Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mcI_2.0 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133808
Mi ez, új c osztály?
Előzmény: -carcass- (133805)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133807
MQB... Ez a környezetemben sokaknak vörös posztó volt, és még lesz is hosszú ideig... :-) Ezt leszámítva igen, a súly sokat számít. Ezért döntöttem úgy, hogy ha komolyabb tuningra adom a fejem, akkor a 950 kilós micrához nyúlok hozzá. :-D
Előzmény: Realtukko (133806)
Realtukko Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133806

Plusz MQB padlólemeze, ami miatt az autó közel 100 kilóval könnyebb az elődnél. Abbizony sokat számít gyorsulásnál.

Előzmény: mcI_2.0 (133804)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133805

Én meg ilyet láttam a hétvégén a Mátrában.

Kövezzetek meg, de élőben qrvajól néz ki...

Előzmény: mcI_2.0 (133804)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133804
Hogy ne csak mindig negatív meglepetésekről írjunk: http://totalcar.hu/tesztek/2013/04/22/skoda_octavia_1_4_tsi/1/ Engem meglep, hogy gyári 140 lóval 8,4-es sprintet tud papíron, és 215 a vége... Ha ez igaz, akkor jól eltalált karakterisztikája lehet ennek is, plusz ugye 5,3-as az átlagfogyija. :-D
vinjo Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133803
Te ilyesmit is tudsz?
;-)
Előzmény: seewer (133800)
Bravósgábor Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133802

Talán töltöttél úgy emlékszem , de ennyi idő alatt elszökött ?

Cserélek pollenszűrőt is .

Előzmény: seewer (133800)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133801
Á, dehogy... 2 mp-et elbámészkodna volna, 80-ig "alázom". :-D Az ilyen tényleg csak poénnak jó, mint pl.: mikor belefogtam egy lambo, vagy épp egy corvette kergetésébe. :-)
Előzmény: -carcass- (133776)
seewer Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133800

Előzőleg töltöttem rá, vagy csak ellenőrzés volt? Már nem emlékszem...

Előzmény: Bravósgábor (133799)
Bravósgábor Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133799

csaó !

 

Megint nem olyan jó hűvös a klíma levegőm :(  gáz van nincs gáz ?

Előzmény: seewer (133769)
vinjo Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133798
Egy ismerősöm dicséri az Autóklub bázist a Budaörsi úton. Állítólag alaposak, olcsók.
Előzmény: realist_ (133797)
realist_ Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133797

Tudtok pesten olyan futóművest ajánlani akinél:

- van rázó/rezgőpad

- lézeresen állítja be a futóművet és ismeri a Bravo paramétereit

- olcsó, ez alatt értek lehetőség szerint olyan, hogy az átnézés pl. ingyen van

 

?

bajan122 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133796

A gyorsuláshoz és a sebességhez könnyen hozzá lehet szokni, és ez a két érték egy motornál adott, nem fog változni. Viszont adott motoron ahogy egyre jobban megtanulod kezelni a kanyarsebessége és dőlése egyre inkább fokozható. Ezért is mosolygok azokon akik eljönnek egy túrára egy 150+ lovas motorral, aztán a szerpentinen a robogós csávó letolja őket (650 burgman, 56 ló, a csávó meg jó motoros nagyon).

Előzmény: bajan122 (133795)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133795

Én motor kapcsán gyorsan rájöttem, hogy a motor ereje bizonyos keretek között másodlagos, mert nem a gyorsulás adja az igazi élményt (és pláne nem a végsebességen tartó száguldás), hanem a kanyarok. Egy robogóval is lehet jókat döntögetni (már amelyikkel), a lényeg hogy legyél mindig kicsit bevállalós és jön az adrenalin.

 

Az endurónál meg nálam az a jó ha minnél meredekebb és magasabb "fal" jön szembe.

 

A kor szerintem nem számít.

Előzmény: vinjo (133791)
zgi521 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133794

addig jó, ameddig így érzed! :) nekem már soxor mondják, h "csókólom" a lányommal egykorú tini lányok.

több, mint furcsa. :(

Előzmény: bajan122 (133793)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133793

Ja, basszus már én is közelítek felé mégis 20-nak gondolom magam :-)

Előzmény: zgi521 (133792)
zgi521 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133792

"amúgy nem olyan fiatalok, negyven körüliek"

 

ez jó :)

Előzmény: vinjo (133791)
vinjo Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133791

Nekem maga a motor is felesleges a klasszikus értelemben, én túl későn kezdtem ahhoz,hogy jól menjen. Viszont a robogóból is bőven elég lenne 15 ló.

:-))

 

Az amg az asszonyé úgy láttam, amúgy nem olyan fiatalok, negyven körüliek. A fickón látszik, hogy tudja mi van a kezében.

Előzmény: bajan122 (133790)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133790

Gondolom te is ismersz olyat aki erre ráfázott. Nekem egy ált. iskolás ismerősöm éli életét lebénult kézzel mert túl sok volt 18 évesen az M3 (előtte 2 autót már összetört ezért a szülők egy erős de biztonságos autót akartak neki, ami végső soron össze jött hisz túlélte).

 

Amúgy csak arra utaltam, hogy bizonyos lóerő fölött egy nem profi felhasználónak nem nyújt többet csak a költségek terén. Nem érzed gyorsabbnak cserébe sokkal kezelhetetlenebb, ezt hívom én öngólnak.

 

Akkor a c amg-t már sokkal értelmesebbnek tartom.

Előzmény: vinjo (133789)
vinjo Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133789

Nézd, alapvetően igazad van, de van egy vagyoni szint, ahol már egy ilyen döntés nélkülözhet minden észérvet, illetve olyan hobbikat engedhet meg, amilyet csak képzelni tudunk. (csak jelzem, hogy ott a háznál van egy C AMG vas is...)

Előzmény: bajan122 (133788)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133788

A magam részéről teljesen feleslegesnek tartom az ilyen erős autókat. Közúton úgy sem lehet kiautózni a felét se annak amit tud. Nem a sebbesség korlát miatt nem, hanem mert leesik az útról. Viszont jelentős szerviz igénye van, ráadásul nem is kényelmes használni.

 

Kb. úgy vagyok vele mint a hasonszőrű sport motorokkal. 120 lóerő fölött max az autópályás végsebesség nő, de egy adott szerpentinen futott szintidő nem fog javulni.

 

Ezeknél az autóknál szerintem 3-4 száz lóerő fölött már használati többlet nincs (max gyorsulási és f@rok mérő versenyen).

Előzmény: vinjo (133779)
MBTom Creative Commons License 2013.04.22 0 0 133787

Ahogy a T. Fórumozó -:) említette, nekem volt ilyen vasam.

Hibátlan motorral adtam el, igaz az "csak" a 105 lovas verzió volt. Nem változó geometriájú turbóval és DPF nélkül. (Két hibalehetőség kilőve...)

Egyszóval az 1.6 MJet kishaszongépjárművekben is (pl. Dobló) teszi a dolgát. Ergo tartós használatra van tervezve. Nagy baj nem lehet vele, ha betartották a szervízelőírásokat. Mondjuk a 35 000 km-es olajcsere periódus alapból egy baromság, de ha leinformálhatóan 1 év vs. ~15 k-ként volt olajcsere a gépben, nagy motorikus baja nem valószínú.

Fogyasztásban meg....áááá... simán hoztam vele országúton a 4,7-et családdal, csomagokkal... Városban, vegyesben is 5,5 - 6,5-el eljárt.

Előzmény: Corporate (133781)
gambl-R Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133786
Na, akkor en majd kiallok vele a topik neveben. Vaduz ugyis itt van a szomszedban. :-)
Előzmény: vinjo (133785)
vinjo Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133785

Ki lehet állni ellene bátran ,csak jól kell választani a versenyszámot.Mondjuk ki tud kevesebb benzinnel eljutni Vadúz-ig???  :-)

Előzmény: -carcass- (133783)
vinjo Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133784

Biztos nagyon jó, de új autónál aránytalanul többe kerül(t), mint a T-jet. Élvezeti értéke meg más.  (Nem vitát akarok generálni, félre ne érts!!!)

Előzmény: Corporate (133781)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133783

Csak 4.2 V8...

De szar lehet az is.:-)

---

Mekkora duma - nincs túlhúzva, hogy utcán is lehessen menni vele...:-D

---

Iholé, ebben is sok a ló:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/rs6/audi_rs6_5.0_v10_quattro_tiptronic_audi_rs6_abt_700ps_800_nm._vol-6201169

Csak győzze az ember etetni őket.

---

Szertintem?

Szerintem ne állj ki ellene...;-)

Előzmény: vinjo (133779)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133782

Hello

MBTom cartárs ilyet adott el, őt kérdezd.

Bár ennyi km szerintem nem volt benne.

Amúgy senkinek nincs mjet.

Amiért Canonfan a felelős...;-D

 

Előzmény: Corporate (133778)
Corporate Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133781

Olvasgattam kicsit vissza hátha találok valami ilyesmi infót, de ahogy te is mondod, szinte csak 1.4 T-jetes tulajokat láttam.

 

Fura pedig, nagyon jó kis motor az 1.6 Mjet, ezért is gondolkodok Bravo-ban.

Előzmény: vinjo (133780)
vinjo Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133780

Nem igazán fogsz tapasztalatokat kapni, mert sajnos nincs olyan aktív fórumozó, aki új kora óta ilyen vasat birtokol.

Van viszont , aki mostanában vett ilyet, Ő szerintem el tud látni hasznos infókkal.

(Az aktív fórumozók kb.90%-a turbóbenyás Bravos, a miértre nem tudom a választ. :-)   )

Előzmény: Corporate (133778)
vinjo Creative Commons License 2013.04.21 0 0 133779

Namostakkor annyit a dologról, hogy a szomszéd utcában szokott időnként parkolni (Liechtensteini rendszámmal) egy RS4 Avant, aminek az oldalán volt egy kis táblácska , hogy V10. Ami viszont nem lehet, mert abban csak max. 4.2 V8 volt. (szerintem írtam róla valamiker)

Nos, vettem a bátorságot és nemrég egy alkalommal, amikor éppen kiszállt a természetesen magyar tulaj, rákérdeztem a dologra . Nagyon normális volt, elmondta, hogy ez egy átépített vas, az R8 5.2 V10 motorja van benne!!! Kvázi Gallardo motor kicsit továbbfejlesztve, de nincs nagyon túlhúzva, hogy utcán is lehessen vele menni, úgyhogy jelenleg csak olyan 700 ló lehet... (Havonta kétszer teszi meg a svájc Bp távot amúgy.)

Szerinted?  :-)

Előzmény: -carcass- (133777)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!