Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gokartbéla Creative Commons License 2012.03.09 0 0 607

Az ülések méretezve vannak(s,l,xl) persze gyártótól függően vannak eltérések.Csípő méret szélességben általában az alap mérvadó.Persze beszerelésnél lehet ide oda picit feszegetni az ülést.Szivacsozni is szokták bár én két borda sérülés után esküszöm a borda védőre.

Előzmény: unoturboie13 (606)
unoturboie13 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 606

Köszi az infót! Próbálni nehézkes, mivel a környékemen ilyen használt cuccok nem nagyon kerülnek ki. Ezért meg esetlegesen 100km-nél többet utazni felesleges pénz kidobás.

Az tetszik, hogy ajánlod a nagyobb ülést. Az jutott eszembe lehet kárpitoztatni és ilyenkor ha nagyobb akkor lehet oldal tömést használni. Szerinted? Jó ötlet lehet?

Üdv!

Előzmény: zylo. (605)
zylo. Creative Commons License 2012.03.09 0 0 605

Hát, legjobb lenne belepróbálni magad... Ha ez nem lehetséges: szerintem az ülés közepén, a legkeskenyebb részének a szélességét méretsd le. Esetleg az alul az elején is, hogy csípőben se szorítson.

 

 

Én kb. 82 kg vagyok és a középen 35 cm legkisebb szélességű ülés éppen jó. Nem hiszem, hogy pár plusz kg gondot jelentene, de volt olyan közel 100 kg-os cimbora, akit csak cipőkanállal lehetett belenyomni. Ezért is inkább legyen 2 centivel szélesebb az ülés az ideálisnál (attól még használható), mint keskenyebb.

Előzmény: unoturboie13 (604)
unoturboie13 Creative Commons License 2012.03.08 0 0 604

Szia, Zylo!

Légyszi segíts már abban, hogy próba nélkül, hogyan lehet méretben jó ülést venni. Mit és hogyan mérjek meg magamon és az eladó az ülésen?

Válaszod előre is köszönöm!

Üdv!

gokartbéla Creative Commons License 2012.03.05 0 0 603

Azt hiszem a 6"-os az superkart gumi de nembiztos

Előzmény: zylo. (602)
zylo. Creative Commons License 2012.03.05 0 0 602

Átmérőről beszélsz, ugye? Létezik ehhez gumi, külföldi webshopból tudsz rendelni. Vagy ha megkérdezed az itthoni forgalmazókat, valószínüleg tudnak hozni. De mindenképpen sokkal macerásabb a beszerzés, mint az 5 collos esetében, használtat szerezni az esély gyakorlatilag nulla... Én nem kínlódnék vele, inkább vennék egy 5 collos felnigarnitúrát.

6 collos felnire 5 collos gumit tenni, az teljesen lehetetlen.

Előzmény: rarobika (601)
rarobika Creative Commons License 2012.03.03 0 0 601

Sziasztok!

Nekem van egy 6 colos felni garnitúrám, azokhoz lehet még valahol gumit kapni vagy esélytelen? Illetve azt hallottam, hogy van ahol ráerőltetik az 5 colos gumit, van annak értelme és egyáltalán lehetséges valóban?

Előre is köszi a válaszokat. 

gokartbéla Creative Commons License 2012.03.02 0 0 600

"nemi élet"ja nem,bocs félreolvastam:)))))))))

Előzmény: unoturboie13 (599)
unoturboie13 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 599

Lám-lám azért látni, hogy itt a tavasz, mindenki ébredezik. :-) Végre lesz némi élet eme tájon.

gokartbéla Creative Commons License 2012.03.01 0 0 598

Az NSR az biztos nem ráz, azt kéne kideriteni hogy mien motorkodókkal dobták piacra,mert Le-be nem mindegy.

Szerintem yz-125 utcai változat sincs 30Le-nél több,de azért az is mosolyt csal az arcodra:))

Előzmény: zylo. (597)
zylo. Creative Commons License 2012.03.01 0 0 597

Nem 250-ben gondolkodom, a 125-ös 42 lóerős, több is, mint elég. Az is rezeg? Az NSR125-ről tudsz valamit?

Előzmény: gokartbéla (596)
gokartbéla Creative Commons License 2012.03.01 0 0 596

Az yz-250 54 lovas,de tényleg brutál.Egy nagy baja:nincs kiegyensúlyozó tengely,ráz mint a 220.

Csiki csukis pályán előnytelen,csak a hosszú egyenesek,gyors kanyarok.

Előzmény: Peti251 (594)
Peti251 Creative Commons License 2012.02.29 0 0 595

Az a pláne benne, hogy én vagyok könnyebb 15 kg-mal! Egyik géppel is jobb, meg a másikkal is jobb:( LFS-en és rFactoron nevelkedett! egy hónapja nyert egy versenyen 2000 dollárt. (ezt mind számitógépen internetkapcsolattal!!)

Előzmény: zylo. (593)
Peti251 Creative Commons License 2012.02.29 0 0 594

Az az YZ nagyon kakas! pláne ha kettőötvenest tennél bele! hetven ló!!!

Előzmény: zylo. (593)
zylo. Creative Commons License 2012.02.28 0 0 593

Kösz, ezért jött létre az oldal! :)

 

Ha a sógor 10-15 kg-mal könnyebb, az magyarázat lehet. Ha nem, akkor cseréljetek gokartot. Ha ezek után még mindig gyorsabb 1 mp-cel, akkor baj van. Suttyomban járj el gyakorolni, egyedül. :)

 

Én most épp gyűjtök (-tenék) egy YZ-re vagy NSR-re, de elsőre valami gyengébb is jó lehet.

 

 

Előzmény: Peti251 (592)
Peti251 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 592

Kedves Zylo! Végigolvastam az egész oldaladat.... és minden elismerésem!! Én imádok hegeszteni meg mindenféle ilyesmit, zúg a sikitó, serceg a CO, és olyankor amikor "gyere már ebédelni!! , nem kéne már befejezni??" mondatok az idegszálaimat pattogtatják. Ma fejeztem be a garázsajtót zárt szelvényből. 50 ben állt meg. OSB-vel nikecell-lel, zárt szelvénnyel meg mindennel. És magamnak csináltam. A 23 éves Asconámat magamnak lakatolom. 

 

De a lényeg. miskolc gokart. "hubi-kart". Honda GX. fáj a karom. PICSÁBA HOGY A SÓGOROM 1 MP-VEL JOBB MINT ÉN!! 2002 óta mindig van motorom. csak szocialista gépek. DDR über alles. Sajnos 1000 dolog van a házon amibe költözni akarunk a barátnőmmel, igy nem tudom hogy az 1000 párhuzamosan futó projekt mellé hogyan fog beférni egy gokart... DE ÉPITENI AKAROK EGYET! egy olyat amit én csináltam(igaz segitettél az oldaladdal) TS125? ETZ250? vagy spóroljak YZ125 blokkra?

 

üdv vargapeti

unoturboie13 Creative Commons License 2012.02.19 0 0 591

Igen! :-) Bár nem hiszem, hogy kétszemélyesnek indult volna. :-)

 

Nem is szabad TV-n egy két csatornát leszámítva csak népbutításra jó a TV.

 

Támogatom a komplett leírás projektedet. Sok mindent készítek vasból, gépeket is javítok, de jó hasznát veszem az eddigi leírásaidnak, rajzaidnak és képeidnek. Gokartot építeni teljesen más, mint pl. csinálok egy boronát, ekét vagy a többi eszközt, amire nekem szükségem volt. Várom a további leírásokat.

 

A Honda NSR motor esetében gondolom a 150-esre gondolsz, mert ez a 30LE-s. Bár brutális lenne a 250-es mert ez ha jól tudom 45LE-s. A kéthengeresnek szép hangja van, csak bonyolultabb a megvalósítás. (Szélesebb a blokk, 2db kipufogó.)

 

További jó munkát!

Előzmény: zylo. (590)
zylo. Creative Commons License 2012.02.17 0 0 590

Jól elvagyunk itt ketten. :-)

Nincs semmi baja a réginek, sőt az újat gyakorlatilag ugyanolyanra építem, max. apró változtatásokkal.

Hogy miért kezdtem el újat építeni? Nem nézhetek TV-t egész nap. :-)

Amikor a weboldalt csináltam, azt hittem, hogy 200-300 embert érdekelhet az ilyesmi, de ha ők hasznosnak találják, már megéri. Aztán láttam, hogy sokkal többen látogatják az oldalt, és fellelkesedtem - gondoltam, nem csak elméleti síkon írok a gokartépítésről, hanem csinálok egy vázat, aztán majd eladom. De egyik dolog hozta a másikat (pl. a csapágytartókhoz kell tengely, csapágy), meg sikerült néhány dolgot olcsón venni (spoilerek, felnik), ezért úgy döntöttem, hogy végigviszem a projectet, legalább lesz egy komplett leírás.

Egy erősebb motort amúgy is szerettem volna (rajta van a bakancslistán), mert már kevésnek érzem a ETZ125-öst. Mondjuk olyan 30 lóerősre upgrade-elném. A motor még nincs meg, de mire a többi elkészül, majdcsak kerül az is, egy Honda NSR pont jó lenne. Ha teljesül az álmom és együtt gurul a két kart, utána valamelyiket eladom majd, de az erősebb motor marad a sajátomban.

Előzmény: unoturboie13 (589)
unoturboie13 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 589

Szia Zylo!

 

Néztem az web oldaladon lévő új írásokat és képeket. Nagyon profi. Azért ez nagy segítség a kezdőknek, hogy egy jól összerakott gokartot tudjanak építeni ami nem csak élvezhető, de jól működik és jól is néz ki!

Jut eszembe: Miért kezdtél új vázat építeni? Mi volt a baja a réginek?

 

Üdv!

unoturboie13 Creative Commons License 2012.02.07 0 0 588

Köszi! Nem is tudtam, hogy lehet bovden külső részt külön is venni. Jó hír!

 

A keskeny kerék azért kell mert akkor megycsinálnám a 6 kerekü gokartot. Tudom bonyolúlt a kormányzás, meg több költség, de szeretem a kihívást és a különleges dolgokat. A szokásos első felnikkel is meglehet csinálni (130mm-es, gumi 10x4.50-5), ha ilyennel csinálnám a kerekek között nagyobb táv kell, hogy elforduláskor ne érjenek össze, ezáltal hosszabb lenne. Bár a youtube-on láttam ilyet is, azt azt hiszem 600 sport moci motorja hajtotta. Ja és két üléses volt. Nem jön be. Két ütem kell!!

 

Tyrell talált! A gumi gyártó intett be.

 

Előzmény: zylo. (587)
zylo. Creative Commons License 2012.02.07 0 0 587

A bowden nem gond. Én a kuplunghoz az eredeti ETZ bowdent használom, a gázhoz pedig vettem valami biciklihez való váltóbowdent, meg a külső részét méterre. Simán vágható csípőfogóval is, flex-szel vágva meg nem is defornálódik.

 

Nem igazán értem, miért akarsz keskeny gumikat. Szerintem kevésbé tapad a keskeny gumi. Vaterán volt ilyen nemrég, de itthon csak archív képeken látni ilyeneket gokarton, nagyon retró hatású lenne a géped. A szokásos 4,50x10x5 méretből viszont van rengeteg, ha elkopott, könnyen szerezhetsz másikat.

 

Tudtommal azért nem fejlesztették a 6 kerekű Tyrrell-t, mert a GoodYear nem vállalta ilyen kis sorozatban a gumik gyártását.

Előzmény: unoturboie13 (586)
unoturboie13 Creative Commons License 2012.02.07 0 0 586

Zylo! Egy két kérdés este azért eszembe jutott. Bovdeneket, gáz, kuplunghoz honnan lehet beszerezni, persze megfelelő méretüt?

Ja és fárasztalak picit. Az általam feltett 6 kerekü gokart első kerekei eléggé véknyak. Na ilyet próbáltam keresni, nem nagyon ment. Amerikában találtam ilyeneket, meg az ebay-on. Itt kis hazánkban ez abszolút nem ismert méret. Szerinted? Neked valami ötlet?

Előre is köszi!

Előzmény: zylo. (584)
unoturboie13 Creative Commons License 2012.02.06 0 0 585

Szia!

 

Hát igen még sok minden kelesz. Én egy két dolgot a megvásároltak közzűl úgy vettem, hogy volt pici bibijük így még olcsóbb volt. Tudok öntvénytől aluuig mindent hegeszteni. Egyet nem tudok esztergálni. :-( Azok drága cuccok, meg hely is kell nekik, sok-sok hely.

Igen a progi a csonka kúpot is kiszámolja. Amibe belebotlok és jól működik mindent begyűjtök. Hát ez a progi is ilyen volt. De köszi4 Biztos lesz olyan amiben viszont kikérem segítséged.

Előzmény: zylo. (584)
zylo. Creative Commons License 2012.02.06 0 0 584

Hát, azért még fog kelleni egy és más... :)

A racingbörze árait én is pont mostanában nézegettem. Hát, nem azt gondoltam, hogy "-Hú, de olcsó itt minden"... Viszont legalább van.

Máris ott tartasz, hogy rezonátort méretezel? A progi kiszámítja a csonkakúphoz szükséges lemez méreteit? Mert ha nem, ebben tudok segíteni.

Előzmény: unoturboie13 (582)
unoturboie13 Creative Commons License 2012.02.05 0 0 583

Rezonátor készítéshez van egy kis progi és leírás, rajz ha kell valakinek dobjon e-mail címet.

unoturboie13 Creative Commons License 2012.02.03 0 0 582

Délután sikerült a váznak való 3/4-es csövet is megvenni. Na ez nagyon komoly befektetés volt. Szerintem ez volt eddig a legolcsóbb része az egésznek. Már csak idő és türelem kellesz a gyártáshoz.

unoturboie13 Creative Commons License 2012.02.03 0 0 581

Sikerült egy újabb rakomány alkatrészhez jutnom. Most vettem a www.racingborze.hu-ról két hátsó 210-es felnit, 40-es tengelyt 1000mm hosszal, kormány rudat és kuplungos kormányagyat. Korrek áraik vannak és nem csak olyan cuccaik vannak amik az oldalon megtalálhatók. Ahogy e-mail-ben leírja a termék állapotát az megfelel a tényleges állapotnak. ezért a kis csomagért szállítással együtt 26.000Ft fizettem. Csak ajánlani tudom azoknak akik használt cuccokat akarnak beszerezni.

 

 

cody1 Creative Commons License 2012.02.01 0 0 580

Sziasztok !

 

Gokart építéshez kínálok MOTORBLOKKOT !

 

Leírás: ELADÓ ! Suzuki MARAUDER / GZ-250 Motorkerékpár Motorblokkja komplett : gyújtással, generátorral , önindítóval , porlasztóval : 110.000, HUF ! Külön az összes feszültsgészabájzós + önindítórelés kábelcucca + a komplett kipufogó-rendszer : 60.000, HUF ! Az árak elég reálisak a futásteljesítmény tekintetében ; ami garantált : 14300 km ! A fent felsoroltak egyben megvásárlása esetén : 150.000, HUF ! TERMÉSZETESEN INDÍTHATÓ és ÁTNÉZHETŐ ÁLLAPOTBAN !

 

http://www.kepesmotor.hu/suzuki-chopper_cruiser/p811488&st=SUZUKI%20MARAUDER%20GZ%20250&np=90000&mp=110000

 

Tel:06-30-524-7875

unoturboie13 Creative Commons License 2012.01.18 0 0 579

Igen látom, egyből vágod a lényeget. Igen! Nem emlékszem, miért is szünt meg. Azt tudom, hogy a kormányzás iszonyú bonyolúlt volt. Gokartnál legfeljebb jól néz ki, vagy a kanyarban a nagy csavarodástól nem csak az egyik első kerék tapadása biztosított így. De ez csak tipp. Ezt már ti tapasztalt gokartosok jobban tudjátok, hogy számít-e ekkor plusz tapadás.

Előzmény: zylo. (578)
zylo. Creative Commons License 2012.01.18 0 0 578

A Tyrrell-nél még volt is értelme, mert kisebb lett a légellenállás. De gokarton?

Előzmény: unoturboie13 (577)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!