Bejott ez a jo ido es elkezdett iszonyat melegedni a kocsi. Korabban klimaval, nyaron, autopalyan melegedett(kozep tartomany fole ment) es beindult a venti. Most viszont szimplan 80km/h folott rogton megy kozep tartomany fole es indul a hutoventi. Ez igy gondolom nem ok, vagy ok?
Hutoviz van eleg, 90nel vissza vissza huti folyamatos ventilalas mellett de pl 110es tempot nem hut le.
A 150.000 lehet sok is, lehet reális is. Attól függ mi a probléma. Ha csak hengerfej tömítés és bordás szíj csere, esetleg 1 db. feszítőgörgővel, az legalábbis a Dél-Alföld régióban egyértelműen sok. Ha más is okozza a hűtővíz keveredését az olajjal, mondjuk hengerfejrepedés, akkor már reális ár itt. Ez szétszedéskor derül ki.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Most volt általános szervízen a kocsim (Citroen C2 1.4 VTR benzines)és én már tavaly jeleztem a szerelőnek,hogy olajosnak tűnik a hűtővíz. Erre akkor azt mondta,hogy nem akkora mértékű, hogy gond lenne. Most viszont már azt mondta, hogy lehet hengerfejes a kocsi és tömítést kell cserélni és akkor már vezérlést is. Erre mondta, hogy ez kb 150 ropi. Csöpögés nincs a kocsi alatt,csak annyi van hogy olajos a hűtőfolyadék és kicsit jobban fogy a víz. Szerintetek hengerfejes lehet? És tényleg ennyibe kerül az egész? Valaki jó szerelőt tudtok ajánlani?Előre is köszi a válaszokat!
Kis segítség kellene. Egy 2008-as Berlingot vásároltam és nem kaptam rádió kódot hozzá, azt mondta az eladó, hogy ehhez nem kell. A neten azt látom, hogy de. Ez egy Clarion rádió, ami benne van, gondolom ez a gyári.
Mit tudtok, hogyan lehet ehhez hozzájutni ? A citroen.hu azt írja, írjak a legközelebbi kereskedésnek, ezt megtettem,de gyanítom borsos ára lesz. Nem tudtok vmi trükköt ?
A segítségeteket szeretném kérni! Van egy 2005-ös 1.6 benzin 5-ajtós lila C4-em. Valamiért nagyon megszerettem pedig volt már jó pár autóm frissebb évjáratból is de ezzel valamiért más a helyzet.Megkapja mindig a jobb minőségű alkatrészt és olajat,szűrőket és lehet,hogy még meg is hálálja.Nem kevés a javítás de akkor is össze rakom úgy ahogy azt kell!
Szóval nemrég egy ónos,lejtős szervízúton sikerült beesnem egy nem kis árokba.
Keresek bal első ajtót,első lökhárító héjat. Ezek azok amire még szükségem lenne!
Tudom-tudom! Vásároljak bontóból... De én a pénzemet inkább máshova tenném.Amúgy is elképesztő némelyik bontó,merthogy "az nincs és nem is tudom mikor lesz" De azért az is arany áron. Persze nyílván van kivétel.
Az alábbi posztot a C5 fórumba már feltettem, posztolnám ide is hátha valaki csak itt találja meg.
Egy barátom segítségére sietnék, van egy C5 kombija, ami eladó.
Először a feketeleves:
1. A kettőstömegű lendkerék cserés, az autó járóképes, menet közben nincs hangja de üresben hangosan csattog.
2. Az autó nincs forgalomban és hiányosak a papírjai. Olaszországból származik, aukciós oldalon vásárolták számla ellenében. Az autó rendben megérkezett, de a külön küldött papírokat a futárcég elveszítette. Erről feljelentés és rendőrségi jegyzőkönyv is készült. Jelenleg az okmányiroda azt vizsgálja, hogy egyedi származásellenőrzési eljárás után a jelenleg meglévő dokumentációval (vásárlást igazoló számla, az származás nem hatósági igazolása) forgalomba helyezhető-e.
Nem kizárt, hogy kaphat még rendszámot, de a tulaj belefáradt a rendőrségre/kormányhivatalba/okmányirodába rohangálásba.
A tulajdonos jelenleg magyar cég, igény esetén számlát tud adni az autóhoz, így P rendszámmal minden további nélkül jogszerűen használható.
Az autó: Citroen C5 kombi 2.0 HDi, 2006, 136 LE, 157e km. Sötétkék metál fényezés, ép kasztni, kultúrált vajbőr belső. Hydractive futómű.
A tulajdonos akár már bontós áron is szabadulni fog tőle 1-2 héten belül.
Érdeklődni és árról alkudozni Szugyeczky Mártonnál (0670 310 huszonnégy ötvenhat) lehet.
SAXO 1.0 '97 5 ajtóshoz computer, önindító, generátor, motor és váltó, zárhíd, mindenféle belső-külső cucc eladó, keress vagy hívj! Ajtókárpit fekete műanyag, ülés olyan fekete alapon nemtudommi.
NÉGY lyukas felnin nyári kerekek szuper Barum gumikkal.
Egy 2003as Citroen Xsara 1.4 sx-em van. Tegnap d.u. mikor leparkoltam, még nem égett a benzinlámpám, ma reggel mikor beindítottam, már igen. Értelemszerűen elmentem tankolni, 5000ért 13liter körül tettem bele. Elindultam, és semmi nem változott. A lámpa ugyanúgy világít, a benzinmutató nem ment feljebb. Elmentem vele kb.20 kilométert a tankolás után, ilyenkor már rég fel szokott menni a mutató, a lámpa elalszik. Esetleg van valaki, akinek akadt már hasonló problémája? Ha igen, akkor mi volt a gond? Előre is köszönöm a válaszokat! :)
Adott egy Citroen Xsara Picasso 1,6 benzin. Este a párom leállt a garázsba, reggel indult volna és semmi.... nem húz be a motor..... semmilyen hibaűzenetet, azon kívűl, hogy kevés az üzemanyag, nem ír ki. De ha kevés is lenne, akkor is kellene tekernie nem??!! Tippek? Köszönöm
Na most nekem úgy jött ki, hogy a bal oldali O-gyűrűvel és amin rajta van fehér műanyaggal nem találkoztam. Szét tudod ott szedni? Arra a részre lennék kíváncsi, ahova a rugó felfekszik, hogy azt láttam-e kívülről, amikor belenéztem a lyukba vagy elhagytam belőle valamit.