Lehet jó a cikk ha nem PR, hanem saját vélemény. Ehhez szerintem mindössze annyi kell, hogy az újságíró ismerje az adott motor kategóriatársait (tehát legyen mihez viszonítania) és ismertesse a szempontrendszert ami alapján a gépet bemutatja. Értem ezalatt, hogy derüljön ki a többi géphez képest az adott motor előnye/hátránya, amennyire csak lehet objektíven összehasonlítva. Mondhatja, hogy ez v. az nem jó a gépen _SZERINTE_, de oda kell írnia azt is, hogy ezt a saját szemszögébők miért érzi így.
Az a baj, hogy a legtöbben PR-t írnak, vagy magukat képzelik a motorozás evolúciós végállomásának és avatárjának, így csak az lehet igaz és érvényes mindenkire, amit ő mond. Ez látszik a cikkek nagy részén (MR, SB) és ez az ami szerintem a Mixben valamivel jobb.
A tesztről annyit, hogy baromira nem érdekel, mit írnak (ha az rossz :) )
Nekem a lényeg, hogy jó látni ezeket a vasakat. Mellesleg 2 okból nem nagyon érdekel maga az iromány: vagy fizetett PR cikkről van szó, vagy az újságíró a saját véleményét írja le, ami lehetne a Kovács nénié is, csak ő nem az újságban mondja, hanem a lépcsóházban.
Emlékezhetsz, én is minden reggel 10 évet öregedtem mire beértem dolgozni ezzel a nagy szar imbolygós vassal. Ja meg annyit fogyaszt, hogy hazáig (5km) 2* kellett telitankolnom... :)
Ugyan már, van olyan naív ember, aki meg ad az újságírók hülyeségeire?
egyébként jó motorok, de az újságírokkal nem kell foglakozni, évek óta már a cikk elején tudni, hogy ők gyártják a legtutibb vasakat. Egyébként is mindenki olyan motort vesz, amilyet akar....
És hol jöttél te velem 180 felett? ilyet soha nem tennénk..... :-)) Ja, biztosan amikor a német autópályán meg kellet előznünk valakit, egy alkalommal....
MR téma, teszt. Ezek a német srácok egy cseppet elfogultnak tűnnek..Jó pár km-t lehúztam már Feca társaságában, néha elég rendesen nyomtuk - hosszú kilómétereken keresztül - 170-190 km/h között de sose láttam, hogy imbolygott volna a gépe. Kivéve 1 alkalmat, mikor Brunoból hazafelé hulla kopott gumikkal nyomta, dobozokkal felpakoltan. DE akkor is csak 150 km/h felett jött elő ez a jelenség. Szóval mehetnek a p...ba a németek. Érdekes módon a 2 BMW tökéletes volt mindenben...hmmm.
Ahogy Feca már irta, van egy kiemelt hír a Klubról, nameg egy túraenduró összehasonlítgatás (Vara, Capo, V-Strom, LC8, Tiger, GS 1200 és 1150 Adv.) A következő számban meg Vara teszt lesz. (nekem külön élvezet volt a régi vasamat, a Kisadventuret is látni a túrabeszámolókban)
Szóval a sok túrabeszámoló teljesen tönkretesz.
Amúgy én javasolnék egy újabb talit, persze akinek van kedve, meg ideje:
25-én este 7-től a Hajógyári szigeten a Nap Hall-ban MR klub lesz, ahol Hermann Henrikkel lesz egy beszélgetés a dakaros élményeiről, meg a kalandos hazatérésről, aztán meg szabadstílusú sörözés.
Szóval én tervezem, hogy megyek. Valaki?
Most néztem a www.varadero.hu -t, hogy ujabb tagokkal gyarapodtunk.
A Louis témához: 3-4 hete szökellve végégjártam párat (Bécs-Graz-Villah) szerintem a grazi sokkal jobb mint a bécsi, de igazán érdekes dolgok nem voltak. Egy-egy akciót ki lehet fogni, meg sok minden van egy helyen, de igy EU-n belül, hogy már a merversejjer sem jár vissza, tényleg nem akkora durrrr.
Én ma nem csak ábrándoztam hanem gurultam egy jó 50est:)))) Először kocsival indultam, a beton full száraz volt és +5 fokot mutatott a hőmérő irány haza öltözés és gyí csaptam a lovak közé :))))))))))))) volt.
Petyavara gondoltam elgurulok feléd csak nem tudom, hogy kiér-e a hajszárító zsinórja a ház elé:)
Nincs kedvünk összeröffenni valahol még így hidegben?
Kiválasztunk egy jobb éttermet kocsmát pub-ot és beülünk egy dumapartira.
Hiszen szinte senki nem ismeri a másikat. Jót tenne a motorozás előtt megismerni egymást. Tudom hogy nehéz mert vannak távolságok de én szívesen elmegyek bárhova. Bár jobb lenne motorral!!!
Kedves Klubtársak, tényleg csak én motorozok télen?
Vettem új sisakot (Shoei syncrotec), valamint megrendeltem egy két apróságot a motorhoz, jövő hétvégén ki is ugrom érte Bécsbe, ha kell valakinek valami cucc az szóljon.
Valamint rendelek a Csehektől ilyen kulcstartót:
Ha úgy érzi valaki, hogy ez méltó dísze lenne a kulcsainak, jelezzen felém szerdáig, mert akkor egyszerre többet kérek. Azt hiszem olyan 150KC körül van az ára.
Igen, már vagy 5 éve használok GPS-t, és nem csak motorozáshoz. Persze ez sem csodaszer, de tudatos előkészület és használat mellett rendkívüli módon tudja segíteni a tájékozódást. Igen jól bevált, mind Magyarországon, mind külföldön. Egy térképes modellem van, amelyben Mo. legfőbb városai utcaszinten benne vannak, és Európa útjai is feltölthetők.
Nem csak a motorozáshoz jó, hanem pl. kiránduláshoz/geocaching-hez (www.geocaching.hu) , autózáshoz (akár hét közben munkában is), biciklizéshez, hajózáshoz, pontos sebesség és távolságméréshez stb.
Ha akarod, majd személyesen megbeszéljük, ui. több oldalt lehetne írni a felhasználásáról, tipusokról, tudásukról stb.
Szóval megéri, főleg a mai modellek már sokat tudnak, csak ne lenne ez is 50%-kal drágább, mint pl. az USA-ban....
Csapatban motorozáskor egyébként elég 1-2 is, szerintem ne ezért vegyél, hanem mert jó....De csakis miután már elkészült a paripád :-)))
egyébként modernkori divat,s egyben nagyon megkönnyíti a túrázást,ha jól működik. de én is imádok eltévedni. a túl megtervezett (esetleg bejárt) útvonalak mellé kell egy kis izgalom is :)