Káposztáson nem járt 8-as, ott pár évtizede még puszta volt. A 8-as István térről, a piac mellől indult, Károlyi István utca - Baross utca útvonalon egyvágányú pályán, az újpesti stadion után Vasvári - Megyeri - Irányi Dániel hurokban fordult vissza. Ma is gyönyörűen látszanak az ívek nyomai mind a 4 sarkon, jól látható a maps.google műholdas és térképes változatán is.
Lapozd fel a villamosok.hu oldalt, azon belül az 1915-ös és 1930-as térképet, illetve az 1910-es, 1928-as, 1930-as vonalleírásokat. A régi 24-es a későbbi 38-as elődje volt, a Ferenc József laktanyától (Kerepesi-Hungária sarok) ment Salgótarjáni - Fiumei - Baross utca vonalon Eskü térig, a mai Március 15. térig. Késöbb a 38-as a Népszínház utcában járt. Én még utaztam a 38-assal jó néhányszor..
Szeretném a segítségeteket kérni kérdőív kitöltés ügyében. Piackutatásból egy 60-70 oldalas kutatási tervet kell készítenünk, a csoportunk témája pedig abudapesti lakosság közlekedési szokásai. Ezért szeretném ha kitöltenétek, különösen a 30 feletti korosztályra lenne szükségem! A kitöltés teljesen anonim és max. 3 percet vesz igénybe!
2) Viszont látszik a megálló oszlopa, ehhez képest pedig középen van a "látható hasáb" - tehát legvalószínűbben csak "egyhasábos" a viszonylatjelzés (hiszen egyébként a "bal hasáb" a levegőben lógna) -, akkor pedig látjuk mindet.
A 19/A jelzésű busz a Déli pályaudvarig közlekedett. A túlsó végállomása Nagy Lajos király úti lakótelep néven futott, igazából azt a terecskét Pákozdi térnek hívják (most is).
A 19-es is innen indult, és a Goldmark károly utcáig ment, de nem olyan körforgalmi megoldással, mint most a 39-es aszon a szakaszon.
Talán még akkor is megvolt a 7B, amikor a 7A végállomása a Keletihez került? Nagyobb, pl. válogatott meccsek idején, amikor telt ház volt várható a Népstadionban.