Sziasztok! 1.4d ben soha nem indul el a hűtőventilátor. Levettem a csatlakozóját és összezártam. A ventilátor jó. A hőgombán nem tudtam ellenállást mérni. Nem tudom hogy milyen értéket kellene mérni a gombán. Valakinek valami ötlete?
Elvileg lehet javítani, bár nekem nem sok jó tapasztalatom van. Valahol a Soroksári úton van egy cég, attól jött egy kormánymű, ami jó lett, talán ők jól dolgoznak.
Az nem gyári immo' lehet. Azokat gyakran az indítómotorra kötik. (tehát nem is igazi immo'-ként üzemel)
Én benéznék a kormánynál a műszerfal alá, oda szokták tenni a cuccait. Szokott lenni lengő bizti(k) hozzá és ehhez kéne plusz relé is. Én elsőként a biztiket kivenném és úgy próbálnám meg.
Ha nem jön össze, végső megoldásként a relénél rövidre lehetne kötni az indító áramkört. Sajna ezt jobb lenne élőben látni.
Ezen kívül előfordulhat még az is, hogy esetleg a gyújtáskapcsolód vacakol és amiatt nem indít. Vagy esetleg az indítómotor vacakol, bár ezt le lehet tesztelni egy szál vezetékkel gyorsan.
Az nyomógombos micsodán semmi nem világít, (ki lett kapcsolva egy ideje, eddig - a mai napig - a hasmark - kettős kereszt - folyamatos zöld fénnyel világított, nem kellett benyomkodni a számokat indítható volt az autó) a gyújtást simán fogadja, a kulcsot elfordítva az önindító nem mozdul. Ha megtolom az autót azonnal beugrik.
Hogy jött elő? Beállóból reggel indulás, tankoláshoz motor leállítva, azóta nem indul, tologatom!
Egyelőre tologatom, amit találtam biztosítékot az jó (ránézésre)
Sziasztok. Egy kis segítség kellene. Most vettem egy kis Peugeot 106 1.1-et pizzát hordani. Passat-al drágább lett volna :D A lényeg hogy kellene egy Peugeot 106 1.1 központi injektor mert ezt elállította az előző tulaj. Ahogy néztem elég sok autókban használják ezt. Azért leírom a kódját hátha valaki tud nekem segíteni vagy van neki otthon egy elfekvőben.
Ezek amiket Leirtál,nagyon jól hangzanak.Nézd meg,hogy hideg motornál,beindítás után,felkeményednek e a vízcsövek.Ha nem akkor jó.Lehet,hogy csak a hőfok jeladód hibásodott meg.
a segítségeteket kérem, a hőfok mutató üzem meleg állapotban 3/4 tartományban van folyamatosan. Gyanakszom kezdődő hengerfejre, tömítéseket még nem cseréltem. Vizet egyelőre még nem eszi, olajban sincs trutyi. Mit érdemes cseréltetni? Mitől van 3/4 tartományban a hőfokmutató?
Huh, az nem biztos, hogy ilyen egyszerű. A km órát könnyebb lenne cserélni, ezen kívül azt sem árt megnézni, hogy milyen gyártmányú a két műszeregység, mert létezik több gyártmány is és azok kompletten cserélhetőek, de az alkatrészeik már nem.
Immotalanítani egy szakember tudja X 1000 Ft-ért. Pl. a régi Balatoni úton, a Budatétényi tetőn (a Szobor park előtt kicsivel) van egy Autocomputeres ember.
Immo-s kulcsot lehet másoltatni az új gyújtáskapcsolóhoz. Persze a chip-et is odafoghatod a kapcsolóhoz, de az elég kényelmetlen. A kódsorozatot csak gyújtásra rakásnál ellenőrzi le, tehát nem szükséges ott tartani a chip-et végig, elég odafogni, mielőtt ráteszed a gyújtást.
106-os,1999-es Peugeot van,Eddig Bosch FR8LDC gyertyát használtam,most is ilyet szerettem volna venni,de FLR8LDCU+kaptam.Állitólag ez ugyan az,akkor miért más a száma.Tud ebben segiteni valaki,a neten semmi értelmeset nem találok.Köszi előre is.