Frászt. Butaságot írtál ott azzal hogy a turbós minden fordulaton jobban megy. A helyzet az hogy a kisebb kompresszió (és pl. az "útban lévő" turbó, és egyéb apróságok pl. közteshűtő) miatt kis fordulaton egyenesen rosszabb, mint egy ugyanakkora szívómotor.
Ha az emberunk korabbi autoi alig tertek el a gyari normatol, ez meg nagyon, akkor nem hinnem, hogy benne van a hiba.
Én meg hinném, hogy benne van a hiba.
Eddig talán olyan autói voltak, amik nem voltak ennyire érzékenyek a fogyasztásra. Pl egy kis Clio, diesel motorral. Akkor is keveset fogyaszt, ha autópályán mész 140-et, akkor is ha gyakrabban mész lakott területen. De vannak olyan kombinációk, mint az új Scenic-je 1,4 turbó motorral, ami érzékeny lehet a gyakori gyorsításokra lakott területen vagy éppen az autópályás 140-es menetekre a nagy légellenállása miatt. Meg hát a turbó átka, hogy minden fordulaton jól megy, ezért nyomják is neki többnyire rendesen, ilyenkor meg fogyaszt.
Az igaz, hogy az eselye nagyon csekely, de van.
Na de mi baja lehet, aminek semmi más jele nincs, csak nagyobb fogyasztás és még a számítógépre rádugva sem tudnak semmit kiolvasni???
Több oka is lehet egy új autó túlfogyasztásának. A sofőrön kívül pl. rossz lambda-szonda, rossz motorvezérlő számítógép. Opelnél sikerült ilyet kifogni, pl. Kiderült, hogy az ámítógép gyári hibás volt.
De pont Renault-szervizestől hallottam olyat, hogy a kedves ügyfél a legközelebbi benzinkútig sem jutott el a vadiúj kocsival, mert pár méter után meghalt egy-két gyújtótrafó.
Nem hibas adat, hanem nem realis, ezt vetette fel Varshi, es en az o partjan vagyok. Ha az emberunk korabbi autoi alig tertek el a gyari normatol, ez meg nagyon, akkor nem hinnem, hogy benne van a hiba.
Az uj autos muszaki problemat pedig nem is ertem, barmi lehet gyari hibas, meg egy nullkilometeres S klasse is. Az igaz, hogy az eselye nagyon csekely, de van. Es itt sem arrol volt szo, hogy az egesz szeria az, hanem csak az ove. (legalabbis ennyirol tudunk).
Ez nem az én kérdésem, itt merült fel egyesekben, hogy a Renault-s úr jogosan háborog, mert vagy hibás az autója, vagy a gyár tüntet fel hibás fogyasztási adatokat (ami ugye baromság, mert mi az hogy hibás? Ennyit fogyaszt bizonyos viszonyok mellett, míg mások mellett, többet vagy kevesebbet)