Scara 125 Rotax mocimmal fura dolog tortent ma. Egyszeruen nem megy, nem porog fel rendesen. Tegnap meg lazan ment 110-et, ma meg csutka gazon 50-60ig gyorsul. Nem horog, nem puffog, nincs semmi rendellenes hang, reggel is jol indult, csak epp nem megy... Meg nem neztem meg semmi, tanacsot kernek,h hol kezdjem...
No akkor le kell huzni a karbirol a vakumcsovet meg a benzincsovet. A vakumcsovet megkell szivni egy kicsit szajal es szinte a legkisebb vakumra dolnie kell a benzinnek a benzincsovom. De nrm am csak ugy csorogni. Mert lehet abban van kosz.sajnost azt altalaban szetszedni nem lehet csak cserelni.
Igen jön belőle ahogy eddig jött, nincs eltömődve, ugy kezőött a probléma hogy egyszer teljesen csontra kifogyott az üzemanyag, és ujra töltöttem azóta csinálja ezt, az elején még ritkábban és csak akkor ha teljes gázt adtam, most meg épphogy huzom és dödög.
Hat ha akkor mikodik vagy is hideginditasban es alapjaratban jo akkor nem hinnem h szimerig. A kupufogobol jol jon a gaz? Mert sokszor amiat tud erotlen lenni h elvan dugulva de alapjarat meg van.
Kifelejtettem a szövegböl, 50es vasam van 2T 2003-mas évjáratú! Indítással és alapjárattal semmi gond. A gázra reagál csak dödög a motor és erőtlen! A karbit kipucerláltam rendesen, de ugy látom jobb lenne ha megnézetném egy hozzá értő emberrel.
Azt mid van? Ccm meg mi egy mas minek majd kitalaljuk. Ha fotengely szimeringes egy 2T motor akkor altalaban inditasi es alapjarati problema van. A vegek vegenel van h gazra sem reagal. De nem lehetetlende en szerintem mas a hibba. Lehet karbi is h benzin gon van meg henger is. De ne vard h igy megmondjuk h mi.
Sziasztok! Egy olyan hatalmas problámám van hogy erőtlen lett a vasam, nem megy :( Úgy keződött hogy ha nyél gázra huztam bedadogott a motor mintha nem kapna levegőt vagy benzint, aztán folyamatosan szép lassan addig jutottam vele hogy már szinte alig huzom a gázt és ugyan ez a jelenség. Pár ember aszt mondta hogy főtengelyszimeringes, szeretném kikérni a ti véleményeteket is! Köszönöm!
Aham ujra 50-es csettegovel nyomul. Hat teny aki arramal jatszik az neha felvillanyozodik. De h ennyiszer hihetetlen. Mert te sem kispalyazol motorozas teren meg sem gyalogolnak rajtad at evente.
hajtóműolajat szeretném kicserélni rotax 150cm 4T scarabeo 1999 robogómba még idén ,mire kell figyelnem ? leírás szerint 75-w90 olaj kell 1dl. leírásban találtam egy leersztő illetve feltöltő nyilást. Mivel még soha nem csináltam ilyet ,inkább kérdezek a fórumon . Esetleg javaslat valamelyik márkára vagy elég a szabványra 75-w90 -re figyelni? előre is köszi.
Utolag is köszönöm Szere28-nak a vízpumpa cseréhez nyújtott támogatását .Sikerült a csere :)
Te hallod en evesz szinten 20-30 km mentem motoral bp-en es kornyezeten. Ja es nem vagyok futar csak szerelo aki sokat rohangalt alkatreszert. De meg engem sem ert annyi csapas mind ott. Mar en is csattantam par kocsival de a motorom mindig csak ugy serult h javithato volt nekem meg kulonosen semmi bajom nem volt. Mas kek zold lettem itt ott. No de mindegy is. Igaz miota svedben vagyok nem huztom ugy a gazt mind odahaza de itt sem kimeltem a motorom. Hengerfes is lett :-):-) most javitom. Meg huznia kell h utana mennyen a lecsoba.
Ami hiányzik belőle: első villa, benzinpumpa,gyujtótrafó,km jeladó
Ami még benne van: komplett blokk, injektor, levegőinjektor, levegőkompresszor, variátor kompletten,szíj, ülés, idomok sötét zöldeskék, első-hátsó lámpa, hátsó rugóstag, kormány,müszeregység, első hátsó féknyereg, hátsó kerék
Csak együtt eladó!
Az ára: 30.0000 Ft
A motor Pomázon van, van még rajta biztosítás. Igény esetén adásvételit is írhatunk. Szállításban sajnos nem tudok segíteni.
Azt mar nem svedben vagyok. Csak par napot voltam otthon es ujra csak 3 het mulva leszek. Tenyleg mi van ubc vel. Nagy a csend felole. O mar nem rendel?
Amit leirtal nem hibba kereses. H tele a tank es az olajtank is. Az egy dolog de a tankbol eljut a karbiba a benzin?! A karbibol meg a motorba?!. Mikor leall a szikra van?! Ez a hibba kereses. Ne vard h konkretan megmondjuk mi a gond mert nem tudjuk nem is tudhatjuk mivel nem latjuk a motort sot nem is haljuk. Ezt amit mondasz ezer dolog okozhatja. Vagy ha nem ertesz a muszaki reszhez keres olyat aki igen. En szerelo vagyok de nem fogom leirni ezer ellenorzesi dolgot. Mivel nem lehet. Derisd ki mi nincsen. A hengerben egeshez 3 dolog kell benzin kompreszio es szikra. Mond meg mi nincsen a harom kozul es akkor tudunk tovabb segiteni.
Az indító hozzászólásban pont azt írtam, hogy gyakran járunk vele túrázni is, pl. Erdélybe.
Valami biztosnak tűnő megoldás kell nekem, hogy ott helyben is legyen esélyem.
A legjobbnak a Szere által is javasolt megoldás tűnik, ami tul'képpen egy helyben "vulkainzálás".
Holnap indulunk Németbe 6 napra, s veszek majd egy faxa szettet valamelyik Polo-ban vagy Louis-ban.
Vettem egy kevesett futott önindítót tarcsiba, illetve a karbihoz néhány alkatrészt (tolattyú membránnal, aut.szívató...) Ez utóbbi néha el-el mozdul, mivel a műa. füle részben hiányzik. Ezek a cuccok már kint várnak húgoméknál.
Hello! Benzin fullon, olaj fullon. Minden rendben van vele, szét lett szedve, minden kitakarítva,légszűrő stb... de a hiba továbbra is fenáll ! Megy vele az ember oszt elfogy belőle az erő hiába húzod neki leáll önindítóval nem is indul ezután csak ha berúgod úgyis kb az 5-ik rúgásra aztán 500 méter megint leáll befullad hibát semmit sem jelez fogalmam sincs mi lehet a gond.
Hat elso lepes a szerelesnel h megalapitjuk miert all le a motor. Mert mondjuk elmegy a shikra vagy nincsen benzin. Amig ezeket nem tudod addig mi nem tudunk segiteni. Mert josok nem vagyok.