Akkor ezé' estél hasra tavaly télen a jégen. Imbolygott az osztrák vas alattad, ráadásul kevés volt benne a nafta így azt hitted triál verdád van!
Továbbá az öregedésre valószínű az a magyarázat, hogy ritkán közlekedsz 140 alatt a városban, nem? Legalábbis egyes kolleginák ezt állították, miután vitted őket egy kört majd remegő kézzel próbálták visszatuszmákolni kocsányon lógó szemük a helyükre.
Lehet jó a cikk ha nem PR, hanem saját vélemény. Ehhez szerintem mindössze annyi kell, hogy az újságíró ismerje az adott motor kategóriatársait (tehát legyen mihez viszonítania) és ismertesse a szempontrendszert ami alapján a gépet bemutatja. Értem ezalatt, hogy derüljön ki a többi géphez képest az adott motor előnye/hátránya, amennyire csak lehet objektíven összehasonlítva. Mondhatja, hogy ez v. az nem jó a gépen _SZERINTE_, de oda kell írnia azt is, hogy ezt a saját szemszögébők miért érzi így.
Az a baj, hogy a legtöbben PR-t írnak, vagy magukat képzelik a motorozás evolúciós végállomásának és avatárjának, így csak az lehet igaz és érvényes mindenkire, amit ő mond. Ez látszik a cikkek nagy részén (MR, SB) és ez az ami szerintem a Mixben valamivel jobb.
A tesztről annyit, hogy baromira nem érdekel, mit írnak (ha az rossz :) )
Nekem a lényeg, hogy jó látni ezeket a vasakat. Mellesleg 2 okból nem nagyon érdekel maga az iromány: vagy fizetett PR cikkről van szó, vagy az újságíró a saját véleményét írja le, ami lehetne a Kovács nénié is, csak ő nem az újságban mondja, hanem a lépcsóházban.
Emlékezhetsz, én is minden reggel 10 évet öregedtem mire beértem dolgozni ezzel a nagy szar imbolygós vassal. Ja meg annyit fogyaszt, hogy hazáig (5km) 2* kellett telitankolnom... :)
Ugyan már, van olyan naív ember, aki meg ad az újságírók hülyeségeire?
egyébként jó motorok, de az újságírokkal nem kell foglakozni, évek óta már a cikk elején tudni, hogy ők gyártják a legtutibb vasakat. Egyébként is mindenki olyan motort vesz, amilyet akar....
És hol jöttél te velem 180 felett? ilyet soha nem tennénk..... :-)) Ja, biztosan amikor a német autópályán meg kellet előznünk valakit, egy alkalommal....
MR téma, teszt. Ezek a német srácok egy cseppet elfogultnak tűnnek..Jó pár km-t lehúztam már Feca társaságában, néha elég rendesen nyomtuk - hosszú kilómétereken keresztül - 170-190 km/h között de sose láttam, hogy imbolygott volna a gépe. Kivéve 1 alkalmat, mikor Brunoból hazafelé hulla kopott gumikkal nyomta, dobozokkal felpakoltan. DE akkor is csak 150 km/h felett jött elő ez a jelenség. Szóval mehetnek a p...ba a németek. Érdekes módon a 2 BMW tökéletes volt mindenben...hmmm.
Ahogy Feca már irta, van egy kiemelt hír a Klubról, nameg egy túraenduró összehasonlítgatás (Vara, Capo, V-Strom, LC8, Tiger, GS 1200 és 1150 Adv.) A következő számban meg Vara teszt lesz. (nekem külön élvezet volt a régi vasamat, a Kisadventuret is látni a túrabeszámolókban)
Szóval a sok túrabeszámoló teljesen tönkretesz.
Amúgy én javasolnék egy újabb talit, persze akinek van kedve, meg ideje:
25-én este 7-től a Hajógyári szigeten a Nap Hall-ban MR klub lesz, ahol Hermann Henrikkel lesz egy beszélgetés a dakaros élményeiről, meg a kalandos hazatérésről, aztán meg szabadstílusú sörözés.
Szóval én tervezem, hogy megyek. Valaki?
Most néztem a www.varadero.hu -t, hogy ujabb tagokkal gyarapodtunk.
A Louis témához: 3-4 hete szökellve végégjártam párat (Bécs-Graz-Villah) szerintem a grazi sokkal jobb mint a bécsi, de igazán érdekes dolgok nem voltak. Egy-egy akciót ki lehet fogni, meg sok minden van egy helyen, de igy EU-n belül, hogy már a merversejjer sem jár vissza, tényleg nem akkora durrrr.
Én ma nem csak ábrándoztam hanem gurultam egy jó 50est:)))) Először kocsival indultam, a beton full száraz volt és +5 fokot mutatott a hőmérő irány haza öltözés és gyí csaptam a lovak közé :))))))))))))) volt.
Petyavara gondoltam elgurulok feléd csak nem tudom, hogy kiér-e a hajszárító zsinórja a ház elé:)
Nincs kedvünk összeröffenni valahol még így hidegben?
Kiválasztunk egy jobb éttermet kocsmát pub-ot és beülünk egy dumapartira.
Hiszen szinte senki nem ismeri a másikat. Jót tenne a motorozás előtt megismerni egymást. Tudom hogy nehéz mert vannak távolságok de én szívesen elmegyek bárhova. Bár jobb lenne motorral!!!