153k km, persze! Kereskedésből... Szerinted megéri egy ennyi idős autót behozni ennyi km-el és még haszonnal eladni? :) Én 650 körül kínáltam az enyémet valós 200k-val fullextrásan (97-es faceliftes, digit konzol, el. napfénytető, klíma, 4 el ablak stb) és nem akarták venni, versenyezni meg nem kívántam a lelakott lomokkal, rozsdakupac árban inkább megtartottam :) Ahhoz képest ez drága.
Családi autó részről annyit, hogy nekem 15 éve van ilyen autóm, a gyerekeim ebben utaztak és elfértek. A csomagtér átlagos a kompakt kategóriában, persze nem egy thalia 500L, de az autó többi része sem az :) Én a babakocsi korszakban a nyári utakra tetőboxot használtam. Ha már nem kell babafelszerelés, akkor jobban elfér benne a család. 2 éve 2 gyerekkel 10 napos horvát utazást bonyolítottunk le vele úgy hogy az utastérbe nem volt csomag, tetőbox sem kellett. Pakolás kérdése. A megbízhatósága pedig példás.
Én még új vagyok itt régebben volt egy 99-es 323 DITD-m de sajnos összetörtem,utánna egy 94-es celica gt-volt!de nemsokára apuka leszek ezért eledtam!Most valami családiasabb autót szeretnék de a piac nagyon trágya gépeket vonultat fel a fél millás kategóriában,de most rátaláltam errehttp://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/323/mazda_323_f_1.5i_16v_klima.abs._153e.km-9457365 Gyönyörünek tűnik,persze korához képest!
A kérdésem az lenne szerintetek alkalmas családi autónak?,mikre kell figyelni megvételkor?,tipushibái vannak-e?mennyit eszik?csomagtartó mérete?befér egy babakocsi?:)Alkatrész ellátottság milyen árban,beszerezhetőségben?
Köszönöm!Üdv:Petya!
JAAA a DITD-ből kimentettem a turbót nem sérült,olcsó pénzért eladó ha valakit érdekel!
Rádugattam gépre, jobb hátul van a hiba, de el akarom vinni villamos szakihoz, mert lehet jeladó, vezeték, meg más is.
Most elvagyok vele, mert az utca végén gurulok, leállítom a motort, majd beindítom, és így nem világít, meg működik is az abs (kipróbáltam). Ha találok szakit, azért még a hideg előtt megcsináltatom.
Ha csak az említett helyeken rozsdás, amúgy nem rohad, akkor az nem olyan vészes. 7.000 ft egy szűz sárvédőív pl. Persze ha 4 kell belőle, +küszöbök, + festés, az már 100.000 is lehet.
Klíma passz, meg kellene nézetni klímással.
Ha a piaci ár alatt van jóval, akkor megérheti foglalkozni vele (amennyiben a motor, meg a többi jó).
Mienk benzines, hát nem egy halk autó kicsit kevés a szigetelés.
Kinéztem egy Mazda 323 2.0 DITD autót, 2000 évjárat. Küszöbökön, illetve sárvédő íveken rohadás foltaok vannak. Ez tudom, hogy "betegsége" a típusnak és sajnos sok ilyen korú autónak, ez lenne a kisebb baj.
A nagyobb baj, hogy a légkondi nem működik. Állítólag kompresszor. De a tulaj nem foglakozott vele.
Szereintetek ennek ellenére megvegyem a kocsit? Vagy ez igen súlyos javítási költséget takar?
Illetve mennyire hangos az autó, autópályán pl. 130-as tempónál?
Egy hete vagyok új tulajdonosa egy 1998-as sedan mazda 323-asnak.
Most vettem észre, hogy az ülésmagasság állítás nem működik. Vagyis van két tekerő, az egyik az ülés elejét állítja a combnál, az jól működik, a másik tekerő az ülés hátulját. Na ez nem működik. Mindkét irányba kb. fél fordulatot tudok tekerni, de semmi nem változik.
Hihetetlen hibába futottam. A téli átgumizás közben a felni belseje tiszta zsír volt mind a kettő elsőnél............hát persze hogy az két külső gumiharang eldurrant.
A héten randi a szerelővel és lecseréljük mind a négyet ha már egyszer szét lesz szedve.
Ja és még egy "hatalmas" probléma. Tolatólámpa kapcsolót kellett cserélnem a hétvégén mert az öreglány kicsit jelölte a helyet ahol állt. A kapcsoló műanyag háza a 20 év alatt kicsit megrepedezett és picit csöpizte a váltóolajat. Mivel nem kapkodtunk ezért fél óra alatt lett meg a munkaterület tisztogatással együtt. :)
Egyébként magam is meglepődtem, amikor a 83-as kocka 323-al mennyire sikeres voltam kb. 10 éve :D
De akinek autó kell ilyesmihez vegyen boxstert, mr2-t vagy mx5-öt:)
Oké, hogy anno elfogadható volt a töréstesztje (meg egy swiftnél fényévekkel jobb), de ha jön egy drogos kisebbség a 100-as audival...belegondolni is rossz :P
Nyugi a 323F-et szeretik a csajok :) Amúgy a kor törésteszt szintjén is elég jól szerepelt, olyan gyűrődési zónák is vannak, amiket annak idején nem volt még divat tervezni.
Akkor szeretett sportosan közlekedni az előző tulaj! ☺
Jó kis autók ezek. Vannak persze hiányosságai (1999-ben kulcsos nyitás, ajtózárásra azonnal kikapcsoló beltéri lámpa), de valahogy sugárzik belőlük a strapabíróság.
Enyém 96-os BH, 4 e-ablak, klíma, gyári fény és 115.000 km (küszöbön még rajta a gyári védőfólia). Csak sokallom az alkatrészárakat (2 féltengely majd 50 rugó). Érdekel egyébként első ködlámpa is. A Sharan fórum bezzeg pörög, majdnem meglincseltek, amikor őszintén leírtam, h mekkora egy kaki autó :D
Általában (vannak kivételek) azok a topikok pörögnek, ahol sok user van ( Mazda meg kevés van), meg sok a kisebb-nagyobb gknd a kocsikkal.
Mi 1 éve vettük a BJ-t, 220.000 km-rel magyar tulajtól, végig szervigkönyvvel, számlákkal. 20.000 kmalatt semmit nem kellet költenem rá ( csak olaj, szűrők, stb), nem is tudnék nagyon mit tárgyalni.
Most az ABS szarakodik, meg kicsit sokallom a fkgyasztását (de ez van, legalább szerelőre nem költök).
A másik kocsink Rover, így az sem egy pörgős topik, max pár szériahiba jön fel témaként néha.
Jakuza: egyébként van benne valami ;) Újabb Vw-ünk van (állófűtés, klíma, stb)... de semmi sem jó benne. Ez a kis 96-os nyösz meg (kop kop de müxik). Szal hihetetlen :)