Van olyan, hogy az FIA hitelessege a valosagban?:) erdekes en egyetlen komoly ilyen hatasra sem emlekszem, barmekkora botrany is volt a multban. a csapatok szajat betomik loveval a nagysaguk alapjan, a nezok meg kit erdekelnek? Ugyis nezik
nagy nehezen kiderült a magyarázat végül. versenyenként változik hogy az utolsó kanyaros elhagyásért törlik-e a következő kört vagy nem. erre a versenyre ez nem volt előírva, tehát a kör törlése volt a hiba, nem a visszaállítása.
Ez nem újkeletű probléma, a nézőnek értenie kell mi miért történik, lehetőleg minden nézőnek. A múlkori Alonso eset is necces volt, főleg a magyarázat része.
az meg már számtalanszor felfedett dolog: nálad a logika recseg-ropog, te jössz azzal, hogy nem szereted az esős mákolókat - mert éppen Hamiltonról van szó
máskor meg szereted, ha másról
így kerek a világod, csak mi, kívülről nem ugyanúgy látjuk
Ha mindenki használhatja akkor igazából nem is előny . Így legalább nem kellene az előző kört is nézni mert láthatólag az aktuális is nehéz a bíráknak .
egyébként én egyetértek azzal, ha nem jelent előnyt, ne töröljék, csak hát ennek nyomát nem nagyon láttam az elmúlt években, ez így tényleg nagyon ad hoc - és igen gyorsan adták vissza ezt a kört, nem érzem így nagyon alátámasztottnak.
Nem mert valós probléma, hogy bizonyos pályán élnek azzal a lehetőséggel, hogy szándékosan elhagyják a pályát, és így nagyobb tempót visznek át, amit gyakorlatilag továbbmentenek a következő körre. Tizedeket lehet nyerni ezzel a trükkel. De ez nem minden pályán valós lehetőség, itt azt gondolom hogy lehet mérlegelési lehetősége a bíráknak, esőben, és/vagy vízes pályán pedig pláne.
A lényeg hogy a döntés világos magyarázattal rendelkezzen, jól alátámasztott érveléssel, lehetőleg adatokkal.
LT-n követtem csak, ott eltűnt a kör, amikor írtam, ésúgy láttam első szektorból, hogy ebből már nem jön vissza - azzal nem számoltam, hogy utólag visszakapja.
Meg kell változtatni a szabályt , hogy csak az aktuális körben számítsanak a pályahatárok . Olyan fura színezete van az egész dolognak ,hogy egy előző kör kanyarjáért büntessenek . Törölni Norris idejét .
Na és akkor megint 1800 fokot veszek, HA jól látom az van hogy az előző kör utolsó kanyarjában pályáról lement Lando és Max is, a szabályok szerint meg törölni kellett volna emiatt a következő körüket, tovább folytatódik az ad hoc lófasz bíráskodás.
Első szárnyon nem állítottak, és nekem kissé érthetetlen volt ez egész nála. Az utolsó futásra kettő mért köre volt, és az első volt a gyorsabb, ahol ő állítgatta kanyarról kanyarra a motormódot, na ez egyáltalán nem nézett ki gyors körnek, azt néztem mikor fog lemenni a pályáról a sok állítgatás közben, aztán elkezdte az utolsó körét amit abban a motormódban vezetett végig amit mondtak neki, és szemre tök rendbe volt erre meg az volt a lassabb...
Norris-nál nem tudom mit néztek be, hacsak a kezdésnél hogy a pályán kívülről kezdte meg a gyors körét...elvileg nézik ezt is, de valószínűtlennek gondolom, mert az csak bizonyos pályán jelent előnyt, itt pedig egyáltalán nem.
Ezen kívül egy necces kanyarvétele volt az utolsó szektorban, de szemre az is rendben volt. Franc tudja mit néztek, jó kör volt.
The FIA has explained to PlanetF1.com that Norris’ time was initially deleted on the grounds of the British driver leaving the track at the final corner on the lap preceding his quickest time.
However, a spokesperson said that, in this instance, with Norris going off into the gravel, he clearly didn’t gain an advantage as he
norris elhagyta a pályát és mégis megkapta az időt.