Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Andris111 Creative Commons License 2018.06.29 0 0 9124

Köszönöm a gyors segítséget. Ezek szerint van remény.

 

András

Előzmény: vwbus (9123)
vwbus Creative Commons License 2018.06.29 0 0 9123
Előzmény: Andris111 (9122)
Andris111 Creative Commons License 2018.06.29 0 0 9122

Szervusz,

 

Nálam a főfékhenger kopása miatt csinált ilyet. Felújítókészlettel is próbáltam, de nem sokra mentem vele.

Egy új főfékhengert vettem azzal jó lett.

 

De ha már fék, akkor érdemes lenne megnézned az összes fékdugattyút is, hogy mozognak-e. És egyszerre megvenni a szükséges cuccokat.

Ekkor megúszod egyszeri légtelenítéssel.

Ha ezeket megnézed, akkor rögtön látod a fékbetétek/tárcsák/dobok állapotát is. Ha esetleg még cserés lenne valami.

Még jó, hogy mindjárt jön a fizu. :)

 

 

 

 

Nekem is lenne kérdésem.

 

1.9 TD  ABL motorhoz létezik gyári klímakompresszor tartó nyúlvány?

 

 

 

András

 

 

Előzmény: Benel (9121)
Benel Creative Commons License 2018.06.29 0 0 9121

Üdv Tisztelt Fórumozók!

 

Tegnap lettem tulajdonosa egy Caravelle-nek, remélem nem számít offnak, és feltehetek pár kérdést majd.

1991-es 2.4D 7üléses.

Egész egyben van, a kasztnin majd kell persze ezt azt javítgatni, kisebb rozsdásodások, meg van egy horpadás a jobb oldalán.

Ami szembetűnő hogy kicsit menet közben "lötyögő" érzés van gázadás/elvételkor, szerintem motortartó bakok vannak ki.

Másik amit legkorábban kell orvosolni hogy a fék furcsa, elég keményen kell nyomni, néha felkeményedik ha pl pumpálja az ember többször, hosszan nyomva meg beljebb esik náha a fékpedál. Kicsit ilyesztő, volt régen egy volvo 760 2.4TD-m azzal is ilyen volt. Talán a vákuumpumpa vagy valami ilyesmi(?) amit mondtak nekem, pontosan mi annak a neve, tudja valaki? Vagy hogy mitől lehet ez a jelenség még.

 

Köszi és üdv mindenkinek!

 

Bence

 

 

nemethla Creative Commons License 2018.06.28 0 0 9120

Köszi, adagolása kb? mert a leírásban csak az nem volt benne...

 

Előzmény: joker01 (9116)
elband1i Creative Commons License 2018.06.27 0 0 9119

A generátor tölt és nincs benne fordulatszámmérő.

Előzmény: vwbus (9118)
vwbus Creative Commons License 2018.06.25 0 0 9118

A generátor tölt ,v.a fordulatszám merő működik mikor villog a lámpa?

Előzmény: elband1i (9117)
elband1i Creative Commons License 2018.06.25 0 0 9117

Segítségre lenne szūkségem.T4   2.4d ha he indítom mindeggy hidegen vagy melegen az olajnyomás lámpa villog félgáz után abba hadja utánna már alapjáraton nem villog csak ha leálítom és ujra indítom.Az olajszint rendben.Mi lehet a hiba?

joker01 Creative Commons License 2018.06.25 0 0 9116
maj180 Creative Commons License 2018.06.24 0 0 9115

Van többféle lehetőség , van aki keverék 2T szintetikust , van aki kimondott gázolajhoz való adalékot , nekem a piros spuri a favorit , mert a DPF miatt nem rakhatok 2T olajat , de én is azt raknák hozzá ! Sajna DPF hez nem szabad ! 

Előzmény: nemethla (9114)
nemethla Creative Commons License 2018.06.24 0 0 9114

A repce miatt mlyen adalékot teszel?

Előzmény: maj180 (9110)
Isti betyár Creative Commons License 2018.06.24 0 0 9113

Köszi!

Ez így korrekt leírás. És a leszedővel sem kell semmit szétütni.

 

Előzmény: vwbus (9112)
vwbus Creative Commons License 2018.06.23 0 0 9112
Előzmény: Isti betyár (9111)
Isti betyár Creative Commons License 2018.06.23 0 0 9111

Sziasztok!

 

Egy hete nyeszergő hangot hallat a bal első felfüggesztés. Nézem, hogy a felső lengőkar csukló gumija ér hozzá a forgó részhez és ez adja a hangot. A gumin már repedések is vannak és porral is megtelt, így gondolom cserés.

Ezzel kapcsolatban lenne a kérdésem, hogy valaki cserélt már ilyet? A felső lengőkar gömbcsuklója préselve van a lengőkarhoz? Hogy érdemes kiszerelni?

 

 

 

 

maj180 Creative Commons License 2018.06.23 0 0 9110

Nekem is 2006 os  2, 5 pd motoros Caravelle  van 248e km. Hibátlan eddig . Igen , sok rosszat lehet olvasni róla , de akinek nem rossz az nem irogat , mert minek , mit iírjon , minden tökéletesen működik ! Nem szabad elfelejteni , ezek az autók 200 at mennek még a 131 lovas is ! Tehát egy T4 hez ne akarjuk hasonlítani az élettartamot , főleg ha trélerrel rombolunk európa szerte . Nekem családi autó , évi 5-7 e km manuális 6 os váltóval . Hogy mire kell figyelni , nulla kartergáz , működő , nem kiírt dpf , féltengely csuklók holtjátékát érdemes megnézni a borda szeret eltávozni ha rugdalva van , és a kettőstömegű kuplungot alapjárat közelébe próbálni , bár automatát nem ismerem ! A hosszú intervallumú olajcserés  motort szerintem nagy ívben el kell kerülni , sokat lehet olvasni hengerfal leválásról szinte mindegyik hosszú intervallumú példány volt . Én évente cserélem az olajat 5-30 castrol ,  vezérléssel semmit nem kell foglalkozni , gázolajszűrőből viszont a legjobbat veszem /20 e ft/ erre érdemes odafigyelni , így az injektorok is örök életűek ! A szar repcével teleb@szott gázolajunk miatt én adalékot rakok hozzá , mert kenése a mostani gázolajnak semmi sincs , ezért hullanak a nagynyomású szivattyúk meg az injektorok is ! Nem rossz autók ezek , csak sokkal jobban kell figyelni a részletekre , hogy ne a szervízek leljék örömüket benne ! Ha újba lehetne kapni T4 et akkor azt vennék , 8 évig volt elötte , de abból sajna a legfiatalabb 2003 as ! Ha van kérdésed , és tudom a választ szívesen válaszolok !

Előzmény: Xenon1123 (9108)
Lacihw Creative Commons License 2018.06.21 0 0 9109

Üdv nép,

Aki festett már át plató lemezt (mdf lapot alul) milyen festékkel lenne jó meg kopásálló?

Xenon1123 Creative Commons License 2018.06.19 0 0 9108

Sziasztok VW Transporter T5-öst szeretnék venni. A kinézett autó 2.5 Automata 2007-es. Sok rosszat olvastam erről a motorról. Ezek igazságtartalmát szeretném megtudni. Van-e valakinek ezzel tapasztalata, illetve van-e valami amit mindenképpen meg kell nézni mert drága és elromolhat.

Az autó 210e+ km futott és első tulajdonos adja, magyarországon vásárolta.

Benbiro Creative Commons License 2018.06.18 0 0 9107
Előzmény: Benbiro (9106)
Benbiro Creative Commons License 2018.06.18 0 0 9106

FekFek2

Sziasztok,

 

Tudnatok esetleg segiteni,hogy milyen tipusba valo ez a feknyereg? Sajnos Googleba csak a Transporterig sikerult szukitenem.

Köszönöm

Kishinty Creative Commons License 2018.06.13 0 0 9105

köszönöm! Így egy kicsit kevesebbet kell talán bontani. :D

Előzmény: C200UF (9104)
C200UF Creative Commons License 2018.06.13 0 0 9104

Nem kell levenni. Az also valtotartot le kell. Szembol nezve a jobb motortartot le kell. Motort ameddig lehet elore kell huzni.

Ket level nyugtato azert el fog menni :)

Előzmény: Kishinty (9103)
Kishinty Creative Commons License 2018.06.13 0 0 9103

Üdv! Nagy munka előtt állunk T4 2.5 tdi kuplungcsere. Érdeklődnék a bölcsőt le kell venni a váltó levételhez vagy lefér a váltó ?? köszönöm

dfgdgerrh Creative Commons License 2018.06.10 0 0 9102

Sziasztok. 

Tudnátok segíteni nekem? Nagyon szeretnék egy t4 multivant. 

Milyen motorral lenne érdemes nézni (benzinestől sem zárkózom el, de ritka mint a fehér holló).?

Milyen évjáratokat nézzek?

Egy feltételem viszont mindenképpen van: klímát szeretnék bele (ha más nem utólag beszerelni, nem tudom erre milyen lehetőségek vannak). 

Előre is köszönettel:

Lajos 

 

Bmrenault Creative Commons License 2018.05.30 0 0 9101

falsot szív.

Előzmény: Lczy75 (9099)
garret Creative Commons License 2018.05.30 0 0 9100

Szia!

 

Nekem is így futott a transporterem. 1.9TDI mechanikus 11x3,1 adagolóval, 5x0.26 porlasztók és egy gyári T2 turbó 1,3 bar nyomáson. Az átalakítás nem nagy szám... Kell a jó épített adagoló...ilyennel nem építettek transportert (vagy az elektromos kell bele az összes elektromos körítésével...). A szelepfedél a beöntővel egyedi még a többi szinte csavarpontosan plug&play. A kuplungot érdemes rögtön kevlároztatni és a nyomólapot syncro lapra cserélni hogy utána ne legyen vele gond.

Ezzel a motorral baromi jó volt az autó viszont normális hosszú váltó szinte nem létezik hozzá....(erre vagy volvo vagy sharan váltót akartam átalakítani, de eladtam a teherautót...)

 

Van egyébként szerintem mindenem az átalakításhoz, mert csináltam egy tartalék motort anno... van egy kiváló állapotú motorom is amit ehhez vettem és egy Volvo váltóm, kevláros 228as kuplungom,vizes t2 turbó......

 

Előzmény: Builders124 (9098)
Lczy75 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 9099

Üdv!

 

Vw T3-hoz keresek középső üléssorba 2 biztonságiövet kompletten (mindkét felét) ball szélre és középr. Valamint valaki találkozott olyannal a motor kb 10-15 perc használat után, úgy viselkedik mintha elfogyna az üzemanyag és vagy várok 1-2 órát vagy sokadik indítózásra és nagy gázfröccsel megerőszakolva elindul, de alig megy és folyton lefullad(na) ha nem nyomnám neki a gázt. Skoda Felicia sima dízel motor . Segítséget, ötleteket előre is köszönöm.

Builders124 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 9098

Sziasztok! Egy 92es 1.9d m van.. Napi hasznalatban van,megbizhato,de kisse lomha. Tdi motort szeretnek bele..Akinek van ebben a fajta atalakitasban tapasztalata kerem ossza meg velem! Mire kell figyelni, erdemes e az atalakitas,tovabbra is megbizhato es uzembiztos lesz e az auto?! Koszonom az epito valaszokat!

Caravelle 24 Creative Commons License 2018.05.25 0 0 9097

Szemből nézve a generátortól jobbra, a termosztáttól felfele.

Előzmény: M63 - 007 (9086)
Caravelle 24 Creative Commons License 2018.05.25 0 0 9096

Nekem is ez van, nekem végnézték a kábeleket, rendbetették, de továbbra is így működik. Valószínüleg generátor. Nekem mondjuk 2500-as fordulatig nem működik a fordulatszámmérő és addig tőltés sincs. Ha egyszer felpörgettem akkor már van ford.mérő és töltés is. Valamiért nem gerjed a generátor.

Előzmény: sajovolgyi (9094)
nemethla Creative Commons License 2018.05.24 0 0 9095

A kettő között, a kábelszakadás a legvalószínűbb. Bent a hűtő alatt fut át a kábel a motortérből a műszerfalhoz, bárhol ki tud dörzsölődni és szakadni.

 

Előzmény: sajovolgyi (9094)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!