CLS 320 CDI autómban meghibásodott az üzemanyag szintjelző. Már akkor kigyullad a műszerfalon a piros lámpácska, amikor még vagy 20-25 liter van a tankban. Ha ilyenkor tankolok, csak 50 liter megy bele és bár csordultig van, a szintjelző mégis csak háromnegyedet mutat.
Javítható, vagy cserés? Mennyire bonyolult a cseréje?
Olajteknőt hogyan tudom kiszedni a motor alól? Fel kellene emelni a motort?
Az első pajzs visszaszereles miatt lebontották, hogy ne tegyem tönkre a hengerfej tömítést, de most fel kellene tegyek új olajteknő tomitest. Csakhogy nem tudom kiszedni a motor alól :);
Következő lenne a kèrdèsem.Egy 2004 Mercedes-Benz C180 CGI Avantgarde-ról lenne szó. Az ASR-t hogyan tudom benne kikapcsolni manuálisan,van erre lehetősègem vagy nincs,milyen opcióim szolgálnak ennek kikapcsolására? Válaszaitokat előre is köszönöm!
200D az alany. Tapasztalt valaki olyat, hogy az új vezlánc rövidebb? Vagy a vezkereket vagy az adagoló lánckerekét nem tudom felrakni. Régi és új is 126 fogas. Elképzelhető, hogy míg a hengerfejet tettem vissza, nem figyeltem és vissza csúszott a házban, és a főtengely lánckereken lett egy "hupli"?
Rengetegszer körbeforgattam már, kb oda vissza, de nem sikerült rájönni, mi a gond.
Az volt az egyik tipp, hogy utángyártott lánc szar, de van nálam egy motor, amin jelenleg nincs adagoló és vezlánckerék, és az is ugyanígy rövidnek tűnik.
Ha viszont a főtengely lánckeréken van egy lanc-ugrás (nem tudom, hogyan nevezzem, de a lényeg, hogy több láncszem van rajta a kelleténél, és alul a gravitáció miatt lóg), arra van valami trükk, hogyan lehet nagy bontás nélkül visszafűzni?
325 nap várakozás után végre felkerült a tetőnkre a 34 db 410W-os napcella, valamint felszerelésre került a Sungrow 15 KW-os inverter. A rendszer működik, tegnap este, mikor már nem is érte a nap még 2,6 KW-ot termelt. Még 2db cellával lesz kibővítve, aminek a felfogó sín már fel is lett szerelve. Így 14,76KW lesz a rendszer összteljesítménye.
Az inverterről pedig kiderült, hogy 2db saját hűtőventillátorral van felszerelve, így automatikusan szabályozza önmagát.
Miután az új mérőórát még tavaly felszerelte az OPUS TITÁSZ, így már csak pár nap, és be is programozzák, hogy rátermeljen a hálózatra.
Nem túl gyors az EON Solar, de így is nagy a bódottá.
Csatoltam volna fotókat, de a rendszer nem engedi, azt írja, hogy tegyem föl az indafotóra, azt pedig nem ismerem.
Sziasztok,tegnapi nap ki lett cserelve a szij,vizpumpa stb..amiota elhoztam alapjaraton berezonal az auto vagyis nem tudom,hogy irjam,de razkodik. Az alapjarat nem ingadozik,tokeletesen jar,csak ez a rezonalas,razkodas van.Lehet koze az emlitett alkatresz cserekhez? A motor,ha megmozgatom kezzel elegge jar,billeg.Egyebkent rendesen megy,gyorsul.Motortarto bakra gondoltunk a szerelommel,3-4 eve volt cserelve.Valami otlet?:) Elore is koszi
Segítséget kérek.... W203 C-240 , régi darab, egy Audio-10 jelzésű rádio/CD (+telefon volt) van benne, ami, így a 20 éve vége felé szarakodik, ami abban nyilvánul meg, hogy működés közben el-elnémul, először másodpercekre, majd randomszerűen hosszabb időkre is . A néma időszakban adót sem , üzemmódot sem lehet váltani, de a kijelző mutatja , ami éppen volt. Úgy 3 hónapja kezdődött ez, úgy hogy Bécsből hazafelé elnémult, "ráhagytam" , nem kapcsoltam ki órákig.....hazaérve kikapcsolni sem tudtam, a biztosítékát kellett kihúznom. Szerelőt keresnék, aki jó eséllyel látja egy ilyen öreg valamiben a hibát....vagy olyan bontót, ahol tudnám pótolni. 20 éves a kocsi, elütötte a 99 ezret, megtartom , amíg nagy bukták nélkül megy........bár az első kilométerek a 15/100 fogyasztással mennek.
Gondolom ha felmelegszik, meghigúl, aztán meg szépen visszafolyik, és megint jó a szint. Azért kérdeztem, hogy váltottál-e márkát, mert valljuk be őszintén, nem egyformák. ;-)
A 10W-40-es nem is annyira híg, ezért próbálnám más márkával.
Ezt használtuk dízel primeraba és ez van a 201 2.5 d ben is és bevált,gondoltam jó lesz a 250td-be is. A régi tulaj árérzékeny volt,ott láttam a listában mindent,de megnyugtató hogy névtelen dolgokat nem. Mivel évek óta nálunk van így nem tudom mire vélni a jelenséget,nagyon ki van kímélve az autó és mégis ezt csinálja. Tudok aralt,az össze rakás után pont az volt benne kis ideig. Köszönöm.
Akkor minél előbb diag, és olajcsere! Nem szokott magától megjavulni. ;-) Sokszor ha az első hiba nincs kijavítva, az hozza a következőt, és az lehet, hogy nagyon zsebbenyúlós lesz már.
Sziasztok! W202 250td miért hordja el az olajat vagy csökkenti le az olaj szintet? Új friss olajjal nincs probléma(liqui 1040),de kb 3E km futás után már 15-20km megtétele után világít az olajszint lámpa és valóban le is csökken az alsó szintre. Reggelre meg fent van a max szinten. Fél éve lett a hengerfej megcsinálva mert a szívó szelepek nagyon beültek,kapott új hidrókat,turbó kozepet,új hajtokar csapágyakat,alap méretű gyűrűket. Ezt a hibát hf/felsorolt dolgok cseréje/javítása előtt is csinálta. Köszönöm szépen a válaszokat,segítséget előre is!