Mi az a "bármit csinálok" ? Mit csináltál eddig, konkrétan.
Rendesen ki kell tisztítani, minden fúvókát, állító csavart ki kell venni, minden járatot kompresszorral át kell fújni, utána injekcióstűvel mindegyiken folyadékot /benzin, karburátortisztító/ kell átnyomni, ha szabadon átmegy, összerakni. Ha netán van ultrahangos tisztítód akkor azzal kell alaposan tisztítani. Olyan nincs, hogy egy karburátor elromlik. Csak eltömődhet. Illetve üzemanyagszintet rendesen be kell állítani. Az üzemanyagszint sem változik magától. Tűszelep csere, új, megfelelő méretű fúvókák beszerzése, cseréje. /Lehet, hogy a fúvókák nincsenek rendesen kitisztítva, vagy ha kemény tárggyal tisztítottad, lehet hogy nagyobb lett a mérete./ Az úszó cseréje /lehet hogy lyukas /
Sziasztok van egy Piaggio zip ac 50 2t 93'-94' robogó ami nagy gáznál fullad Dellorto phva 12 karbi van rajta ami úgy néz ki kuka mert bármit csinálok nem javul a helyzet viszont egy hasonló kölcsön 12 es torkú karbival hibátlan a motor és az lenne a kérdésem ha veszek rá egy utángyártott 17 es karbit (amit könnyebben kapók egyébként) akkor menni fog vele rendesen a robogó semmiféle gond nélkül vagy ragaszkodjak egy 12 karbihoz ami volt rajta? https://jaszmotor.hu/termek/14331/karburator-175es-automata-szivatos-yamaha-aprilia-malaguti-allo-fekvo-minarelli-mr
E kettő szett közül melyik lenne jobb, vagy érdemesebb? Utángyártottak , de egyik azt irja " WR" Gyártmány a másik "DPR" Vagy ún' eggykutya ez mind.? Magyarázzátok már el légyszives
Elhiszem Neked. Tudsz olyan lehetőséget, amivel képet fel lehet tölteni? Korábban nem volt probléma, de mostanában nekem sem sikerül. Megköszönöm Neked a segítséget.
Szerintetek hogyan lehet lehúzni ezt a csatlakozót?
Ez az olajszint jeladón van rajta. Abban bízom, hogy ebben van a kontakthiba, mert a műszerfalon a visszajelző eddig világított ha a gyújtást ráadtam, de egy ideje már nem jelez vissza.
Kérdezném még, hogy mennyire gyakori hiba a jeladó meghibásodása? Egy Aprilia sportcity-ről van szó.
Szereztem egy másik (használt) termosztátot, ugyanazt csinálja így is, felmegy a hőmérő pirosba, akkor elkezdi a hűtősapkánál kinyomni a (hideg) hűtőfolyadékot, a hűtő is, a rá menő és róla jövő csövek is hidegek, egyedül a közvetlenül a termosztátház utáni gumicső meleg, illetve az azutáni fém cső (képen) langyos. Ventillátor természetesen nem indul be.
/Amúgy a 14-es a venti kapcsolója, a 13-as a továbbra is ismeretlen funkciójú kapcsoló(?)/
Ha kiveszem a termosztátot, akkor a házánál csöpög belőle a hűtőfolyadék, úgyhogy ezt így nem tudom kipróbálni.
De ebben nem két, hanem három (3) valami van, egy a hengerfejben (15), kettő meg a blokktól a hűtőbe menő csőben (13, 14). Ez utóbbiakból egyik a ventillátor gombája (14) - de a másik mi lehet?
Akkor a következő tippem a vízpumpa. De még elég meleg van, kiveheted belőle először a termosztátot is, kb. húsz fokig nyugodtan járhatsz nélküle, szóval egy teszttől nem lesz baja.
Alapvetően külön van a venti kapcsolója, meg a hőmérő gombája. Amúgy az tud olyat, hogy tönkremegy és hülyeséget mutat, meg talán úgy van, hogy ha lehúzod, akkor világít a piros. De ezt próbáld ki. Ha így van, akkor van olyan, hogy csak a saru rossz, és a hőtől még jobban kinyílik.
Miért "prüszköl" vissza a legszűrőházba a motor, karburátor? Kb 5-10 másodpercenként hol az eggyikbe hol a másikba, aztán megy tovabb és ismét....2 henger 4 ütem,
Úgy tűnik, nem ez a fő gond, ma mentem vele úgy, hogy direktre volt kötve a venti és így is pár km alatt felment a hőmérő a pirosba és ott is maradt:(
Jól tudom hogy ezeknél a vízpumpa azért időnként el szokta hagyni magát?
A másik dolog amit néztem, hogy a hőmérséklet-jeladó az a hengerfejben van - de akkor mi az a másik gomba (képen a 13-as) a csőben a ventillátoréval (14-es) szemben? Ugyanúgy "Thermo switch assy"-t ír mindkettőre8-o