Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vinjo Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133785

Ki lehet állni ellene bátran ,csak jól kell választani a versenyszámot.Mondjuk ki tud kevesebb benzinnel eljutni Vadúz-ig???  :-)

Előzmény: -carcass- (133783)
vinjo Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133784

Biztos nagyon jó, de új autónál aránytalanul többe kerül(t), mint a T-jet. Élvezeti értéke meg más.  (Nem vitát akarok generálni, félre ne érts!!!)

Előzmény: Corporate (133781)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133783

Csak 4.2 V8...

De szar lehet az is.:-)

---

Mekkora duma - nincs túlhúzva, hogy utcán is lehessen menni vele...:-D

---

Iholé, ebben is sok a ló:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/rs6/audi_rs6_5.0_v10_quattro_tiptronic_audi_rs6_abt_700ps_800_nm._vol-6201169

Csak győzze az ember etetni őket.

---

Szertintem?

Szerintem ne állj ki ellene...;-)

Előzmény: vinjo (133779)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133782

Hello

MBTom cartárs ilyet adott el, őt kérdezd.

Bár ennyi km szerintem nem volt benne.

Amúgy senkinek nincs mjet.

Amiért Canonfan a felelős...;-D

 

Előzmény: Corporate (133778)
Corporate Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133781

Olvasgattam kicsit vissza hátha találok valami ilyesmi infót, de ahogy te is mondod, szinte csak 1.4 T-jetes tulajokat láttam.

 

Fura pedig, nagyon jó kis motor az 1.6 Mjet, ezért is gondolkodok Bravo-ban.

Előzmény: vinjo (133780)
vinjo Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133780

Nem igazán fogsz tapasztalatokat kapni, mert sajnos nincs olyan aktív fórumozó, aki új kora óta ilyen vasat birtokol.

Van viszont , aki mostanában vett ilyet, Ő szerintem el tud látni hasznos infókkal.

(Az aktív fórumozók kb.90%-a turbóbenyás Bravos, a miértre nem tudom a választ. :-)   )

Előzmény: Corporate (133778)
vinjo Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133779

Namostakkor annyit a dologról, hogy a szomszéd utcában szokott időnként parkolni (Liechtensteini rendszámmal) egy RS4 Avant, aminek az oldalán volt egy kis táblácska , hogy V10. Ami viszont nem lehet, mert abban csak max. 4.2 V8 volt. (szerintem írtam róla valamiker)

Nos, vettem a bátorságot és nemrég egy alkalommal, amikor éppen kiszállt a természetesen magyar tulaj, rákérdeztem a dologra . Nagyon normális volt, elmondta, hogy ez egy átépített vas, az R8 5.2 V10 motorja van benne!!! Kvázi Gallardo motor kicsit továbbfejlesztve, de nincs nagyon túlhúzva, hogy utcán is lehessen vele menni, úgyhogy jelenleg csak olyan 700 ló lehet... (Havonta kétszer teszi meg a svájc Bp távot amúgy.)

Szerinted?  :-)

Előzmény: -carcass- (133777)
Corporate Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133778

Sziasztok,

 

Bravo 1.6 Mjet tulajokat kérdezném, hogy mennyire megbízható a motor akár 100K km környékén? Van valami dízeles tipushiba (porlasztók, turbó, magasnyomású szivattyú, stb) ami jellemzően elromlik?

 

Használtban gondolkodok egy ilyen vásárlásán, de picit félek a dízeltől, bár az Mjet-ről csak jókat olvastam.

 

Részecskeszűrő tisztítása/cseréje hány km körül esedékes? Kb milyen összeget tesz ki?

 

Köszi

 

-carcass- Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133777

Ja, ilyenvóte:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/rs6/audi_rs6_avant_5.0_v10_quattro_tiptronic-5274383

Igazából csak később vettem észre, hogy mi is valójában...:-D

Lehet hogy nem ez a változat volt, de hogy rs6 az biztos.

Előzmény: mcI_2.0 (133775)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133776

Téged is levert volna.Igazából csak a gázra lépni volt idő.

De poénnak jó volt...;.D

Előzmény: mcI_2.0 (133775)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133775
Leálltál vele gyorsulni? :-) Mi volt az?
Én mostanában kénytelen vagyok motorok ellen menni, természetesen esélytelenül, de az autósok errefelé egyre puhányabbak...
Előzmény: -carcass- (133771)
Hooli75 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133774

40fokos melegben jéghidegnek fogod érezni.:)

Előzmény: fáber77 (133773)
fáber77 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 133773

Hali!

 

Lámpabeállítás pipa!

Most jól látok hál istennek!

 

A klíma dolgot is megnéztem!

Minden irányba tökéletesen fúj!Hál istennek!

Azért gondoltam hibásnak mert három irányba volt állítva és akkor nem éreztem annyira!Meg a régi bravohoz voltam szokva ott kicsit lejjeb fúj!

 

De külön-külön probáltam és müködik!

Ami viszont "zavar" hogy minimum állásban hüs levegöt nyom nem sarki eredetű jeges fuvallatot!:)

A réginél ahogy rányomtam fél percen belül jéghideget fújt érzetre!

Itt is fuj de nem érzem annyira hidegnek!Lehet ez ilyen?Vagy szökik a gáz?

 

Hali

bajan122 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 133772
A lampa temanal a szervizt felejtsd el, ok pont ugy fogjak beallitani ahogy gyarilag volt. En mar evek ota atallitva jarok es sosem villantott senki miatta.

A klimarol regenyeket irtunk mar, sot fotok is vannak a hibas klima miatti muszerfal bontasrol. Hasznald a keresot es tuti meglesz.
Előzmény: fáber77 (133768)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.20 0 0 133771

McI, olyan vasat láttam baeg...

Simán legyorsult.:-)

fáber77 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 133770

Hali!

 

Sajna Digitklíma!:(

 

És mi a teendő?A gáz ellenörzése itt nem játszik?

 

Vagy mi lehet a probléma?

 

Üdv

Előzmény: seewer (133769)
seewer Creative Commons License 2013.04.20 0 0 133769

Amennyiben neked digit klímád van, akkor sajnos igen.... Viszont, ha manuális akkor gáz ellenőrzés indokolt.

Előzmény: fáber77 (133768)
fáber77 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 133768

Hali!

 

Igen nem körülményes de azt sem szeretném hogy levillogjanak!

 

De beállítottam!Este megnézem milyen lett!Max ha nem jó elmegyek egy szervizbe és beállítatom!

 

Egy kérdés!

A klíma mennyire gyorsan "hűt"?

Mert nem vagyok eldőlve a teljesítményétől!Minimumon van és inkább csak hűs levegöt fúj nem hideget.

Ez igy normál vagy lehet szökik a gáz?

A másik hogy lábrészen nem igazán érzem hogy fujna bármilyen levegöt is!

Maj ma kibrobálom hogy csak lábra fujatom hátha ugy érezhető lessz!

 

Olvastam hogy ez egy gyenge pont a bravon .Ez tényleg így van?

 

Hali

Előzmény: mcI_2.0 (133767)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 133767
Nem ilyen körülményes. Csak a magasságán kell állítani. Megjegyzed, hányat tekertél, s ha minden kötél szakad, max visszaállítod.
Előzmény: fáber77 (133764)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 133766
Aztán majd kiderül, hogy a rendőrök szerint az-e. :-) Mindenesetre, ha kiég nálam, akkor ilyet teszek bele.
Előzmény: vinjo (133762)
zgi521 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 133765

halihó! nekem is ilyen volt a balos -gyárilag. :(:( tavaly az első októberi napokon döbbentem.

 

sztem nyugogdat feljebb tekerheted , én is megtettem anno vinjo útmutatása alapján  :)

pedig én aztán nem nagyon piszkálgatom a kocsit!

 

10-es imbusz , fal előtt állsz és lassan tekered. az egyik állító fel -le , a másik balra-jobbra  mozdít.

látni fogod, ahogy emelkedik a szint. tényleg 3 perc!

 

ilyen lett:

 

 

7végén csináld meg! :)

 

Előzmény: fáber77 (133764)
fáber77 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 133764

Hali!

 

Ööööööö ezt találtam én is!

Na asszem inkább elmegyek azt beállítatom!

Magas ez nekem!:D

Előzmény: vinjo (133763)
vinjo Creative Commons License 2013.04.19 0 0 133763

Gugli barátomat megkérdeztem és ezt mondta, szó szerint:

 

"Találni kell egy függőleges falat, ami mellett egy 8-10 méteres vízszintes, egyenletes, sík terület van. Álljunk úgy az autóval, hogy az autó hossztengelye merőlegesen legyen rá és annyira közel álljunk a falhoz, amennyire csak tudunk. Jelöljük be a fényszóróink középpontjait a falon, majd kössük össze őket. Tolassunk hátra kb. 10 métert úgy, hogy a fal merőlegesen legyen az autónkra.

Ezután állítsuk be úgy a fényszórót, hogy a falra vetített vízszintes vonal kb. 10-10 cm-rel a bejelölt pontok magassága alatt legyen, a vonalakon található töréspontok pedig a jelölések alá essenek pontosan. Ez azért kell, hogy ne legyen se összetartása, se széttartása a lámpáinknak, hanem a fénynyalábok iránya párhuzamos legyen a kocsi hossztengelyével.

A fényszóró házán általában rajta van a gyári előírás %-ban. Ha 10%, akkor 10 méterről 10-10 cm-rel kell alatta lenni a fénynek, mint a jelölés, ha 12%, akkor 12-12 cm-rel és így tovább. Az egész beállítás előtt érdemes ellenőrizni a guminyomást, illetve egy 70 kg-os embert a hátsó ülésre ültetni, hogy a normál állapotú, megpakolt kocsira végezzük el a szükséges beállításokat. "

Előzmény: fáber77 (133761)
vinjo Creative Commons License 2013.04.19 0 0 133762

Ha 55w-os, akkor szerintem az.

Előzmény: mcI_2.0 (133750)
fáber77 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 133761

Üdv!

 

Ok a beállítással nincs gond azt megcsinálom csak anno régebben volt valami "profi" megoldás.

Asszem egy falhoz kellet állni x távolságra és a talajtól x centire kellet lenni a vetítési képnek.

Asszem valami ilyesmi volt.

Vagy hülyeséget beszélek?

 

Esetleg ötlet hogy hogy lenne érdemes?:)

 

Hali

mcI_2.0 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 133760
Nekem annyira lett módosítva, hogy 1- es állásban világít kb. olyan távolságra, mint korábban a 0 állásban. 0- ban meg látok normálisan (megfelelő úthossz).
Előzmény: Törölt nick (133759)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.19 0 0 133759

Tanult kollégám már leírta tökéletesen. Én pl. mélygarázsban csináltam, fal elé beállva, imbusz kulccsal ugyanannyikat tekergettem mindkét lámpán (meg fogod találni hol). Az se baj, ha túl sokat állítasz felfelé, legfeljebb nem 0 állásban lesz majd ... vagy visszatekered. :)

Előzmény: szkorhetz (133755)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 133758
Tudsz élni, kétség nem fér hozzá. :-)
Előzmény: cropduster (133754)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 133757

állj..

Előzmény: bajan122 (133756)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 133756

Mindkét lámpán van egy fehér imbuszos tekerő. Azzal tudod állítani. Álj sötétben egy falhoz, a falon a vetítési képet nézve feljebb tudod tekerni mind a kettőt egyformán.

 

Ettől nem lesz erősebb a fény, csak nem a kocsi elé fog világítani.

Előzmény: szkorhetz (133755)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!