Beülök, leveszem. Hova tovább? Nem tudom lerakni, ki kell szállnom, berakom a csomagtartóba, ami nálam többnyire elég tömött, pedig 7 személyes is van a családban a picur mellett.
20 éve nem halottam olyanról, hogy Autolock-os autót elloptak volna.
Ez jó marketing, de a Pajzsnak sincsenek bizonyítékai. Az évek során kiderült, a rendőrség sem tartja nyilván, hogy milyen eszköz volt pontosan az autóban.
Ahogy meglátja a tolvaj már el is felejtette az autót és megy tovább!
Dehogy. Ha el akarja vinni, elviszi, de nem flex a megoldás, igaz roncsolás az lesz és inkább ezért gondolják meg...
Ez egy nagyon átlátszó negatív kampány reklám volt :))))
Flex!!???
Ne gyerekeskedjünk már.
Jó hogy nem a komplett karosszéria műhelyt hegesztő felszereléssel és húzatópaddal vonultak ki az utcára kormányzár tesztre.
Ekkora sületlenséget... 20 éve nem halottam olyanról, hogy Autolock-os autót elloptak volna. Ahogy meglátja a tolvaj már el is felejtette az autót és megy tovább!
Mondjuk igaz. Ha jön a tréler, akkor nincs mit tenni. :D De remélem nem jön senkinek. Azt nem is néztem, hogy ez egy 100 éves cikk. Azóta nyilvàn fejlesztett az autolok, de tény, hogy körülményes fel és le szerelgetni egy ilyen szerkezetet.
Ford, és nem a legtöbbet lopott autó, legalábbis hátrébb van a listán, mint anno suzukim volt, de ettől függetlenül rakatok bele majd valami szerkezetet még. "Zonni" Kormányzárat nem fogok, mert nem cipelgetek magammal állandóan egy ekkora műtárgyat, és az az igazság nem is esne jól mindig le-fel pakolgatni. Van akinek a bőrkormánya úgy néz ki tőle, mintha pitbulloknál csibész karnak használta volna. Elhiszem, hogy jó is lehet, de szvsz macerás a használata, arról nem beszélve, hogy kényelmesen csak a csomagtartóban tudod elhelyezni, mert akkora helyet foglal el ha 4-5 ember ül a kocsiban. "Kard"No, mindegy is azért köszi a jó szándékú segítő szándékot, értékelem és köszönöm még egyszer.
Ok, rendben ezt kb így gondolom én is, de akkor szerinted mi lenne a legjobb megoldás? Mert, a hozzáértők azt mondják, hogy azért mert nem látja a jelet,és beélesedik, attól még nem riaszt, csak felkészül a riasztásra(várja az ajtónyitást pl), de ha én megközelítem a járgányt, felismeri a kulcsot, telót, vagy bármilyen feltanított kütyüt, az élesedés megszűnik mehetek nyugodtan. Ezért veszik el az ember a lehetőségek között, és nem is tud dönteni. Előző járgányomban, csak váltózár, UV gravír+ a szintén szokásos Casco volt....nos ezekre is azt mondták hülyeség, rendben elhiszem, de akkor mit? Szerezzek egy nyílméreg békát, hátha nem mernek beülni a kocsiba mellé?:D Tényleg nem tudom már lassan eldönteni. Azért azt sem tartom jó ötletnek, mint láttam anno, hogy minden nap felcipelte az illető az akkut a kocsiból a 3.emeletre, mondván"csak nem jön a tolvaj egy akkumulátorral a hátán.....no puff neki, ez is egy védelem
Azt azért tudd, hogy ezek a GSM, GPS távolról leállítós dolgok pár dolláros kütyükkel bármikor blokkolhatók. Ha pedig nincs kommunikáció nem fog az autó se leállni. Némelyek okosabbak és észreveszik azt, hogy nem elérhető az autó csak ugye ez meg rengeteg vakriasztást generál mert egy mélygarázsban nincs térerő és az ugyanolyan mintha szándékosan blokkolva lenne a kommunikáció.
A bankkártyára gondoltam. Az az ami érintős és NFC alapon megy. Ezért tudod a telefonra "tölteni" a bankkártyád és utána a telefont használni kártyaként. De azt nem lehet lopni csak ha valaki a tárcádtól pár centire tesz egy olvasót.
Az érintés ellen véd, de az NFC alapon megy ami pár centin belül működik. Gyakorlatilag értelmetlen blokkolni, másolni meg nem tudják. Nem véletlen, hogy ezek a kulcsnélküli mókák is kezdenek átszokni NFC-re és a telefonra.
(ide is felteszem a kérdést, bocsi, de az autó riasztó fórumon nem sok élet van úgy látom...)
Skacok, nem szeretném a kérdésemmel szítani a tüzet, nem akarok több frontos háborút indítani sem a különféle gyártók, képviselők, forgalmazók között sem. De, ha amennyiben lehet még itt ilyen kérdést feltenni, csak megkérdezném..... Melyik autóvédelmi rendszert ajánlanátok nemrég vásárolt új autómhoz? Úgy kb magamtól ezeket favorizálnám, ez nem azt jelenti, hogy ezek a favoritok is valójában, csak szerintem..... Pajzs, Car-őr, Carprotect, Blue 16 között téblábolok. Mivel szeretnék az autóval gsm kommunikációt is, talán a pajzs nem is jó, de persze attól még lehet ő a befutó.....(A garázsomra nem látok rá ezért szeretnék gsm kommunikációt is, ezzel együtt a távoli leállítás is jól jöhet!?) Szóval szerintetek, olyan 2-250eFt között melyik lenne a legjobb megoldás? Az autón van Casco, és van benne váltózár, de szeretnék egy komplexebb védelmet is. Bármi érdekel,ha szerintetek van hasonló megbízható márka, cég stb...
Tényleg elolvastam szinte mindent a témában, de szerintem nagyon nehéz eligazodni, a sok ellenkező vélemény miatt. Szinte minél többet utána olvasok, annál jobban elriaszt a hozzászólások némelyike. Szívesen venném, ha segítenétek egy kiinduló pontra eljutni legalább. Előre is köszönöm.
Erre csak egy megoldás van. Vásárolsz egy úgynevezett car key signal blockertasakot, amibe tartod a slusszkulcsot és próbálkozhatnak az okosok. Tökéletesen működik és nem kell félni, hogy lemásolják a kódot. Ha szükség van rá, még telefon - bankáratya stb. blokkoláshoz is használhatod, mert azokat is tökéletesen blokkolja.
Miért kéne egy riasztó bekötéséhez szétszedni a műszerfalat? Mit teszel a műszerfal alá és miért? Miért kéne az egész elejét szétbombázni? Nem olyan sok dolog kell egy riasztó/immobilizerhez. Pár helyen beavatkozni, megszakítani, vagy épp rövidrezárni, táp és első közelítésben kész. Aztán persze lehet cifrázni.
Elméletileg meg tudja csinálni nyikorgásmentesre, hiszen nem kell hozzá csoda, csak megismételni azokat a műveleteket, amit a gyárban csináltak.
Az tény, hogy tud egymásra mutogatni a gyári szervíz, meg bármilyen utólagos cucc beszerelője.
A comfort accesst akkor bassza el, ha pl. egy távirányítót kell nyomagatnod. De ha a riasztó lekérdezi a zsebedben lévő izécskét, akkor nem veszítesz semmit. Na jó annyit, hogy nem egy bigyót, hanem kettőt kell a zsebedben tartanod.
Amúgy meg igazad van, új, drága autóra érdemesebb CASCO-t kötni. Már csak azért is, mert a CASCO mindig fizet, a riasztós autót meg azért el tudják lopni. (Akár trélerrel.)
Nem értem az egész vitát. Attól, hogy az intelligens csoda az utastérben van, még lehet akárhol a megszakítás. Például a motortérben és onnan rejtve hozni a vezetékeket.
De ma már egy autó annyira bonyolult, hogy ezer helyen lehet tiltani, akár a csomagtartóban is. Arról nem is szólva, hogy ma már minden autóban CAN-en vannak összekötve az ECU-k. CAN nélkül semmi nem működik. mivel a CAN az egész autót behálózza, bárhol lehet zavarni, megszakítani. Aztán ha BUSOFF-ba mennek az ECU-k, keresgéljen csak!
Láttam olyan autót, amiben a gyújtáskapcsolónál volt megszakítva a gyújtás, ez volt a védelem. De ennél remélem okosabbak a riasztó szerelők.