Keresés

Részletes keresés

Gyöször Creative Commons License 2012.10.29 0 0 18985

Helló!

 

Mit értesz az alatt, hogy lejjebb raktad a súbertűt?? Azt, hogy a rovátkákban a biztosító gyűrűt lentebb raktad ezáltal végülis a súbertű feljebb került?

 

Vagy pedig valóban a súbertűt raktad lejjebb azzal, hogy a középtől feljebb lévő rovátkába tetted a biztosító gyűrűt?

 

Nekünk úgy volt a legjobb, hogyha felülről a 4esbe tettük a "pöcköt". Az 5ös pozícióban már semmi előrelépést nem hozott. Gondolom többet is enne ezért 4esben hagytam. Tűrhető lett ez is, de nem tökéletes. Olyan, hogyha becsukódik a power akkor elég sokáig csutkán kell tartani a gázt, hogy újra kinyisson, de ha nehezen kinyit, akkor megy mint a meszes. Pedig üresben ha ráhúzom a gázt, akkor egyből nyit a power (levettük a kips fedelet a hengerről és ott néztem)

 

Láttam én ezt a kontraanyás megoldást a főfúvókánál, de nem figyeltem oda igazán rá, mert tőlem 15km-re lakik a srác és mikor javítottuk a gépet elég nagy esőfelhőgy gyülekeztek, sietett haza, nem volt idő rendesen nekifeküdni. De igazad van. Ezen tényleg lehetne lejjebb/feljebb állítani.

 

Nekünk a levegőcsavar kb fél fordulatra volt jó. Dugót nem tudjuk hogy néz ki, még nem vettük le a hengert. Azt akartuk csinálni, hogy lekapjuk a hengert de aztán a felhők miatt nem is fogtunk hozzá, csak egy gyors karburálás lett.

 

Ott fent lehet, hogy fals levegőt szívott azért nem ment. Azt oldotta meg a bowdenre húzott gumicsöved.

 

A főfúvóka körül ezekben a karbikba szinte mindnél van ez a műanyag kehely szerű furatos valami, ezért még sosem gondolkoztam el, hogy mi lehet az annyira természetes volt nekem :)) Nem tudom, csak tippjeim vannak, lötyögés ellen, vagy ha leér a karbi aljára akkor a nagy koszoktól óvja a főfúvókát??

 

Esetleg tudja valaki más? Engem is érdekel.

Előzmény: 88GABOR88 (18982)
Erikaviking Creative Commons License 2012.10.29 0 0 18984

Az YZ125-ön volt nekem olyan, hogy talán 9-es gyertya kellett bele, de mikor bejött a hideg akkor 8-assal lett a jó. És hasonló tüneteket produkált. A számokra lehet nem jól emlékszem, de NGK számozási szisztéma szerint eggyel alacsonyabb hőértékű kellett bele.

 

Előzmény: Gyöször (18981)
88GABOR88 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 18983

2:30 fele figyelgess az allítási lehetőségen

Előzmény: Gyöször (18981)
88GABOR88 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 18982

nem,nem Pisti vagyok :D

 

Épp most jöttem be a szántásról és történt egy kis előrelépés az ügyemben, probálgattam levegő csavart kifele-befele semmi csak szarabb lett!! súbertűt feljebb raktam középállásból, eredménye hányás teljesítmény lett.. na és most jött a fekete leves !!!!!!!lejjebb raktam a súbertűt(középálláshoz viszonyítva) és láss csodát jó lett!!Most már elég jól megy, levegő csavar 3 tekerés ki. ugyhogy most örülök.

 

nekem 120as főfuvi van és 42es alapjárati és lehet állítani a főfuvit!!!!(hozzáteszem C túlméretes dugó van benn) főfuvi menetes és egy anya fixálja le,abba a "házba" ahol mozog a tű.(azt a házat meg a karbi felső részébe lehet beletekerni)

 

és esetleg annak a kis müanyag fordított tölcsérnek a szerepét nem tudod megmondani ami a fúvókákat körül öleli?

 

 

Apropó nekem még volt egy olyan gondom annó vele,hogy a karbi tetején van egy cső ami megvezeti a gázbovdent, na nekem az fel le mocorgott és olyan jelenséget produkált,hogy egyszer jol ment egyszer meg fulladt, nem pörgött ki.Orvoslásul a csőre egy gumicsövet húztam ami feszítette és ezáltal nem mocorgott többé alul a karbi teteje feszítette felül (kb 4cmre) meg a bovden feszítő anyája.

 

remélem érthetően írtam,ha nem értessz valamit,nyugottan írd meg és kitárgyaljuk. :)

Amugy ez a karburálás egy gennyes téma volt egy Tsr-em a 4 év alatt 1szer szedtem szét a karbuját,a Kawának meg 4 hónap alatt már vagy 15 ször....

Előzmény: Gyöször (18981)
Gyöször Creative Commons License 2012.10.28 0 0 18981

hehh épp 3 hete próbáltam egy 91es körüli kdx125ből kinevelni ezt a jelenséget. nem tudtam rájönni miért csinálja. Gyárilag 120as főfúvóka volt abban, megnéztem a keihin oldalát a 28as PE-re 125ös főfúvókát ír, de nem mertem feldörzárazni a srácnk 125re, mert ha még rosszabb lesz nem volt itthon más hasonló vagy kisebb.

 

Az biztos, hogy amit te írsz, hogy magasságát lehet állítani az a súbertű és nem a főfúvóka. A súbertűt bárhová tettem a probléma nem változott. Majd még ennek próbálunk utánajárni, de valószínűleg tavasz lesz belőle.

 

Egy valamire sokat javult a dolog, kitisztítottam neki a légszűrőt. Számottevően jobb lett a gép, de a probléma továbbra is jelen volt. Igazából olyan érzés mintha a power szelep lenne leragadva, de az a srácnak nyitott szépen mikor megnéztük. Nyilvánvaló, hogy karburálási gond, de az az érdekes, hogy 2 gépen teljesen egyforma hibajelenség van.

 

Vagy nem te vagy az Pisti? :D:D

Előzmény: 88GABOR88 (18980)
88GABOR88 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 18980

Sziasztok!

 

Bocs ,hogy ide irok de más forum tudtommal nem annyira pörög.

 

Tudna nekem segítséget adni karburátor beállításban (kawasaki kdx 125 (keihin PE-s) karbi)

 csak egy levegő és egy alapjárat állító csavar van rajt,illetve belül lehet állítani a főfúvóka magasságán. Problémám az,hogy közepes fordulatszám tartományban főleg ha odatolom neki rendesen dadog egy pár pillanatra aztán pörög szépen tovább, magasabb sebességi fokozatban jó minden,indul is rugásra hidegen-melegen, karbi tiszta,levegőszűrő is, gyertya is új.

Gyöször Creative Commons License 2012.10.26 0 0 18979

 

Hát igen. Vagy japán, de ha nem akkor mégiscsak inkább MZ mint osztrák :D:D

 

De ezt csak a poén kedvéért :)))

Előzmény: gencsydani (18977)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.26 0 0 18978

Ha nem törted még össze magad rendesen akkor garantátom hogy az mzvel megtennéd.:(

Ismerős is próbálkozott mz átalakításal. Gipsz pár fog és egy pár csont törés.

A telepkóp szakadt szét egy ugratásnál.  Nem rossz indulatból írtam csak tudom milyenek az mz k . Van egy 250 es etz m. Sokszor közuton lekoppan a teleszkóp. A blokktartó is erősített már mert a gyári az ... 

A lengvővilla szeret még eltekeredni.

 

Előzmény: Frensis #92 (18976)
gencsydani Creative Commons License 2012.10.26 0 0 18977

A TS váza akár aszfalton motorozva is képes elhajolni, így tökéletesen alkalmatlan krosszmotor alapjául.

 

Másrészt - ismerve a manapság kapható utángyártott MZ alkatrészek 'minőségét' - szerintem nemhogy hosszú, de már rövid távon is drágább lesz az épített 'krosszmotorod' mintha vennél valami olcsó japán endurot (amit még mindig nekiállhatsz 'reszelni' ha mindenáron erre van ingerenciád)...

Előzmény: Frensis #92 (18976)
Frensis #92 Creative Commons License 2012.10.26 0 0 18976

Sziasztok !

 

Van egy MZ TS 150 vázam, blokkom, illetve hatalmas nagy lelkesedésem.
:-)

Szeretnék egy cross motort építeni, mivel gyárira nincs pénzem.

Lenne pár kérdésem:
-valaki közületek "reszelt" már ilyen blokkot?
-szeretném kicserélni az első teleszkópot, milyen motorét ajálnjátok, illetve, esetleg van-e valakinek bontva ?

-rezót is szeretnék rá, esetleg olyan ügyeskezű lakatost is keresek, aki rajzok alapján meg tudná nekem a kívánt formára hengeríteni a lemezt.

 

Más:
Esztergálást, marást, palást-sík köszörülést, gyalulást, vésést vállalok !

(lánc, illetve fogaskerék készítés, illetve ezek edzése is megoldott)

EXC 250 Creative Commons License 2012.10.24 0 0 18975

Legyen szerencséd! Üdv

 

Előzmény: gerapapo (18974)
gerapapo Creative Commons License 2012.10.23 0 0 18974

Közben utánnanéztem a dolognak, van ilyesféle folytás! Ha meg van róla papíroma  rendőrnek nem éri meg kockáztatni azt, hogy neki kelljen kifizetni a bemérést a márkaszervízben. Valamint az az email sem olyan egyszerű a helyszínen. Addigis a motoromhoz nem nyúlhat egy ujjal sem. Meg édesapám ügyvéd szöveggel a mai világgal sok mindent ráhagynak az emberre...

Előzmény: EXC 250 (18973)
EXC 250 Creative Commons License 2012.10.21 0 0 18973

Szerintem is a 50 ccm a lényeg! a 125 ös tuti gáz lesz ! ráadásul ha 125 öst papiron 50 essé teszed az márt közelít az okirat hamisítás felé szerintem :) és márt nem csinálnék ilyet! 1999 ben mégelment meg még 2002 is de ma márt nem!

Amugy nem viszik el megmérni a motorod ! Felírják a motorszámot alvázszámot és csak egy email a yamahának hondának vagy bárminek!

Ha véletlen el lenne karcolva akkor márt buktál is mivel a biztosítás kötésnél mind 2 töt meg kell adni.

Na meg ha el kellene vinni bevizsgálni az nem egy 20.000 ft os buntetés lenne !! Nyugi kifizetnél mindent amit csak el tudsz képzelni. Szóval én a mai világban biztosan nem tenném !

 

Gyöször Creative Commons License 2012.10.17 0 0 18972

Szerintem amit leírtál, hogy fojtás ilyen nem létezik. Lefojthatod, de segédmotor az max 50 cc és nem 125. Akkor se, ha lefojtod és gyengébb lesz mint egy torkavéres szimszon.

Előzmény: gerapapo (18970)
gerapapo Creative Commons License 2012.10.17 0 0 18971

De ezen a téren nincs tapasztalatom, ha hülyeséget írtam világosíts fel!

Előzmény: Gyöször (18969)
gerapapo Creative Commons License 2012.10.17 0 0 18970

Ha papírral igazolom hogy van benne egy folytás, egy szava nem lehet, kivéve ha akar szenvedni vele hogy elviteti bevizsgálni, mivel erre itt nincs mód nagy tortúra ez neki. Gondolod bármelyik rendőrnek ez megér egy 20 ezres bírságot?

Előzmény: Gyöször (18969)
Gyöször Creative Commons License 2012.10.15 0 0 18969

125ös motort lepapíroztatni 50 essé? Ezt hogy érted? Kötsz rá egy biztosítást, kivakarod a hengertalpból, meg a vázról a 125 ccm feliratokat és gondolod senkinek nem tűnik majd fel?

 

Csak szólok, hogy felénk az összes rendőr erre utazik.

Előzmény: gerapapo (18965)
gerapapo Creative Commons License 2012.10.15 0 0 18968

nem rossz...

 

Előzmény: gencsydani (18967)
gencsydani Creative Commons License 2012.10.15 0 0 18967

3-4 között, használattól függően.

Előzmény: gerapapo (18966)
gerapapo Creative Commons License 2012.10.14 0 0 18966

Tiszteletem!
Megfogalmazódott bennem a kérdés, hogy mennyi az a kevés? Mert ugye mint sokminden más ez a szó is relatív. A fogyasztásra értendően persze! 4-5 liter? 

Előzmény: gencsydani (18962)
gerapapo Creative Commons License 2012.10.14 0 0 18965

Korom éppenhogycsak megengedi az alkoholizmus mámorának élvezését, ezért tartok még mindig az öreg 87 es enduró simsonomnál! NO DE az egyetemi éveim alatt nem tervezek sokat unatkozni, meg a falun is van hely a határban. 125-ös mocit akarok mint 50-es lepapíroztatni, fontos lenne az olcsó karbantartás, és a fogyasztás! A suzuki dr felől informálódtam kicsit, dicséret sok volt, itt is hasonlóak a vélemények?

Tisztelettel G 

Előzmény: Törölt nick (18963)
EXC 250 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18964

A régi 4t hangja nem párosul sajnos a teljesítményével :)

Előzmény: Törölt nick (18963)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18963

4t nem a szívem csücske alkatrészárban sajnos.

Hang az más :)

Rendszám nem kell nekem

Előzmény: gencsydani (18962)
gencsydani Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18962

Suzuki DR250/350 ritkán mondjuk, de előfordul 2-300e környékén (ha rendszám nélküli is jó, akkor nem is olyan ritkán).

Teljesen jóindulatú, könnyű kis motor, elég sokat kibír, alkatrész viszonylag olcsó hozzá és marha keveset fogyaszt.

Határt bejárni pedig bőven elég a teljesítménye, futóműve...

Előzmény: Törölt nick (18958)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18961

Én sem rossz indulatból írtam csak itt nem tudom hangsulyozni a mondatokat. 

Az Aprilia rx 125 tipust is nézegettem abból is van sok.

250exc az nem üzemórás?:)

Bár ha  veszek alapban viszem magammal a kompresszió mérőmet meg a nyomásveszteség mérőt :))

Ezek minden vásárlásnál ott vannak

Előzmény: EXC 250 (18959)
EXC 250 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18960

Szerintem ha 2 liter plussz fogyasztás számit akkor sajna nem lesz egyszerű motort venned.

Nekem még soha nem volt olyan mocim ami a határban 5 litert evett volna pedig volt pár motorom :)

Még a 80 as Dt is evett 5 litert szerintem mondjuk rég volt nem anyira emlékezem a fogyasztásra.

Mtx 125,aprillia tuareg,yamaha dt talán a ezek elmennek 7 literrel és nem kell minden héten dugó bele.

Mondjuk mindenképpen tüzz ki egy fajtát és akkor biztosan fogsz kapni tanácsot ,hogy mire figyelj vele ha azt veszed meg.

Előzmény: gerapapo (18943)
EXC 250 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18959

Megértelek ! Nem akartam megszólni zsebed nagyságát. Sajnos mivel a 200.000 ft os kategória közel 20 éves motorok vétel árát képezi ,ezáltal gondolom azt amit írtam.

Vegyél egy aprillia tuareget azok elég jók és nem drágák na meg alkatrész is van bőven hozzájuk.

Határt járni endurózni simán jók. Vagy 250 exc ! nekem volt 5 évig és simán mindent kibír ! Engem kibirt kibír mindent :) Nem finomkodtam vele soha és mégsem dölt szét . Mondjuk nem tudom mennyiért adnak ha van .

Előzmény: Törölt nick (18958)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18958

Ha ennyit enged meg a kassza akkor sajnos nem tudok 400-500ezer ft t kiszorítani. 

200ezer ft a max  azt lehet szépen építgetni részletenként a motort.

Nem versenyzésre kell nekem hanem határbejárásra meg a földeket megnézni 

 

Előzmény: EXC 250 (18957)
EXC 250 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18957

Sziasztok!

 

Kizárt dolognak tartom ,hogy 200.000ft ert lehet venni esztétikus és motorikusan is jo motort venni!

 

Gyöször Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18956

300-350ért kaphatsz ugyan olyan 200ezres motort, mint amiről beszéltem, csak le van mosva :))

Előzmény: Törölt nick (18954)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!