Sziasztok! A következő hibajelenség megoldásában keresek segítséget:
Opel astra g 1.6
Hibák: p0351,p0353,p0353,p0354
Inditáskor néha megjelenő nagyon gyenge szikra. Diaggal meghajtva tökéletes szikra mind a négy trafón. Főtengely jeladó cserélve. Mi adja az ecunak vezérléshez az impulzust? Van esetleg más jeladó aminek köze lehet ehhez? Vagy nagy a valószínűsége annak,hogy tipushiba, s ecu felújítás a megoldás? Megköszönném a segítő tanácsokat.
Meg tudja valaki mondani, hogy astra G -ben az utastérben a kábelköteg merrefelé van átvezetve a jobb oldali ajtó csatlakozójába?
Bal oldalon a küszöb borítás alatt megy hátra, jobb oldalon pedig ott jön előre, de hol lehet megtalálni az átvezető részt?
Ez a csatlakozó van a bal oldalon a küszöb végénél lévő L burkolat alatt. Alul mennek hátrafelé a kötegben a kábelek.
A visszapillantó fűtést szeretném megcsinálni jobb oldalra is. A bal oldali ajtóhoz a zöld csatlakozó fix részébe kellett egy papás érintkezőt rakni, és felkábelezni az ajtó csatlakozóig, és oda is kellett egy mamás érintkezőt rakni. Beraktama biztosítékot, meg egy relét.
Az ajtóban a tükör csatlakozóig bent vannak a kábelek. Tükörlapot cseréltem, csináltam saruzott kábelt és a bal oldal már működik.
Viszont a jobb oldalt nem tudom, hogy hol kellene levenni, és merre van a kábelek nyomvonala?
Létezik az, hogy egy pin-re van kötve mindkét oldal vezetéke a zöld csatlakozóban?
Gyújtáskapcsolót szeretném kicserélni - ehhez a zárbetétet ki kell szedni ....
Most jön a probléma : semmilyen lyuk nem található felül ahol a betétet "tartó" reteszt egy vékony csavarhúzóval oldani lehetne ...
Kérdés ezek után : hogy lehet eltávolítani a zárbetétet ? A fenn levő videókon G-s ill Zafira modelleknél látható a csere - de ott mindenhol tisztán kivehető a kis lyuk amelyen keresztül oldani lehet a reteszt ...
Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni.Az autó egy 2014-es,automata váltós Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI.Hibakód nélkül a következő jelenség lép fel: főleg intenzív gyorsításkor vagy emelkedőn az autó megtorpan,nem gyorsul tovább hanem az automata váltó visszavált.Ilyenkor újra felgyorsul majd megint elfogy a kraft.Ami eddig cserélve lett: üzemanyag szűrő és légtömeg mérő.Az üzemanyagban van injektor tisztító adalék mindig.Nem az enyém az autó,csak segítek egy ismerősömnek.
Izé, most látom NZ és nem XE, akkor meg marhaságot írtam, :// az X14NZ-s motor ugyanúgy központis és osztófejes mint a C14NZ. Környezetvédelmi különbség van közöttük.
Nekem b corsában ( 95-ös ) van c14nz, nem gondolnám lomhának. De a helyén kell kezelni. Lehet vele elsőként indulni a lámpánál, de sok értelme nincs a városban. Valamiért időnként bepárásodik az elosztó fedél és ugrál mindenhova a szikra, kb havonta kitöröl és ok . De mivel ismert a kocsi előélete 147000km-el vettem 3 éve, minimális ráköltés volt. ( szélvédő berepedt 30e, katalizátor letört 32e ), pár kerékcsapágy, üzemanyag szivattyú ( na ezt kellett volna kicserélni mielőtt megállt ). A meleg levegő csövet le kellett húzni a kipuf.csonkról mert nem szabályzott és kb 1/2-L többet fogyasztott és gyengébben mozgott.
Sziasztok. Új vagyok itt, biztos volt téma de nem igazán találom, illetve a Google sem nagyon segít. Munkás autónak vásárolnék egy Astra F 1.4 Start autót. A C14NZ motorról nagy futás teljesítményeket olvastam, megbízhatóak stb jókat láttam. Ebben az autóban X14NZ02NX motorkódú motor van, nem tudok róla semmit. Nekem a megbízhatóság és a futásteljesítmény elsődleges a fogyasztás mellet. Elterjedt motor, megbízható, olcsók az alkatrészei? Nem számít, ha gyenge, és lomha. Gondolom itt sokan ismeritek, mi a véleményetek róla. Megköszönök minden okosítást a motorral. és az autóval kapcsolatban. Főként mire figyeljek vásárláskor, esetleges típushibák voltak? Köszönöm ha segítesz a válaszoddal!
Tudnátok nekem abban segíteni, hogy egy G Astrában az EGR csatlakozójának vagy vezetékének mi a neve és hogy lehet-e ellenállást mérni rajta?
Kb 3 hete volt egy egér cserém. Azóta hibátlanul, check nélkül ment. Ma egy autómosást követő 3. indulásnál az alapjárat ugrált majd annyira leesett, hogy leállt a motor. Pöccre röff majd ugyanez plusz check. Gyanús, hogy nem-e a vezeték húz vagy hasonló.
Esetleg alapjárati motorra gondolnék.
Sikerült hazajutnom vele, de menet közben hol világított hol nem a check idegbaj jelző. Amikor éppen nem világított akkor rángatott kellően. Szvsz ha az egér lenne rossz akkor az folyamatosan rossz lenne...
Az indítási fordulat 280 és 420 között volt, az előbb néztem meg, a nyomás 380-400 között van, ez szinte rögtön meg van ahogy elkezd indítózni. Kézi 6 sebességes a váltó.
Nézni kellene mennyi idő alatt épül fel az induláshoz szükséges railnyomás (~200bar) Ha ez több mint 1.5sec, akkor nem indul. A lehúzott csatlakozó az ECU számára hideg motort jelent, olyankor nincs időkorlát, ahogy indítási fordulatszám korlátozás sem. Mennyi az indítási fordulat amikor nem indul? Kézi, vagy automata váltós?
Adott egy 2010-es 1.7cdti 110le Meriva B autó. A probléma az, hogy melegen ne indul be. Volt több szerelőnél, opel szervizbe is.
Az eddigi szerelők javaslatára az autóba ki lettek cserélve a következők.
-főtengely jeladó
-vezérműtengely jeladó
-üzemanyagszűrő
-hűtővízhőmérséklet jeladó
-4 db porlasztó felújítva
- önindító
Ezeken kívül természetesen nincs hibakód, minden szerelő megnézett minden adatot-élőadatot és mindent rendben talált.
Miután felmelegszik 40-50 fokra már nem akar beindulni csak teker, de ha lehúzom a hűtővízhőmérséklet jeladó csatlakozóját rögtön beindul akármilyen meleg.
Esetleg van valamilyen ötletetek, hogy mi lehet a hiba?
Mint írtam, adagoló elektronika hiba volt, a motorkód alapján. A szerelő megjavíttatta egy ezzel foglalkozó cimborájával (szeged környékén). Konkrét összeget nem tudok írni, mert egy kinyomócsapágy csere is volt az árban. 100 ezer Ft-ot fizettem az egész szerelésért.
Van egy 97-es 2.0 dízel B Vectrám. A motortérben kábelköteget kellene cserélni, mert eléggé kezd elfáradni. G astra ugyanilyen motorú (x20DTL) kábelkötege mennyire lehet vele kompatibilis?
Adott egy 2001-es évjáratú 2,0-ás diesel Zafira. Km állás 300.000 (majdnem)
Beindítás után a kocsi egyszerűen leállt, mint ha elfogyott volna a gázolaj belőle. Semmi dadogás, leállt és kész. Önindító pörgeti, de nem akar beindulni. Önindító, akkumulátor, üzemanyag szint jó (tank nem üres). Üzemanyag az elmúlt 1 évben csak Shell V power.
Szerelő computerrel rácsatlakozott, a következőz írta ki.
P1630-(A) Kritikus rendszer meghibásodás.
Kb egy éve, csinál olyat az autó, hogy teljesen mindegy, hogy garázsba, vagy szabadba állt, télen- vagy nyáron, viszont általában az első indításoknál (tehát nem üzem meleg motornál), akár 3-4 másodpercig is kellett önindítózni, mire beindul. Viszont most a napokban is volt, hogy a szabadban aludt és reggel a 10 fokba a kulcs elfordításával azonnal indult! Mikor tovább kellett önindítóznom, kegyetlen el nem égett gázolaj szag maradt utána.
Mi lehet a probléma?
Szerelő adagolóra tippel, de nem tudni, csak elektronika, vagy kompletten az egész.
A jóég tudja milyen meggondolás alapján, de van olyan ECU amit nem tudja a tempomatot. Ezért kérdeztem, hogy az övé tudja-e, mert ha nem, akkor esélytelen.
A 2005-ös Z14XEP Merivamba is utólag lett tempomat beszerelve. Minden vezeték bent volt. Egy indexkart kellett cserélni és egy kuplungkapcsolót kellett beszerelni. Engedélyezni a fedcomban és a motorvezérőben. Kb 20 perc volt a szerelőmnek. Sajnos nem tudom megadni a szerelő elérhetőségét mert tavaly elhunyt :-(((