Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jahno Creative Commons License 2019.03.01 0 0 37179
Vagy csak elviszi egy Ampera tanksapkáját és radarait, oszt jobban járt.
Előzmény: Garfield007 (37176)
Garfield007 Creative Commons License 2019.03.01 0 0 37178

Illetve nyitják roncsolás nélkül is, de ahhoz kevesebben értenek és több idő.

Előzmény: Garfield007 (37176)
Garfield007 Creative Commons License 2019.03.01 0 0 37177

Játszunk egy kicsit.

Beülök, leveszem. Hova tovább? Nem tudom lerakni, ki kell szállnom, berakom a csomagtartóba, ami nálam többnyire elég tömött, pedig 7 személyes is van a családban a picur mellett.

És ettől kezdve ez nem kényelmes. Nekem.

Előzmény: zoli07 (37174)
Garfield007 Creative Commons License 2019.03.01 0 0 37176

20 éve nem halottam olyanról, hogy Autolock-os autót elloptak volna.

 

Ez jó marketing, de a Pajzsnak sincsenek bizonyítékai. Az évek során kiderült, a rendőrség sem tartja nyilván, hogy milyen eszköz volt pontosan az autóban.

 

Ahogy meglátja a tolvaj már el is felejtette az autót és megy tovább!

 

Dehogy. Ha el akarja vinni, elviszi, de nem flex a megoldás, igaz roncsolás az lesz és inkább ezért gondolják meg...

Előzmény: Zonni (37171)
Garfield007 Creative Commons License 2019.03.01 0 1 37175

Tisztázzuk: 

- nem jön a tréler, nincs ilyen lopás, max legálisan.

- senki nem szeretné magára gyújtani az ellopandó autót. Ez egy satuba befogva jól mutat, de egy teszt.

Előzmény: Pepe408 (37170)
zoli07 Creative Commons License 2019.03.01 0 0 37174

,, Ettől még én sem használom, mert nehézkes. "  
Mitől nehézkes a használata? Nekem nem.

10mp alatt fel rakom,illetve leveszem.

Előzmény: Garfield007 (37169)
zoli07 Creative Commons License 2019.03.01 0 0 37173

Otthon én is elflexelem, Nem hiszem hogy a tolvaj egy akus flexel mászkálna és neki állna az utcán.

Előzmény: Pepe408 (37166)
Kard Creative Commons License 2019.03.01 0 0 37172

A Ford az veszélyes, főleg ha az utcán áll. Akkor tényleg érdemes elgondolkodni valami plusz cuccon.

Előzmény: krimpelő (37164)
Zonni Creative Commons License 2019.03.01 0 1 37171

Ez egy nagyon átlátszó negatív kampány reklám volt :))))

Flex!!???

 

Ne gyerekeskedjünk már.

Jó hogy nem a komplett karosszéria műhelyt hegesztő felszereléssel és húzatópaddal vonultak ki az utcára kormányzár tesztre. 

Ekkora sületlenséget... 20 éve nem halottam olyanról, hogy Autolock-os autót elloptak volna. Ahogy meglátja a tolvaj már el is felejtette az autót és megy tovább!

Előzmény: Pepe408 (37166)
Pepe408 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37170

Mondjuk igaz. Ha jön a tréler, akkor nincs mit tenni. :D De remélem nem jön senkinek. Azt nem is néztem, hogy ez egy 100 éves cikk. Azóta nyilvàn fejlesztett az autolok, de tény, hogy körülményes fel és le szerelgetni egy ilyen szerkezetet.

Előzmény: Garfield007 (37169)
Garfield007 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37169

Nem is nagyon flexelnek. Ez a trélerrel lopnak autót kategória.

Arról most ne is beszéljünk, hogy az ilyen remek tesztek miatt az autolock is fejlesztett. 

Ettől még én sem használom, mert nehézkes.

 

Előzmény: Pepe408 (37168)
Pepe408 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37168

Ezen nincs mit àtgondolni. :) Ennyi erővel összetetebb motortérzàras védelmet sem lehet hatàstalanítani, mert senki nem fog az utcàn flexelni. :)

Előzmény: Garfield007 (37167)
Garfield007 Creative Commons License 2019.02.28 0 1 37167

2004

Flex a kocsi belterében.

Szerintem ezt gondold át, ha már az újságíró nem tette meg...

Előzmény: Pepe408 (37166)
Pepe408 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37166

Autolok 2000 elég gyengén szerepelt egy teszten: 

 

http://www.datanet.hu/auto2/a2-web04-04/kormanyvagas/menett.htm

zoli07 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37165

Így van, több mint 15 éve van nekem. 

Előzmény: Zonni (37163)
krimpelő Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37164

Ford, és nem a legtöbbet lopott autó, legalábbis hátrébb van a listán, mint anno  suzukim volt, de ettől függetlenül rakatok bele majd valami szerkezetet még. "Zonni" Kormányzárat nem fogok, mert nem cipelgetek magammal állandóan egy ekkora műtárgyat, és az az igazság nem is esne jól mindig le-fel pakolgatni. Van akinek a bőrkormánya úgy néz ki tőle, mintha pitbulloknál csibész karnak használta volna. Elhiszem, hogy jó is lehet, de szvsz macerás a használata, arról nem beszélve, hogy kényelmesen csak a csomagtartóban tudod elhelyezni, mert akkora helyet foglal el ha 4-5 ember ül a kocsiban. "Kard"No, mindegy is azért köszi a jó szándékú segítő szándékot, értékelem és köszönöm még egyszer.

Előzmény: Kard (37162)
Zonni Creative Commons License 2019.02.28 0 1 37163

Mindig a legegyszerűbb megoldás a legjobb. Autolock 2000

 

Előzmény: krimpelő (37157)
Kard Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37162

Nem tudom. Biztos vagy benne, hogy az alap védelem amit említettél nem elég? Milyen márkájú az autó? Hányat loptak el belőle tavaly?

Előzmény: krimpelő (37161)
krimpelő Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37161

Szia!

 

Ok, rendben ezt kb így gondolom én is, de akkor szerinted mi lenne a legjobb megoldás? Mert, a hozzáértők azt mondják, hogy azért mert nem látja a jelet,és beélesedik, attól még nem riaszt, csak felkészül a riasztásra(várja az ajtónyitást pl), de ha én megközelítem a járgányt, felismeri a kulcsot, telót, vagy bármilyen feltanított kütyüt, az élesedés megszűnik mehetek nyugodtan. Ezért veszik el az ember a lehetőségek között, és nem is tud dönteni. Előző járgányomban, csak váltózár, UV gravír+ a szintén szokásos Casco volt....nos ezekre is azt mondták hülyeség, rendben elhiszem, de akkor mit? Szerezzek egy nyílméreg békát, hátha nem mernek beülni a kocsiba mellé?:D Tényleg nem tudom már lassan eldönteni. Azért azt sem tartom jó ötletnek, mint láttam anno, hogy minden nap felcipelte az illető az akkut a kocsiból a 3.emeletre, mondván"csak nem jön a tolvaj egy akkumulátorral a hátán.....no puff neki, ez is egy védelem

Előzmény: Kard (37160)
Kard Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37160

Azt azért tudd, hogy ezek a GSM, GPS távolról leállítós dolgok pár dolláros kütyükkel bármikor blokkolhatók. Ha pedig nincs kommunikáció nem fog az autó se leállni. Némelyek okosabbak és észreveszik azt, hogy nem elérhető az autó csak ugye ez meg rengeteg vakriasztást generál mert egy mélygarázsban nincs térerő és az ugyanolyan mintha szándékosan blokkolva lenne a kommunikáció.

Előzmény: krimpelő (37157)
Kard Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37159

A bankkártyára gondoltam. Az az ami érintős és NFC alapon megy. Ezért tudod a telefonra "tölteni" a bankkártyád és utána a telefont használni kártyaként. De azt nem lehet lopni csak ha valaki a tárcádtól pár centire tesz egy olvasót.

Előzmény: Kard (37158)
Kard Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37158

Az érintés ellen véd, de az NFC alapon megy ami pár centin belül működik. Gyakorlatilag értelmetlen blokkolni, másolni meg nem tudják. Nem véletlen, hogy ezek a kulcsnélküli mókák is kezdenek átszokni NFC-re és a telefonra.

Előzmény: pacsepa (37155)
krimpelő Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37157

Sziasztok!

 

(ide is felteszem a kérdést, bocsi, de az autó riasztó fórumon nem sok élet van úgy látom...)

Skacok, nem szeretném a kérdésemmel szítani a tüzet, nem akarok több frontos háborút indítani sem a különféle gyártók, képviselők, forgalmazók között sem. De, ha amennyiben lehet még itt ilyen kérdést feltenni, csak megkérdezném.....
Melyik autóvédelmi rendszert ajánlanátok nemrég vásárolt új autómhoz? Úgy kb magamtól ezeket favorizálnám, ez nem azt jelenti, hogy ezek a favoritok is valójában, csak szerintem.....
Pajzs, Car-őr, Carprotect, Blue 16 között téblábolok. Mivel szeretnék az autóval gsm kommunikációt is, talán a pajzs nem is jó, de persze attól még lehet ő a befutó.....(A garázsomra nem látok rá ezért szeretnék gsm kommunikációt is, ezzel együtt a távoli leállítás is jól jöhet!?)
Szóval szerintetek, olyan 2-250eFt között melyik lenne a legjobb megoldás? Az autón van Casco, és van benne váltózár, de szeretnék egy komplexebb védelmet is. Bármi érdekel,ha szerintetek van hasonló megbízható márka, cég stb...

Tényleg elolvastam szinte mindent a témában, de szerintem nagyon nehéz eligazodni, a sok ellenkező vélemény miatt. Szinte minél többet utána olvasok, annál jobban elriaszt a hozzászólások némelyike. Szívesen venném, ha segítenétek egy kiinduló pontra eljutni legalább. Előre is köszönöm.

Zonni Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37156

Van olyan Bankkártya, belépőkártya stb. ami másolható ugyanazzal a technikával.

Előzmény: pacsepa (37155)
pacsepa Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37155

Bakkartya blokkolasa? Tudom off,de azt nem kell. A telefont is minek?

Előzmény: Zonni (37154)
Zonni Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37154

Erre csak egy megoldás van. Vásárolsz egy úgynevezett car key signal blocker tasakot, amibe tartod a slusszkulcsot és próbálkozhatnak az okosok. Tökéletesen működik és nem kell félni, hogy lemásolják a kódot. Ha szükség van rá, még telefon - bankáratya stb. blokkoláshoz is használhatod, mert azokat is tökéletesen blokkolja.

Teszteltem és valóban OK.

Előzmény: Krisz101 (37153)
Krisz101 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 37153

Sziasztok, ma este egy nagyon fura dolog történt, lsz adjatok tanácsot.

Kulcsnélküli Yaris, fél éves

130 km-es menetből jöttem haza a 3. kerületbe, nem álltam meg közben sehol.

a kocsit leállítva azonnal megjelent a hibaüzenet hogy a kulcs nem érzékelhető. 

a gombokra sem reagált, amik pluszban vannak rajta, mert alapból a közelségérzékelő nyit/zár.

hibaüzenet világít, a kocsit nem lehet bezárni.

 

na mondom lemerült az elem (fél év után?) beszaladok a pótkulcsért, dettó nem reagál. 

 

közben látom hogy egy csóka a néptelen utcán szembe a forgalommal totál hülye helyen leparkol a kocsival egy vonalban

ahol nem szokott megállni senki.

matat valamivel ami világit az arcába,

elsőre navinak néztem, de lehetett akár notebook/pda is. 

 

beülök, megnyomom az indítógombot, az autó rögtön indul és a hibajelzés eltűnik

a csóka közben eltűz. (nagyjából az indításnál)

a hibát nem tudom reprodukálni, mindkét kulcs tökéletesen működik, kb 20 alkalommal kinyit bezár, még egy kört is mentem vele. 

 

mi a tököm volt ez? az ürge zavarta a keyless go jeladóját és lenyúlta a riasztó kodjait? 

neadjisten az indításhoz valót is?

és ha igen mire számítsak, később próbálják majd elvinni?
vagy az már ott egy lopási kísérlet volt csak nem jött össze neki?

3-4 perc volt az egész.

 

vagy rémeket látok, túl sok mekgájvert néztem? 

 

véleményeket előre is köszi :-o !!

 

Garfield007 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 37152

comfort access

 

Nincs ilyen magyar kifejezés, erre van magyar megfelelő.

Egyébként egy jó rendszernél ez 5 mp. 

 

A Casco adott volt, mert lízingelt az autó és akkor kötelező. Ez volt az alaphelyzet.

 

 

Jaaa, akkor nincs miről beszélni.

Előzmény: Kard (37147)
Dúrmoller2 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 37151

Miért kéne egy riasztó bekötéséhez szétszedni a műszerfalat? Mit teszel a műszerfal alá és miért? Miért kéne az egész elejét szétbombázni? Nem olyan sok dolog kell egy riasztó/immobilizerhez. Pár helyen beavatkozni, megszakítani, vagy épp rövidrezárni, táp és első közelítésben kész. Aztán persze lehet cifrázni.

 

Elméletileg meg tudja csinálni nyikorgásmentesre, hiszen nem kell hozzá csoda, csak megismételni azokat a műveleteket, amit a gyárban csináltak.

 

Az tény, hogy tud egymásra mutogatni a gyári szervíz, meg bármilyen utólagos cucc beszerelője.

 

A comfort accesst akkor bassza el, ha pl. egy távirányítót kell nyomagatnod. De ha a riasztó lekérdezi a zsebedben lévő izécskét, akkor nem veszítesz semmit. Na jó annyit, hogy nem egy bigyót, hanem kettőt kell a zsebedben tartanod.

 

Amúgy meg igazad van, új, drága autóra érdemesebb CASCO-t kötni. Már csak azért is, mert a CASCO mindig fizet, a riasztós autót meg azért el tudják lopni. (Akár trélerrel.)

Előzmény: Kard (37144)
Dúrmoller2 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 37150

Nem értem az egész vitát. Attól, hogy az intelligens csoda az utastérben van, még lehet akárhol a megszakítás. Például a motortérben és onnan rejtve hozni a vezetékeket.

De ma már egy autó annyira bonyolult, hogy ezer helyen lehet tiltani, akár a csomagtartóban is.
Arról nem is szólva, hogy ma már minden autóban CAN-en vannak összekötve az ECU-k. CAN nélkül semmi nem működik. mivel a CAN az egész autót behálózza, bárhol lehet zavarni, megszakítani. Aztán ha BUSOFF-ba mennek az ECU-k, keresgéljen csak!

 

Láttam olyan autót, amiben a gyújtáskapcsolónál volt megszakítva a gyújtás, ez volt a védelem. De ennél remélem okosabbak a riasztó szerelők.

Előzmény: Törölt nick (37120)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!