"Hímsoviniszta értelemben, mivel, hogy csak a férfiak feltámadását említette.."
A ninivei asszonyok is feltámadnak majd, csak legfeljebb ők nem fognak kárhoztatni.
(ne legyen minden már az ő feladatuk...!
Majd a déli nőktől!
Ne félj azoktól megkapják majd a magukét azok az ateista zsidó férfiak is akik nem hittek Jézusnak.
Mert miképen Jónás jelül volt a Ninivebelieknek, azonképen lesz az embernek Fia is e nemzetségnek.
A Délnek királynéasszonya felkél majd az ítéletkor e nemzetség férfiaival, és kárhoztatja őket: mert ő eljött a földnek széléről, hogy hallhassa a Salamon bölcseségét; és ímé nagyobb van itt Salamonnál.
Az Isten nem várta el a népétől, hogy fogadjon el olyan prófétai üzenetet, amit nem követ jel vagy csoda.
Ha megtalálod a Bibliában azt az egyetlen prófétát, akit Jeruzsálemben temettek el, akkor láthatod azt is, hogy jövendölését nem követte jel vagy csoda.
Mondom: Jónás próféta három nap és három éjjel volt a cet gyomrában .. de Jézus is?
Péntek du. vasárnap hajnal?
az embernek Fia is három nap és három éjjel lesz a föld gyomrában.
Valóban ott volt - vagy a pokolban??
Jónás prófétának kalandos megmenekülése a havária helyzetből, bűnös kikötőváros számára jel volt Istentől amiből értettek a Niniveik.
Olyannyira, hogy megtértek: mindnyájan.
1.) Ninive nem kikötőváros volt.
2.) Nem tudunk arról, hogy valaha izraelita hitre tértek volna....
Természetesen az üldözés időleges volt és semmi köze a jelen kérdéshez.
A gyülekezet nem széledt szét, mivel Pál maga többször utal a fővárosi közösségre.
A Sz. L. keresztség ismeretlen fogalom, mivel a pünkösdi jelenség nem ismétlődött meg.
Fülöp gyakori név volt, ezért nem tudjuk kiről és mikor írnak. Evangélista nem lehetett, mivel nem kötődik nevéhez kanonizált evangélium. Legfeljebb egy szerzői körhöz tartozhatott, akik mesékkel tarkították az igazat.
Péter és János nem mondta ezt. A Mennyben lévő dolgok kérdésesek.
Az Isten nem várta el a népétől, hogy fogadjon el olyan prófétai üzenetet, amit nem követ jel vagy csoda.
Az írástudók meg az egész klérus főpapostúl kaptak, csodát is jelet is bőven, mégsem hittek neki.
Isten már nem csak prófétákat hanem az egyszülött fiát küldte el, közéjük és annak sem hittek, sőt azthitették el a híveikkel, hogy Jézus Belzebúbbal a démok fejedelme által űzi ki a démonokat.
Nem is tuttam, hogy allergiás vagyok libára, de mongyuk enes is beszélt a Hitrádión tavaly szellemekről. Lehet pont fórumozás közben épp errejárt egy szellem. Egy református szellem, mert a katolikus szellemek most Ibizán söröznek, nem érnek rá
"Pontosítsunk: a lábnövesztés nem csalás, ha természetfölötti csoda következménye."
Kellemetlen helyzet nem akkor áll elő ha a csoda nem történik meg (ezt még ki lehet dumálni...) ha inkább ha megtörténik, de nem a hivatalos kereteken belül.
Na ez hozza elő a "Kainból" a rangidős bátusból az agresszív oldalát...
"A Szent-Szellem káromlás az, ha egy csodát elját(szat)unk és Istennek tulajdonítva a magunk érdemének tekintünk."
Jézus, mielőtt a tanítványait kiküldte szolgálatra mennyei erővel ruházta fel őket mindegyiküket.
(még Júdást is...)
Előtte olyat még soha olyan nem hallatszott, hogy valaki a vakok szemeit megnyitotta volna.
Az Isten nem várta/várja el a népétől, hogy higgyen olyan prófétáknak akik nem rendelkeznek csodatévő erővel.
Jézus tegnap ma és mindörökké ugyan az.
(de a vak farizeusok sem változtak a kétezer év alatt...)
Szent-Szellem káromlás az, amikor Jézus csodát tesz, (általában nem a válási kléruson keresztül...) és ezt a Sátánnak tulajdonítják a hivatalos bennfentesek.
Akkor egy vak és néma ördöngőst hoztak ő eléje; és meggyógyítá azt, annyira, hogy a vak és néma mind beszél, mind lát vala.
És elálmélkodék az egész sokaság, és monda: Vajjon nem ez-é Dávidnak ama Fia?
A farizeusok pedig ezt hallván, mondának: Ez nem űzi ki az ördögöket, hanemha Belzebubbal, az ördögök fejedelmével.
Jézus pedig, tudva az ő gondolataikat, monda nékik: Minden ország, a mely magával meghasonlik, elpusztul; és egy város vagy háznép sem állhat meg, a mely meghasonlik magával.
Ha pedig a Sátán a Sátánt űzi ki, önmagával hasonlott meg; mimódon állhat meg tehát az ő országa?
És ha én Belzebub által űzöm ki az ördögöket, a ti fiaitok ki által űzik ki? Azért ők magok lesznek a ti bíráitok.
Ha pedig én Istennek Lelke által űzöm ki az ördögöket, akkor kétség nélkül elérkezett hozzátok az Isten országa.
Azt mondom azért néktek: Minden bűn és káromlás megbocsáttatik az embereknek; de a Lélek káromlása nem bocsáttatik meg az embereknek.
Még a ki az ember Fia ellen szól, annak is megbocsáttatik; de a ki a Szent Lélek ellen szól, annak sem ezen, sem a más világon meg nem bocsáttatik.
hát nem is a lábnövesztés csodáról beszéltem, hanem a lábnövesztés csalásról...
de hogy pontosítsak:
A lábnövesztés trükk lényege, hogy nem lehet pontosan tudni hogy megtörtént-e... emiatt aztán nehéz leleplezni a hamisságát. Senki se ellenőrzi, a "beteg" pedig érzelmi felindulásában azt mond amit akar, általában ÖNMAGÁT is becsapja. A "karizmatikus káosz" kifejezés tökéletesen leírja ezt. A "nagykenetű" ember aki csinálja, meg úgy gondolkodik, hogy "Isten jót ad, biztos nem csap be minket, csak bízni kell benne. Aki meg nem hiszi hogy csoda történt, az nem igaz hívő!". Furcsa módon ugyanezek a "nagykenetűek" jól meggazdagodnak az egészből, és így le is bukik a dolog... és pont emiatt nagy valószínűséggel ezek a csalások Szentlélek-káromlások, hiszen Isten Szellemére hivatkozva hatalmas pénzeket gyűjtenek be ezek az emberek.
"a lábnövesztés csalás az konkrétan Szentlélek-káromlás." Pontosítsunk: a lábnövesztés nem csalás, ha természetfölötti csoda következménye. Utóbbiakból bőségesen értesülünk az Írásból, de természetfölötti, bizonyított csodákról is, ha csak a 20. századot vizsgáljuk. A Szent-Szellem káromlás az, ha egy csodát elját(szat)unk és Istennek tulajdonítva a magunk érdemének tekintünk.
előkerültek fotók és írások, hogy derek prince is csinált "lábnövesztést"... ami valszeg ugyanaz a csaló trükk volt mint amit ezek a mai "bennyhinnek" csinálnak...
Úgy látom ezek a sorok, ellentmondanak az egyházi hagyománynak.
Márpedig ez az Írásokban van....
Nem mondanak ellent. Az üldözés nyomán széledt szét a gyülekezet. Fülöp szolgálata után meg jeruzsálemi apostoloknak kellett elmenni Szent Lélek keresztségért imádkozni. Fülöpöt később evangelistának nevezi az Írás.
Ne arra hivatkozz, hogy kik támogatják ezt állítólag
Az állítottad, hogy ez Pál tévtanítása. Ezt egyértelműen cáfolja, hogy Péter és János is ugyanezt állítja. Sőt János tudósítása szerint a Mennyben is ezt mondják Jézusról. Te most a Mennyel vitatkozol.