Keresés

Részletes keresés

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.12.10 0 0 1772

Ezt én is tudtam! Ezzel a járattal még én is utaztam! :)

Előzmény: Peto (1771)
Peto Creative Commons License 2011.12.10 0 0 1771

Káposztáson nem járt 8-as, ott pár évtizede még puszta volt. A 8-as István térről, a piac mellől indult, Károlyi István utca - Baross utca útvonalon egyvágányú pályán, az újpesti stadion után Vasvári - Megyeri - Irányi Dániel hurokban fordult vissza. Ma is gyönyörűen látszanak az ívek nyomai mind a 4 sarkon, jól látható a maps.google műholdas és térképes változatán is.

Előzmény: * * BPO-700 * * (1768)
Peto Creative Commons License 2011.12.10 0 0 1770

Lapozd fel a villamosok.hu oldalt, azon belül az 1915-ös és 1930-as térképet, illetve az 1910-es, 1928-as, 1930-as vonalleírásokat. A régi 24-es a későbbi 38-as elődje volt, a Ferenc József laktanyától (Kerepesi-Hungária sarok) ment Salgótarjáni - Fiumei - Baross utca vonalon Eskü térig, a mai Március 15. térig. Késöbb a 38-as a Népszínház utcában járt. Én még utaztam a 38-assal jó néhányszor..

Előzmény: * * BPO-700 * * (1767)
r_tamas Creative Commons License 2011.12.10 0 0 1769

Nem.

Előzmény: * * BPO-700 * * (1768)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.12.10 0 0 1768

Káposztáson járt a 8-as? pfff

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.12.10 0 0 1767

Tudja valaki, hogy ez mi?

 

A vonalon a közlekedés az 1900-as évek elején indult meg, a mai Puskás Ferenc Stadion és a Március 15. tér között.

 

A kérdésem az, hogy, pontosan hogyan is olt az útvonala akkoriban?

 

Nem a stadion nevére vagyok kiváncsi, hanem az útvonalára!

 

 

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.11.11 0 0 1766

2011.10.12. - 2011.11.11.

 

28C villamos Blaha Lujza tér (Népszínház utca - Kőbányai út 21.

 

A 37-es villamos vágányzára miatt.

betty88 Creative Commons License 2011.10.31 0 0 1765

Sziasztok!


Szeretném a segítségeteket kérni kérdőív kitöltés ügyében. Piackutatásból egy 60-70 oldalas kutatási tervet kell készítenünk, a csoportunk témája pedig a budapesti lakosság közlekedési szokásai. Ezért szeretném ha kitöltenétek, különösen a 30 feletti korosztályra lenne szükségem! A kitöltés teljesen anonim és max. 3 percet vesz igénybe!

Kérdőív linkje: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?hl=hu&formkey=dHZ1b1R4RTlIQ1k2UEpoeWtfRWFDV1E6MQ#gid=0

Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket!!!

Betty

bpo-169 Creative Commons License 2011.10.11 0 0 1764

Jó fotó! Hangulatidéző.

Előzmény: lassújel (1763)
lassújel Creative Commons License 2011.10.07 0 0 1763

lassújel Creative Commons License 2011.10.07 0 0 1762

Egy eddig "kiadatlan" fotó, melyet unokatestvérem követett el még 1993-ban Újpesten:

 

BU-23-61 gy170

 

Már múlt a busz, a járat és az is, amin a gép áll.

bpo-169 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 1761

Ismét teljes kapacitással érhetők el táblás oldalamon a számozott járatok 1-297-ig terjedő menüpontjai átláthatóbb leírásokkal és elemzésekkel.

 

http://bkvtablak.gportal.hu/

 

Kérlek benneteket, még nézzetek körül, hátha lehetne még bővíteni a listát egy-egy táblával.

 

dacv1992@gmail.com

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.07.26 0 0 1760

Egy kis retro OFF-városból.

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.06.27 0 0 1759

Igen, érdekes dolog! A 3-as ugyanezen vonalon, Fóti útig járt. :)

A 15-ös valóban ekkor szűnt meg! :)

Előzmény: BTKmániás (1757)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.06.27 0 0 1758

Köszönöm a figyelmességed! :)

Előzmény: BTKmániás (1756)
BTKmániás Creative Commons License 2011.06.27 0 0 1757
Előzmény: BTKmániás (1756)
BTKmániás Creative Commons License 2011.06.27 0 0 1756

Van itt egy érdekesség!

Előzmény: BPO-700 (399)
bpo-169 Creative Commons License 2011.06.23 0 0 1755

1978-ra is elkészült a táblázat.

Előzmény: bpo-169 (1754)
bpo-169 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 1754

Oldalamon az "átfogóan" menüpont alatt elkészült 1977 eseményeinek táblázata az autóbuszközlekedést illetően.

Szerepel benne minden végleges jellegű és jelentős változás. (végállomásváltozás,járat megszűnés - indulás, JELENTŐS útvonamódosítás)

 

Jó böngészést! Egy szép napon talán minden évre kész lesz napjainkig.

 

http://jarattortenet.gportal.hu/


John Howard Creative Commons License 2011.05.24 0 0 1753

2) Viszont látszik a megálló oszlopa, ehhez képest pedig középen van a "látható hasáb" - tehát legvalószínűbben csak "egyhasábos" a viszonylatjelzés (hiszen egyébként a "bal hasáb" a levegőben lógna) -, akkor pedig látjuk mindet.

Előzmény: Blöky2 (1752)
Blöky2 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 1752

1) Nem volt mindig mindenhol minden betétjárat kijelezve.

2) A tábla, ahol sok viszonylat járt, kétoszlopos ("kéthasábos") is lehetett, a képen pedig csak a jobb oldali látszik.

Előzmény: * * BPO-700 * * (1746)
Blöky2 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 1751

Ld. #1749

Előzmény: Zolcsi67 (1744)
Blöky2 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 1750

bocs: létezet = létezett

Előzmény: Blöky2 (1749)
Blöky2 Creative Commons License 2011.05.24 0 0 1749

Sajnos nem emlékszem már, honnan tudom és a pontos útvonalukra sem.

1972-ben viszont már biztos nem létezet a 7A (sem), és a Keleti - Bornemissza járatot teljesen új 7A-ként indították.

Előzmény: * * BPO-700 * * (1742)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.05.23 0 0 1748

Megállapítottuk, hogy 1959. őszén készülhetett a felvétel, mert akkor még nem járt a 19A.

Előzmény: Csopakiutca (1747)
Csopakiutca Creative Commons License 2011.05.23 0 0 1747

Figyelmesebben visszaolvastam az előzményeket. Ha a kép tényleg 1955-1960 közötti, akkor lehet, még nem is járt a 19/A.

 

Előzmény: * * BPO-700 * * (1746)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.05.23 0 0 1746

Ezt tudjik, de a felvételen nem látszik Déli pu-s célirány.

Előzmény: Csopakiutca (1745)
Csopakiutca Creative Commons License 2011.05.23 0 0 1745

A 19/A jelzésű busz a Déli pályaudvarig közlekedett. A túlsó végállomása Nagy Lajos király úti lakótelep néven futott, igazából azt a terecskét Pákozdi térnek hívják (most is).

A 19-es is innen indult, és a Goldmark károly utcáig ment, de nem olyan körforgalmi megoldással, mint most a 39-es aszon a szakaszon.

Előzmény: * * BPO-700 * * (1723)
Zolcsi67 Creative Commons License 2011.05.23 0 0 1744

Talán még akkor is megvolt a 7B, amikor a 7A végállomása a Keletihez került? Nagyobb, pl. válogatott meccsek idején, amikor telt ház volt várható a Népstadionban.

Előzmény: Zolcsi67 (1743)
Zolcsi67 Creative Commons License 2011.05.23 0 0 1743

A 7B-re, mint népstadioni mentesítőre én is emlékszem gyerekkoromból, a másik végállomását nem tudom...

Előzmény: * * BPO-700 * * (1742)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!