"While the headline is grossly misleading, this article from The Times is actually a pretty good chat with Phil about his career. Take a read of the article here, and see for yourself."
Genesis conference/Docu Premiere may 20th U CAN BE THERE!
Hi all!
Below is a great trailer for the film and press conference by Genesis, being held at the Kensington High Street Odeon cinema on may 20th!
You can BE THERE, and ask Phil, Mike and Tony, your questions!
Tickets are still available at the Odeon. Also, the conference will be beamed live to loads of other Odeon cinemas in the UK, and possibly in Europe as well.
Exclusive pre-sale for Genesis-Music Premium Members only. Pre-sale ticket to the special theatrical premiere (May 20th only) available starting Wednesday, April 23rd at 6pmGMT. Public onsale starts Thursday, April 24th at 6pmGMT.
Sajnos én sem voltam kint hasonló okokból, de gyanítom, valami hasonló lehetett,
ha nem ugyanez:
Mama Abacab Domino That's All The Brazilian In The Cage / In That Quiet Earth / Afterglow Land Of Confusion Tonight, Tonight, Tonight Throwing It All Away Home By The Sea / Second Home By The Sea Invisible Touch Drum Duet Los Endos Turn It On Again + Medley
Volna egy nagy kérésem: nem tudja valaki esetleg az 1987. júliusi budapesti koncert setlistjét? A genesis-movement.org-on pont ez hiányzik, én sajnos anno nem voltam kint (mindössze 8 éves voltam), de kíváncsi lennék, miket játszottak.
Genesis-Music. com is thrilled to announce a special live chat with Anthony Mathile. Anthony is the director of the forthcoming Genesis tour documentary "Come Rain Or Shine," which will be included as the third disc for the forthcoming "When in Rome" official DVD release. Anthony will be stopping by Genesis-Music chat room to field questions on Thursday, April 17th at 4:00pm EDT (9:00pm GMT).
"Come Rain or Shine" combines live footage of the band performing all over the world with unique moments captured backstage, on the fly band meetings and a lot more. The film presents a candid look into the inner workings of Genesis, their management, the tour crew, and the rabid fan base, all of which have kept Genesis music alive and potent for over 30 years.
Both Premium (paid) and Virtual Ticket (free) members of Genesis-Music. com can participate in this chat. If you are a member, be sure to stop on by the Genesis-Music chat room on Thursday, April 17th at 4pm EDT (9:00pm GMT) to ask some questions, to read the commentary, and to join in on the fun as we welcome Anthony into the community of Genesis fandom.
Pénteken végre megjött kb. 1 hónapos késéssel a Live Over Europe. Kétszeri hallgatás után azt mondom: ha ezt a turnét búcsúnak szánták, méltó búcsú volt. Több mint 10 évig nem játszottak együtt ebben a felállásban, ehhez képest néhány kisebb megingástól eltekintve olyan, mintha sose mentek volna szét..csak egy a kár: nem jutottak el Budapestre végül, és lehet már nem is fognak..
Nem hallottam a LOE-t, de a közönséghang "kiszedésének", ill. az eltérő hangzásképeknek logikus magyarázata lehet, hogy különböző helyszíneken rögzített felvételek kerültek a lemezekre.
A Calling Phil előadásában valóban érdekes lett volna, bár szerintem nem vállalta volna be (a Yesnél sem vállalja be Jon Anderson a Trevor Horn-féle időszak számait).
A koncertalbumról még: Meglepetésdarab? Mondjuk a "Who dunnit?"-on meglepődtem volna alaposan..:))) De komolyra fordítva: mondjuk jó lett volna a Blood on the rooftops (bár Steve nélkül a gitárintro necces lett volna), Man of our times, Mad man moon, Undertow, a Duke's travels illetve a One for the vine tekintetében messzemenőkig egyetértek! Gabrieles érából: Fountain of salmacis, White mountain, Get em out by friday, meg mondjuk az egész Musical box, nem csak a zárótétel, ahogy Phil óta megszoktuk..
Üdv Uke! Akkor ez sem jobb, mint a "The way we walk", azt is elég sterilnek tartottam, azon sincs gyakorlatilag közönség, arra azt mondtam hogy inkább adták volna ki a VHS-es anyagot. Nem értem hogy a Three Sides, meg a Seconds out óta miért adnak ki ilyen steril koncertanyagokat. De a végleges ítélettel még várok addig, amíg a Musicland.hu végre elküldi a CD-t..már kb. 3 hete várok rá.
Erőtlen az egész, olyan, mint egy agyonjavított stúdióban egyszerre felvett (live in studio) anyag. Phil hangja tiszta, de szenvedélymentes, Tony az in The Cage-ben tök ellenszenves hangszínnel játssza a szintetizátorszólót, Rutherford sem fejlődött szólógitáron, a Second Home by the sea-ben alig jut el a szólójában a végső hangig, össze-vissza próbálkozik, a dobok tompán szólnak. Egyedül a Firth of fifthben tetszik Steurmer gitározása.
És (bár sok albumról van dal) egyáltalán nem tetszik a setlist sem. Lehetne érdekesebb, egyénibb. A Medley is mindig ugyanaz (in the cage - Cinema show stb. azután Afterglow). Játszottak pár olyan szokásos dalt is, amelyeket kimondottan gyűlölök és mindig átugrok: Throwing it all away (számomra minden idők legunalmasabb Genesis-dala, de még Wilsonnal is játszották), Hold on my heart (dettó), invisible touch, I can't dance.
Néhány régi igazán jó számot leporolhattak volna, hogy a közönség meglepődjön: Burning Rope, Dodo, Duke's travels, One for the vine, Sqounk és persze a Gabriel-érából is lehetett volna másokat választani.
Ezen kívül szerintem nagy poén lett volna mondjuk a Calling all stations című dal Phil előadásában...
Elég gyengus koncertfelvétel. Nulla közönség szinte...nekem egyáltalán nem tetszik és a kritikák is azt mondják, hogy túl steril. Továbbra is azt mondom: Peter Gabriel Us koncertturné a király. Ott az ember valóban azt érzi, hogy koncerten van. A Live Over Europe ahhoz képest kakkancs. Jól zenélnek, jó a Collins hangja...de ettől még nem lesz koncertfelvétel. Üdv!
Nekem is nagyon tetszett a BS-koncert, egyedül a nagyon kevés néző volt nagyon szomorú...
De a fiúk megtettek minden tőlük telhetőt.
Wilson különösen a régi (Gabrieles) dalokban volt feltűnően jó..az újabbak szerintem már túlzottan Phil-hez kötődtek.
Az , hogy Ray mennyire jól énekelte a Genesis-dalokat, nekem tavaly tűnt megint fel, amikor meghallgattam az (azt hiszem) BBC-s rádiófelvételt a CAS turnéról.
Szuper hangulatos anyag, helyenként szinte jobb( ez persze nem igaz, inkább más;) ) mint az eredeti!
Calling-ügyben nekem a Not about us és az If that's what you need is bejön, valamint az egyes külföldi fórumokon sokat szídott -egyesek által a Styx Mr. Roboto-jával párhuzamba állított, ami sértő enyhén szólva -Alien afternoon is. Az unalmas momentumok: small talk, one man's fool.
A We can't dance-nél jobb volt, arról egy két tingli-tangli szám (Pl. Way of the world, Since I lost you) kifejezetten idegesített.
Az új beugrók kapcsán egyetértek, személy szerint Nir Z. jó dobos, bár Chester után nehéz volt megszokni, Anthony Drennan meg..a Firth of Fifth-ben jó volt, de nem ért D. Stuermer nyomába. A Peter-féle turnét viszont nagyon várom!
Én ott voltam a Wilsonos koncerten a Sportcsarnokban, igazat adok annak, aki azt álítja, hogy a Gabrieles számok jobbak voltak Wilsonnal, mint Phillel. Például volt az akusztikus szekcióban a dancing with the moonlit knight, és nagyon emlékezetes volt. A Supper's ready eleje is volt és nayon jól sikerült, valamint az egész űlamb nyitódal, amely kitűnő volt. Az I cant dance viszont katasztofális volt Ray-jel. Azzal nem értek egyet, hogy a Mama rossz lett volna. Szerintem ezt a dalt kiválóan énekelte Ray is, mint ahogy pl. a Domino-t is. A Calling összességében egy közepes lemez volt. A We can't dance-nél sokkal progresszívebb volt, de nem volt elég bátor, és az igazán nagy momentumok elmaradtak. Ettől függetlenül pl. az Uncertain Weather egy nagyon szép dal. A címadó szám pedig tökéletes, éppúgy, mint a Dividing line.