Keresés

Részletes keresés

Jobboscsaj Creative Commons License 2014.12.11 0 0 21620

Bizony, fizetős az M0! Még a Megyeri-hídon való átkelésért is fizetni kell! Asszem, hogy Budakalász bele fog fulladni a gépkocsik áradatába. Grat. az "ötletgazdának"!

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.11 0 0 21619
nord47 Creative Commons License 2014.12.02 0 1 21618

Szia hajós!

A Bocsi Istvánnal kapcsolatban, szeretném halkan megjegyezni, hogy Budaörsön, az előző évi felmérések szerint országos kiterjesztésben  AZ ÉV JEGYZŐJE LETT!!!!!!!!!!!

Ha neked gondod volt vele, akkor te vagy a hunyó!

 

Előzmény: dunaihajós (21613)
molaren Creative Commons License 2014.11.27 0 0 21617

Melyik részen és mi épül valójában?  Hogy vehettek területet egy közterületből?

Előzmény: László13 (21615)
Öreg Bence Creative Commons License 2014.11.26 0 0 21616

10 éve

Előzmény: László13 (21615)
László13 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 21615

Néhány évvel  ezelőtt,  egy társulás  alakult,  akik tulajdonjogot szereztek a szó-ban forgó területre  való  hasznosításra. A néhány évi jegelés után,  elérkezett  az idő,  a megvalósításra. Csak,  éltek  az  akkor megszerzett jogaikra.  Most,  meg  élhettek,  és  éltek  is,  hogy  mindazt  megvalósítsák.  Örök igazság,  ma  is. Minden, és mindenki  megvehető,   ha  a feltételek megadatnak. 

árven Creative Commons License 2014.11.23 0 0 21614

Tudja valaki, hogy mi épül az Omszkinál a tó parton?

Már le is van kerítve.

dunaihajós Creative Commons License 2014.11.21 -1 0 21613

Én csak egy buta választópolgár vagyok, sok mindenhez nem értek.

De amit látok:

Arra sincs pénz amire az EU ad.

Budakalászon arra sincs pénz amire a kormány ad.

Budakalász vezetőinek nem érdeke az M0, mert amíg nincsen jön az évi több mint 200 millió, amivel lehet tetszelegni.

Az elkerülő utat valószínűleg újra kellene terveztetni az azóta változott környezetvédelmi szempontok szerint, amitől a környező és kisajátítandó telkeket felvásárlók kardjukba dőlnének.

 

Azt hallottam, hogy megválunk a jegyzőnőnktől közös megegyezéssel. Ha igaz, könnyeket nem fogok hullatni, csak nehogy valakinek eszébe jusson a volt és elhíresült Bocsi-t visszahozni. Én is előkeresem az úr törvénysértéseiről szóló KözigHivatali és Onbudszmani határozatokat.

Szép álmokat.

László13 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 21612

A jelen helyzetében, a mindenkor település - fejlesztési terveknél, a közlekedés hozzákapcsolódó  tervezése - fejlesztése,  szinte  elmaradt. Miközben a térségek lakossága,  a  sokszorosára növekedett,  ismeretes a közlekedésben,  hogy a tömegközlekedés járatszámai erőteljesen csökkentek, miközben a jegy-árak, ismeretesen, növekedtek. Ezrével épültek az új - lakások, olyan helyeken is, ahol a tömegközlekedés nincsen jelen. Persze, sok helyen, itt  egy  második - harmadik  személygépkocsi megléte nem gond, mindezek a sokszorosára növelhették a járművek számát,  amivel  ma szembesülhetünk. Sajnos, a ma helyzetében, ilyen járműszám  esetében,  a közlekedési lámpák megszüntetése nem lehetséges, mert jelentős  bizonytalansági  tényező lenne. A szentendrei úti  visszafordulási lehetőség - kívánalom  is meggondolandó,  hiszen ez  esetben, csúcs-forgalom  esetén, a sor hosszúsága,  gondokat okozna. Talán,  az  elkerülő, az MO-ás  folytatásának a felgyorsítása,  és  egy  igen  jelentős  tömegközlekedés jegy-árainak  csökkentése,  azok mellett,  hogy  a járatszámokat  is növelni kellene,  amivel  némileg  orvosolni lehetne,  azt  ami ma a közlekedésben tapasztalható. Talán, még-egyszer, mindezen beruházásoknak előnyöket kellene élvezni,  a  több,- kevésbé fontos, hivalkodó,  beruházások helyett.  Anno,  németországban  is  akadt  egy  német uralkodó,  egy  maradandó kastély építésével írta be  a nevét a történelembe,  ismerve annak  hasznosságát,  és  a  teljes  történetét. 

László13 Creative Commons License 2014.11.08 0 0 21611

Csodák pedig nincsenek. Budakalász és térségének a közúti közlekedését, több tízezres  napi járműszámát, ma érdemben javítani, csak újabb  közúti beruházásokkal lehet. Némi javulást okozhat, ha a vissza-fordulás lehetősége megadatik,  de  gondoljunk csak bele, különösen  csúcs-időben mennyien is akarnak az új Duna - hídon  átmenni az MO-s,   illetve  egyéb  irányba. Budakalász több mint nehéz helyzetben van,  ma  már  a lámpák  adta lassulást,  a biztonság érdeke felülbírálhatja. Ma már  ismert, hosszú ideje létezik a hajdanán készült terv az  elkerülő út-tervezete,  és  egyéb út létesítések,  aminek  előnye  és  hátránya is  akad. Jelenleg, az  egyebek mellett a térség levegő és  egyéb  szennyezettsége, érezhető - látható,  megfogható kellemetlenségei,  tanulmány kötetekben kifejezhető,   ami, jelenleg, ma  már kezelhetetlen helyzetet teremtet. A valamikori élhető, és  irigyelhető, Budakalász és  térsége,  már jó ideje nem  ezt mutatja.

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.07 0 0 21610

Erről volt már korábban szó és valami szabályozás miatt nem lehet kikapcsolni a vasúti átjáró közelsége miatt (szerintem baromság....)

Előzmény: nord47 (21608)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.07 0 0 21609

Teljesen egyetértek !

 

Azonnal, minimális költséggel!!! A 11esen a visszafordulás lehetőségét megteremteni a lámpánál!!! Jelenleg 1 busz és egy normál sáv megy be a lakótelepre.

A normál sávot visszafordulásra kéne fenntartani. A lakótelepre egyébként sem értem mért jó rázúdítani a 11es elkerülni vágyó forgalmat, de ha nagyon ragaszkodnak hozzá hagyják meg a visszafordulás mellett a lakótelepre bemenetel lehetőségét. A lámpát legalább a reggeli csúcsban itt a visszafordulók javára el kell tolni.

Előzmény: qwertz77 (21606)
nord47 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 21608

Át mentünk közlekedésbe, pedig úgy tűnt, hogy az intrnet adó a fő támadási felület!

Ha most csak Budakalászról szól a fáma, akor EL KELL ÉRNÜNK, HOGY A LÁMPÁS KERSZTEZŐDÉST  megszűntessék!

Tényként kezelendő, hogy-ha a közlekedési lámpák ki vannak kapcsolva, akkor nincs totrlódás! (az embererk nem hülyék) tudnak viselkedni és közlekedni!!!!

Köszönöm a figyelmet!

László13 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 21607

Egy Gondolkodó hozzászóló,  talán azt is sérelmezi,  hogy pártpolitika is már negatív elemként  van jelen a beszólásoknál. Igen, a ma világában minden esetben a politika diktál, határoz,  és  védekezik. Sajnos,  javarészt olyanok,  akik  soha  ezen  életükben, a munka világát meg nem tapasztalhatták. És a  végeredmény ? Ami ma  van,  se ki-menni,  sem  pedig már "haza-jönni" nem egyszerű feladat. Esetenként  majdnem  Szentendre határában állnak az  autók,  és  a jövő kilátásai  azok még  rosszabbak.  Miközben fontos beruházásokra nincsen anyagi fedezet,  napi hírekben olvasható,  azon  beruházások,  többlet kifizetések,  amelyek  összege sok milliárdos tételeket mutatnak.

qwertz77 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 21606

Kezd itt sértettségbe, meg pártpolitikába hajolni a kérdés, ami semmi jót nem hoz.

 

A kérdés úgy szól, hogy épülnie kéne itt egy drága autópályának. Igen sokkal drágább, mint az M3 most elkészült utolsó szakasza, ha Ft/km alapon nézzük.

De ha úgy nézzük, hogy Ft/(km*forgalamom), vagyis mennyibe kerül, hogy egy autó ezen az új úton közlekedjen, akkor sokkal olcsóbb az M0, mert sokkal többen használják, mint az M3 Nyíregyháza utáni szakaszát ami kong az ürességtől. Az M60 ról már nem is akarok beszélni, ami drága is volt, meg a forgalom mostanában már kisebb rajta, mint a Budakalász Bkásmegyer régi összekötő úton!!!

 

A másik probléma, hogy az M0 végén körforgalom van. Amíg 2 sávos volt, addig még valamivel jobb volt, de idehaza nem igazán megy a kétsávos körforgalom használata, a forgalmi viszonyok viszont nem alkalmasak (két kanyarodó főág van sajnos) un. turbó körforgalom építésére. Így most van egy minimál áteresztőképességű 1 sávos körforgalom. Ez az M0 továbbvezetése után is szűkös lesz, bár élhető, most viszont egyszerűen irreális.

Ezt most megtetézték azzal, hogy a 11esen megszüntették mind a legális, mind az illegális megfordulás lehetőségét.

 

Emiatt a Pomázi -Budai úton is irgalmatlan dugók alakulnak ki, mert erre menekül a tömeg.

 

Két fontos lépés lenne.

Azonnal, minimális költséggel!!! A 11esen a visszafordulás lehetőségét megteremteni a lámpánál!!! Jelenleg 1 busz és egy normál sáv megy be a lakótelepre.

A normál sávot visszafordulásra kéne fenntartani. A lakótelepre egyébként sem értem mért jó rázúdítani a 11es elkerülni vágyó forgalmat, de ha nagyon ragaszkodnak hozzá hagyják meg a visszafordulás mellett a lakótelepre bemenetel lehetőségét. A lámpát legalább a reggeli csúcsban itt a visszafordulók javára el kell tolni.

 

Mihamarabb készüljön a körforgalom kiváltásra terv, és épüljön is az meg,  akár egy többsávos lámpás csomópont vagy bármilyen más emelt áteresztőképességű megoldás formájában!!! Ha el lehet számoltatni a bankokat, leszorítani az energiaárakat, akkor nem hiszem, hogy egy csomópontot nem lehet normálisan előremutatóan átalakítani 5 év alatt!!!

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 21605

Nem tudom, de a Vida Ildikót szerintem már csak fejre is ki lehetne tiltani sokhelyről, annyira sötét figura benyomását kelti !

 

Mondjuk nem kiemelten foglalkoztat a NAV elnök személye, az M0 2020 utáni továbbvezetése miatt sokkal mérgesebb vagyok ...

Előzmény: dunaihajós (21603)
László13 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 21604

Budakalász, és a Duna-kanyar térségének közúti  közlekedése egyre aggasztóbb helyzetet mutat. Ma már gyakori,  hogy járművel való elhagyása,  vagy a megközelítése is kihívást jelent. Mindezt jól alátámasztja,  ami a ma jelensége, ami a tény,  maga  a  valóság. Egy  szegény - gazdag ország, ahol  száz milliárdnyi összegek állnak  rendelkezésre a stadion,- és hivalkodó sport-létesítmények beruházásokra,  majdani  fenntartásukra,  és  amely települések, városok lakói,- polgárai, hosszú évek óta  ismeretes gondokkal  terheltek. Egy nagyon összetett probléma, aminek  ma nincsen sem gazdája,  sem pediglen felelőse.  

dunaihajós Creative Commons License 2014.11.05 0 0 21603

Dübörög a gazdaság kis hazánkban!!!

Vagy mégsem???

Mai hír:

Vida Ildikó NAV "góré" elismerte ki van tiltva az USA-ból. És a kormány már régóta tud róla.

Ezt nem tudom kommentálni, mert kimoderálnák.

Jobboscsaj Creative Commons License 2014.11.04 0 0 21602

Hm, én is olvastam a HVG-n a Népszabitól átvett cikket. Remek. Szerintem eladom az autót, minek?! Ülni a fotelomban is tudok. A kocsi arra lenne, hogy haladjon vele az ember, ne minden nap csak araszoljon, vagy üljön benne egy helyben, mert olyan dugó van mindenfelé!

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.04 0 0 21601

Ritkán káromkodom, de azért a jó édes üzletszerűen kéjelgő első nőági felmenőjüket...

Előzmény: qwertz77 (21600)
qwertz77 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 21600

Csak valamikor 2022 után fejezné be a kormány az M0-s Budakalász és Pilisborosjenő közötti nyolc kilométeres szakaszát – írja a Nol.hu.

A lap szerint a halasztásról a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) egy szűk körű egyeztetésén esett szó, amelyen a 10-es és 11-es főút közti települések polgármesterei és civil szervezetek vettek részt. Az illetékesek állítólag itt mondták el, hogy a 2021-ig tartó EU-s támogatásokból nem jut majd erre a beruházásra.

 

Örömmel hallanám erről a Polgármester úr véleményét...

ellenőr2011 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 21599

Ez a bejegyzés túlnő Budakalászon, de megszívleendő itt is.

Nagy kakiban a fidi és Viktátor!

Komolyra fordítva, dejavu érzésem van '56-al, a netadóval kiverte a biztosítékot a kormány a fiataloknál. Akiknek ez lételemük, és koruknál fogva nincs veszteni valójuk, vagyis ma már Győrben, Miskolcon, Nyíregyházán, Debrecenben, Szegeden, stb. tüntetnek.

Be kéne fejezni a totális háborút a világgal (USA, EU és környező országok). Nem harcolni kellene, hanem élvezni az életet. Ehhez a magyar választók nem adnak pénzt. Vagyis adó forintokat.

ellenőr2011 Creative Commons License 2014.10.20 0 0 21598

Na, látom ezt olvassák illetékesek is. Dícséretes.

Na, akkor figyelem!

Remélem figyelemmel követik az országos eseményeket, így a mai Köztársaság elnöki beszédet a Parlamentben. Nagyon fontos dolgokról számolt be, melyből számunkra a legfontosabb az árvízi katasztrófák jövőbeli kezelése. Itt az idő nyomulni. Nem drága, korszerűtlen félmegoldásokért (régi gát rekonstrukció, patak zsilip építés stb.), hanem egy 21. sz-i, komplex megoldásért, mely része az EU Duna stratégiának és kivívja szomszédaink (Szentendre, Római part, sőt egész Budapest) partneri támogatását.

Remélem az egyesület kellő erővel fogja "nyomni" ezt a projektet.

dunaihajós Creative Commons License 2014.10.16 0 0 21597

Szia!

Ezt én is mondhatnám, hiszen amit írtam (korrupció gyanús esetek elkerülése) nem került megválaszolásra, igaz nem is vártam. Az már érdekesebb, hogy "dögöljön meg az is aki segít". Nem kértem egyetlen közfunkcióban lévő embert sem, hogy ássa fel a kertem, vagy vigye le a rossz mosógépem. Amire kérem (nagyon sokunkkal együtt), sőt elvárom nem SEGÍTSÉG, HANEM KÖTELESSÉG.

Szándékosan igyekeztem semmi bántót, sértőt írni, nem félelemből, hanem mert tudom akinek szánnám úgy sem érti. Akkor meg minek?

Üdv.

Öreg Bence Creative Commons License 2014.10.16 0 0 21596

Úgy látom mindegy, mindenki ír amit akar és gondol és mond nem számít, hogy igaz-e valós-e bánt e valakit... és amúgy is dögöljön meg az is aki segít.

(részemről ez volt az utolsó szó)

Előzmény: dunaihajós (21595)
dunaihajós Creative Commons License 2014.10.16 0 0 21595

A jogügylet, ha valaki bizonyíthatóan korrupt.

Az erkölcsi, ha valakinek a tevékenysége korrupció gondolatát keltheti egy választó polgárban. Szerintem ez is elkerülendő annál, aki közfunkciót vállal. Bármennyire gyarló az ember (magam is), a közpénzeket elfogadó tisztségviselőtől ezt várom el.

Előzmény: Öreg Bence (21594)
Öreg Bence Creative Commons License 2014.10.15 0 0 21594

Az őszinte vélemény, tiszteletre méltó a rágalmazás bűncselekmény!

Előzmény: dunaihajós (21593)
dunaihajós Creative Commons License 2014.10.15 0 0 21593

Szia!

Természetesen tudom, volt is benne részem korábban, azzal a különbséggel, hogy én nem töltöttem be semmilyen közfunkciót, közpénzből. Volt amin még szórakoztam is, mert a "beteg elme" az önmaga hozzászólását minősíti tartalmilag is formailag is.

Ugyanakkor én nem örülnék ha "az a világ elmúlna", ugyanis túl sokat éltem olyan világban amikor nem mondhattam el az őszinte véleményem. Nekem ez hozzá tartozik a demokráciához.

Ahogy az is, hogy a "jó hírnév" nekem nem jogi kategória, hanem erkölcsi. Vannak dolgok amik nem tartoznak a büntető ügyek közé, de mégis erkölcsileg rossz hírt kelt és nekem elfogadhatatlan. Ilyen például, ha valaki spekulációs, extra hasznot realizálva telkeket vásárol(tat). Figyelembe ajánlom Jókai Mór Kárpáthy Zoltán c. könyvét analóg példának. Meg az sem elfogadható nekem, hogy a főépítész saját településén tervez, pedig ez is jogszerű. Lenne még példám, de elég hosszú már a hozzászólás.

Üdv.

Előzmény: Öreg Bence (21592)
Öreg Bence Creative Commons License 2014.10.14 0 0 21592

Tudom István itt bárki bárkit mocskolhat sőt, még van aki tapsol is ehhez. Ez a világ már nagyjából elmúlik, hál istenek!!

(mit gondolsz nem lehetne rólad, vagy bárkiről litániát írni, akár minden alapot nélkülözve... csak egy beteg elme kell hozzá)

Előzmény: dunaihajós (21588)
Jobboscsaj Creative Commons License 2014.10.14 0 0 21591

Szégyellje magát minden választani lusta választópolgár, aki vasárnap (is) otthon maradt, és nem nyilvánította ki A véleményét. Én a magam részéről kötelezővé tenném a választást, ha nem megy másként. Egyébként gratulálok a nyerteseknek, és remélem, hogy a polgármester úr nemcsak az interjúkban hangoztatja a békét és a jól működő közös munkát, hanem segíti mindazon képviselők munkáját is, akik esetleg nem az ő csapatához tartoztak, hiszen az elkövetkező öt évben egy csapat van: Budakalász Képviselőtestülete - EGÉSZ BUDAKALÁSZÉRT! Ezt kéretik szem előtt tartani.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!