Keresés

Részletes keresés

radio100jozsi Creative Commons License 2017.09.20 0 1 37125

Még ami érdekes, hogy tele zöldesek a kereszteződések, és van egy kis piros X lámpa, ami ha világít, akkor már jelzi, hogy szemből pirosra váltott a lámpa, így kvázi akkor már nem tele zöldes a funkció. Na meg a Franciáknál minden betonelemekkel, szegélykövekkel van elválasztva, belassítva, elég érdekes, nekem határozottan tetszik az utak kialakítása.

Előzmény: radio100jozsi (37124)
radio100jozsi Creative Commons License 2017.09.20 0 1 37124

Most is voltam kint Franciaországban 1 hetet és autóztam is, és 2*2 sávos utak csatlakoznak be egy körforgalomba, ahol semmiféle felfestés nincs, de 2 kocsi elfér egymás mellett, és álom, milyen gyorsan, és biztonságosan halad át rajta a forgalom úgy, hogy párhuzamosan haladnak benne a körforgalomban. Egyszerűen tudják, hogy hol kell haladni, ha itt vagy ott akarok kihajtani. Ja és az is érdekes, hogy szokni kell, hogy ha behajtunk a körforgalomba, de a következőn nem hajtunk ki, akkor balra kell indexelni, majd a kihajtó előtt kell jobbra indexelni, majd kihajtani.

Előzmény: orangutan (37123)
orangutan Creative Commons License 2017.09.20 0 0 37123

1, de az nagyon széles :) Nincs felfestés, valahogy mégis elrendeződnek 3-4 sorba az autók és mennék.

 

Franciáknál többféle érdekes körforgalom jellegű objektumba lehet botlani.

Előzmény: NAR (37117)
-Smiley- Creative Commons License 2017.09.20 0 0 37122

Nem tudom, hogy az Illatost minek csinálták annakidejént 2x2 sávosra a Külső Mester útnál, valami

terv volt már vele akkor is. 

 

Amúgy én ezeket az utakat építeném meg, és a Csepeli elkerülő elejénél a hidat / felüljárót hogy ne akadályozza a kikötős vonatokat. 

 

Előzmény: Hírfigyelő (37109)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.09.20 -1 0 37121

Na hát arra esély nincs bontás nélkül az Illtaos úton...

Tegnap belinkeltem a google képet, ha esetleg nem ismernéd a környéket

Előzmény: -Smiley- (37120)
-Smiley- Creative Commons License 2017.09.20 0 0 37120

Napfény utca - Távíró utca felé (patak mellett közvetlen) el lehet vezetni a villamost (vagy akár a Patak felett, hisz az Ördög árok esetében is felette megy a villamos)  Ahhoz nem kéne felszámolni semmit.  Inkább azon kéne gondolkodni hogy ha kiépül az új körút (majd valamikor) akkor úgy kéne építeni hogy 2 vágányú villamospálya is elférjen. 

Előzmény: Mash_bakter (37106)
gyoparOHs Creative Commons License 2017.09.20 0 1 37119

"Nem lehet, hogy ez az út az egyik nagy Athéni hajóskikötőhöz vezet?"

 

Nem.

 

Ha megnyitom és olvasok..., oda van írva : Thesszaloniki .

Előzmény: Hírfigyelő (37114)
van_Persil Creative Commons License 2017.09.20 0 1 37118

Az Unter der Lindenben az a jó, hogy meg tudom elözni egy tehénkergetö biciglivel (0 fokozatú régi nöi kerékpár) a 100-as buszt, mert egyrészt van hely hozzá, másrészt az autósok számítanak a nagymértékü kerékpárforgalomra.

 

Előzmény: Mézgár (37116)
NAR Creative Commons License 2017.09.20 0 0 37117

Párizsban a Diadalív körül hány sávos a körforgalom?

Előzmény: Mézgár (37116)
Mézgár Creative Commons License 2017.09.20 0 1 37116

Itt Berlinbe is felvetödött ez az ötlet. Az SPD iranyitotta szövetsegi allam (igen, a fövaros külön allam az allamban :)), hogy a hires Unter den Linden utat setalo övezette kellene tenni a muzeumszigettöl egeszen a Brandenburgi kapuig. Viszont ez egy forgalmas ut*, amit valahogy ki kell valtani. Na ezert egyiranyusitanak a Leipziger Straße-t es az Invalidenstraße-t. Az egyiken keleti iranyban, a masikon pedig nyugati iranyban haladna a forgalom.

 

https://www.google.de/maps/@52.5214863,13.3855192,14.12z

 

*regebben napi 30000 auto, az 5-ös metro epitese miatti sok korlatozas mellett visszaesett 8000 auto/napra.

Előzmény: Hírfigyelő (37109)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.09.20 -1 2 37115

Már meszeltek is a Galvani projektnek.   

Mint tudjuk a semmibe visz.....

Kb. Mint a 405os út. Nincs a végén semmi...

Csak két kurva forgalmas utat köt össze

Előzmény: Fradista Utazó (37111)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.09.20 0 1 37114

Jó volna tudni, hogy ez az utcakép Görögországnak mely nagyvárosából való (Thesszaloníki?, Athén?). Lehet, hogy ott helyileg a nagy személy,- és teherautósforgalom ilyen nagy kapacitású, 2×4 sávos utat indokol, amelyből az itt látható 4 sávos egyirányú útnak nyilván megvan a másik 4 sávos -- vissza! -- egyirányú utcapárja is egy utcával odébb.

 

Nem lehet, hogy ez az út az egyik nagy Athéni hajóskikötőhöz vezet?

Előzmény: Mr Reacher (37113)
Mr Reacher Creative Commons License 2017.09.20 0 0 37113

De ez 4 sávos egyirányú utca.

Előzmény: Hírfigyelő (37112)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.09.20 -1 1 37112

Miért volna őrültség? Debrecenben a Csap utca - Vendég utca utcapáros például ilyen, és ilyen a forgalmi rendje is.

Előzmény: Mr Reacher (37110)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.09.20 0 0 37111

Hát, akkor majd eltűnik. Épp úgy, ahogy a Táblás utcától a Duna felé. Ezen nem múlna. 

Sok máson már inkább. 

Előzmény: Mash_bakter (37106)
Mr Reacher Creative Commons License 2017.09.20 0 1 37110

Amilyen őrültségeket ki szoktál találni, biztosan értékeled ezt az egyirányú utat. Természetesen az ellenkező irányban is van egy négysávos egyirányú.

Előzmény: Hírfigyelő (37109)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.09.20 -1 2 37109

Az olyan úton, ahol 2×2 sáv kellene, de nem fér el mert szűk a hely (pl. Illatos út), ott rendszerint egyirányúsítással és két egymás mellett lévő 1×2 sávos utcából álló utcának utcapárrá történő átalakításával szoktak segíteni a bajon. Azaz az egyik utca északról délre, míg a párja délről északra viszi a forgalmat, csak a helyi egyirányúsítás új rendjét kell pontosan meghatározni, és jól kitáblázni (nem csak az egyirányúsítást, hanem az útirány-megjelölő táblákat is (pl. Vecsés --> jobbra 10 km, stb. ...). És akkor maradhat a patak is, meg az átengedő keresztmetszet is elég lesz (2 db 1×2 sávos -- egymás melletti!! -- út = 1 db 2×2 sávos út).

Mézgár Creative Commons License 2017.09.20 0 0 37108

Na, a Galvani hid tervezesenek a leallitasa mar meg is törtent. Ezek utan kivancsi leszek, hogy ujratervezes lesz-e, vagy megkapja a penzt egy masik utepites. En az utobbira tippelek.

http://index.hu/belfold/budapest/2017/09/20/tarlos_romai-part_budapestinfo/

troglodita Creative Commons License 2017.09.20 0 0 37107

nem tudom, de Csillaghegyen meg úgy építenek valami bazi nagy szivattyúállomást / mittudomén mit, hogy az út végében van egy zsákutca meg egy balra kerülj tábla úgy, hogy nyilván ebből csak a zsákutca az igaz, a balra kerülj meg fizikai képtelenség...

Előzmény: Hírfigyelő (37102)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.09.19 -1 0 37106

magán az Illatos útpn is, csak úgy fog elférni a 2x2 sáv, ha a patak eltűnik....

 

 

https://www.google.hu/maps/place/Budapest,+Illatos+%C3%BAt/@47.4561854,19.1087083,102m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x4741dd313316abe5:0x35fc8c8410fc33e1!8m2!3d47.4549296!4d19.1003747

 

 

anno valaki írta vagy itt, vagy a közlekedös toikban, hogy az 52-es villamos helyett egy busz kellene

és akkor a sínek helyén mehetne 2x1 sáv a határ út felé, a Wekerle mellett...

Kérdés hogy akkor hogy jutnának el a Száva kocsiszínbe a 3-as villamosok, meg a Gubacsin járók...

 

 

 

Előzmény: Mash_bakter (37105)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.09.19 -1 1 37105

Most gonosz leszek...

Na majd a választások után újra napirendre kerül és még is csak fakivágás lesz...

Nem hiszem, hogy alagút lesz a vége...

Esetleg a patak felett lesz az új út????

Előzmény: Mézgár (37104)
Mézgár Creative Commons License 2017.09.19 0 1 37104

A Galvani-hid penzet lehet lassan atcsoportositani, mindegy merra akarjak vezetni az utat. Manapsag divat mindent blokkolni, mert hangos-zajos-büdös. Mert barhol akarjak elvinni, mindenhol van lakotelep. Mindenki sir a fejlesztesert, csak amikor kiderül, hogy ö elötte törtenne, akkor megy a nyigas, hogy az koszos-zajos-büdös, oda ugyan mar ne fejlesszen senki!

 

http://index.hu/belfold/2017/09/19/galvani_hid_kiserdo/

Mash_bakter Creative Commons License 2017.09.19 -1 0 37103

Az.

Előzmény: Mr Reacher (37100)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.09.19 0 1 37102

Az nem lehet, hogy az útmérnök jól tervezte meg, és írta elő a táblák sorrendjét, tehát hogy 50-30-50, csak a beosztott táblakihelyező munkások cserélték fel figyelmetlenségükben a táblákat, és tették ki azokat 30-50-30 sorrendben, csak mert az ebédidőbe esetleg sör, bor, vagy pálinka is vegyült??? :-O!

 

(A legtöbb ilyen munkát nálunk start-munkásokra bízzák rá, azok felét meg hébe-hóba ugyan, de néha mégiscsak látom a kocsmából kijönni. Ilyenkor, némi "vidítóital" meg könnyebben "tévedhet" az ember (ha italos....)... .. .)

Előzmény: troglodita (37101)
troglodita Creative Commons License 2017.09.19 0 0 37101

Budán, az alsó rakparton, előbb volt egy 30-as és utána, a szűkületben az 50-es tábla. Annak is adnék egy hatalmas nagy pofont, aki így pakolta ki...

Előzmény: Mash_bakter (37098)
Mr Reacher Creative Commons License 2017.09.19 0 0 37100

Stelvio?

Előzmény: trizs77 (37099)
trizs77 Creative Commons License 2017.09.19 0 1 37099

 

 

  

 

 

Mash_bakter Creative Commons License 2017.09.19 -1 0 37098

A cikk meg sem említi, hogy normális országban, ha nem történik munkavégzés,

akkor letakarjék a sebesség korlátozó táblákat....

Előzmény: van_Persil (37097)
van_Persil Creative Commons License 2017.09.19 0 0 37097

Cikk arról, hogy miért van sebességkorlátozás ott, ahol nem is építenek semmit (a 2/A felújítása kapcsán):

http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/teljesen_ostobanak_nezik_a_magyar_autosokat_ez_veszelyes_is.647547.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Ashi Valkoinen Creative Commons License 2017.09.18 0 0 37096

Mondjuk amilyen állapotban vannak azok a kapaszkodósávok, egyáltalán nem csodálkozom ezen.

 

Ha épp nem sietne valaki mögöttem, akkor én is igyekszem csak ott sávot váltani, ahol nem ér fel instant futómű-beállítással a sávváltás...

Előzmény: NAR (37073)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!