Kimertem. Ha kiveszem a belter vilagitas biztosítékát, 0.1 amper, azza 0.5-0.6. ha akko le, fel, akkor is 0.1. A halvanyitassal lesz a baj, meg a ledes izokkal? Kiszedtem az osszeset, csak a plafon maradt, meg mindig 0.5. Holnap plafon... De ha jol emlekszem, az ajtonyitast valahogy ezeken keresztul erzekeli, lehet a zarral lesz gond?
Megneztem, ha bezarhatnak m, meg ket perc utan is 0.5-0.6 amper a fogyasztas. De ha leveszem a sarut, visszarakom, mar csak 0,1. Kozben kinyirtam az ampermerot, nem biztositekos, en meg mast is mertem vele, ha mar... :( . Mindegy, elindultam az akksival 12.6 volt volt megallaskor, majd mentem vele meg 15 percet, es ki-be caukas, meg ablakemelozes utan is 12.68 volt volt. Most levettem az akksit, majd jovo heten kimerem.
Hossz bordás szíj az is keressél + vezető és feszítő gőrgőt olajat + szűrőt.Mert az is kuka ha a vízpumpát cseréled. Nekem 300 van ált meg mindenestöl.bár nekem 3.0 dci van
Elérkezett a vezérlés csere ideje, vízpumpából elég nagy a kínálat 8.000- 40.000Ft ig, nyilván a legolcsóbbat semmiképpen se tenném bele, de ha nem muszáj a legdrágábbat sem, van valakinek javaslata melyik gyártótól érdemes venni? Mi az ami megbízható? A motor 3.5 V6, Benzin BJ0V - 701
Nyáron vettem egy velsatist (3.5v6) váltóhibásan, most fog elmenni újraépítésre de van meg 1-2 dolog.
1: Néha az alkonykapcsoló nem működik és olyankor nincsen ablaktörlőm se, nem csak az esőszenzoros része, hanem teljesen meghal. esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Merre kezdjek el keresni?
2: hidegen leginkább, de melegen is néha nehezen indul. Van ment hibakód a folytószelepre, légtömegmérőre. gyertyacserénél mikor visszakerült, nem is nyitott egyáltalán, majd elkezdett működni de azóta is érzem, hogy néha nem reagál gázadásra valamint az esp-re vagy az abs-re (akár együtt) bedobál hibákat. Valakinek ötlet?
3: Jobb és bal oldali ablakemelő motort meg lehet cserélni? (bal oldali beadta a kulcsot, jobb nem kap áramot)
4: Ma reggel jöttem rá, hogy nincsen fűtés akkor sem, ha a legmelegebbre kapcsolom, viszont érzem, hogy akkor is beránt a kompresszor.
5: Nincsen jelenleg bent végfok erősítő, mert gyanús, hogy bedöglött. Gyújtás nélkül is forró volt, nem talált adókat, nem látta az órat, műhold ikon is bent volt stb stb. Jó helyen járok vagy ezt más idézhette elő?
(+1: Tudom, típushiba es ritka de a két oldalsó műanyag fényes fekete elemet esetleg lehet-e valahonnan könnyedén beszerezni?)
Nem is kérhetik, ha gyarilag nem volt rajt. Az öntvényen sincs helye. Viszont most számolok egyet, mert a fotengelynel lehet szivarog az olaj(nemreg csereltek a tomitest), meg a vezerlesnel is talan, de lehet a szelepfedel alol jon. A klima is hulyeskedik meg mindig, igy igy kompresazorcsere is lesz, mert elfaradt az is. Vagy veszek hasznaltan egy 2.0t-t. 2004 utanit. De akkor mar tetoablak, stb. Alig van a piacon, igy valsz csak telen, de szept kozepen meglatom a felmeres utan. Ha dragan lesz 2.0t, akkor Rav4 hibrid...
én 2004 ben vettem az autót, 2004 es gyártmány mind a 4 keréken van féklemez, eredeti, de festegetem a rozsda ellen, de ami nincs benne a lendkerék mögötti lemez, minden más autón van ezen nincs. és ha a főtengely szimering ereszt, mivel a lemez nincs ott a motorolaj ráfolyik a kuplungszettetre és megcsúszik a kuplunk, 2013ban ezért vettem le a váltót 😝, a műszaki vizsgán nem kérik a lemezt, ha nincs rajta a féktárcsavédőlemez nem gond.
Nekem a vezérmű tengely jeladó csinálta ezt. És csak akkor amikor az olaj bemelegedett . Hidegen minden rendben volt.
A jeladó megegyezik a kisebb bemzines nissanokéval vagyis a hátsó ha jól emlékszem az első is megegyezik csak ott más a forma de bele lehet tenni én is beleraktam mert az egyik 8000Ft a pontosan belevaló meg 41e forint. A kábel korbácson kellet kicsit igazítani talán mert az eredetin van itt valami mélyedés vagy tartó füll nem emlékszem pontosan.
most nezem catcar-on, csak 2004-tol ir cikkszamot ra... Nevetseges, hogy ezt utolag kellett ratenniuk. Esoben az elso fekezes nem az igazi. Meg utana a tobbi se. Lehet lesz upgrade...
Próbáltam, úgy semmi nem történik, tegnap (szombaton) a motorháztető lecsukására leállt a motor, de akkor 32C volt árnyékban, ma nem tudtam előidézni a hibát igaz csak 25C volt.
Azta ez érdekes hiba, én is kontakt hibát gyanítok, próbáld járó motornál a kábeleket a motortérben mozgatni, hátha előtudod idézni a hibát, és akkor ott lesz a hiba.
Már másfél éve használom 3.5 V6-ost eddíg csak kopó alkatrészeket kettle cserélni, most viszont belefutottam egy elég furcsa hibába kíváncsi lennék volt-e már valakinek hasonló. A jelenség a következő: Elindulok az autóval kb az első 1-2km semmi gond majd egyszer csak bedob egy rakás hibát: Injektor, Air pollution sensor, a váltó vész üzemmódba kapcsol (automata) Váltó melletti LED-ek kialszanak, fordulatszám kijelzés 0-ra esik, kijelzőn megjelenik az animáció hogy tegyem P vagy N-be nem mindig, de van hogy a motor is leáll mindha megszünne az üzemanyag ellátás, ilyenkor kártya ki várok pár másodpercet kártya vissza indítózok nehezebben indul mint hidegen, ezután mintha mi sem történt volna megyek tovább, ja és mind ezt csak 28C fok fölött (Reggel sohasem csinálta még.)
Hibakódok amiket ilyenkor feljegyez sárgák azaz nem állandók, clip-pel törölöm, akkor van hogy napokig nem jön elő újra: DF121, DF122, DF172, DF592, DF596
Még egy érdekesség ha kicsit nagyobb erővel csapom le a motorháztetőt járó motornál P-ben a hiba akkor is van hogy leáll a motor, de csak ha meleg van! Én valamilyen kontakt hibára gyanakszom, talán valamelyik relé aminek köze lehet az üzemanyag ellátáshoz, volt már valakinek hasonló problémája?
Az akku csere még nem oldotta meg.Utánna levegőszűrű,gázolajszűrű csere is történt.Az elektromos csatlakozókat is tisztítottam.Megszűnt az injektor hiba kód is.Hogy most melyik volt a jó ebben a helyzetben?Szerinted?
Kiszedtem, de a doksiban a mas oldal van jelolve, mint ahova ez a kabel ment. Mindegy, kiszedve is 1.6 ohm. Ok, szetszedem. Picit forgatom a motort kezzel, 1.6 ohm. Fogtam megporgettem kezsel balra-jobbra, megmozgattam a tengelyt ki-be, es most normalis. Lassan atforgatva vegig 36-38 ohm nyugvo allapotban(forgataskor ugye nagyobb). Szoval ha valakinek ilyen baja van, szedje szet, tekerje at a motort, es jo esellyel megjavul. Holnap teszem majd vissza, mert ott azt a csavart betekerni nem egyszeru...