Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93335

Akkor az egészen más, mint az az 5db 1.9 Saab, amihez eddig szerencsém volt. De meséltek még 3-ról, ami tök ugyanilyen volt:)

Előzmény: Zolkobatyo (93334)
Zolkobatyo Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93334

Bármilyen 3.0 autótól elugrok az én autómmal az elején 1500-as fordualtról 4-ben ez hétszentség.

 

Előzmény: Lónyak (93333)
Lónyak Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93333

Rúgd el az 1.4 turbót 1500-ról. Legalább 1mp-t tétovázni fog, de inkább többet. Ezek a görbék alul padlógázzal mértek.

 

És akkor még mindig ott tartunk hogy 800-1500 között is létezik fordulat.

Előzmény: Zolkobatyo (93324)
VDaNi Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93332

simán

primitívek

Előzmény: Törölt nick (93314)
Zolkobatyo Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93331

A szerencsés megfogalamzás az hogy járjon 3 liter alatt szívóbenzinessel akinek két anyja van egy faluban.

:-)

 

Előzmény: Törölt nick (93330)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93330

Ezt bátorkodtam én is írni, bár belátom szerencsétlen megfogalmazásban:-(

Előzmény: Zolkobatyo (93324)
Zolkobatyo Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93329

De még most látom hogy 1500 körül ez sem tud csak 170 Nm-t.

 

Előzmény: Zolkobatyo (93328)
Zolkobatyo Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93328

A 2.0 benzin az 1.4 turbó kategóriája nyomatékban.

Zolkobatyo Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93327

Az 1.6 1500 körül 120 Nm-t tud.

Az 1.4 turbó  1500 körül 180Nm-t tud.

Más kategória.

Szívó benzi füvet nyírni jó csak.

 

Zolkobatyo Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93326

itt egy 1.6 mérése:

Ez is kutya mindenhol az 1.4 turbóhoz képest

Zolkobatyo Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93325

Zolkobatyo Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93324

Maradjunk annyiban hogy egy szívóbenzines az azonos köbcetis turbós társánál MINDENHOL gyengébb.

 

Lónyak Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93323

2200 körül.

 

http://www.renault-local.hu/pdf/brossura/brossura_scenic.pdf

 

Nem nagy kasztni, értsd már meg. :)

Előzmény: Törölt nick (93319)
dokeee Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93322

Faszság ez az egész downsizing sztori. A hatásfok nem nő annyit, mint amennyi gondot a bonyolultabb motor okoz. Marketingmaszlag az egész.

Előzmény: Lónyak (93318)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93321

Benzines és turbós?

Előzmény: Törölt nick (93320)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93320

Az enyém ugyan 2000ccm, de 2000 fölött ritkán jár. BP

Előzmény: Törölt nick (93319)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93319

Mikor léphet be a játékba a turbó a kis 1,4-es Renault motorban? 2000? 1800?

És mikor autózunk ilyen alacsony fordulatszám alatt egy ilyen kis motorú, nagy kasztnis autóval?

Talán parkolóban, ahol úgysem kell erő a 10-el haladáshoz....

 

Szóval mondom én, kákán is csomót tipikus esete...

Előzmény: Lónyak (93318)
Lónyak Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93318

Frászt. Butaságot írtál ott azzal hogy a turbós minden fordulaton jobban megy. A helyzet az hogy a kisebb kompresszió (és pl. az "útban lévő" turbó, és egyéb apróságok pl. közteshűtő) miatt kis fordulaton egyenesen rosszabb, mint egy ugyanakkora szívómotor.

Előzmény: Törölt nick (93317)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93317

Ez a kákán is csomót tipikus esete....

Előzmény: Lónyak (93316)
Lónyak Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93316

A 2000 alatti akkor mi, ha nem fér bele a minden fordulatba?

Előzmény: Törölt nick (93315)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93315

Miért? Szerinted nem megy jól a turbós benzines 2000-6000-ig?

Mert szerintem az 1,4 szívóhoz képest nagyon is....

 

De tudom, ez nem lehet igaz, mert én írtam...

Javítom is, a turbós autók semmilyen fordulaton sem mennek jól. Így már megfelel???

Előzmény: Lónyak (93312)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93314

És szerinted erre nem jött volna rá a Renault szerviz?

Inkább felajánlanak neki 100.000Ft os szervizt és egy cserét???

Előzmény: VDaNi (93310)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93313

És ezen esetkeben (lambda szonda, motorvezérlés) nem ír hibakódot?

 

A gyujtótrafót lehet érezni, gyakorlatilag kimarad két (vagy egy) henger gyújtása, vagyis nagyon nem megy...

Előzmény: P.URBANUS (93309)
Lónyak Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93312

a turbó átka, hogy minden fordulaton jól megy

 

Húha, sztm itt hagyjuk mára abba a szakértést, köszi.

 

:))

Előzmény: Törölt nick (93311)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93311

Ha az emberunk korabbi autoi alig tertek el a gyari normatol, ez meg nagyon, akkor nem hinnem, hogy benne van a hiba.

 

Én meg hinném, hogy benne van a hiba.

Eddig talán olyan autói voltak, amik nem voltak ennyire érzékenyek a fogyasztásra. Pl egy kis Clio, diesel motorral. Akkor is keveset fogyaszt, ha autópályán mész 140-et, akkor is ha gyakrabban mész lakott területen. De vannak olyan kombinációk, mint az új Scenic-je 1,4 turbó motorral, ami érzékeny lehet a gyakori gyorsításokra lakott területen vagy éppen az autópályás 140-es menetekre a nagy légellenállása miatt. Meg hát a turbó átka, hogy minden fordulaton jól megy, ezért nyomják is neki többnyire rendesen, ilyenkor meg fogyaszt.

 

Az igaz, hogy az eselye nagyon csekely, de van.

 

Na de mi baja lehet, aminek semmi más jele nincs, csak nagyobb fogyasztás és még a számítógépre rádugva sem tudnak semmit kiolvasni???

Előzmény: Saughassy (93308)
VDaNi Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93310

pl. lambda.

tipikus

Előzmény: Törölt nick (93301)
P.URBANUS Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93309

Több oka is lehet egy új autó túlfogyasztásának. A sofőrön kívül pl. rossz lambda-szonda, rossz motorvezérlő számítógép. Opelnél sikerült ilyet kifogni, pl. Kiderült, hogy az ámítógép gyári hibás volt. 

De pont Renault-szervizestől hallottam olyat, hogy a kedves ügyfél a legközelebbi benzinkútig sem jutott el a vadiúj kocsival, mert pár méter után meghalt egy-két gyújtótrafó.

Előzmény: Törölt nick (93298)
Saughassy Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93308

Nem hibas adat, hanem nem realis, ezt vetette fel Varshi, es en az o partjan vagyok. Ha az emberunk korabbi autoi alig tertek el a gyari normatol, ez meg nagyon, akkor nem hinnem, hogy benne van a hiba. 

Az uj autos muszaki problemat pedig nem is ertem, barmi lehet gyari hibas, meg egy nullkilometeres S klasse is. Az igaz, hogy az eselye nagyon csekely, de van. Es itt sem arrol volt szo, hogy az egesz szeria az, hanem csak az ove. (legalabbis ennyirol tudunk).

Előzmény: Törölt nick (93306)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93307

Én is ezt mondom, erre ment itt a háborgás, hogy miért a sofőrt hibáztatom.

Azért őt, mert nem jut eszembe semmi, amiből az autót tudnám hibáztatni...

Előzmény: tcaoe (93305)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 93306

Ez nem az én kérdésem, itt merült fel egyesekben, hogy a Renault-s úr jogosan háborog, mert vagy hibás az autója, vagy a gyár tüntet fel hibás fogyasztási adatokat (ami ugye baromság, mert mi az hogy hibás? Ennyit fogyaszt bizonyos viszonyok mellett, míg mások mellett, többet vagy kevesebbet)

Előzmény: Saughassy (93302)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!