Inkább az aggasztó, hogy a hétvégén nem nagyon tudott javuló tendenciát mutatni. Mondjuk nem néztem utána részletesen de valami ilyesmit olvastam. Szerintem az első 6-8-ba így is be fog jönni. Hajrá Talma!
Félek a szokásos lesz a forgatókönyv: 12. hely körül fordul a rajt után, két körrel később már 6-8. de a végére elfárad és 9-10. hely körül végez. De ne legyen igazam és lássuk megint a brnói Talmát!
Talma 16. Amúgy a szokásos van: 23-an vannak 1 mp-cen belül az időmérőn:) Ugyanez a 125-ben az első 4!!! van 1 mp-cen belül GP-ben Spies nyerte a kvalit? Mivan?:)
Hát én már régen helyére "tettem" a dolgokat - de jó ideig azért bizonytalan voltam...
Alapvetően nagyon tehetséges és jó motoros, jó versenyző - de sok mindent elrontottak körülöttea túllihegéssel, a felsrófolt magyarkodással és satöbbi....
Nm is tudtam, hogy mikor közvetítik, előző héten külföldön voltunk és ,ár hetek ót bel se nézeka TV programokba, mert elviselhetetlenül szar minden. Max. hiradót nézek, aztán megyek restanciát olvasni...::)))
Egyáltalán: hol adták?
tutit meg nem mondok. Max. a saját véleménemet. Ami az idők, az elmúlt évek során alakult ki...
Te is mondhatsz véleményt és azzal én vagy egyetértek, vagy nem... vitotakozni ne mfogunk, mert én már ne mtudok idézni régi dolgokat, eseteket, mert már lyukas az agyam...
Én csupán azért szólaltam meg halkan, hogy az els őszabadedzés P4-jétől nehogy már rögtön könnybe lábadt szemmel hasra essünk, minta hogy a végére a P4-ből is egésezn más lett a végére....
Innen nézvea verseynfutam P6-ja valóban szép teljesítmény volt - de ez nem egy sporttötnelmi adat, amitől már megint zokognunk kéne... Magamban megdícsérem, hogy jót harcolt, de a körülötte mégmost is dübörögni akaró tamtam-ból legfőképp az a konklúzió vonható le, hogy most már csak a pénzkeresésért megy.....
Mg egy visszatért Schumacherről ez éppenséggel nem mondható. Pénze va nelég bőven, neki nem volt szüksége életbevágóan erre az újabb lóvéra... Viszont elúálltak olyan kkörülmények, amikről anno azt hitték, hogy klappolhat a dolog és érdemes belevágni...
És ne feledd, SChumi életéből mindíg kimaradt a Mercedes - holott annak idején éppen a Merci segítete-fizette be a F1-be... Erről már régen is beszéltek, hogy Schuminak a Mercinél kéne végleg abbahagynia...
Ennek viszont most jött el az ideje. Csak persze nemegésezn úgy alakultak a dolgok, ahogy azt remélték és tippelték...
Ja, ha így halad, talán lesz még ötödik is... Vegyétek már észre, hogy Talma már a múlt! Túljutott a csúcson, és az ember sportteljesítménye az évek múlásával nem szokott javulni. (Lásd pl. Surmócher...)
Hál istennek nem Neked kell helyretenni a dolgokat, a fotelból! Pláne úgy, hogy nem is láttad...nagyon nagy bőr van az arcodon, hogy ennek ellenére ilyen tutikat tudsz írni...Szánalmas vagy!!
Legvégül persze, hogy az... De itt az edzésekről volt szó, a szokásos állandó rózaaszinű álom kergetésről, lihegésről, hogy jujde jó, aztán mikor döntésre kerül a sor, akkor többnyire csak kisiklik a dolog. Vagy éppen akkor kerül a helyére...
A verseny végeredménye is a végső fokmérő - noha tudjuk, hogy rengeeg minden történhet kzben, szóval egy 6. hely említése lehet óriási bravúr is, és lehet egy újabb égés is....
Én nem láttama versenyt, szóval ne mtudom, mi történt, de engem sajnos cseppet sem hatott meg ez a 6. hely... Ezt senki sehol nem jegyzi. Max egy ideig azt, ha valaki világbajnok....
Ez ne msporttörténelem, hogy Brno-ban 6. lett. Látszatra pedig ez vaskosabb értékesebb helyzés, mint a szégyenletes maxi kategória korszakban 14-ből 14.-iknek lenni...
De akkor is... Az már régen volt, amikor esetelg tényleg könnybe lábadt a szemünk az örömtől.... És valszeg soha nem tudjuk megtudni, hogy mikor is volt értékénél a srác, valójában mi volt benne, mi lehetett volna, ha korábban jut előrébb...
most már csak nettó pénzkeresés ez az egész, még utoljára jól kifacsarni az utolsó cseppeket a buliból...
Nem mintha ennek nem lenne létjgosultsága, hiszen az elején, főleg a család jó sokat áldozott és invesztált a karrier érdekében. De még Favaro is....
És biztosan van benne szenvedély a motorozás iránt, mert azt úgysem lehet abbahegyni, csak úgy....
CSak jó lenne végre helyére tenni a dolgokat...::))))
"A pilóta megjegyezte: hamarosan motorjában is tesztelni fogja a környezetbarát alternatív üzemanyagot, amelynek lényege, hogy 50 százalékkal kevesebb a széndioxid-kibocsátása, mint a hagyományos üzemanyagoké, ugyanakkor az oktánszáma 105, ami jelentős teljesítménynövekedést eredményez a gépjárműveknél."