Tegnap lettem tulajdonosa egy Caravelle-nek, remélem nem számít offnak, és feltehetek pár kérdést majd.
1991-es 2.4D 7üléses.
Egész egyben van, a kasztnin majd kell persze ezt azt javítgatni, kisebb rozsdásodások, meg van egy horpadás a jobb oldalán.
Ami szembetűnő hogy kicsit menet közben "lötyögő" érzés van gázadás/elvételkor, szerintem motortartó bakok vannak ki.
Másik amit legkorábban kell orvosolni hogy a fék furcsa, elég keményen kell nyomni, néha felkeményedik ha pl pumpálja az ember többször, hosszan nyomva meg beljebb esik náha a fékpedál. Kicsit ilyesztő, volt régen egy volvo 760 2.4TD-m azzal is ilyen volt. Talán a vákuumpumpa vagy valami ilyesmi(?) amit mondtak nekem, pontosan mi annak a neve, tudja valaki? Vagy hogy mitől lehet ez a jelenség még.
Segítségre lenne szūkségem.T4 2.4d ha he indítom mindeggy hidegen vagy melegen az olajnyomás lámpa villog félgáz után abba hadja utánna már alapjáraton nem villog csak ha leálítom és ujra indítom.Az olajszint rendben.Mi lehet a hiba?
Van többféle lehetőség , van aki keverék 2T szintetikust , van aki kimondott gázolajhoz való adalékot , nekem a piros spuri a favorit , mert a DPF miatt nem rakhatok 2T olajat , de én is azt raknák hozzá ! Sajna DPF hez nem szabad !
Egy hete nyeszergő hangot hallat a bal első felfüggesztés. Nézem, hogy a felső lengőkar csukló gumija ér hozzá a forgó részhez és ez adja a hangot. A gumin már repedések is vannak és porral is megtelt, így gondolom cserés.
Ezzel kapcsolatban lenne a kérdésem, hogy valaki cserélt már ilyet? A felső lengőkar gömbcsuklója préselve van a lengőkarhoz? Hogy érdemes kiszerelni?
Nekem is 2006 os 2, 5 pd motoros Caravelle van 248e km. Hibátlan eddig . Igen , sok rosszat lehet olvasni róla , de akinek nem rossz az nem irogat , mert minek , mit iírjon , minden tökéletesen működik ! Nem szabad elfelejteni , ezek az autók 200 at mennek még a 131 lovas is ! Tehát egy T4 hez ne akarjuk hasonlítani az élettartamot , főleg ha trélerrel rombolunk európa szerte . Nekem családi autó , évi 5-7 e km manuális 6 os váltóval . Hogy mire kell figyelni , nulla kartergáz , működő , nem kiírt dpf , féltengely csuklók holtjátékát érdemes megnézni a borda szeret eltávozni ha rugdalva van , és a kettőstömegű kuplungot alapjárat közelébe próbálni , bár automatát nem ismerem ! A hosszú intervallumú olajcserés motort szerintem nagy ívben el kell kerülni , sokat lehet olvasni hengerfal leválásról szinte mindegyik hosszú intervallumú példány volt . Én évente cserélem az olajat 5-30 castrol , vezérléssel semmit nem kell foglalkozni , gázolajszűrőből viszont a legjobbat veszem /20 e ft/ erre érdemes odafigyelni , így az injektorok is örök életűek ! A szar repcével teleb@szott gázolajunk miatt én adalékot rakok hozzá , mert kenése a mostani gázolajnak semmi sincs , ezért hullanak a nagynyomású szivattyúk meg az injektorok is ! Nem rossz autók ezek , csak sokkal jobban kell figyelni a részletekre , hogy ne a szervízek leljék örömüket benne ! Ha újba lehetne kapni T4 et akkor azt vennék , 8 évig volt elötte , de abból sajna a legfiatalabb 2003 as ! Ha van kérdésed , és tudom a választ szívesen válaszolok !
Sziasztok VW Transporter T5-öst szeretnék venni. A kinézett autó 2.5 Automata 2007-es. Sok rosszat olvastam erről a motorról. Ezek igazságtartalmát szeretném megtudni. Van-e valakinek ezzel tapasztalata, illetve van-e valami amit mindenképpen meg kell nézni mert drága és elromolhat.
Az autó 210e+ km futott és első tulajdonos adja, magyarországon vásárolta.
Nekem is így futott a transporterem. 1.9TDI mechanikus 11x3,1 adagolóval, 5x0.26 porlasztók és egy gyári T2 turbó 1,3 bar nyomáson. Az átalakítás nem nagy szám... Kell a jó épített adagoló...ilyennel nem építettek transportert (vagy az elektromos kell bele az összes elektromos körítésével...). A szelepfedél a beöntővel egyedi még a többi szinte csavarpontosan plug&play. A kuplungot érdemes rögtön kevlároztatni és a nyomólapot syncro lapra cserélni hogy utána ne legyen vele gond.
Ezzel a motorral baromi jó volt az autó viszont normális hosszú váltó szinte nem létezik hozzá....(erre vagy volvo vagy sharan váltót akartam átalakítani, de eladtam a teherautót...)
Van egyébként szerintem mindenem az átalakításhoz, mert csináltam egy tartalék motort anno... van egy kiváló állapotú motorom is amit ehhez vettem és egy Volvo váltóm, kevláros 228as kuplungom,vizes t2 turbó......
Vw T3-hoz keresek középső üléssorba 2 biztonságiövet kompletten (mindkét felét) ball szélre és középr. Valamint valaki találkozott olyannal a motor kb 10-15 perc használat után, úgy viselkedik mintha elfogyna az üzemanyag és vagy várok 1-2 órát vagy sokadik indítózásra és nagy gázfröccsel megerőszakolva elindul, de alig megy és folyton lefullad(na) ha nem nyomnám neki a gázt. Skoda Felicia sima dízel motor . Segítséget, ötleteket előre is köszönöm.
Sziasztok! Egy 92es 1.9d m van.. Napi hasznalatban van,megbizhato,de kisse lomha. Tdi motort szeretnek bele..Akinek van ebben a fajta atalakitasban tapasztalata kerem ossza meg velem! Mire kell figyelni, erdemes e az atalakitas,tovabbra is megbizhato es uzembiztos lesz e az auto?! Koszonom az epito valaszokat!
Nekem is ez van, nekem végnézték a kábeleket, rendbetették, de továbbra is így működik. Valószínüleg generátor. Nekem mondjuk 2500-as fordulatig nem működik a fordulatszámmérő és addig tőltés sincs. Ha egyszer felpörgettem akkor már van ford.mérő és töltés is. Valamiért nem gerjed a generátor.
A kettő között, a kábelszakadás a legvalószínűbb. Bent a hűtő alatt fut át a kábel a motortérből a műszerfalhoz, bárhol ki tud dörzsölődni és szakadni.