Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

afitos Creative Commons License 2017.02.19 0 0 43441

Nekem első lökhárítóm nincsen, csak egy hátsó lökhárítóm van újabb a "2". szériás (keskenyebb) 1300-ra. Első lökhárítóm pluszként egy ilyen "1"-es szériás (szélesebb) van, de az annyira deformált hogy helyrehozhatatlan (sajnos).

Előzmény: dr17zozo (43439)
tAB Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43440

Köszönöm!

 

Jó az ár és még a közelben is vannak :)

Előzmény: afitos (43438)
dr17zozo Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43439

Tényleg szép lett......az ára sem volt vészes. 

Nekem a Kecskemétiek kb. 35-40000-t mondtak rá, látatlanban (állítólag alá-is rezeznek)!  (Korábban sokallottam húszezret egy vadi újért....)

Az én első lökösöm alsó felét sajnos szándékosan begörbítette (intenzívebb fékhűtés! érdekében) az előző tulaj, ezért kellene másik......

 

 

Előzmény: afitos (43438)
afitos Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43438

A képen a szürkés színű hátsó az, amit elkészülve délután fotóztam. Pontszerűen volt rozsda rajta.

A Pécsi Galván BT csinálta. Nikkellel csinálja az alapfelületet, azután krómoz, nem rezez alá. Előzetesen csiszolva lett odavíve, ők a végcsiszolást csinálták.

Szép lett. 15000 ft volt, ami az esztétikuma alapján elfogadható ár. Én krómoztattam már náluk korábban, a krómozott felület jellemzően szép magas fényű tartós, viszont precízebb csiszolási munkákat én nem bíznék rájuk.

Előzmény: tAB (43435)
afitos Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43437

Szia. Az üvegszálasak végül nem váltak be?

Előzmény: RÉMES (43433)
RÉMES Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43436

Csak a tányér üt. 

 

A 3 csavar a helyén van, ott nincs ütés. 

Biztos célgépben fúrták. 

Előzmény: dr17zozo (43434)
tAB Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43435

Hol és mennyiért csinálták?

Mennyire volt rossz a kiinduló állapot?

Előzmény: afitos (43427)
dr17zozo Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43434

A felniknél még nem probléma 1-2mm ütés, de az agy "tányérján" 5mm az rengeteg.... :(

 

Előzmény: RÉMES (43433)
RÉMES Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43433

Ez nekem is probléma volt a TLX-nél.

 

Nekem a farostlemez jött be erre a célra, azóta is kifogástalan.

 

 

 

MÁS:

 

Ma találtam egy kerékagyat a garázsban.

Húztam rá egy 6207-es csapágyat, befogtam a satuba, és mérőórával megnéztem, hogy üt-e?

 

Az eredmény:

 

- a csőtengely szinte nullás, viszont a kerékcsavarokat tartó "korong" körkörösen !! 5 millimétert !! üt.

- viszont a kerékcsavarokban alig van valami, tehát azok koncentrikusak.

 

Ha már itt jártam, feltettem a mindennapi felnijeimet ( berlina ) / most épp nincs rajtuk gumi / és az egyiken 1,1millimétert, a másikon 0,7 millimétert mértem. Ennyit ütnek a pánton, tehát ott, ahol a gumi felfekszik a felnire, és tömíti a levegőt.

 

 

- a középső luk ( a hol másnak a tehermentesítő van ) az is ok, nem számottevő az excentritás.

- nyolcas sincs benne, nem kóvályognak.

 

Szerintetek ezek az adatok milyenek?

 

 

Elvileg ennyit be kellene hogy nyeljen a rendszer, ettől nem szitálhat menet közben, ha jók a gumik, és ki van centrírozva rendesen.

Előzmény: afitos (43428)
RÉMES Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43432

Szia!

 

Azt írod, a sárvédők TLX-esek.

 

Folymatosan keresek TLX-es első sárvédőket.

 

Gyári, vagy utángyártott bontott, vagy új?  

 

Ha Gyári és nincs kirohadva lukasra, akkor mindenképp érdekel.

 

Nem baj, ha felületi rozsdás.  

 

Köszi: T

 

 

 

Előzmény: Rébék Péter (43426)
pergerz Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43431

Gratulálok!!Tetszik!!!

Előzmény: afitos (43428)
afitos Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43430

Előzmény: dr17zozo (43429)
dr17zozo Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43429

Hát igen.  Ez maga a RESTAURÁLÁS!

Régóta tudom, hogy alapos, kitartó szakember vagy, csak így tovább!!

Előzmény: afitos (43428)
afitos Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43428

Ha fotók, még néhány...

Most ezekkel foglalkozom, rettentően időrabló tevékenységek, nehéz nekiállni, talán a végeredmény egyszer majd kárpótol.

 1. A zöld autón a jobb oldali ajtón nem voltak fenn a párazáró fóliák, és valószínűleg az oldalüveg tömítőgumi sem zárt megfelelően. A víz természetesen a hosszú évek alatt megtette büntető hatását.

Kárpit hordozó préselt papírlapot nem sikerült szereznem így ebből a préselt lapból készítettem el a kárpit hordozó lapot. "Tökölős" meló...

 A bűnös:

 

 

 

 2. Az ülésnek meg a háttámla szivacsot támasztó "rúgóacélszál" tartói törtek el. Emiatt már minden követ megmozgattam, ilyen anyagot én a kereskedelemben nem találtam. Ma méh telepről szöktettem ugyan hengeres, de azonos keménységű formázható anyagot, amiből végre újra tudom gyártani a sérült részeket. Összeszerelés még folyamatban:

 

 

Előzmény: afitos (43427)
afitos Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43427

Ha már lökhárító téma, ezt tegnap hoztam el a krómozótól; (sajnos a krómozás állandó harc, aki csináltatott már ilyet, azt hiszem tudja mire gondolok) nálunk sem profik a krómozó iparosok, de szerencsére végül szép lett:

 

Rébék Péter Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43426

a lökösök 1310hez valók  a sárvédők tlxesek

dr17zozo Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43425

1300-hoz való első lökhárító az kellene nekem....hogyha az lesz....!

Előzmény: Rébék Péter (43424)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43424

A motor talán 11-esben volt és keresztben. 1.4-es és a hagyománnyal ellentétben nem lesz se reszelés se fúrás el lesz téve szűkösebb időkre, megy a polcra v piacra majd meglátjuk.

 

Ha vkit érdekel lesz első hátsó krómlökösök újszerű állapotban eladók plusz hátsó fedél gumiterelővel hétfőn kerül birtokomba onnantól képek is lesznek

afitos Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43423

"Reszeléshez" segítség...

A táblázatban benne van a C2J motorkódhoz tartozó modellek felsorolása, de kikereshető a Zoli-által linkelt R18-as R1351-es modelljének motorra vonatkozó paraméterei is:

http://www.ajovalo.net/Renault_moottorit.htm

Sárgacsikó Creative Commons License 2017.02.17 0 0 43422

Csak az örök klasszikust tudom idézni:

"Mindenki úgy élvez, ahogy tud..."

 

;)

Előzmény: dr17zozo (43421)
dr17zozo Creative Commons License 2017.02.17 0 0 43421

Nem reszelés....lukfúrás.....!!!!    (bocs :) )

 

Előzmény: Sárgacsikó (43420)
Sárgacsikó Creative Commons License 2017.02.17 0 0 43420

Ez nem keresztmotorosban volt?

Ebből még reszelés lesz...

Előzmény: Rébék Péter (43413)
priluki Creative Commons License 2017.02.17 0 0 43419

Szia!

 

Ez a motor miben szolgált?

 

Üdv: priluki

Előzmény: Rébék Péter (43413)
Johnnyman Creative Commons License 2017.02.17 0 0 43418

Köszönöm. :)

Előzmény: pergerz (43414)
pergerz Creative Commons License 2017.02.17 0 0 43417

Azért a 18,csak 18,az már nem büntetendő! :)

Előzmény: dr17zozo (43416)
dr17zozo Creative Commons License 2017.02.17 0 0 43416

Köszönöm, hogy rám gondoltál.......de ehez én már túl öreg vagyok...

Különben is, nekem az R18 megvolt már.....igaz nem combiban..... :)

Előzmény: pergerz (43415)
pergerz Creative Commons License 2017.02.17 0 0 43415
pergerz Creative Commons License 2017.02.17 0 0 43414
Előzmény: Johnnyman (43412)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.02.17 0 0 43413

C2J = 72Le :)

Johnnyman Creative Commons License 2017.02.17 0 0 43412

Sziasztok! Dacia 1310-es modellezéséhez akár műszaki rajzot, akár fotót/elérhetőséget szeretnék kérni. (Eleje, hátulja, oldal, alváz, műszerfal, stb.) Segítségeteket előre is köszönöm.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!