóval nem a hömérséklet, hanem az eltelt idö a lényeg. A hibatároló kiolvasása azért nem mutatott hibát, mert ezt a rendszer nem figyeli.

Előzmény: Kiss Edmond (3141)
Kiss Edmond Creative Commons License 2017.09.26 0 0 3141

Sziasztok.Lenne egy ķérdésem felétek , esetleg valaki hátha tudna segiteni valami infóval legalább : Van egy Audi A4 B6-os autom, Diesel 131 lovas , AWX motortipus , s reggelenténken amikor meginditom az autot mintha be dadogna v 2-3 szor a motor s aztán helyreál s többet nem csinálja.. s ez csak akkor van amikor az autó ált több órát s kivam hülve egésszen...meleg motorral nem csinálja.. elvittem s teszterre rakattam s nem add ki simma hibát.. nem tudom mi okból figurázik...(Megjegyzésképpen az autò huzz rendesen s nem füstől..) Várom tanácsaitokat, elöre is köszönöm.

Silber1400 Creative Commons License 2017.09.23 0 0 3140

Sziasztok!

Nagyon szeretnék egy egy-két éves a 4 limuzint ( 150 le. ) Kiváncsi lennék milyen tapasztalatok vannak ezzel az autóval kapcsolatban. Automata vagy manuális váltó?! Megköszönök minden észrevételt hozzászólást.   

szikiszi Creative Commons License 2017.09.12 0 0 3139

Hőmérő jeladója nem fog hibajelzést adni. Jeladóról lehúzott sarú letestelve ha max. értékre viszi a hőmérőt akkor nem a műszer a rossz, hanem a jeladó.

Előzmény: kiscsabi10 (3138)
kiscsabi10 Creative Commons License 2017.09.12 0 0 3138

Nagyon szépen köszönöm a választ "szikiszi". Mondjuk ezt nem sokan tudják ! Még egy kérdesem lenne , műszerfalon a hőmérőmutató beadta az unalmast, nem mutat semmit.

Termosztát lett cserélve rendesen működik, a kocsi hibát nem ir ki hogy talán a jeladó elromlott volna. Valami gondolat hogy mi lehet ez mi okozhatja?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!