Nekem a tetőn van négy műanyag lap amit ki lehet venni és alatta van egy kis hornyos kiképzés , abba kell beforgatni a "csavaranyát" amibe lehet rögzíteni a tartót!
Sziasztok! Lenne még egy kérdésem ugyanarról a 2000 es multipláról van szó, villog a chek lámpa, és sípol . Le volt véve az akku saru, és testkábelek érintkezői lettek megpucolva. mi lehet a probléma? Kell e törölni az aksi cserét?
Közben kiderült, hogy a bedugott saruk nem mindig érintkeznek. Szétszedtem - összeraktam (többször is), ekkor már a féklámpakapcsoló volt a problémája, aztán a sebesség fel és a féklámpakapcsoló, aztán az utolsó kísérletemnél visszatért a lentebb említett hiba.
Na, itt hagytam abba, mert nem belevaló sarukat használtam, hanem ami volt itthon.
Köszi a segítséget.
Ezúton keresnék 5-6db ecu kábel darabot saruval, ha lenne valakinek felesleges.
Nem, nem számít semmit 0,5mm az ET-ben, ez annyit tesz, hogy ennyivel beljebb áll a kerék, fél milliméter észrevehetetlen minden szempontból. Ezek különben egyszerű és olcsó acélfelnik, csak jobban néznek ki az átlagnál (szerintem) de semmi gond, csak eszembe jutott amikor olvastam a bejegyzésed. Nekem már csak a helyet foglalják.
Eladóvá vált jelenleg használt autónk, új autó vásárlása miatt. Fiat Multipla 2001-es évjáratú, 1,9 JTD, ezüst színű. Nem árulok zsákbamacskát, a legőszintébben írok az autóról, 2015-ben került a birtokunkba.
Ami meg lett csinálva vagy ki lett cserélve az utóbbi 2 évben: első és hátsó fékbetétek, hátsó fék munkahengerek, vezérlés csere (de nem a klímát meghajtó szíj került rá), generátor felújítás,kézifék bowden csere, első lengőkarok és stabilizártorok, turbó javítás, dupla elektromos tetőablak kapcsoló csere (mindkettő működik és jól zár), nyári gumi 3 idényt ment Bridgestone lemez felnin,2,5 éves az akksi, hátsó ablaktörlő motor csere (bontott). 2 hónapon belül kuplung szett csere (kivéve kettős tömegű), váltó és kuplung bowden csere történt.
Ami nem működik: légtömegmérő, izzítórelé vagy trafó (izzítás villog), a szervó hidraulikacsöve elöregedett (ereszt), óracsoport (km óra és az üzemanyag mutatója néha leesik, majd újra visszaáll), hátsó ablakfűtés alsó két szálig fűt, ablakmosó motor csere kell, mert hátra nem nyom, csak előre, időszerű lenne egy egy olaj és egy szűrő csere is, a víz könnyen felmegy nagy melegben (termosztát vagy ventilátor javítás vagy csere kell), bal hátsó biztonsági öv be van akadva.
Rozsda nincs (alvázát nem láttam), de elöl vannak kavicsfelverődések a motorháztető orr részén és egy az első szélvédőn is. Idén tavasszal volt műszakin, szóval még 2021.04-ig van rajta. A csomagtér ajtón van egy nyomódás, már azzal vettük és nem is csináltattuk meg Mi sem. A tanksapkánál és alatta vannak horzsolások, ezt Mi okoztuk. A bal elején a kerék felett van egy vöröses nyom, 2 hete rácsukódott a nagykapu. A jobb első ajtót vissza kell igazítani, mert kitépte a kezünkből a szél és kicsit elmozdult, jobb első futóműnél kopogás hallatszik, tegnapelőtt óta nem záródik a központi, mert a bal első ajtónál van valami és visszaugrik...
Egyéb hibáról tudomásunk nincsen.
Akit így érdekel, írjon privátot a dawe1988@gmail.com emailcímre. Az autó megtekinthető és elvihető Iváncsáról, Fejér megyéből.
Abszolút nem értek hozzá, hogy az a 1/2 mm számít-e valamit, de inkább amiatt mondanék le róluk, mert a lehető legegyszerűbb és egyben legolcsóbb acélfelnikre gondoltam. Arra a két hónapra bármi megteszi, inkább a gumira költök többet.
Szia, nekem van négy eladó Fiat Barchetta acélfelnim téli gumikkal, 15-ös, ET32, azaz fél mm eltéréssel pont Multipla méret (az ugye ET31,5). A gumikat cserélni kell, téli Pirellik, de már régiek és kopottak, viszont a felnik klasszak. Ha érdekel adj írj vissza itt és egyezetünk. Budapesten vannak.
A képek illusztrációk, mert lent vannak a pincében és nincs időm most leszaladni, de hasonlóak, amikor megvettem őket szintereztettem őket. A középső műanyag elemek is megvannak vele, bár szerintem anélkül ütősebb.
Ha lenne valakinek eladó acélfelnije 4db akkor ésszerű áron megvásárolnám. Ha jó állapotú téli gumi is van rajta akkor lehet avval együtt is érdekelne. De tényleg csak akkor ha jó a gumi, 1-2 éves és ismert jó márkájú.
Multipla oldalablakaival (elöl a tükörnél) nem foglalklzott mostanság valaki?
GOndoltam, levágatom lexánból vagy valami hasonlóból és szélvédőragasztóval felrakom....
De, csak egy mintám van....tavaly vettem, talán a Paulovicsnál....azt sem tudom, jobbos vagy balos..... ( a TSalád elvaràzsolta valahová a mintapéldányt..)
Mechanikus kihajtása van a sebességmérőnek a diffiről, azon egy elektromos jeladó, ami a motorvezérlőnek és a műszeregységnek is adja a sebességjelet. Érdekes módon a jeladó tápellátásáról is a műszeregység gondoskodik.
Kontakthibát kell keresni ezen a két egységen, meg lehetne rákötni egy diagot mondjuk levett kerékkel és nézni hogy a hiba pillanatában a motorvezérlőnél is jelentkezik-e a kihagyás.
Azt szeretném kérdezni hogy tud e valaki a sebebesség mérő rendszeréről? Néha kihagy az óra. Az érdekelne hogy spirálrugós bovdenes vagy ilyesmi, vagy olyat is hallottam hogy valahogy az abs nél van valami jeladó...
eladó egy új, gyári Multipla küszöbspoiler szett eredeti csomagolásban, bontatlanul. A nyáron impulzusvásároltam Angliából leértékelve, ez volt kb. az utolsó új, gyári darab Európában, de más tervek miatt mégsem ragaszkodom hozzá. Ha valaki ilyet szeretne, 45e Ft-ért elviheti, ennél olcsóbban ebből újat biztosan nem lehet találni és ennyibe került nekem is, szállítással együtt. Új ára 470GBP, azaz ~170.000Ft volt, az eperben csekkolhatóan. Van hozzá szerelési útmutató ikea stílusban és minden szükséges kiegészítő. Német gyártmány. Átvenni egyeztetés után Bp. belvárosában lehet. A csomag mérete 205x35x25cm. Multiba szélvédőig befér ;)
Olyannal valaki találkozott esetleg, hogy ESP hiba, sárga háromszög a környillal és világít az ASR visszajelző a kapcsolón, motorleállítás után eltűnik a hibajelzés, majd random előjön (eddig 3x volt)
Az egyik (jobb első) kerékjeladót csapágycserekor cserélték, nem lehetett kivenni. Köszi, ha valaki megosztja a tapasztalatát.