A vezető ajtó kulcskapcsolójától a központizár vezérlőig a fehér/fekete kábel adja a nyitó, fehér/piros pedig a záró impulzust. Utasoldali ajtónál a piros/sárga a nyitó és a piros/fehér a záró. J10-es csatlakozónál ezek a kábelek ugyanolyan színű kábelekhez csatlakoznak mint a vezető oldali kábelek színe.
Szeretnék egy távirányítós riasztót beszerelni egy wagonba amiben benne van a kulcsos központi zár.Tudnátok segíteni egy rajzzal hogy milyen színű a nyitó és a záró vezeték amire a riasztót rá lehet kötni hogy müködtesse a zárat.
Fiúk, tudtok segíteni? Hét végén mentem Pécsre a G13BB-s motorú Wagon r-el, egyszer csak látom, hogy ég a műszerfalon az ABS feletti piktogram (motor). Bementem egy üzletbe, mikor kijöttem és indultam haza, már nem gyulladt ki. Itthon megnéztem a motorolaj szintet, alsó nívó felett volt.
Mitől gyulladhatott ki ilyen rövid szakaszon?
Alá mentem az aknába, különöset nem láttam, de furcsa, hogy a váltótartó bak olajos. Készítettem képet is róla, remélem fel tudom tölteni. Néztem, hogy felülről jön-e, de fentről benézve csak a szelepfedélnél volt kicsit trutyis, a blokk tiszta. A belső féltengely gumiharang felől is száraz
Üdvözlöm! Elnézést, hogy zavaraom ezzel, de ha jól értem pl. random 0 állásban maradt az üzemanyagműszer, motor kikapcsbekapcs és lett újra. nekem 1-2 hónapon belül egyzer történ ez, de leállítás után jó lett. annyi még, hogy az akkut cserélni kellett azóta, mert gyenge volt. Dizel wagonről van szó.
Lehet csak be volt égve az érintkező, elég lett volna egy kis tisztítás. Ablakemelő modullal az ilyen problémák megszűnnek, mivel csak nagyon kicsi vezérlő áram folyik a kapcsolókon.
Szerelő lehúzta a csatlakozókat és direkt áranot adott rá, rögtön felhúzta az ablakot. A jobb oldali ablakot nem is tudtam innen mozgatni amióta enyém az autó. Sumosuzukinál rendeltem ma egyet.
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni, Wagonr+ g133bb motoros üzemanyag szintjelző és a hőfokjeladó együtt szokott nullára esni random menetközben vagy már gyújtáskor sem mutat, a testpontokat átnéztem takarítottam de nem szűnt meg a jelenség. Van valakinek ötlete mi ez az anomália? Facebookos csoportokban próbálkoztam de senki sem irt semmit ezzel kapcsolatban :(
A minap vezetés közben észrevettem, hogy az üzemanyag jelző nullán van, üreset mutat, holott félig kellett volna lenni. Leálltam, kikapcsoltam a gyújtást, újra ráadtam és lát félig mutatott.
Lehet, hogy hasonlít az üzemanyag jelző a benzineshez?
Mi lehet az oka, csak véletlen, vagy egyre sűrűbben lesz?