Megkérdezhetem, hogy kb. mennyibe fájt a Citroen V6-osra a rendszer, és hogy mit cserélt a tisztelt tulaj, mert nekem is hamarosan egy hasonló problémát kell majd megolndanom, egy Peugeot 605-ösön. Mondjuk nekem az lenne a célkitűzés, hogy minél halkabb és diszkrétebb megoldás szülessen, de gondolom ez nem okoz gondot...
Hali!
Capri-3!
lenne egy elméleti kérdésem: lehet-e olyan kipuffrendszert csinálni, hogy alapjáraton kellemesen morogjon, 1000-3000 között szolid hangja legyen, mint egy gyárinak,kb 3500tól hangosodjon, 5000 től pedig "üvöltsön"
nincs konkrét autótípus, mert csak gondolkozom, hogy egyszer ilyesmit szeretnék:)
köszi
Lordgreg
A Kipufogó Klinika dobjai milyen engedéllyel rendelkeznek? Nálam(unk) az a követelmény, hogy vizsgán ne legyen gond:)
A kocsin gyári, eredeti dobok vannak (legalábbis a beleütött évszám megegyezik a kocsi gyártási évével), és az utángyártott dob katalógusban is szerepel ott flexibilis cső tag. De ha tennénk az újba is, annak lenne valami hátránya?
Asszem akkor marad az 50-es rendszer. Ha hátul egy dob lenne, nem kéne hátra mégegy kis dob sorosan? Egyáltalán miért lehet ebben hátul kettő? (asszem később már csak egy volt ezen a modellen)
Milyen dobot tennél be középre? (te gyártod őket, vagy márka)
Az első kör kb. mennyibe fájna? (flexi cső+középdob+cső+hajlítás a bejelölt helyig+munkadíj)
ki ne vedd a kozepdobot, olyan recsegos erces hangja lesz, hogy csak na. sokszelepes motoroknal ez mindig problema, errol mar tobbszor is irtam. kell egy kisebb folytasu kozepdob, esetleg egy egy hatsodob is, Bravokban mar otthon vagyok elegge.
logoutx
nem tudok mubizonylatot adni, mint ahogy Mo-n egyenlore semmifele utangyartott vagy gyari kipuffhoz sem kapsz... mert nem kell.
a kornyezetvedelmi ill dB ertekeknek kell az auto megfeleljen (ez utobbinak az durvabb sportdobok ugyebar nem igazan:) akkor nem lehet gond a vizsgan.
amugy pl a Kipufogo Klinika dobjai engedelyesek mar, ha ez nalad kovetelmeny, asszem csak hozzajuk tudsz menni.
leveledet elolvastam, kepeket megneztem, annak a flexibilis tagnak ott semmi keresnivaloja, azt belekokanyoltak, gondolom azert, mert nem tudtak a leomlot rendesen osszerakni.
egy ismerosomnek van ugy megoldva, hogy a 2 dob parhuzamosan van bekotve, nem rossz, de hangosabb a gyarinal. megoldhato az is kesobb, de akkor mar most olyan kozepdobot kell beletenni a rendszerbe, ami ahhoz van hangolva.
az 50-es rendszer boven eleg, a dobokkal lehet varialni eleget.
normanrls
konkret arat nemtok mondani, de saccra a rendszer veg nelkul 40E Ft, 1 veggel 46-48, 2 veggel 54-56E Ft, szerelessel, 1 ev garival.
elf
tudom, igazad van, nem tul xep es nem is elonyos a rancosodas.
csinaltam tegnap egy 328i Touring BMW-t, kat-ok (szam szerint 4!)ki, helyukre 3 dob, plusz egy hatsodob. hat nem lett rossz hangja, bar aki egy bejemvet vagy hondat elront hangban, az nagy varazslo:) szal ma jott a telefon, hogy az auto le lett merve es konkretan erosodott a kipufogotol. elkerem majd a pontos adatokat, aztan jovok dicsekedni:)
"a leomlo kerdeseben inkabb Janoekat keresd, naluk sablonnal keszul, nagyon jo aron, azzal nem tudok es nem is akarok versenyezni"
Még tavaly láttam náluk egy leölmőt a falra felakasztva. A csövek 90-fokos kanyarulatai(ahol kilép a gáz a hfejből) úgy voltak hajlítva hogy a cső fala csúnyán begyűrődött.
Hát én nem értek hozzá, de megeszem a kalapon ha ez jót tesz a gázáramlásnak.
Nem tudom emlexel-e meg az emailemre, alabbadtam az igenyeimet. Kene nekem egy direktcsoves sport kozepdob es egy sport hatsodob Skoda Favoritra, gondolom a gyarinal nagyobb csobol kene csinalni (ezt te tudod elvegre te vagy a szakember;), ugy, hogy a gyari katalizatorra csatlakozzon. Tuning csak -2mm sikolas van a hengerfejen + csatorna polirozas. Halk, de szephangu dogos rendszer kene, ha lehet egyaltalan ilyet csinani ;) Egy arat kernek es hogy mikor lehetne megejteni.
szabad érdeklődni, vagy esetleg megnézni ezt a csodát? mert nekem is ilyen autóm van és én is tervezem, hogy Capri kollegaval csinaltatok 1 rendszert alá. Meg szabad kérdezni az árat mert az is érdekelne. Egyébként a golf topic-ban is megtárgyalhatnánk a témát biztos érdekel még pár embert!
Van egy 1,6os Bravom a végén egy noname dobbal. Szép morgós hanja van, de csak a legalsó fordulaton és rettentő halk. Épphogy eltér a gyáritól.
Ha fogom és kiiktatom a középső dobot /ami nagyon sokat visszafog akkor milyen változás lesz szerinted?
capri-3:
Csak vicceltem.
Éjjel szokta járatni vagy tíz percig valami barom a szomszéd utcában a motorját ilyen idétlen sportkipufogóval, rendszeresen fölébredek rá.
Egyszer lelket verek magamba, lemegyek és jól megnézem magamnak!
És miért baj, hogy az USA-ból lehet csak behozatni? Én is onnan vettem. :-)
Ha árban megfelelő, akkor biztos lenne kereslet, mert a legmacerásabb a fizetés (nem mindig fogadják el a tengerentúli CC-ot) meg a szállítás. Ez utóbbi egyénileg megoldva jó drága is. Ha egy hét alatt max 10%-ért behozod a cuccot akkor jó.
ON
Capri!
Mennyiért volnál hajlandó egy normális leömlőt gyártani nekem?
"a heten epitettem egy golfII gti 16v-t, nem lett rossz hangja annak sem:)"
Ha az én kis zöldikémről van szó, akkor annak szerintem nagyon király hangja lett! Jelentkezek 1-2 hónapon belül a leömlőért is. Bár gondolom 4 napra nem adjátok oda a csereluxusSkodát, pedig nagyon megutáltam a tömegközlekedést!! :)
Szerintem nem hulyeseg behozni a cuccokat.Az Apexi computereire pl. biztos lenne kereslet.Csak az en ismeretsegi koromben is kereste 1-2 ember.Meg kipufogo meg muszerek stb..Aztan kiderult hogy csak USA-bol lehetne hozni...Persze fontos szempont lenne hogy mennyiert arulnad az arut.
"az itthon kaphato legjobban elerheto termek a Supersprint, 99%ban jo tapasztalatok vannak vele"
-A riasztók 47%-át megszólaltatja
-Sorházak között a szél felőli oldal ablakait is megrezegteti
-Minden második csecsemő sírva ébred hallatára, és minden harmadik egy órán belül nem is tud elaludni
-Nagyobb a végének az átmérője, mint a konkurenciáé
Sziasztok!
Csak erdeklodnek.Szeretnek bevinni Magyarorszagra par ismertebb Tuning cegnek a termekeit,csak erdeklodnek szerintetek lenne ra kereslet?
Nehany nev:
ApeXi,GreDDy,HKS,Magnaflow kipufogok,AeroSpeed kipufogok stb...
Itt Amerikaban nagyon mennek,nem tom otthon mennyire ismerik ezeket?
sajnos igy latalanban nem sokat tudok mondani, ismerem a tipust, nem annyira nehez eset.
ha latom, biztosan meg tudom oldani.
tsr125
szvsz az itthon kaphato legjobban elerheto termek a Supersprint, 99%ban jo tapasztalatok vannak vele. arban nemtok mit mondani, nagyon valtozo, ha komolyan erdekel, utana tudok nezni, van kapcsolatom a gyarral.
amugy az Auto Sunnal lehet kapni/rendelni oket.
ha nem a markanev erdekel, hallgass meg nehany altalam epitett rendszert/autot, pl a penteki illegalis rendezvenyeken, vagy topictalikon sok autot talasz az en kipuffommal.
a heten epitettem egy golfII gti 16v-t, nem lett rossz hangja annak sem:)
most mennem kell, majd meg meselek:)
Szia !
Azzal a kérdéssel fordulok hozzád, hogy
van egy 1985-ös Bmw 316-osom és szeretnék rá egy
sportkipufogót tenni. Szerinted milyen márkát érdemes, hol, mennyibe kerülnek ezek !
A képen látszódó megoldást szeretném !
Van egy 99-es VW Polo. Adott valami hangot, ezért elvittük a márkaszervízbe. Azt mondták, hogy a kipuff rendszerben van valami flexibilis cső amit ki kell cserélni, de horribilis összeget mondtak rá, így nem ők végezték a szerelést, hanem egy ismerős autószerelő. Na most nem sikerült megoldani a problémát mert 2000 fordulat felett iszonyú hangja van.
Tudsz valamit a problémával kapcsolatban, esetleg volt már valaki nálad ilyennel?
Sorry, hogyha valami orbitális hülyeséget írtam volna, de nekem is csak mesélték mert nem az enyém az autó.
Köszi. S miután így elektronyikusan sokra nem megyünk a felvetettek kapcsán, majd keresni foglak, tisztelettel. Mert tényleg látni köll az autót, mert ahogy Te mondanád ez is egy "izgalmas franszia ".:-)
Kösz a megnyugtató választ. Te tudtommal tudsz csövet hajtani, ugye?
Így vakon gondolom nem tudunk konkrétumokról beszélni, úgyhogy ha nem bánnád lefényképezném a kocsi alját meg a konkrét problémákat, aztán elküldeném neked mailban.
1. vmi valosagalapja van, de amit leirtal, az "Urban Legend":)
2. az univerzalis dobok tobbnyire kevesebb folytassal rendelkeznek...
3. sosem hasznalok univerzalis dobokat, ezert nincs ilyen jellegu tapasztalatom, szerencsere.
suhomidnyak
a 2 veg az nalad a bal oldalt jelenti, mint egy cerkan (gyk crx), a 2 oldali kivezetes megoldasa dragabb vmivel.
BIGJOE
hivj fel, gyere el es megnezzuk, ha nem megoldhato, megbeszelhetjuk a barter dolgot is.
pezso
koszonom, igyexem
nem volt meg szerencsem ilyen tipushoz, csak szeriahoz. mondjuk a kipufogo nem nagyon kulonbozik. arkalkulaciot nemtok adni, mert nemtom mik az igenyeid. csonkok a dobokhoz, csatlakozok stb stb. latni kene az autot es egyeztetni, mit es hogyan oldjunk meg.
banderasz01
a szamom az adataimnal olvashato, sajna szilveszterkor "megvaltozott":)))
ezen elersz biztosan, ha elsore nem is veszem fel (neha nem hallom) azert figyelek ra.
a Polohoz a hatsodob dupla veggel 38E Ft, szerelessel, 1 ev garival. azert tunik ez elsore soknak, mert a hatsodob elott van egy eleg hosszu cso, 5 hajtassal es csatlakozoval, hogy normalisan szerelheto maradjon a rendszered.
asszem hirtelen ennyi
ma csinaltam egy C Xantia activa 3.0 V6 24v-t.... emberek!?!?!:))))
az a gep egy allat, vmi nagyon jol megy, szep tonusu a hangja es kenyelmes... igazi turaauto.
bar nem tetszik kivulrol es belulrol sem szep, de az eddigi legizgalmasabb fanszia auto, amit csinaltam, le a kalappal:)