Adott egy 1,9 pdtdi. Már +5 fok alatt az önindító nehezen teker az első próbálkozásnál, de ha levsszem a gyújtást és újra indítok, akkor úgy teker mint meleg motornál és rögtön be is indul. Új akksival is ugyanez. +5 fok felett semmi gond.
Szerintem erre gondolsz, engedélyezni kell, hogy elő lehessen hívni, szervizek ezt általában letiltják, hogy ne kotorásszon benne a tulaj - nekem is ez volt mikor megvettem a gépet.
Ebből a modellből még a legfiatalabb is már 20 éves, ki tudja hány tulaj, és milyen lelkiismeretességgel karbantartotta az autót, és persze kérdésed tárgyát magát a váltót.
Maga a váltó tartós, megbízható darab, persze a megfelelő karbantartással ( 60 ezrenként olaj, szűrő csere amit szinte senki soha be nem tartott), de ennyi idős autónál már talán volt váltójavítás, felújítás vagy ki tudja még mi.
20-24 éves automata váltós autóba belevágni merészség, de a te döntésed.
Sziasztok! Érdeklődnék adott lenne egy A4 B5 AFN motorkódú autó engem a Tiptronic váltó felőli tapasztalatok és esetleges hibák felől érdeklődnék meg mire is kell figyelni ennél a vàltónál?! Válszokat előre is köszönöm
Kidobni nem szeretném, gondolom egy márkarajongónak még érték, de nyerészkedni sem fogok rajta. Két tábla Milka ellenében szívesen odaadom annak, aki eljön érte személyesen (BP, XII. ker). Ha érdekel, kérlek írj az attila[pont]kocsis[kukac]hotmail[pont]com-ra.
Szia. Nem forr fel. Viszont vannak új fejlemények. A ventillátor sikerült működésre bírni, viszont rossz hőjelet kap. Vcds mérése max 84C volt, ami nem elég ahoz, hogy kapcsolja a ventit. Illetve 2 fokozatú van benne, 83C-90C között 1 fokozat,91C felett 2. 84C-ig felment, azán 81C-re vissza, de a mutató viszont rendes értéket mutatott.
Nekem ECT hibám van, több mint valószínű. Vezerlő egységet nèztem én is, kb 35-40ezer pénz az ára.
Az hogy forr a víz azt okozhatja a kiegyenlítő tartály hibás szelepe is ha nem tartja meg a nyomást.
Szia az érdekelne a víz fel for közben mert nekem is ez volt a probléma ugyan úgy A6 c6 4f2 enyém 2.7 tdi nekem a szerelő meg csinálta a vezérlőt úgy hogy a klimara kötötte át és akkor megy a hutto is amikor a klíma. Én legalább is mindig használom a klímát télen nyáron. Azért ez a lépés lett mert azt mondja piszkos drága a vezérlő ami ezt vezérli nekem semmi probléma azóta vele a víz azóta sose for fel.
Sziasztok. Csak egy gyors kérdésem lenne. Adott egy A6 C6 4f2 (2008).A motorhűtő ventillátorom megállt, de a klímaventillátor működik. A ventillátort nem tudtam tesztelni, mivel egy vezérlőn keresztül kapja az áramot. Bármi ötlet hogy tudnám kideríteni mi okozza a problémát? A venti, a vezèrlő, vagy esteleg relé, biztosíték. Esetleg van e valakinek bizotosíték tábla kiosztástól ábra?
Sziasztok! Ki.tud segíteni! Adott egy A4 b6 2.0 benzines autó. A vízhőfok mérő 90-100 fokot mutat és nem forr a víz csak kéz meleg huzamosabb használat esetén megveszik jobban a víz. Állítólag lett cserélve hőgomba, és víz pumpa. Mi lehet a baj? Reggel első indításnál még lent van a mutató de hamar felmegy de a víz nem forr.
A Bosch CP4 pumpa hibájára gondolsz? Annak van valami előzménye vagy csak akkor lehet észrevenni ha már megáll a motor? Mennyire gyakori? Esetleg meg lehet előzni? (rendes üzemanyaggal pl?) Láttam amerikai fórumokon (USA-ban talán rosszabb a gázolaj minősége), hogy kitaláltak hozzá ilyen áthidaló készletet ami a fémdarabkás gázolajat a tank felé vezeti vissza. Én azért nem mernék így belenyúlni.
Néhány hete helyreállították az Audi b7 kormányoszlopát a szervokormány folyadékszintjének csökkenése és a kormánykerék elfordításakor bekövetkezett ordítás miatt. A szervokormány folyadék átfutott az oszlop gumiján. A szervokormány folyadékja fokozatosan csökken. Úgy tűnik azonban, hogy a kormány kissé nehezebben fordul. A kormány elfordításakor csendes ordítás maradt. Ha a szervokormány folyadék maximálisan feltöltődik, úgy tűnik, hogy a kormány könnyebben forog, de amikor a folyadék leesik, a kijelző kissé nehezebben fordul. Mi lehet az?