Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

petrolhead Creative Commons License 2017.12.15 0 0 221621

azzal az egyszerubb hatso futomuvel azert a nagyok kilometereket veretnek keresztbe' illetve hosszaba' is ...es gyorsan. igaz neha ok is felborulnak, de ott barmi mas felborulna.

Előzmény: nemenyigy (221620)
nemenyigy Creative Commons License 2017.12.15 0 0 221620

suhancok. én egy éve borultam fel egy 36compacttal, sok egyéb mellett az egyszerűbb hátsó futómű is ludas volt szerintem. egy pillanat alatt ment el a hátulja. akkor sem jött szembe senki...

Előzmény: R100 (221619)
R100 Creative Commons License 2017.12.14 0 0 221619

Túl! Meg is sikerült pördülni vele, aztán estek be vele az árokba a fiam meg a haverja. Tulajdonképpen mázli volt elvesztette a sebességét mire leesett az útról.

Előzmény: nemenyigy (221618)
nemenyigy Creative Commons License 2017.12.14 0 0 221618

alulkormanyzott lett?

Előzmény: R100 (221617)
R100 Creative Commons License 2017.12.14 0 0 221617

 

Sajnos volt egy kis árokba beesés, ennek eredményeként keresek köténylemezt! Ha lenne valakinél elfekvőben...

köszi!

e30nick Creative Commons License 2017.12.10 0 0 221616

Ez mekkora otlet! :) En a fel orat pumpalom, csavart nyitogatom, anyazok modszerrel csinaltam eddig, de szerencsere az elmult 14 evben csak 2x.

Előzmény: ohne lader (221611)
_c_ Creative Commons License 2017.12.10 0 0 221615

Végül Schmiedmann-tól rendeltem a szilentet. 

A difim lamellás sperr, Bálint meglepetéssel is szolgált.

Megegyeztünk abban, hogy ami picit is kopott/gyanús azt kicseréli. Lamellák már kopottak voltak, így kap 2 új lamellát. Csapágyak jók, szimeringek nem voltak tökéletesek ->csere.

És a meglepi: a difim gyári 40%-os sperr. A sperrdióban S40-es jelölés van. Elmondása szerint ritka, "nagy kincs" az ilyen gyári difi.

 

:)

Előzmény: _c_ (221591)
ohne lader Creative Commons License 2017.12.10 0 0 221614

Jut eszembe, Urak, akad valakinél egy használható - esetleg kipróbált - szétszedési útmutató Getrag 260-hoz?

Előzmény: ohne lader (221613)
ohne lader Creative Commons License 2017.12.10 0 0 221613

Pontosan, ez a menete. aztán ha utána sem emel ki akkor tényleg az lehet, hogy az új munkahenger nyomórúdja rövidebb. Bár láttam már kiemelő villát átlyukadva, de itt nem ez lesz a megoldás.

Előzmény: nzozi (221612)
nzozi Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221612

Aham, tehát mintha lentről tölteném fel a kuplung hidraulika rendszerét, és a levegő ez esetben visszafelé, a tartályba fog távozni, a fékfolyadékkal együtt. Pumpálgatás közben a fék légtelenítőjét ugyan úgy nyitni zárni kell...

Jól értem ugye :d Köszönöm a tanácsot kipróbálom. De elötte még féket is csinálnom kell :D

Álló motornál természetesen veszi a sebességet.

Előzmény: ohne lader (221611)
ohne lader Creative Commons License 2017.12.08 0 1 221611

Én a következőt szoktam csinálni: a bal eső féknyereg légtelenítő csavarját összekötöm az alsó kuplung munkahenger légtelenítőjével. Mind a két légtelenítőt kinyitom, majd valaki rányom a fékpedálra. Ilyenkor a nyeregből a fékfolyadék (mert előtte a csőben végigpumpáltam a fékfolyadékot, hogy légmentes legyen) átmegy a kuplung rendszerén, a felesleges folyadék meg visszamegy a közös tartályba. Utána mindkét légtelenítő elzár (bár elég lenne csak az egyiket is), fékpedál felenged. Kb 3-5 próbálkozás után a kuplung légmentes. Utána folyadékszint ellenőrzés, és már mehetsz is a Mátrába csapatni:)

Előzmény: nzozi (221607)
cezet_IS Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221610

Dolomitot neki! :-P :D

Előzmény: petrolhead (221608)
cezet_IS Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221609

Bontsd vissza az új munkahengert, tedd a régi mellé (ha még nem dobtad ki) és alighanem megleled a megoldást. ;) Az utángyártott cuccok néha csodákra képesek, de kívánom, hogy ne legyen igazam.

Mondjuk jobban végiggondolva, álló motornál be kellene tudd tenni sebességbe mindenféle kuplunghasználat nélkül is! Úgy működik?

Előzmény: nzozi (221604)
petrolhead Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221608

a hidtok szilenteket mar kiveseztuk korabban itt, en konkretan a difi szilentre voltam kivancsi, ahonnan kiindultunk. de ertek mindent.

alternativ megoldasok kellenek ide is, ahogy az arakat nezem. de Akosnak is bevalt szoval PU for president!

Előzmény: e30nick (221605)
nzozi Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221607

És van rá valami biztos, bevált technika? Vagy fél nap pumpálgatás, légtelenítő nyitogatás....

Előzmény: e30nick (221606)
e30nick Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221606

A kuplung legtlenites az nem olyan egyetelmu. Amikor mar azt hiszed, hogy jo, na meg akkor sem jo.

Előzmény: nzozi (221604)
e30nick Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221605

Nekem a gumi szilent 1 evet bir. Ha gyari, ha nem. Kalap szart nem er. Maga a gumi egyben van, de levalik a belso fem perselyrol. Ugyanezt csinalja elol a kutyacsot szilentje is. Ezeket csereltem ki utcara ajanlott strongflexre, meg a lengokar szilenteket. Ez utobbival, mint gumi nem volt gondom sosem, de en eddig lengokart meg csak ugy tudtam kiszedni az autombol, hogy levagtam a tartocsavarokat (emiatt persze hid ki). Allandoan belerohad a csavar a perselybe, pedig az a csavar galvanizalt. Szoval ment be ide is a pu. Komfortban semmi valtozas, de azt nagyon erezni, hogy a hid az all a helyen rendesen akarhogy tekergeted a kormanyt.

Előzmény: petrolhead (221601)
nzozi Creative Commons License 2017.12.07 0 0 221604

Tiszteletem a márkatársakna. Szakmai segítségre szorulnék. Adott egy e30 25i. A motor váltóvat együtt ki lett szedve az autóból, nem lett szétbontva, kuplungmunkahenger került rá új, meg az egész állt kb 3 évet egyhelyben. Most visszakerült a motor váltóstól, kuplung légtelenítve (ahogy benézek a munkahenger meg a váltó közötti kis résen látom hogy dolgozik) de nem emel ki a kuplung, nem tudom abszolút sebességbe rakni. Valakinek ötlet, tapasztalat??? Elakadtam sajna.

_c_ Creative Commons License 2017.12.07 0 0 221603

Elvileg ma szedi szét a difimet. Remélem jó hírekkel fog meglepni.

Előzmény: cezet_IS (221596)
akos51 Creative Commons License 2017.12.07 0 0 221602

Gyenge, meg elöregszik, aztán egy fickósabb gázadásra akár az M10 is elszakítja, nem kell csillió lóerő. 2x cseréltem, aztán ment be a PU. Minimálisan hangosabb , de inkább azt hallgatom, minthogy leszedjem a dififedelet meg bányásszam ki a régi szilentet. De mindenki azt csinál, amit akar :)

Előzmény: petrolhead (221601)
petrolhead Creative Commons License 2017.12.07 0 0 221601

nem hozott be tobb zajt az utasterbe a PU?
illetve a gyari ureges szilenttel mi a gond? (150 loeron innen es utcai hasznalat melett ertem)

Előzmény: e30nick (221599)
e30nick Creative Commons License 2017.12.06 0 0 221600

Vagy tudok bontottam 30-ert. :D:D:D

Előzmény: e30nick (221599)
e30nick Creative Commons License 2017.12.06 0 0 221599

Ahamm. Realoem szerint $44, megneztem cikkszam alapjan 60k huf a teilen es tenyleg mindenhol 200usd felett van. Ugy latszik fogytan van a gyarban. :) Vegyel bele strongflexet, 25 euro!

Előzmény: petrolhead (221595)
R100 Creative Commons License 2017.12.05 0 0 221598

Az a két hónap lehet kevés lesz, az enyém pont ennyi ideje pihen (készül)! Talán jövő hét...

Előzmény: _csipi (221597)
_csipi Creative Commons License 2017.12.05 0 0 221597

Köszi az elérhetőséget, írtam neki fb-on, várom a választ.

A téli holtszezonban elvinném a difit vhova, most úgyis 2 hónapot alszik a kocsi...

cezet_IS Creative Commons License 2017.12.04 0 0 221596

A Bálint nagy mester váltó ügyben is, nézzétek meg a FB-on, miket alkot. :)

https://www.facebook.com/koszibalintcom/

Családi ház, hátul a kis műhely, ahol komoly cuccok születnek egy tök szerény szaki által, nekem nagyon szimpatikus a srác. Szóval ne valami hájtek környezetre gondoljatok és ez neki csak hobbi, nem ebből él, ezért se nagyon tud gyorsba vállalni dolgokat, meg kocsit tárolni.

Előzmény: _c_ (221590)
petrolhead Creative Commons License 2017.12.04 0 0 221595

200-250€ :D :D :D

Előzmény: e30nick (221594)
e30nick Creative Commons License 2017.12.04 0 0 221594

Ha gumit szeretnel, akkor Z3 M coupe szilentet vegyel, az (majdnem) tomor! En pu-t vennek, hidszilentnek nekem nagyon bejott.

Előzmény: _c_ (221591)
Andriska318is Creative Commons License 2017.12.04 0 0 221593

304341512

Előzmény: _csipi (221592)
_csipi Creative Commons License 2017.12.04 0 0 221592

minden fordulaton búg, nem ikarus, hanem lada níva :-D

nagy sebességnél pedig mintha rázná is az autót, kicsit olyan, mintha a hátsó kerekek ütnének, de azok nullásak...

mondjuk minden szilent tömör, boztosan jobban átjön így a kasztnira :-/

 

Bálinthoz tud valaki adni valami elérhetőséget ?

 

Köszi !

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!