Namostakkor annyit a dologról, hogy a szomszéd utcában szokott időnként parkolni (Liechtensteini rendszámmal) egy RS4 Avant, aminek az oldalán volt egy kis táblácska , hogy V10. Ami viszont nem lehet, mert abban csak max. 4.2 V8 volt. (szerintem írtam róla valamiker)
Nos, vettem a bátorságot és nemrég egy alkalommal, amikor éppen kiszállt a természetesen magyar tulaj, rákérdeztem a dologra . Nagyon normális volt, elmondta, hogy ez egy átépített vas, az R8 5.2 V10 motorja van benne!!! Kvázi Gallardo motor kicsit továbbfejlesztve, de nincs nagyon túlhúzva, hogy utcán is lehessen vele menni, úgyhogy jelenleg csak olyan 700 ló lehet... (Havonta kétszer teszi meg a svájc Bp távot amúgy.)
Bravo 1.6 Mjet tulajokat kérdezném, hogy mennyire megbízható a motor akár 100K km környékén? Van valami dízeles tipushiba (porlasztók, turbó, magasnyomású szivattyú, stb) ami jellemzően elromlik?
Használtban gondolkodok egy ilyen vásárlásán, de picit félek a dízeltől, bár az Mjet-ről csak jókat olvastam.
Részecskeszűrő tisztítása/cseréje hány km körül esedékes? Kb milyen összeget tesz ki?
Leálltál vele gyorsulni? :-) Mi volt az?
Én mostanában kénytelen vagyok motorok ellen menni, természetesen esélytelenül, de az autósok errefelé egyre puhányabbak...
A lampa temanal a szervizt felejtsd el, ok pont ugy fogjak beallitani ahogy gyarilag volt. En mar evek ota atallitva jarok es sosem villantott senki miatta.
A klimarol regenyeket irtunk mar, sot fotok is vannak a hibas klima miatti muszerfal bontasrol. Hasznald a keresot es tuti meglesz.
Gugli barátomat megkérdeztem és ezt mondta, szó szerint:
"Találni kell egy függőleges falat, ami mellett egy 8-10 méteres vízszintes, egyenletes, sík terület van. Álljunk úgy az autóval, hogy az autó hossztengelye merőlegesen legyen rá és annyira közel álljunk a falhoz, amennyire csak tudunk. Jelöljük be a fényszóróink középpontjait a falon, majd kössük össze őket. Tolassunk hátra kb. 10 métert úgy, hogy a fal merőlegesen legyen az autónkra.
Ezután állítsuk be úgy a fényszórót, hogy a falra vetített vízszintes vonal kb. 10-10 cm-rel a bejelölt pontok magassága alatt legyen, a vonalakon található töréspontok pedig a jelölések alá essenek pontosan. Ez azért kell, hogy ne legyen se összetartása, se széttartása a lámpáinknak, hanem a fénynyalábok iránya párhuzamos legyen a kocsi hossztengelyével.
A fényszóró házán általában rajta van a gyári előírás %-ban. Ha 10%, akkor 10 méterről 10-10 cm-rel kell alatta lenni a fénynek, mint a jelölés, ha 12%, akkor 12-12 cm-rel és így tovább. Az egész beállítás előtt érdemes ellenőrizni a guminyomást, illetve egy 70 kg-os embert a hátsó ülésre ültetni, hogy a normál állapotú, megpakolt kocsira végezzük el a szükséges beállításokat. "
Nekem annyira lett módosítva, hogy 1- es állásban világít kb. olyan távolságra, mint korábban a 0 állásban. 0- ban meg látok normálisan (megfelelő úthossz).
Tanult kollégám már leírta tökéletesen. Én pl. mélygarázsban csináltam, fal elé beállva, imbusz kulccsal ugyanannyikat tekergettem mindkét lámpán (meg fogod találni hol). Az se baj, ha túl sokat állítasz felfelé, legfeljebb nem 0 állásban lesz majd ... vagy visszatekered. :)
Mindkét lámpán van egy fehér imbuszos tekerő. Azzal tudod állítani. Álj sötétben egy falhoz, a falon a vetítési képet nézve feljebb tudod tekerni mind a kettőt egyformán.
Ettől nem lesz erősebb a fény, csak nem a kocsi elé fog világítani.