Van js-ben arra kész megoldás, ami két összetett adatstruktúra összegét, vagy különbségét megadja, vagy házilag kell összebarkácsolni?
Pl. az egyszerűség kedvéért két objektum:
egyik.ertek = 20;
egyik.mennyiseg = 10;
egyik.akarmi = 30.9;
masik.ertek = 12;
masik.akarmi = 9.3;
Azt kéne kihozni ebből, hogy kulonbseg = egyik - masik
kulonbseg.ertek = 8;
kulonbseg.mennyiseg = 10;
kulonbseg.akarmi = 21.6;
Az objektumok egymásnak megfelelő tulajdonságai természetesen azonos adattípusok, vagy null. Azt hiszem, hogy numerikus értékek. Nyilván két stringet nehéz lenne egymásból kivonni. Ennél természetesen bonyolultabb adatstruktúrák vannak, amelyek "mélysége" 4 vagy 5, ráadásul az objektum tömböt és a tömbök további objektumokat tartalmazhatnak.
function sendForm(form){ data = $(form).serialize(); $.post('test.php', function (data){ alert('success'); }); };
Egy button onclick eseményére van kötve. Kattintáskor viszont"sendMsg is not a function"hibaüzenetet kapok. Mi a gond vele? Az oldalon még van egy pár másik script, mind működik.
Lenne egy nagyon nagy kérésem. Igazán nem nagyon értek a scripthez és kaptam egy feladatot. Meg kellene értenem a következő program futásának menetét. Ha valaki megtanné hogy megjegyzésekkel leírná minden function mit old meg azért nagyon hálás lennék.
<!-- Begin function popupWin() { text = "<html>n<head>n<title>Pop Window</title>n<body>n"; text += "<center>n<br>"; text += "<a href='puzzle.html' target='_blank'><h2>Sajnos lejárt az idő!</h2></a>"; text += "</center>n</body>n</html>n"; setTimeout('windowProp(text)', 300000); // delay 5 seconds before opening } function windowProp(text) { newWindow = window.open('','newWin','width=400,height=300'); newWindow.document.write(text); setTimeout('closeWin(newWindow)', 5000); // delay 5 seconds before closing } function closeWin(newWindow) { newWindow.close(); // close small window and depart } // End --> </script> <script>
<br> <br><br> <input type = "button" id = "but3" value = "Stopperóra megállítása és újraindítása" onclick = "pauseTimer()"> <br><br> <input type = "button" id = "but1" value = "Lejárt az idő" disabled = true>
Lehet igazad van, ezt a linket kutyafuttában túrtam elő. Egy nevenincs weboldalon láttam, hogy így használják, aztán utánanéztem hogy egyedi tákolás-e, vagy sem. Hogy azóta lett-e új, azt nem követtem. A linkelt oldalt is csak átfutottam, nem foglalkoztam túl sokat a jelenleg ajánlott változattal. Írnak róla, és puff, annyi. Jelen esetben nekem ennyi elég volt rá. Majd legközelebb jobban átnézem amit leírok.
az mar reg volt, jo ideje mar nem ez az ajanlott, ugyan ott olvasd ezt:) https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/gajs/asyncTracking
Amugy olyat nem irunk le, hogy for (id = 0, hanem for (var i = 0 ....
"Szerinted mekkora hozzáértés kell ahhoz, hogy ne keféljek el egy ekkora kódot?" Szerintem kis hozzáértés is elég lehet, csak nekem még nincs meg, és nem is nagyon igyekszel, hogy meglegyen :( Ami nem baj, csak nem látni sok értelmét, hogy foglalkozz akkor ilyen dolgokkal.
Hát szerintem is. De ha nekiállna kiszedni a 'felesleget', akkor valószínűleg maga is rájönne, hogy mikor javul meg hirtelen a program: na akkor, amikor a hibát okozó részletet kivette.
Szerintem meg ne minimális példa legyen az, hanem hányja fel valahova az egészet. Szinte biztosra veszem, hogy a problémás rész nem a bemásolt kódrészletben van.
Ez így nem megy. Ha csinálsz egy komplett, minimális* példát, akkor lehet, hogy valaki ránéz, és megmondja, hogy mit rontottál el. (Oké, van egy 0.01 százalék esélye, hogy nem te vagy a hibás, de azért erre ne építs).
*: vagyis mindent vegyél ki, ami nem esszenciális a hiba bemutatásához
PS: és persze még mindig lehet, hogy a lebegőpontos számábrázolás pontatlansága is benne van a történetben.
"ilyen kis baromságokkal megy el az időm 90%-a" igen, ha az ember nem ért valamihez, akkor ez így szokott lenni. Onnan tudod, hogy tanulsz-e is valamit abból amit csinálsz, ha a % az csökken.